Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19520000-7 Пластмасові вироби(пластмасові стакани,касети для розсади).
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-02-01-004375-b 0ecc6a4468784b94abddb5e5acc52716
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444430625
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444430625
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:36
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


19520000-7 Пластмасові вироби(пластмасові стакани,касети для розсади).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 199900,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в Додатку 1 до запиту.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 6 найменувань.- 308000 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: лютий-травень 2019 року
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308000 Одиниця
19520000-7 Пластмасові вироби(пластмасові стакани,касети для розсади).

Очікувана вартість предмета закупівлі: 199900,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в Додатку 1 до запиту.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 6 найменувань.- 308000 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: лютий-травень 2019 року
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-004375-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Марченко Антон Віталійович, Код ЄДРПОУ:3103519557
Дата подання: 13 лютого 2019 16:33
Подано витяг з єдиного державного реєстру та виписка с єдиного державного реєстру
У поданих документах до тендеру є витяг з єдиного державного реєстру та виписка с єдиного державного реєстру. Дані документи є абсолютною альтернативою свідоцтву про державну реєстрацію та жодним чином не впливають на зміст пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2019 09:53
Відповідно до п.3 Кваліфікаційні вимоги до Учасників зазначено : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Крім цього Замовник є платником ПДВ і має сплатити 20 % від закупівлі відповідно до чинного законодавства. Якщо взяти Вашу пропозицію в сумі 189000,00 грн. та додати ПДВ 37800,00 грн., яке ми маємо сплатити сума закупівлі становитиме 226800,00 грн, що перевищує очікувану вартість закупівлі = 199900,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Марченко Антон Віталійович 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" 199 900,00
UAH з ПДВ
197 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 14:18
Чумак.pdf
08 лютого 2019 14:18
М'ясо комбинат.pdf
08 лютого 2019 12:16
СЕС ПС 018.pdf
08 лютого 2019 12:16
CЕС РР016.pdf
08 лютого 2019 11:09
Пропозиція касети.pdf
08 лютого 2019 00:04
Згода з договором (1).pdf
07 лютого 2019 22:27
Статут часть 2.pdf
07 лютого 2019 22:27
Статут часть 1.pdf
07 лютого 2019 22:27
Витяг ПДВ ТПГ2013.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Марченко Антон Віталійович

ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Марченко Антон Віталійович
#3103519557
Відхилено 189 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:56
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"
#38676229
Переможець 197 900,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 13:19

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013"
#38676229
197 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 10:23
Додаткова угода до договору 401.pdf укладений
11 березня 2019 10:18
401 ТОВ ТРАК ПАРТС ГРУП 2013.pdf укладений
25 лютого 2019 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість виконання умов договору (лист ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013")