Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-02-01-004073-b de75d604d39544d59bcefdaaa8b475e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Бруснікін

+380662530713 andrewbrusnikin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Вебсайт: http://www.1tv.com.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Андрій Бруснікін
+380662530713
andrewbrusnikin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2019 21:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 13:11
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
175 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:30
Додаток_4.docx
01 лютого 2019 16:30
Додаток_1.docx
01 лютого 2019 16:30
Додаток_3.docx
01 лютого 2019 16:30
Додаток_2.docx
01 лютого 2019 16:30
TD_Комп ютери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 лютого 2019 16:28
Дата відповіді: 05 лютого 2019 14:07
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо, зазначена пропозиція буде розглянута.
ТЗ
Дата подання: 05 лютого 2019 14:31
Дата відповіді: 05 лютого 2019 15:15
Добрий день! Чи можливо постачати обладнання іношого виробника ніж вказані моделі у технічному завданні, але не гірше по характеристикам?
Відповідь: Добрий день! Так, тендерною документацією передбачена можливість постачання еквіваленту.
Гарантійні талони
Дата подання: 05 лютого 2019 15:13
Дата відповіді: 05 лютого 2019 16:40
Шановний Замоник, у тендерній документації (додаток 4, розділ 1, пункт 8) є наступна вимога: "На кожну позицію учасник у складі пропозиції повинен надати зразок оригінального гарантійного талону виробника ...". Просимо пояснити, що означає "на кожну позицію"? Предметом закупівлі є 175 комплектів ПЕОМ. В тендерній пропозиції буде вказана одна позиція з назвою пропонованої моделі ПЕОМ у комплекті. Учасник повинен надати один зразок гарантійного талону для пропонованої моделі ПЕОМ або 175 зразків гарантійних талонів до кожного комплекту? Або Ви маєте на увазі "на кожну позицію" - це кожна складова комплекту згідно таблиці у додатку 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На кожну позицію = на кожний з комплектів ПЕОМ свій окремий гарантійний талон. Але у складі пропозиції надається зразок.
Щодо строку поставки товару
Дата подання: 06 лютого 2019 13:35
Дата відповіді: 11 лютого 2019 17:39
Шановний Замовник! Просимо надати роз'яснення, де в тендерній документації можна знайти інформацію щодо строку поставки , крім фрази у Договорі " 14 днів від дня заявки Замовника"? Адже заявка може бути і у березні, і, скажімо, в листопаді, грудні 2019 року чи навіть у 2020 році. В тендерній документації сказано: "Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації", але Додаток 2 не містить такої інформації. Також просимо вказати, чи Ви плануєте, щоб поставка була здійснена однією партією, чи це буде кілька партій? протягом якого періоду, якщо кілька партій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк поставки - до 31 грудня 2019 року. Закупівлі здійснюватимуться декількома партіями, відповідно до бюджетного фінансування.(Відповідь надано департаментом технічного забезпечення)
Додаток 2. Вимоги до корпусу
Дата подання: 06 лютого 2019 18:57
Дата відповіді: 11 лютого 2019 17:40
Шановний Замовник! Прохання надати роз'яснення щодо вимог до корпусу: Ви вимагаєте корпус та БЖ не гірші "Корпус + БЖ Chieftec Libra LT-01B+GPA-450S сумісний з повнопрофільними платами, з можливістю кріплення HDD 3.5 не менше 4 дисків". Але на сайті виробника корпусу вказано, що це корпус mTAX і містить тільки 2 кріплення для HDD 3.5 гhttp://www.chieftec.eu/ru/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%B0/matx/%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F-libra/lt-01b.html Ви будете вимагати Chieftec Libra LT-01B чи не гірший еквівалент чи все ж таки корпус сумісний з повнопрофільними платами (а це корпус ATX чи FullATX), з можливістю кріплення HDD 3.5 не менше 4 дисків? Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, щоб уникнути плутанини щодо вимог до корпусу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Маються на увазі повнопрофільні плати розширення PCI-E, а не материнська плата, тобто ця вимога - до товщини корпусу. Chieftec Libra LT-01B+GPA-450S підходить, так як наявні відсіки 5.25, які можуть бути використані для кріплення HDD 3.5.(Відповідь надано департаментом технічного забезпечення)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-004073-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 28 лютого 2019 13:24
До уваги замовника
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» , хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення.
В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Материнська плата» Замовником зазначено «Материнська плата B360M HD3 (s1151, Intel B360, PCI-Ex16, VGA, DVI, HDMI)».

Учасником ТОВ «АСАП ДЕМО» надано материнську плату «Asrock B360M-HDV». Запропонована материнська плата B360M-HDV має погіршення у порівнянні із запитаною Замовником материнською платою «B360M-HD3» і не є аналогом по слотам (роз’ємам для плат розширення).

Запитана модель мaє: 1 x PCI Express x16 slot, режим роботи x16 (роз’єм PCIEX16); 1 x PCI Express x16 slot, режим роботи x4 (роз’єм PCIEX4); 2 x PCI Express x1 slots (відповідають стандарту PCI Express 3.0)

Запропонована модель має: 1 x PCI Express 3.0 x16 Slot (PCIE1: x16 mode); 2 x PCI Express 3.0 x1 Slots (Flexible PCIe)

Додаємо посилання на офіційні сайти виробників для детальнішого ознайомлення: https://www.asrock.com/MB/Intel/B360M-HDV/index.asp#Specification
https://www.gigabyte.com/Motherboard/B360M-HD3-rev-10#sp

Просимо дискваліфікувати ТОВ «АСАП ДЕМО» як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 15:02
Згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов тендера, допускались пропозиції еквівалентів. Технічні параметри, що зазначені для материнської плати, а саме: s1151, Intel B360, PCI-Ex16, VGA, DVI, HDMI наявні в поданій пропозиції, тому запропонована материнська плата повністю задовольняє Технічному завданню на цю закупівлю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000044 ● 45d8479e8a3545b5a1c64c415363b5e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-02-01-004073-b 01.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-28 15:21:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання, очікуваною вартістю
3 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-02-01-004073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-31 14:50:17

На запит

У зв’язку із значною кількістю надходження запитів щодо надання інформації стосовно проведених закупівель ПАТ «НСТУ» та проведення значної поточної роботи просимо відтермінувати термін надання відповіді до 6 лютого 2020 року. Дякуємо за розуміння

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-03 15:30:30

На запит

Станом на 31.12.2019року договір № 32-29/1 від 13.03.2019, укладений з ТОВ "АСАП ДЕМО", оплачений в обсязі 3 054 176,00 грн.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-02-06 10:49:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання, очікуваною вартістю 3 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-02-01-004073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО», та причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-07 16:55:49

На запит

інформація щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» - заміна комплектуючих
причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу - технічні проблеми у роботі електронного майданчика

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оприлюднивши 07.02.2020 додаткову угоду № 1 до Договору, Замовник здійснив заходи щодо усунення порушення щодо неоприлюднення внесених змін до договору.

2020-02-19 15:01:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 3 100 125,00
UAH
3 028 550,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 3 109 995,00
UAH
3 028 585,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 3 213 157,50
UAH
3 037 107,50
UAH
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 3 247 422,50
UAH
3 247 422,50
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 3 367 875,00
UAH
3 299 999,00
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 3 389 163,75
UAH
3 300 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 3 498 520,00
UAH
3 480 520,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 12:34
документи переможця.pdf
15 лютого 2019 17:43
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:32
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 17:32
Опис Асап Демо-.pdf
15 лютого 2019 17:32
наявність працівників.pdf
15 лютого 2019 17:32
гарантійний талон.pdf
15 лютого 2019 17:32
ВПВ 17 ст.pdf
15 лютого 2019 17:32
без субпідрядника.pdf
15 лютого 2019 17:32
аналогічні договори.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.9.4.Договір ГО МОЗ 346.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.9.3.Укрметал Трейд.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.9.2.Відгук МОЗ 30.08.18.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.9.1.договір КМДА.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.3. Статут завірений.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.13. Витяг ПДВ.pdf
15 лютого 2019 17:32
1.12. Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 16:49
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:40
Витяг ПДВ.pdf
15 лютого 2019 16:39
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

17 лютого 2019 20:29
Електронний підпис
17 лютого 2019 20:27
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 18:40
Електронний підпис
15 лютого 2019 18:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 15:27
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:23
Технічний опис.7z
15 лютого 2019 15:23
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 17:54
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:51
Статут.pdf
15 лютого 2019 17:51
Свідотство.pdf
15 лютого 2019 17:51
Свідотство ПДВ.pdf
15 лютого 2019 17:51
Протокол зборів.pdf
15 лютого 2019 17:51
Наказ.pdf
15 лютого 2019 17:51
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 17:51
Витяг ЄДР.pdf
15 лютого 2019 17:51
Тендерна документація.pdf
15 лютого 2019 17:51
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Рішення скасоване 3 028 550,00
UAH
22 лютого 2019 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 3 028 550,00
UAH
22 лютого 2019 14:17

Документи

22 лютого 2019 12:11
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:10
Протокол_намір.PDF

Документи

22 лютого 2019 14:17
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:17
Протокол_намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
3 028 550,00
UAH
Документи

Документи

22 лютого 2019 14:17
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:17
Протокол_намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 16:53
32-29.1. д.у.1додаток.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 12:43
32-29.1. д.у.2додаток.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 16:59
32-29.1.pdf укладений
13 березня 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна процесора Intel Core i5-8400 на Intel Core i5-9400F та Intel UHD Graphics на NVIDIA GeForce GT 630
Номер договору про закупівлю: 32-29/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі , яке не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 32-29/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 595 900,00
UAH