Автопідйомник телескопічний АТ-18/4 з робочою висотою підйому 18,0 метрів на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) код за ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Aerial lift telescopic AT-18/4 with working height of lifting 18.0 meters on the basis of MAZ-4371N2 chassis or equivalent Code DK 021: 2015 - 34140000-0 Gross moto vehicles
Очікувана вартість
6 800 000,00 UAH
UA-2019-02-01-004062-b f1b11065ce864c8db83a6258e284717a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження замовника: 36023, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
Контактна особа замовника: Володимир Крохмаль
+380532638509
ruless@i.ua
Official name: PIDPRYYeMSTVO ELEKTROMEREZh ZOVNIShNOGO OSVITLENNYa "MISKSVITLO"
National ID: 03338159
Contact point: Volodymyr Krokhmal
+380532638509
ruless@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 14:41
Очікувана вартість: 6 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 197 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 01 лютого 2019 16:28
Enquiries until: 25 лютого 2019 00:00
Complaints submission until: до 03 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 березня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 6 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 197 200,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Автопідйомник телескопічний АТ-18/4 з робочою висотою підйому 18,0 метрів на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент)
код за ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Героїв АТО,73 А
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Aerial lift telescopic AT-18/4 with working height of lifting 18.0 meters on the basis of MAZ-4371N2 chassis or equivalent
Code DK 021: 2015 - 34140000-0 Gross moto vehicles
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 лютого 2019 12:41
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2019 13:41
додаток 4 договір нова редакція.docx
25 лютого 2019 13:41
Протокол 5 про внесення змін до ТД.pdf
25 лютого 2019 13:41
ТД нова редакція 1.docx
25 лютого 2019 13:41
Зміни.docx
25 лютого 2019 13:41
Додаток 3 нова редакція.docx
01 лютого 2019 16:28
ТД.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 1.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 2.docx
01 лютого 2019 16:28
Додаток 3.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 4 договір.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 5.docx
26 лютого 2019 12:41
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2019 13:42
Електронний цифровий підпис
01 лютого 2019 16:35
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2019 13:41
додаток 4 договір нова редакція.docx
25 лютого 2019 13:41
Протокол 5 про внесення змін до ТД.pdf
25 лютого 2019 13:41
ТД нова редакція 1.docx
25 лютого 2019 13:41
Зміни.docx
25 лютого 2019 13:41
Додаток 3 нова редакція.docx
01 лютого 2019 16:28
ТД.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 1.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 2.docx
01 лютого 2019 16:28
Додаток 3.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 4 договір.docx
01 лютого 2019 16:28
додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змін в технічні вимоги
Дата подання: 11 лютого 2019 10:31
Дата відповіді: 13 лютого 2019 13:17
Доброго дня! Ми можемо запропонувати автопідйомник з двигуном потужністю 300 к.с. (220кВт). Об'єм даного двигуна - 7,470 см3. Чи можливо внести зміни в Технічні вимоги тендерної документації, а саме в такій редакції: "Для зменшення витрат пального, дизельний двигун повинен бути об'ємом не менше 4750 см3"???
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

Одним з критеріїв, яким користувався Замовник при виборі параметрів бажаного автомобіля - це максимальна економія при експлуатації. Відповідно для тих потреб, для яких планується закупівля автовишок, достатньо потужності двигуна автомобіля 170 к.с. (як для пересування містом, так і для роботи навісного обладнання), при цьому якщо потужність буде більшою - це буде розглядатись як кращий показник. При цьому збільшення потужності ні в якому разі не повинна відобразитись на збільшенні об'єму двигуна, адже це однозначно призведе до збільшення витрати палива, що розглядається замовником як погіршення показників предмету закупівлі. Відповідно, вважаємо що наведені у Технічному завданні показники максимально відповідають інтересам Замовника і вказаним Вами змінам не підлягають. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури!

draft contract in English
Дата подання: 12 лютого 2019 13:44
Дата відповіді: 13 лютого 2019 13:18
We are a developer company specialized motor vehicles for construction and installations. Our representative offices are located in Europe including in Ukraine. We want to ask the customer about the existence of the draft contract in English or whether its terms can be translated?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

Шановний учасник, тендерну документацію оприлюднено у рамках проведення процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою «Автопідйомник телескопічний АТ-18/4 з робочою висотою підйому 18,0 метрів на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) код за ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Aerial lift telescopic AT-18/4 with working height of lifting 18.0 meters on the basis of MAZ-4371N2 chassis or equivalent Code DK 021: 2015 - 34140000-0 Gross moto vehicles відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року інших норм подання матеріалів чинною нормативно-правовою базою не передбачено.
In accordance with the provisions of Article 23 (1) of the Law of Ukraine "On Public Procurement" No. 922-VIII of 25.12.2015 (hereinafter referred to as the Law), regarding the procedure for providing clarifications to the procurement procedure, open tenders are announced: "All requests for clarification and appeal Regarding the elimination of a violation, they are automatically disclosed in the electronic procurement system without identification of the person who contacted the customer. The customer must, within three working days from the date of their publication, provide explanations to the application and make them public on the web portal of the Authorized Agency in accordance with Article 10 of this Law ".
Since neither the law nor the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine "On approval of forms of documents in the field of public procurement" No.490 dated March 22, 2016 does not provide for a documentary form of disclosure of such explanation, we inform that the response on behalf of the Purchaser is provided in an electronic form by filling in the appropriate line on the electronic platform in the e-Procurement system "Prozorro".
In essence, we will inform you of:

Dear participant, tender documentation was published in the framework of open bidding with the publication in English "Car telescopic AT-18/4 with a working height of 18.0 meters on the basis of the MAZ-4371N2 chassis (or equivalent) code under the DK 021: 2015 - 34140000 -0 High-lift motor vehicles Aerial lift telescopic AT-18/4 with working height of lifting 18.0 meters on the basis of MAZ-4371N2 chassis or equivalent Code DK 021: 2015 - 34140000-0 Gross moto vehicles in accordance with the requirements of the Law of Ukraine "On Public Procurement "No. 922-VIII from 25.12.2015 other norms of submission of materials by the current regulatory framework It is not foreseeable
Customs payments
Дата подання: 19 лютого 2019 10:08
Дата відповіді: 21 лютого 2019 14:26
at prospective delivery of specialized vehicles, which side of contract will pay for on the costs of customs payments on the DDP provided? can we define this at this stage? can be offer the delivery under the terms of DAP or possibly EXW? We are produced specialized vehicles at few country in Europe
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

відповідно до умов тендерної документації усі податки та обов’язкові платежі та постачання товару здійснює учасник переможець за власний рахунок

In accordance with the provisions of Article 23 (1) of the Law of Ukraine "On Public Procurement" No. 922-VIII of 25.12.2015 (hereinafter referred to as the Law), regarding the procedure for providing clarifications to the procurement procedure, open tenders are announced: "All requests for clarification and appeal Regarding the elimination of a violation, they are automatically disclosed in the electronic procurement system without identification of the person who contacted the customer. The customer must, within three working days from the date of their publication, provide explanations to the application and make them public on the web portal of the Authorized Agency in accordance with Article 10 of this Law ".
Since neither the law nor the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine "On approval of forms of documents in the field of public procurement" No.490 dated March 22, 2016 does not provide for a documentary form of disclosure of such explanation, we inform that the response on behalf of the Purchaser is provided in an electronic form by filling in the appropriate line on the electronic platform in the e-Procurement system "Prozorro".

in accordance with the terms of the tender documentation, all taxes and duties and supplies of goods are made by the winning participant at his own expense
consultation`s pay defray
Дата подання: 19 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 21 лютого 2019 14:27
what consultation should be pay tender winner? is there a calculation and terms of such payment? can the winner pay in euro currency?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

Усі розрахунки відбуваються у національній валюті України гривні, відповідно до умов тендерної документації.

In accordance with the provisions of Article 23 (1) of the Law of Ukraine "On Public Procurement" No. 922-VIII of 25.12.2015 (hereinafter referred to as the Law), regarding the procedure for providing clarifications to the procurement procedure, open tenders are announced: "All requests for clarification and appeal Regarding the elimination of a violation, they are automatically disclosed in the electronic procurement system without identification of the person who contacted the customer. The customer must, within three working days from the date of their publication, provide explanations to the application and make them public on the web portal of the Authorized Agency in accordance with Article 10 of this Law ".
Since neither the law nor the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine "On approval of forms of documents in the field of public procurement" No.490 dated March 22, 2016 does not provide for a documentary form of disclosure of such explanation, we inform that the response on behalf of the Purchaser is provided in an electronic form by filling in the appropriate line on the electronic platform in the e-Procurement system "Prozorro".

All settlements take place in the national currency of Ukraine hryvnia, in accordance with the terms of the tender documentation.
consultation payment
Дата подання: 19 лютого 2019 10:36
Дата відповіді: 21 лютого 2019 14:28
Does the terms of settlements with company (consultant) and coordinate with local government authorities & correspond with the policy of the Ministry of economic development and trade of Ukraine?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Тендерну документацію розроблено із врахуванням вимог правового поля, що регулює питання публічних закупівель України.
In accordance with the provisions of Article 23 (1) of the Law of Ukraine "On Public Procurement" No. 922-VIII of 25.12.2015 (hereinafter referred to as the Law), regarding the procedure for providing clarifications to the procurement procedure, open tenders are announced: "All requests for clarification and appeal Regarding the elimination of a violation, they are automatically disclosed in the electronic procurement system without identification of the person who contacted the customer. The customer must, within three working days from the date of their publication, provide explanations to the application and make them public on the web portal of the Authorized Agency in accordance with Article 10 of this Law ".
Since neither the law nor the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine "On approval of forms of documents in the field of public procurement" No.490 dated March 22, 2016 does not provide for a documentary form of disclosure of such explanation, we inform that the response on behalf of the Purchaser is provided in an electronic form by filling in the appropriate line on the electronic platform in the e-Procurement system "Prozorro".


Tender documentation is developed taking into account the requirements of the legal field governing the issues of public procurement of Ukraine
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-004062-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОКРАЗ", Код ЄДРПОУ:37468941
Дата подання: 11 лютого 2019 10:32
Щодо змін в технічні вимоги
Доброго дня! Ми можемо запропонувати автопідйомник з двигуном потужністю 300 к.с. (220кВт). Об'єм даного двигуна - 7,470 см3. Для розширення кола потенційних учасників, просимо внести зміни в Технічні вимоги тендерної документації, а саме в такій редакції: "Для зменшення витрат пального, дизельний двигун повинен бути об'ємом не менше 4750 см3"???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 13:15

Шановний учасник!
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

Одним з критеріїв, яким користувався Замовник при виборі параметрів бажаного автомобіля - це максимальна економія при експлуатації. Відповідно для тих потреб, для яких планується закупівля автовишок, достатньо потужності двигуна автомобіля 170 к.с. (як для пересування містом, так і для роботи навісного обладнання), при цьому якщо потужність буде більшою - це буде розглядатись як кращий показник. При цьому збільшення потужності ні в якому разі не повинна відобразитись на збільшенні об'єму двигуна, адже це однозначно призведе до збільшення витрати палива, що розглядається замовником як погіршення показників предмету закупівлі. Відповідно, вважаємо що наведені у Технічному завданні показники максимально відповідають інтересам Замовника і вказаним Вами змінам не підлягають. Будемо раді бачити Вас серед учасників процедури!

Залишити без задоволення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004062-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Гененко Лариса Юріївна", Код ЄДРПОУ:2886714048
Дата подання: 11 лютого 2019 19:00
умови технічного завдання та кваліфікації
у пункті 3.5 п'ятого додатку документації вимагається надання інформації про наявність бази (власну або орендовану) з відповідними умовами для зберігання, гарантійного сервісного обслуговування та продажу машин. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі з додаванням копій підтверджуючих документів (актів на право власності, договорів оренди приміщень і т.д., які завірені підписом і печаткою учасника). При цьому у другому додатку документацїі вами вимагається надання інформації про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо для виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, яка вимагається для надання від юридичних осіб.
замовами тендерної документації, не зрозуміло, що повинен надати учасник для підтвердження наяності матеріально-технічної бази, інформацію про власну матеріальну базу чи орендовану матеріальну базу, чи і те і інше.
Вашою умовою вимагається надання інформації або за ВЛАСНОЮ або за ОРЕНДОВАНОЮ матеріально-технічною базою? У технічному завданні - необхідно надати і акти на право власності і договори оренди приміщень. Учасник повинен мати і орендовані засоби і власні? Якщо це насправді така вимога, то вона має дисримінаційний характер, який не надає права іншим учасникам бути визначеними переможцями, так як частина обладнання може використовуватись лише в оренді. або лише на за засадах 100% власності підприємства, в якості основних засобів.
У зв'язку з цим, вимагаємо внести уточнення, або зміни до умов надання інформації про підтвердження наяності матеріально-технічної бази із чітким формулюванням, без подвійного трактування інших положень документації в цій частині, для забезпечення участі інших учасників на рівних правах, та на прозорих засадах проведення закупівлі замовником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2019 13:12
Шановний учасник!
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

у пункті 3.5 п'ятого додатку тендерної документації вимагається надання інформації про наявність бази (власну або орендовану) з відповідними умовами для зберігання, гарантійного сервісного обслуговування та продажу машин. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі з додаванням копій підтверджуючих документів (актів на право власності, договорів оренди приміщень, які завірені підписом і печаткою учасника). Звертаємо увагу та те, що учасник надає інформацію про наявність бази власної чи орендованої. Не тлумачне сполучник «або» як сполучник «і» та не перекручуйте зміст тендерної документації.

Залишити без задоволення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004062-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Гененко Лариса Юріївна", Код ЄДРПОУ:2886714048
Дата подання: 18 лютого 2019 18:53
ЩОДО НЕЗАДОВОЛЕНОЇ ВИМОГИ на умови технічного завдання та кваліфікації
читаючи Вашу вимогу у пункті 3.5 третього додатку документації учасник повинен підтвердити наявність власної або орендованої бази надавши відповідну довідку в довільній формі. При цьому, учасник додатково повинен надати копій підтверджуючих документів (актів на право власності, договорів оренди приміщень і т.д., які завірені підписом і печаткою учасника). Зазначивши копії документів через розділовий знак у вигляді коми (символ – ","), умова у вашій документації встановлена вимога, як обов’язкова для надання усіх документів (актів на право власності і договорів оренди приміщень), без права надання пояснення, або без права надання підтвердних документів щодо наявності мат.-тех. бази у вибірковій відповідності відносно прав на окремі об’єкти матеріально-технічної бази. Тобто учасник повинен надати все що в нього є, і власне і орендоване, навіть якщо орендованого немає? І навпаки, і орендоване і власне, навіть якщо власного немає?
Ми розуміємо ваші вимоги так як ви їх пишете, і тому не потрібно звинувачувати нас у відсутності компетенції. Нажаль, ваші вимоги є "прекрученими", і тому виникають такі питання. А тому, маючи на це право (стаття 23 Закону «Про публічні закупівлі»), змертаємось до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
До того слова «актІВ» і «договорІВ» та «приміщень» несуть значення множини. Це свідчить про те що вами вимагається надання щонайменше двох актів на право власності приміщень та (або) щонайменше двох договорів оренди приміщень, тому, якщо учасником буде надано лише один акт на право власності приміщення та (або) один договір оренди приміщення з відповідними умовами для зберігання, гарантійного сервісного обслуговування та продажу машин, то його пропозиція, керуючись вашими умовами повинна бути відхилена.
У зв’язку з цим, ВИМАГАЄМО, внести уточнення або викласти текст у пункті 3.5 третього додатку документації «На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає відповідну довідку в довільній формі з додаванням копій підтверджуючих документів (актів на право власності, договорів оренди приміщень і т.д., які завірені підписом і печаткою учасника)» у наступній редакції «На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає відповідну довідку в довільній формі з додаванням копій підтверджуючих документів (акту або актів на право власності та(або) договору (договорів) оренди приміщення (приміщень) і т.д., що завірено підписом довіреної особи учасника і печаткою учасника)». В інакшому випадку, ми змушені будемо скористатись правом на оскарження умов тендерної документації, надавши скаргу до органу оскарження, керуючись умовами статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», яка призупинить процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 14:24
Шановний учасник.

Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Звертаємо Вашу увагу на пункт.3.5 третього додатку який викладено у наступній редакції «Учасник повинен мати базу (власну або орендовану) з відповідними умовами для зберігання, гарантійного сервісного обслуговування та продажу машин. На підтвердження зазначеної вимоги Учасник надає відповідну довідку в довільній формі з додаванням копій підтверджуючих документів (актів на право власності, договорів оренди приміщень і т.д., які завірені підписом і печаткою учасника)». Виходячи із вище викладеного інформуємо сполучник «або» не є сполучником «і» та не є його замінником. Тобто учасник у складі своєї пропозиції надає інформацію про (власну або орендовану) із додаванням копій підтверджуючих документів, знову ж таки у розумінні сполучника «або» при переліку – це вибір, а не сполучника «і» - зобов’язання. У Вашому розумінні йде підміна сполучника «або» на сполучник «і», що тягне за собою виникнення тлумачення подання матеріалів у множині, що є не вірним тлумаченням поданої вимоги, щодо надання у складі пропозиції матеріалів.
У учасників може бути кілька орендованих чи власних приміщень виробничої бази, що можуть бути зазначено у довідці довільної форми тому уточнення йде у множині (актів на право власності, договорів оренди приміщень). Отже, матеріал учасником надається відповідно до довідки складеної у довільній формі.
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004062-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Гененко Лариса Юріївна", Код ЄДРПОУ:2886714048
Дата подання: 18 лютого 2019 19:13
з приводу відшкодування витрат, пов'язаних з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі 30000,00 гривень
Шановний Андрій Михайлович! Умовами тендерної документації, затвердженої вами, висувається вимога про надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції листа-гарантії щодо виконання умов тендерної документації, щодо можливості покладення витрат, пов'язаних з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі тридцяти тисяч гривень (без ПДВ) на користь третьої особи (консультанта). Вами зазначено, що зазначена вище сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору Замовника з переможцем відповідно до чинного законодавства на рахунок Консультанта торгів, відповідно до укладеної між Замовником та Консультантом угоди (договір на користь третьої особи).
Розуміючи вашу вимогу, умова щодо можливості покладення витрат, не несе чіткої умови щодо обов’язку оплати послуг консультанта за надані ним замовнику послуги за рахунок постачальника, (вами зазначено – "Замовник може відповідно до ЦК України покласти дані витрати на переможця торгів").
Нашим підприємством, яке планує взяти участь у даній закупівлі, затверджено антикорупційну програму юридичної особи, ряд наказів про ділову етику та стратегію планового розвитку підприємства. Даними документами регламентовано умови та порядок дій щодо збереження фінансових ресурсів, які можуть в подальшому призвести до незапланованих втрат підприємства, у тому числі через зловживання посадових осіб контрагентів підприємства та шахрайства зацікавлених у цьому осіб. Такі умови ведення господарської діяльності базуються на упереджені ризикових операцій та запобіганню корупційних зловживань серед наших працівників та працівників контрагентів.
Одним із наших основних напрямків діяльності є прозорість здійснення підприємницької діяльності із власними та майбутніми контрагентами щодо продажу великогабаритної та спеціальної техніки, її ремонту та інших супутніх цьому послуг.
У зв’язку з цим, плануючи взяти участь у даній закупівлі, беручи до уваги вашу вище викладену умову, вимагаємо надати інформацію для загального доступу на засадах прозорості даної закупівлі, інформацію про третю особу (консультанта), а саме повну назву підприємства (або фізичної особи), його банківські реквізити та умови відповідальності щодо послуг, які надані або які надаються таким контрагентом (консультантом).
В доповнення до вище викладеного, вимагаємо зазначити у тендерній документації та у проекті договору на закупівлю інформацію про умови та порядок повернення учаснику-переможцю витрат, пов'язаних із консультуванням щодо здійснення закупівлі, у разі якщо замовником не буде сплачено учаснику-переможцю кошти за товар, який є предметом закупівлі у повному обсязі та у разі якщо в процесі закупівлі, після заключення договору, процедура закупівлі була скасована із подальшим розірванням договору, або поверненням коштів на рахунок замовника через рішення уповноважених на здійснення перевірки компетентними на те органами державної влади.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 14:20
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадянам та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії.
Враховуючи вище викладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною, не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону.

Вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерної документації, що учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо виконання умов тендерної документації, щодо можливості покладення витрат, пов’язаних з консультуванням замовника, є цілком законною за відповідає вимога Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим актам законодавства.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто даною законодавчою нормою встановлено право замовника включити в тендерну документацію інші вимоги. До таких вимог і відноситься вказане вище положення, яким зобов’язано учасника надати вказану лист-гарантію. Окрім того, в типовій тендерній документації також міститься розділ в якому замовник має встановлювати інші вимоги до потенційних учасників торгів.
Стосовно надання інформації про третю особу, на користь якої учасником-переможцем має бути сплачено кошти за консультативні послуги, повідомляємо наступне.
Що відповідно до положень укладеного договору між замовником і третьою особою-консультантом, замовник взяв, керуючись положеннями Закону України «Про захист персональних даних», на себе зобов’язання не розголошувати відомості щодо контрагента. Дані відомості про третю особу-консультанта замовником буде надано замовником учаснику-переможцю торгів шляхом надання проекту договору на підписання.
Стосовно повернення коштів, сплачених учасником-переможцем консультанту, у разі розірвання тендерного договору повідомляємо, що витрати на залучення консультанта замовником не знаходяться в причинно-наслідковому зв’язку з можливим розірванням тендерного договору. Закупівлю (тендер) вважається завершеною з моменту укладання тендерного договору. Всі відносини між учасником і замовником після цього регулюються тендерним договором. Тому включати в положення тендерного договору положення про повернення коштів учаснику у разі розірвання даного договору – є нелогічним та суперечить вимогам тендерного законодавства.
Таким чином, підстави для задоволення вашої вимоги – відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004062-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Гененко Лариса Юріївна", Код ЄДРПОУ:2886714048
Дата подання: 20 лютого 2019 11:03
досвід з урахуванням робіт
Доброго дня! У 2-ому додатку тендерної документації вами вимагається надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та мають необхідні знання та досвід з урахуванням робіт. Вимагаємо уточнити у тендерній документації який досвід робіт ви маєте на увазі?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 14:16
Шановний учасник!

Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

Тендерна документація додаток №2 містить наступні вимоги:
«Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та мають необхідні знання та досвід з урахуванням робіт (з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посада, стаж та/або досвід роботи)».
Роботи пов’язані із виконанням зобов’язань, що виникнуть при виконанні договірних умов відповідно до предмету закупівлі.

Документи

13 лютого 2019 13:15
вимога 2.docx

Документи

13 лютого 2019 13:12
вимога1.docx

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000049 ● f93f7b393f13412eb5cfbe8f0b3d19ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-14 08:35:18
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.02.2019 № 11
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 13.02.2019 № 11

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-02-01-004062-b 01.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням уповоноваженої особи від 25.02.2019 роу № 5 до тендерної документації, Додатків 3 та Додатку 4 внесено зміни. Внесено зміни і в умови оголошення про закупівлю. Стосовно висновку моніторингу щодо незаконності положення тендерної документації про відшкодування учасником-переможцем торгів витрат замовника на консультанта – третій особі повідомляємо наступне. Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадянам та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом. Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Враховуючи вище викладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною, не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону. Вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерної документації, що учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо виконання умов тендерної документації, щодо можливості покладення витрат, пов’язаних з консультуванням замовника, є цілком законною за відповідає вимога Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим актам законодавства. Відповідно до ч. 3 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто даною законодавчою нормою встановлено право замовника включити в тендерну документацію інші вимоги. До таких вимог і відноситься вказане вище положення, яким зобов’язано учасника надати вказану лист-гарантію. Окрім того, в типовій тендерній документації також міститься розділ в якому замовник має встановлювати інші вимоги до потенційних учасників торгів. Таким чином, підстави для внесення змін в тендерну документацію в цій частині відсутні. З огляду на вищевикладене, вимоги, які викладені у висновку моніторингу держаудитслужби задоволені частково.

2019-02-25 13:48:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО", 03338159, Україна, м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Автопідйомник телескопічний АТ-18/4 з робочою висотою підйому 18,0 метрів на базі шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент) код за ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби , 6800000UAH, 34140000-0, ДК021, 2, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: f1b11065ce864c8db83a6258e284717a, 2019-02-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.02.2019 № 2 (далі – тендерна документація). За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Замовником в пункті 7 розділу І тендерної документації визначено, що усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Водночас, в пункті 3.10 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації замовником вказано, що вся технічна документація повинна бути на українській або російській мові, що не відповідає умовам пункту 7 розділу І тендерної документації, яким передбачено складання документів російською мовою. За таких обставин, замовником не встановлено єдиних підходів учасникам щодо мови, якою повинні бути складені тендерні пропозиції. Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено місце поставки товарів: м. Полтава, вул. Героїв АТО, 74 А. При цьому, в підпункті 4.3 розділу І тендерної документації зазначений будинок – 73 А. Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу щодо місця поставки товарів при підготовці тендерних пропозицій. Нормами пункту 10 частини другої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити «Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Водночас, в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації замовника вказано, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів». Отже, тендерна документація не вказує дати, з якої починається строк дії тендерної пропозиції учасника, що суперечить нормам пункту 10 частини другої статті 22 Закону. При цьому, виходячи зі змісту статті 22 Закону, замовник визначає переможця строк дії тендерної пропозиції якого не минув. Крім того, замовник застосовує до переможця процедури закупівлі зобов’язання понад визначені Законом. Зокрема, в пункті 2 Розділу V тендерної документації передбачено оплату в сумі 30000,00 грн. без ПДВ на користь третіх осіб за консультаційні послуги надані замовнику. Зазначена сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору замовника з переможцем на рахунок консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та консультантом угоди. За таких обставин замовником встановлена вимога до переможця щодо здійснення оплати за витрати з надання консультаційних послуг за договором на користь третьої особи. Вказане є передумовою, що впливає на принципи здійснення публічних закупівель, закріплені в статті 3 вказаного Закону та не відповідає меті Закону. Замовником в пункті 3 розділу V «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації вказано наступне: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасників, до яких застосовано санкції відповідно до Законодавства України «Про санкції». При цьому, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій зазначено у статті 30 Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Крім того, Додатком № 4 до тендерної документації замовником передбачено, що додатки до договору є його невід’ємною частиною (пункт 10.16 проекту договору), а саме: специфікація; технічні характеристики товару, що поставляються; заявка на поставку товару. При цьому, заявка на поставку товару має встановлену форму, а інші додатки (специфікація; технічні характеристики товару, що поставляються) містять виключно назву та не встановлюють форми, у якій має бути поданий документ учасником. Вказане не встановлює для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій., 15 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 10 частини другої та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-02-26 09:02:43

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2019
UA-2019-02-01-004062-bf1b11065ce864c8db83a6258e284717a
Найменування замовника: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження замовника: 36023, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
Учасник Документи Рішення
Приватне підприємство "Сула-2009" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 березня 2019 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2019 11:17
sign.p7s

Публічні документи

29 березня 2019 15:09
sign.p7s
29 березня 2019 15:09
sign.p7s
29 березня 2019 15:08
Документи переможця.pdf
06 березня 2019 10:12
sign.p7s
06 березня 2019 10:12
sign.p7s
06 березня 2019 10:11
12852 СУЛА-2009 p7s.7z
06 березня 2019 10:11
Технічна частина.pdf
06 березня 2019 10:11
Кваліфікаційна частина.pdf
06 березня 2019 10:11
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

07 березня 2019 00:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2019 11:18
sign.p7s

Публічні документи

06 березня 2019 15:46
sign.p7s
06 березня 2019 15:46
sign.p7s
06 березня 2019 15:45
prot.rar
06 березня 2019 15:45
nakaz.rar
06 березня 2019 15:45
bank_licens.rar
06 березня 2019 15:45
Гарант 0814.7z
06 березня 2019 15:45
2 3 фін звіт.pdf
06 березня 2019 15:45
2 2 Квал.3.pdf
06 березня 2019 15:45
2 1 Квал.2.pdf
06 березня 2019 15:45
2 0 Квал.1.pdf
06 березня 2019 15:45
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сула-2009" 6 780 000,00
UAH з ПДВ
6 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" 6 800 000,00
UAH з ПДВ
6 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 15:09
sign.p7s
29 березня 2019 15:09
sign.p7s
29 березня 2019 15:08
Документи переможця.pdf
06 березня 2019 10:12
sign.p7s
06 березня 2019 10:12
sign.p7s
06 березня 2019 10:11
12852 СУЛА-2009 p7s.7z
06 березня 2019 10:11
Технічна частина.pdf
06 березня 2019 10:11
Кваліфікаційна частина.pdf
06 березня 2019 10:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 15:46
sign.p7s
06 березня 2019 15:46
sign.p7s
06 березня 2019 15:45
prot.rar
06 березня 2019 15:45
nakaz.rar
06 березня 2019 15:45
bank_licens.rar
06 березня 2019 15:45
Гарант 0814.7z
06 березня 2019 15:45
2 3 фін звіт.pdf
06 березня 2019 15:45
2 2 Квал.3.pdf
06 березня 2019 15:45
2 1 Квал.2.pdf
06 березня 2019 15:45
2 0 Квал.1.pdf
06 березня 2019 15:45
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Сула-2009"
#36618542
Переможець 6 780 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 10:50

Документи

29 березня 2019 10:50
sign.p7s
25 березня 2019 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Сула-2009"
#36618542
6 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 10:50
sign.p7s
25 березня 2019 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 квітня 2019 15:02
Тендерний договір на закупівлю автовишок з ПП Сула-2009.pdf укладений
09 квітня 2019 15:01

Актуальні тендери

До пошуку