Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
19520000-7 Пластмасові вироби(пластмасові стакани,касети для розсади).
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-02-01-004375-b ● 0ecc6a4468784b94abddb5e5acc52716
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444430625 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
19520000-7 Пластмасові вироби(пластмасові стакани,касети для розсади).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 199900,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в Додатку 1 до запиту.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 6 найменувань.- 308000 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: лютий-травень 2019 року
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути
Згорнути
Очікувана вартість предмета закупівлі: 199900,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в Додатку 1 до запиту.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 6 найменувань.- 308000 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: лютий-травень 2019 року
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308000 Одиниця
19520000-7 Пластмасові вироби(пластмасові стакани,касети для розсади).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 199900,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в Додатку 1 до запиту.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 6 найменувань.- 308000 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: лютий-травень 2019 року
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути
Згорнути
Очікувана вартість предмета закупівлі: 199900,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в Додатку 1 до запиту.
Кількість товарів або обсяг надання послуг: 6 найменувань.- 308000 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: лютий-травень 2019 року
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2019
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 17:26 |
договір касети для розсади +стакан.doc |
01 лютого 2019 17:25 |
оголошення стакан.+касети для розсади doc.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004375-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Марченко Антон Віталійович, Код ЄДРПОУ:3103519557
Дата подання: 13 лютого 2019 16:33
Подано витяг з єдиного державного реєстру та виписка с єдиного державного реєстру
У поданих документах до тендеру є витяг з єдиного державного реєстру та виписка с єдиного державного реєстру. Дані документи є абсолютною альтернативою свідоцтву про державну реєстрацію та жодним чином не впливають на зміст пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2019 09:53
Відповідно до п.3 Кваліфікаційні вимоги до Учасників зазначено : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи - копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Крім цього Замовник є платником ПДВ і має сплатити 20 % від закупівлі відповідно до чинного законодавства. Якщо взяти Вашу пропозицію в сумі 189000,00 грн. та додати ПДВ 37800,00 грн., яке ми маємо сплатити сума закупівлі становитиме 226800,00 грн, що перевищує очікувану вартість закупівлі = 199900,00 грн.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Марченко Антон Віталійович #3103519557 |
Відхилено |
189 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 15:56
|
ТОВ "ТРАК ПАРТС ГРУП 2013" #38676229 |
Переможець |
197 900,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 10:23
|
Додаткова угода до договору 401.pdf | укладений |
11 березня 2019 10:18
|
401 ТОВ ТРАК ПАРТС ГРУП 2013.pdf | укладений |
25 лютого 2019 15:11
|