Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Теребовлянського музею-майстерні за адресою: м.Теребовля,вул.Шевченка,26Е
Очікувана вартість
3 143 938,00 UAH
UA-2019-02-01-003733-b 841503a33fa646d4a69c85a05675777c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузів Михайло Романович

+380355121017 buhkylt_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Теребовлянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40473951
Вебсайт: http://terebovlya-rada.te.ua
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовля, вул.Шевченка,3г
Контактна особа: Кузів Михайло Романович
+380355121017
buhkylt_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 15:58
Початок аукціону: 19 лютого 2019 12:57
Очікувана вартість: 3 143 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 439,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Теребовлянського музею-майстерні за адресою: м.Теребовля,вул.Шевченка,26Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, Шевченка,26Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 15:54
додатки.docx
01 лютого 2019 15:54
Додаток 5 проект договору.docx
01 лютого 2019 15:54
Додаток 2 технічне завдання.pdf
01 лютого 2019 15:54
ТД МУЗЕЙ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000029 ● b1434b809da9497fb755161fe821f19c
  • Статус: вирішено ● Дата: 05 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.03.2019 № 14
Тернопіль


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.


Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.03.2019 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-02-01-003733-b від 01.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-04-03 18:23:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Порушення не усунено.

2019-04-08 09:19:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "БЮДБУД" 3 105 968,40
UAH з ПДВ
3 074 529,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ 3 075 953,00
UAH з ПДВ
3 075 953,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 18:08
Електронний підпис
01 березня 2019 13:02
Електронний підпис
01 березня 2019 12:59
довідка податкова.pdf
01 березня 2019 10:09
Електронний підпис
01 березня 2019 10:00
довідка банк.pdf
28 лютого 2019 17:20
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:10
довідка ст 17.pdf
28 лютого 2019 16:02
Електронний підпис
27 лютого 2019 20:11
Електронний підпис
27 лютого 2019 20:02
дефектні акти.pdf
27 лютого 2019 20:01
загвиробничі 2-1-1.pdf
27 лютого 2019 20:01
загвиробничі 7-1-1.pdf
27 лютого 2019 20:01
загвиробничі 2-1-2.pdf
27 лютого 2019 20:00
пояснювальна записка.pdf
27 лютого 2019 20:00
дефектні акти.pdf
27 лютого 2019 20:00
локальний кошторис 2-1-1.pdf
27 лютого 2019 20:00
локальний кошторис 2-1-3.pdf
27 лютого 2019 20:00
локальний кошторис 2-1-2.pdf
27 лютого 2019 20:00
локальний кошторис 2-1-4.pdf
27 лютого 2019 20:00
загвиробничі 2-1-1.pdf
27 лютого 2019 20:00
загвиробничі 2-1-3.pdf
27 лютого 2019 20:00
загвиробничі 2-1-4.pdf
27 лютого 2019 20:00
локальний кошторис 7-1-1.pdf
27 лютого 2019 20:00
договірна ціна.pdf
27 лютого 2019 20:00
загвиробничі 7-1-1.pdf
27 лютого 2019 20:00
загвиробничі 2-1-2.pdf
27 лютого 2019 20:00
пояснювальна записка.pdf
18 лютого 2019 15:26
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:25
реєстр документів.pdf
18 лютого 2019 14:18
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:18
IMG-68b169f463ae37146437c668661a9f2f-V.jpg
18 лютого 2019 14:18
IMG-481e1f821e8aae897330c7c086159d42-V.jpg
18 лютого 2019 14:18
IMG-619f4a5ffbc19a05e87d513834efd052-V.jpg
18 лютого 2019 14:18
IMG-b20d85d7f8dd8ca994ebeba59d03c17a-V.jpg
18 лютого 2019 14:18
IMG-32ec6b90fb801e4036467145552e3149-V.jpg
18 лютого 2019 14:17
IMG-c2d8d99a8169b4456c8f2846f1f239ef-V.jpg
18 лютого 2019 14:17
IMG-2d72447ff0107bd4c2482ed861985d1b-V.jpg
18 лютого 2019 14:17
IMG-1f08d02c11fa9dac81fa56a6d3200df4-V.jpg
18 лютого 2019 13:30
Електронний підпис
17 лютого 2019 23:00
Електронний підпис
17 лютого 2019 22:59
таблиця 3.pdf
17 лютого 2019 22:59
таблиця 2-1.pdf
17 лютого 2019 22:59
пояснювальна записка.pdf
17 лютого 2019 22:59
розрахунок 1-4.pdf
17 лютого 2019 22:59
об'єктний кошторис 7-1.pdf
17 лютого 2019 22:59
об'єктний кошторис 2-1.pdf
17 лютого 2019 22:59
загвиробн 2-1-1.pdf
17 лютого 2019 22:59
загвиробн 2-1-2.pdf
17 лютого 2019 22:59
загвиробн 2-1-3.pdf
17 лютого 2019 22:59
загвиробн 7-1-1.pdf
17 лютого 2019 22:59
дефектний акт 2-1-3.pdf
17 лютого 2019 22:59
дефектний акт 2-1-1.pdf
17 лютого 2019 22:58
загвиробн 2-1-4.pdf
17 лютого 2019 22:58
договірна ціна.pdf
17 лютого 2019 22:58
дефектний акт 2-1-4.pdf
17 лютого 2019 22:58
дефектний акт 7-1-1.pdf
17 лютого 2019 22:58
дефектний акт 2-1-2.pdf
17 лютого 2019 22:58
проект договору.pdf
17 лютого 2019 22:58
таблиця В.pdf
17 лютого 2019 22:58
цінова пропозиція.pdf
17 лютого 2019 22:58
таблиця Г.pdf
17 лютого 2019 22:58
таблиця Б.pdf
17 лютого 2019 22:58
таблиця А.pdf
17 лютого 2019 22:58
договір 516.pdf
17 лютого 2019 22:58
договір на техніку.pdf
17 лютого 2019 22:58
лист-вігук.pdf
17 лютого 2019 22:58
довідка субпідряд.pdf
17 лютого 2019 22:58
гарантійний термін.pdf
17 лютого 2019 22:58
уповноважена особа.pdf
17 лютого 2019 22:58
довідка ст 17.pdf
17 лютого 2019 22:58
санкції.pdf
17 лютого 2019 22:58
Договір.pdf
17 лютого 2019 22:58
Договір 5,12.pdf
17 лютого 2019 22:58
Виписка.jpeg
17 лютого 2019 22:58
реквізити.pdf
17 лютого 2019 22:58
Виписка..jpeg
17 лютого 2019 22:58
свідоцтво пдв.jpeg
17 лютого 2019 22:58
пасп1 001.jpg
17 лютого 2019 22:58
ст 1.jpeg
17 лютого 2019 22:58
код Бугай Ю.д.pdf
17 лютого 2019 22:58
паспорт 3 001.jpg
17 лютого 2019 22:58
паспор 001.jpg
17 лютого 2019 22:58
паспорт 001.jpg
17 лютого 2019 22:58
протокол.jpeg
17 лютого 2019 22:58
Статуп ПП БЮДБУД.pdf
17 лютого 2019 22:58
ст 2.jpeg
17 лютого 2019 22:58
Ліцензія.jpeg
17 лютого 2019 22:58
Додаток до ліцензії.jpeg
17 лютого 2019 22:58
Бугай Д.Ю. диплом 1.pdf
17 лютого 2019 22:58
Комінко В Є диплом.pdf
17 лютого 2019 22:58
Бугай Ю.Д. диплом.pdf
17 лютого 2019 22:58
Бугай Д.Ю. диплом 2.pdf
17 лютого 2019 22:58
Бугай О.Ю. диплом.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:52
42. Трудові працівників.pdf
18 лютого 2019 14:52
41. Штатний розпис.pdf
18 лютого 2019 14:52
40. Оохорона праці.pdf
18 лютого 2019 14:52
37. Дипломи працівників.pdf
18 лютого 2019 14:52
35. Цінова пропозиція.jpg
18 лютого 2019 14:46
29. Лист гарантія 90 днів.jpg
18 лютого 2019 14:46
24. Довідка працівники.jpg
18 лютого 2019 14:46
23. Довідка підписант.jpg
18 лютого 2019 14:46
33. План фінансування.jpg
18 лютого 2019 14:46
15. ст. 17.pdf
18 лютого 2019 14:46
14. Проект договору.pdf
18 лютого 2019 14:46
11. Договірна ціна.pdf
18 лютого 2019 08:55
10. Лист статистика.pdf
18 лютого 2019 08:55
8. Ліцензія нова 2018.pdf
18 лютого 2019 08:55
7. наказ на директора.jpg
18 лютого 2019 08:55
4. ОРИГІНАЛ статуту 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "БЮДБУД"

ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "БЮДБУД"
#34438481
Переможець 3 074 529,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 16:39

Документи

25 лютого 2019 16:39
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:37
Протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "БЮДБУД"
#34438481
3 074 529,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 16:39
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:37
Протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 14:40
ДУ4.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:37
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 12:15
ДУ 3 БЮДБУД.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 12:13
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:09
ДУ 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 15:01
Дод. угода 1 БЮДБУД.pdf зміни до договору
21 травня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 16:31
Договір музей.pdf укладений
15 березня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ч.1ст.651 ЦК України, п.5.5 Договору «Замовник може вносити пропозиції про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у договір, у тому числі до календарного графіку виконання робіт», п.10.1 Договору «зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди, про що в договір вноситься відповідне застереження. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору», дійшли взаємної згоди про внесення у встановленому порядку змін у договір. У тому числі до календарного графіку виконання робіт та плану фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 64/89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Пункт 12 Договору «Строк дії договору» викласти в новій редакції: Цей Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами,скріплення печатками та діє до «31» грудня 2022 року або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. 3. Викласти Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №64/89 від 15.03.2019 року у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди №2 та читати по тексту Додаток 2 4. Викласти Додаток 3 «Зміни до календарного плану» до Договору №64/89 від 15.03.2019 року у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №2 та читати по тексту Додаток 3. 5. Ціна договору залишається без змін і становить 3074529,00 грн.( Три мільйони сімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять дев’ять грн. 00 копійок), в тому числі ПДВ 512421,50 грн.(П’ятсот дванадцять тисяч чотириста двадцять одна грн.50 коп.). Всі інші пункти та умови Договору №64/89 від 15.03.2019 року та Додаток №1 до Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по них. 6. Додаткова угода №2 укладена в двох (2-х) оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, набуває чинності з дня її підписання сторонами та скріплення печатками сторін та має юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору №64/89 від 15.03.2019 року. 7. Невід’ємною частиною Додаткової угоди №2 до Договору №64/89 від 15.03.2019 р. є: - Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт», - Додаток №3 «Зміни до календарного плану».
Номер договору про закупівлю: 64/89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись ч.1ст.651 ЦК України,п.5.5 Договору «Замовник може вносити пропозиції про уповільнення,зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у договір, у тому числі до календарного графіку виконання робіт»,п.10.1 Договору «зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди,про що в Договір вноситься відповідне застереження. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору», дійшли взаємної згоди про внесення у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку виконання робіт та змін до календарного плану . 2. Пункт 12 Договору «Строк дії договору» викласти в новій редакції: Цей Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами,скріплення печатками та діє до «31» грудня 2023 року або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. 3. Викласти Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №64/89 від 15.03.2019 року у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди №3 та читати по тексту Додаток 2 . 4. Викласти Додаток 3 «Зміни до календарного плану» до Договору №64/89 від 15.03.2019 року у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №3 та читати по тексту Додаток 3. 5. Пункт 3.1 ст.3 «Ціна договору» доповнити словами такого змісту: В 2022 році оплата не була проведена в зв'язку з відсутністю фінансування і невиконанням робіт. В 2023 році оплата буде здійснена у сумі 703 022 грн. 50 коп. (сімсот три тисячі двадцять дві гривні 50 копійок), в тому числі ПДВ – 117 170 грн. 42 коп. (сто сімнадцять тисяч сто сімдесят гривень 42 копійки). 5. Ціна договору залишається без змін і становить 3074529,00 грн.( Три мільйони сімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять дев’ять грн. 00 копійок), в тому числі ПДВ 512421,50 грн.(П’ятсот дванадцять тисяч чотириста двадцять одна грн.50 коп.). Всі інші пункти та умови Договору №64/89 від 15.03.2019 року та Додаток №1 до Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по них. 6. Додаткова угода №3 укладена в двох (2-х) оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, набуває чинності з дня її підписання сторонами та скріплення печатками сторін та має юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору №64/89 від 15.03.2019 року. 7. Невід’ємною частиною Додаткової угоди №3 до Договору №64/89 від 15.03.2019 р. є: - Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт», - Додаток №3 «Зміни до календарного плану».
Номер договору про закупівлю: 64/89
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони і домовилися про наступне: 1. Сторони керуючись ч.1ст.651 ЦК України,п.5.5 Договору «Замовник може вносити пропозиції про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт на об’єкті із внесенням у встановленому порядку змін у договір, у тому числі до календарного графіку виконання робіт», п.10.1 Договору «зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативи будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди,про що в Договір вноситься відповідне застереження. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору», дійшли взаємної згоди про внесення у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіку виконання робіт та змін до календарного плану . 2. Пункт 12 Договору «Строк дії договору» викласти в новій редакції: Цей Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами,скріплення печатками та діє до «31» грудня 2024 року або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання. 3. Викласти Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №64/89 від 15.03.2019 року у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди №4 та читати по тексту Додаток 2 . 4. Викласти Додаток 3 «Зміни до календарного плану» до Договору №64/89 від 15.03.2019 року у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №4 та читати по тексту Додаток 3. 5. Пункт 3.1 ст.3 «Ціна договору» доповнити словами такого змісту: В 2023 році оплата не була проведена в зв'язку з відсутністю фінансування і невиконанням робіт. В 2024 році оплата буде здійснена у сумі 703 022 грн. 50 коп. (сімсот три тисячі двадцять дві гривні 50 копійок), в тому числі ПДВ – 117 170 грн. 42 коп. (сто сімнадцять тисяч сто сімдесят гривень 42 копійки). 6. Ціна договору залишається без змін і становить 3074529,00 грн.( Три мільйони сімдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять дев’ять грн. 00 копійок), в тому числі ПДВ 512421,50 грн.(П’ятсот дванадцять тисяч чотириста двадцять одна грн.50 коп.). Всі інші пункти та умови Договору №64/89 від 15.03.2019 року та Додаток №1 до Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по них. 7. Додаткова угода №4 укладена в двох (2-х) оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із сторін, набуває чинності з дня її підписання сторонами та скріплення печатками сторін та має юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору №64/89 від 15.03.2019 року. 8. Невід’ємною частиною Додаткової угоди №4 до Договору №64/89 від 15.03.2019 р. є: - Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт», - Додаток №3 «Зміни до календарного плану».
Номер договору про закупівлю: 64/89
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML