Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)
Очікувана вартість
317 280,00 UAH
UA-2019-02-01-004167-b 3b55599ab1b447a9897b1f79286b0530
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Новіцька

+380671652253
+380564959644
internat@pretcher.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20201798
Місцезнаходження: 50029, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13
Контактна особа: Світлана Миколаївна Новіцька
+380671652253,+380564959644
internat@pretcher.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
У зв’язку з нагальною потребою якісного харчування дітей та недопущення зриву освітнього процесу, згідно п.3 ч.2 ст.35 нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень(послуги гарячого харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50029, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Кропивницького, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

01 лютого 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРОМСЕРВІС"
#13441711
Переможець 317 280,00
UAH
01 лютого 2019 16:52

Документи

01 лютого 2019 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРОМСЕРВІС"
#13441711
317 280,00
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2019 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 14:21
ЗВІТ про виконання договору.doc укладений
29 березня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 17:02
ДУ 1.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:05
Договор ПП.pdf укладений
08 лютого 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 4/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 307 428,00
UAH