Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по відлову безпритульних тварин їх кастрації та стерилізації (регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами), підбору трупів у м.Львові
Очікувана вартість
2 685 894,00 UAH
UA-2019-02-01-004236-b ● 5c18bee457ec4eb190fbde210b8632e7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814670 |
Вебсайт: | http://city-adm.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406 |
Контактна особа: |
Возняк Андрій Степанович 380322975954 inzhlmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 685 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,07% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин
Послуги по відлову безпритульних тварин їх кастрації та стерилізації (регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами), підбору трупів у м.Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по відлову безпритульних тварин їх кастрації та стерилізації (регулювання чисельності безпритульних тварин гуманними методами), підбору трупів у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 16:57 |
dodatok_2_ Договір_тендер.doc | |
01 лютого 2019 16:57 |
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc | |
01 лютого 2019 16:55 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004236-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЙЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2502519418
Дата подання: 07 лютого 2019 12:02
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатком тендерної документації № 2 є проект договору про надання (закупівлю) послуг, пунктом 5.3.13 якого передбачено ОБОВ'ЯЗОК учасника за наслідком виконання договору «відпускати на місце відлову безпритульних тварин, яким проведено чіпування електронним транспондером».
Разом з тим згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» - норми що регулює порядок вилову та тимчасової ізоляції домашніх тварин, не передбачено повернення до місць звичайного існування та/місця відлову.
В свою чергу, повернення тварин, після їх знаходження у спеціалізованих установах, підприємствах, де останні отримують протягом певного часу системне харчування, медичну допомогу тощо, ДО ЧОГО ВОНИ ЗВИКАЮТЬ ТА АДАПТУЮТЬСЯ, а після чого знову залишаються на вулиці без догляду є нічим іншим ніж жорстоким поводженням, що утворює склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 89 КУпАП, а саме: знущання над тваринами, завдання побоїв або вчинення інших насильницьких дій, що завдали тварині фізичного болю, страждань і не спричинили тілесних ушкоджень, каліцтва чи загибелі, залишення тварин напризволяще, у тому числі порушення правил утримання тварин, вчинені стосовно двох і більше тварин, групою осіб, за що передбачено накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 – 8500) або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб.
Вищевикладені норми національного законодавства кореспондуються із нормами міжнародного права.Так, відповідно до ст. 3, 4 Європейської конвенції про захист домашніх тварин 1987 року, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Європейської конвенції про захист домашніх тварин» від 18.09.2013, ніхто не повинен спричиняти для домашньої тварини непотрібного болю, страждання або пригнічення. Ніхто не повинен залишати домашньої тварини.
Таким чином, виконання умов тендерної документації, а також умов договору у викладеній редакції (який є складовою частиною тендерної документації) прямо порушують вимоги закону, за що передбачена адміністративна відповідальність учасника та замовника (їх посадових осіб).
Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В свою чергу, відповідно до ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Частиною 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, вимоги тендерної документації та проект Договору містять умови, які не відповідають законодавству, є підставами недійсності відповідного Договору, в разі його укладання, в цілому чи в певній частині, а дії з його виконання призведуть до адміністративної відповідальності осіб, які будуть його виконувати.
У зв’язку з викладеним, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунити порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з проекту Договору щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або відлову.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатком тендерної документації № 2 є проект договору про надання (закупівлю) послуг, пунктом 5.3.13 якого передбачено ОБОВ'ЯЗОК учасника за наслідком виконання договору «відпускати на місце відлову безпритульних тварин, яким проведено чіпування електронним транспондером».
Разом з тим згідно з ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» - норми що регулює порядок вилову та тимчасової ізоляції домашніх тварин, не передбачено повернення до місць звичайного існування та/місця відлову.
В свою чергу, повернення тварин, після їх знаходження у спеціалізованих установах, підприємствах, де останні отримують протягом певного часу системне харчування, медичну допомогу тощо, ДО ЧОГО ВОНИ ЗВИКАЮТЬ ТА АДАПТУЮТЬСЯ, а після чого знову залишаються на вулиці без догляду є нічим іншим ніж жорстоким поводженням, що утворює склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 89 КУпАП, а саме: знущання над тваринами, завдання побоїв або вчинення інших насильницьких дій, що завдали тварині фізичного болю, страждань і не спричинили тілесних ушкоджень, каліцтва чи загибелі, залишення тварин напризволяще, у тому числі порушення правил утримання тварин, вчинені стосовно двох і більше тварин, групою осіб, за що передбачено накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 – 8500) або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб.
Вищевикладені норми національного законодавства кореспондуються із нормами міжнародного права.Так, відповідно до ст. 3, 4 Європейської конвенції про захист домашніх тварин 1987 року, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Європейської конвенції про захист домашніх тварин» від 18.09.2013, ніхто не повинен спричиняти для домашньої тварини непотрібного болю, страждання або пригнічення. Ніхто не повинен залишати домашньої тварини.
Таким чином, виконання умов тендерної документації, а також умов договору у викладеній редакції (який є складовою частиною тендерної документації) прямо порушують вимоги закону, за що передбачена адміністративна відповідальність учасника та замовника (їх посадових осіб).
Враховуючи положення ст. 19 Конституції України, якою передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В свою чергу, відповідно до ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Частиною 1 ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Частиною 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, вимоги тендерної документації та проект Договору містять умови, які не відповідають законодавству, є підставами недійсності відповідного Договору, в разі його укладання, в цілому чи в певній частині, а дії з його виконання призведуть до адміністративної відповідальності осіб, які будуть його виконувати.
У зв’язку з викладеним, керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунити порушення законодавства під час проведення закупівлі, а саме виключити умови з проекту Договору щодо обов’язку учасника забезпечити повернення тварин до місця звичайного існування та/або відлову.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2019 18:00
Відповідно до статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
На території міста Львові питання поводження із безпритульними тваринами визначено Ухвалами від 21.05.2015р. № 4636 “Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Львові на 2015-2020 роки” та від 17.03.2016р. № 262 “Про затвердження Правил утримання і поводження з тваринами у м. Львові”.
Відповідно до п. 4.17.4. Ухвали від 21.05.2015р. № 4636 “Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м.Львові на 2015-2020 роки” після перетримки тварини можуть бути повернуті до місця відлову.
Відповідно до розділу 7 Ухвали 17.03.2016р. № 262 “Про затвердження Правил утримання і поводження з тваринами у м. Львові” у місті діє мережа соціальних опікунів, які дбають про вуличних тварин у місцях їх дислокації (годують, слідкують за вчасністю вакцинацій та станом здоров’я).
За аналогічною методикою працюють такі країни як Греція, Болгарія, Мальта, Італія і ін.
У відповідності до вище викладеного, порушення законодавства в оголошеній закупівлі відсутнє.
Розгорнути
Згорнути
На території міста Львові питання поводження із безпритульними тваринами визначено Ухвалами від 21.05.2015р. № 4636 “Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м. Львові на 2015-2020 роки” та від 17.03.2016р. № 262 “Про затвердження Правил утримання і поводження з тваринами у м. Львові”.
Відповідно до п. 4.17.4. Ухвали від 21.05.2015р. № 4636 “Про затвердження Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у м.Львові на 2015-2020 роки” після перетримки тварини можуть бути повернуті до місця відлову.
Відповідно до розділу 7 Ухвали 17.03.2016р. № 262 “Про затвердження Правил утримання і поводження з тваринами у м. Львові” у місті діє мережа соціальних опікунів, які дбають про вуличних тварин у місцях їх дислокації (годують, слідкують за вчасністю вакцинацій та станом здоров’я).
За аналогічною методикою працюють такі країни як Греція, Болгарія, Мальта, Італія і ін.
У відповідності до вище викладеного, порушення законодавства в оголошеній закупівлі відсутнє.
порушення законодавства в оголошеній закупівлі відсутнє
Інформація про відміну
Дата відміни
18 лютого 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій