Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | http://www.1tv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Андрій Бруснікін +380662530713 andrewbrusnikin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 16:30 |
Додаток_4.docx | |
01 лютого 2019 16:30 |
Додаток_1.docx | |
01 лютого 2019 16:30 |
Додаток_3.docx | |
01 лютого 2019 16:30 |
Додаток_2.docx | |
01 лютого 2019 16:30 |
TD_Комп ютери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Материнська плата» Замовником зазначено «Материнська плата B360M HD3 (s1151, Intel B360, PCI-Ex16, VGA, DVI, HDMI)».
Учасником ТОВ «АСАП ДЕМО» надано материнську плату «Asrock B360M-HDV». Запропонована материнська плата B360M-HDV має погіршення у порівнянні із запитаною Замовником материнською платою «B360M-HD3» і не є аналогом по слотам (роз’ємам для плат розширення).
Запитана модель мaє: 1 x PCI Express x16 slot, режим роботи x16 (роз’єм PCIEX16); 1 x PCI Express x16 slot, режим роботи x4 (роз’єм PCIEX4); 2 x PCI Express x1 slots (відповідають стандарту PCI Express 3.0)
Запропонована модель має: 1 x PCI Express 3.0 x16 Slot (PCIE1: x16 mode); 2 x PCI Express 3.0 x1 Slots (Flexible PCIe)
Додаємо посилання на офіційні сайти виробників для детальнішого ознайомлення: https://www.asrock.com/MB/Intel/B360M-HDV/index.asp#Specification
https://www.gigabyte.com/Motherboard/B360M-HD3-rev-10#sp
Просимо дискваліфікувати ТОВ «АСАП ДЕМО» як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000044 ● 45d8479e8a3545b5a1c64c415363b5e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-02-01-004073-b 01.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-28 15:21:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання, очікуваною вартістю
3 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-02-01-004073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-31 14:50:17
На запит
У зв’язку із значною кількістю надходження запитів щодо надання інформації стосовно проведених закупівель ПАТ «НСТУ» та проведення значної поточної роботи просимо відтермінувати термін надання відповіді до 6 лютого 2020 року. Дякуємо за розуміння
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-03 15:30:30
На запит
Станом на 31.12.2019року договір № 32-29/1 від 13.03.2019, укладений з ТОВ "АСАП ДЕМО", оплачений в обсязі 3 054 176,00 грн.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-02-06 10:49:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання, очікуваною вартістю 3 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-02-01-004073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 просимо надати інформацію щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО», та причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-07 16:55:49
На запит
інформація щодо змісту додаткової угоди № 1 до договору від 13.03.2019 № 32-29/1, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «АСАП ДЕМО» - заміна комплектуючих
причини її неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу - технічні проблеми у роботі електронного майданчика
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оприлюднивши 07.02.2020 додаткову угоду № 1 до Договору, Замовник здійснив заходи щодо усунення порушення щодо неоприлюднення внесених змін до договору.
2020-02-19 15:01:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" |
3 100 125,00
UAH
|
3 028 550,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
3 109 995,00
UAH
|
3 028 585,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
3 213 157,50
UAH
|
3 037 107,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
3 247 422,50
UAH
|
3 247 422,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
3 367 875,00
UAH
|
3 299 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
3 389 163,75
UAH
|
3 300 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
3 498 520,00
UAH
|
3 480 520,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Рішення скасоване |
3 028 550,00
UAH
|
22 лютого 2019 14:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" #41362870 |
Переможець |
3 028 550,00
UAH
|
22 лютого 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2020 16:53
|
32-29.1. д.у.1додаток.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2020 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2019 12:43
|
32-29.1. д.у.2додаток.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2019 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 16:59
|
32-29.1.pdf | укладений |
13 березня 2019 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна процесора Intel Core i5-8400 на Intel Core i5-9400F та Intel UHD Graphics на NVIDIA GeForce GT 630 |
Номер договору про закупівлю: | 32-29/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі , яке не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 32-29/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |