Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери_7252841
Очікувана вартість
358 000,00 UAH
UA-2019-02-01-004005-b b98f2854433c4273a3933e13716161d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380501002437
+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 12:10
Очікувана вартість: 358 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 одиниця
Сервери_7252841
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:21
Додаток 6 - Проект договору.pdf
01 лютого 2019 16:21
ТД сервери_7252841.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2019 22:13
Дата відповіді: 04 лютого 2019 17:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що ПАТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2019 12:51
Дата відповіді: 04 лютого 2019 17:20
Шановний Замовнику! Перевірте, будь ласка кількість обладнання, яке вимагається. Здається у Вас помилка. За такий малий бюджет Ви не отримаєте обладнання в такій кількості та якості, яку вимагаєте. Розмір забезпечення не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості робіт та 3 % вартості товарів чи послуг. В Ваших вимогах воно складає 5%.
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Повідомляємо Вас, що очікувана вартість розрахована вірно, для її перегляду - підстави відсутні. Що стосується забезпечення тендерної пропозиції (стаття 24 Закону України "Про публічні закупівлі"), то, відповідно до положень тендерної документації, таке забезпечення не вимагається. Водночас, вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю (стаття 26 Закону України "Про публічні закупівлі"), яке, відповідно до частини 2 вказаної статті - не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. У тендерній документації замовника присутня вимога про забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 відсотків. Дані положення відповідають закону та не порушують його положення.
Формфактор обладнання
Дата подання: 04 лютого 2019 14:10
Дата відповіді: 04 лютого 2019 17:20
Доброго дня. Просимо уточнити формфактор ДБЖ. Для сервера вказано - Tower , для ДБЖ також Tower ?
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Для ДБЖ вимоги до формфактору – не висуваються.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-004005-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ", Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 05 березня 2019 13:35
вимога щодо відхілення тендерної пропозиції
У тендерній документації (в технічній специфікації) зазначена наступна вимога до Джерела безперебійного живлення: Діапазон вхідної напруги 160 – 280В.
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" в своїй тендерній пропозиції запропонувало Джерело безперебійного живлення Powercom IMP-825AP, який має вхідну напругу 220/230/240 В ± 25% без переходу на батареї, що вказано на офіційному сайті виробника http://powercom.ua/ru/products/item/259/
Тобто Джерело безперебійного живлення Powercom IMP-825AP працює в діапазоні від 220 - 25% до 240 + 25%, що відповідає значенням 165В – 300В. Нижня межа діапазону 165В не відповідає значенню 160В, що вимагалося в тендерній документації.
Просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.4 Статті 30 Закону України Про публічні закупівлі. Залишаємо за собою право звернення до АМКУ у разі відхилення нашої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 15:14
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, просимо врахувати інформацію виробника товару, яка спростовує доводи вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-02-01-004005-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ", Код ЄДРПОУ:39427231
Дата подання: 05 березня 2019 14:09
вимога щодо відхілення тендерної пропозиції
Додаємо інформацію з офіційного сайту виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 15:14
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, просимо врахувати інформацію виробника товару, яка спростовує доводи вимоги.

Документи подані скаржником

05 березня 2019 14:09
Дані з офіційного сайту.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 343 128,96
UAH з ПДВ
333 943,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 346 879,68
UAH з ПДВ
333 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ" 354 528,00
UAH з ПДВ
346 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 14:31
25-18.02.2019отказ.pdf
18 лютого 2019 12:50
Електронний підпис
17 лютого 2019 16:19
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 17:13
Лист виробника.JPG
15 лютого 2019 17:42
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:40
тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 17:40
Статут.pdf
15 лютого 2019 17:40
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙЗ АЙ ТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 333 943,68
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 17:30
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 333 943,68
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 17:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
Переможець 333 944,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
333 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:40
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 16:18
ДУ№1 Спецвузавтоматика.pdf зміни до договору
22 березня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 16:08
Договір Спецвузавтоматика.pdf укладений
22 березня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 210319-03/196Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 210319-03/196Пс
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 333 943,68
UAH (в тому числі ПДВ 55 657,28 UAH)