Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
1 862 000,00 UAH
UA-2019-02-01-003476-b ● 96ce3865a7d3436e90ab14ff0ab948e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 1 862 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2019 11:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2019 11:28 |
Проект договору_Мегаджоб (Додаток 6)_4.pdf | |
13 лютого 2019 11:27 |
ТВ_Додаток 4 до ТД.pdf | |
13 лютого 2019 11:26 |
Тендерна документація_Мегаджоб_.pdf | |
13 лютого 2019 11:24 |
Зміни до ТД (34-зм).pdf |
13 лютого 2019 11:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2019 11:28 |
Проект договору_Мегаджоб (Додаток 6)_4.pdf
|
|||
13 лютого 2019 11:27 |
ТВ_Додаток 4 до ТД.pdf
|
|||
13 лютого 2019 11:26 |
Тендерна документація_Мегаджоб_.pdf
|
|||
13 лютого 2019 11:24 |
Зміни до ТД (34-зм).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Админ часть CMS
Дата подання: 04 лютого 2019 13:14
Дата відповіді: 06 лютого 2019 15:14
В техническом задании описано, что админ часть необходимо реализовать как CMS. Каким образом будет идти интеграция со сторонними продуктами? Эти плагины будет отдельно разрабатываться разработчиками или они уже реализованы? Если да, то какие?
Відповідь: Інтеграція повинна бути реалізована за допомогою API. Для більш розгорнутої відповіді прохання надати інформацію розробку яких плагінів Ви маєте на увазі?
Версия браузеров
Дата подання: 04 лютого 2019 13:15
Дата відповіді: 06 лютого 2019 15:16
Просьба уточнить какая минимальная версия браузеров должна поддерживаться. В частности Internet Explorer
Відповідь: Система повинна бути оптимізована та налаштована під такі веб-браузери: Firefox 61+, IE 11+, Edge 41+, Chrome 62+, Opera 40+, Chrome Android 67+, Safari Iphone/Ipad 9+, Safari macOS 9+.
Календарный план
Дата подання: 04 лютого 2019 13:18
Дата відповіді: 06 лютого 2019 15:17
В календарном плане срок на разработку и тестирование 25 рабочих дней. Это крайне мало, просьба пересмотреть + общее кол-во календарных дней примерно 6 месяцев, а срок разработки 10. На что уйдут остальные 2-3 месяца?
Відповідь: У календарному плані, що є додатком до договору зазначено, що Учасник конкурсних торгів може надавати власний варіант календарного плану, а саме – зменшення/збільшення строків/термінів надання послуг за кожним етапом, що зазначено у Календарному плані (на поточний рік).
Документація для участі в тендері
Дата подання: 04 лютого 2019 14:28
Дата відповіді: 06 лютого 2019 15:12
Доброго дня!
Є декілька питань щодо участі в тендері "Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення", а саме:
1) Довідки відповідно до додатку 2 та додатку 3 необхідно подати до 18.02.2019 до 14:00 год чи після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір протягом 5 днів?
2) Надішліть, будь ласка, календарний план в форматі *.doc
3) Чи можна надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, дати укладання і строку дії договору БЕЗ надання договорів, що наведені в довідці, та актів надання послуг по вищенаведеному договору з підписами та печатками обох сторін? Оскільки Brander зі своїми клієнтами підписує договір про нерозголошення конфіденційної інформації.
4) Чи можна подати листи-відгуки більшої давнини, аніж місячна? У клієнтів Brander складна ієрархія в їх компаніях і через це ми не встигнемо отримати листи-відгуки впродовж двох тижнів.
5) Надайте, будь ласка, документацію API.
6) На якому етапі потрібно надати угоду про технічну підтримку, включаючи SLA і умови по оновленню CMS?
Чекаю на відповідь сьогодні-завтра.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
По запитанню 1: Довідки, що необхідні до надання згідно вимогам додатків 2, 3 тендерної документації надаються в складі тендерної пропозиції в період до кінця подачі тендерних пропозицій, тобто до 18-02-2019, 14:00
По проханню 2: Вся документація Замовника викладається в системі електронних торгів у вигляді, зручному для всіх учасників торгів, тобто в PDF-форматі.
По запитаннях 3, 4: Підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору залишаються не змінними та є одинаковими для всіх учасників. Виключення щодо не надання тих чи інших підтверджуючих документів не допускаються. По запитаню 5:Відповідно до технічних вимог СMS повинна включати в себе розроблений модуль для створення набору API. По запитанню 6: Розробка регламенту технічного супроводу планується на останньому етапі виконання календарного плану.
По запитанню 1: Довідки, що необхідні до надання згідно вимогам додатків 2, 3 тендерної документації надаються в складі тендерної пропозиції в період до кінця подачі тендерних пропозицій, тобто до 18-02-2019, 14:00
По проханню 2: Вся документація Замовника викладається в системі електронних торгів у вигляді, зручному для всіх учасників торгів, тобто в PDF-форматі.
По запитаннях 3, 4: Підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо досвіду виконання аналогічного договору залишаються не змінними та є одинаковими для всіх учасників. Виключення щодо не надання тих чи інших підтверджуючих документів не допускаються. По запитаню 5:Відповідно до технічних вимог СMS повинна включати в себе розроблений модуль для створення набору API. По запитанню 6: Розробка регламенту технічного супроводу планується на останньому етапі виконання календарного плану.
Framework
Дата подання: 04 лютого 2019 15:52
Дата відповіді: 06 лютого 2019 15:19
Здравствуйте! Почему нужен Framework для разработки? Можно ли будет использовать Drupal или Symphony? Drupal будет дешевле и роли там есть в коробке.
Відповідь: Доброго дня. Виконавець може запропонувати рішення на власний розсуд. Framework запропонований як бажаний концептуальний підхід з точки зору архітектурно-технологічної побудови майбутнього рішення та умов його подальшого супроводу і можливого розвитку. В технічних вимогах запропоновано використання зазначених технологій або їх аналогів (Backend (PHP 7.2+, Yii2 Framework/Laravel, Node.js або аналоги).
Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних
Дата подання: 07 лютого 2019 14:25
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:56
У вимогах тендерної документації вказано у додатку 2, пункті 3 написано "Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів*", при цьому в якості аналогічних зазначені договори "* Під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір, предметом якого є надання послуг зі створення програмного забезпечення, функціональні можливості якого передбачають ідентифікацію користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.".
Проте на сайті https://id.kyivcity.gov.ua для прикладу: авторизація відбувається за допомогою логіну та паролю. На нашу думку саме таким чином буде відбуватись авторизація на новоствореному порталі.
Чи можливо вказати договір із реалізацією авторизації за допомогою логіну та паролю в якості досвіду виконання аналогічних договорів"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваш запит був опрацьований, за результатами повідомляємо наступне. Так, Ви можете надати копію договору із реалізації можливості проходження процедури реєстрації, автентифікації, авторизації (наприклад, через введення пари логін/пароль при реєстрації) в якості досвіду аналогічних або подібних договорів. Зазначаємо, що при розгляді тендерних пропозицій перевага буде надана учаснику, який надасть довідку про досвід виконання аналогічних договорів, функціональні можливості яких передбачають ідентифікацію користувачів через електронний цифровий підпис.
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Дата подання: 08 лютого 2019 11:15
Дата відповіді: 12 лютого 2019 16:53
Запитання до замовника
Відповідно допункту 1 розділу 3 тендерної документації учасник – юридична особа, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, на підтвердження права особи, яка вчинятиме правочин (підписуватиме договір) на вчинення (здійснення) таких дій, повинен додатково подати довідку в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі.
За неможливості подати вище вказані документи, Учасник надає:
- довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попередньогокварталу;
- копію документу бухгалтерської звітності встановленого взірця, що підтверджує вартість чистих активів товариства станом на кінець попередньогокварталу.
У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотківвартості чистих активів товариства станом на кінецьпопереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситисьзміни.
Поясніть, будь ласка, якщо учасник надає довідку в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі, то чи повинен він також додатково у разі перевищення вартістю закупівлі 50 відсотківвартості чистих активів товариства станом на кінецьпопереднього кварталу подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситисьзміни?
Чи ця вимога «У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотківвартості чистих активів товариства станом на кінецьпопереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситисьзміни» встановлена для всіх учасників, чи тільки тих, які не подаютьрішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі з довідкою в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником?
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») та просимо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також внести відповідні зміни до тендерної документації у зв’язку з тим, що в ній зазначена вимога не чітко визначена. Завчасно дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі надання довідки в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі – подавати додаткові документи не потрібно.
Вимога, що «У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситись зміни» стосується тільки тих учасників, які не подають рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі з довідкою в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником.
Вимога, що «У разі перевищення вартістю закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартістю лоту) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, учасник повинен подати довідку в довільній формі про те, що товариство створене до 17 червня 2018 року та з цієї дати і до дати підписання Договору за результатами закупівлі до Статуту товариства не вносились і не будуть вноситись зміни» стосується тільки тих учасників, які не подають рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі з довідкою в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником.
Створення та супроводження Порталу «Megajob» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Дата подання: 08 лютого 2019 11:37
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:59
UA-2019-02-01-003476-b
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник повинен надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовників (їх найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати, зокрема, сканований договір, що наведений в довідці.
* Під аналогічним договором в межах даної закупівлі розуміється договір, предметом якого є надання послуг зі створення програмного забезпечення, функціональні можливості якого передбачають ідентифікацію користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-003476-b зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання у вигляді аналогічних договорів, предметом яких є надання послуг зі створення програмного забезпечення, функціональні можливості яких передбачають ідентифікацію користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.
При цьому учасники, які мають досвід виконання у вигляді аналогічних договорів, предметом яких є надання послуг зі створення програмного забезпечення, але функціональні можливості якого не передбачають ідентифікації користувачів за допомогою електронного цифрового підпису, не зможуть задовольнити дану вимогу, навіть якщо такі учасники готові у майбутньому до створення програмного забезпечення з такими функціональними можливостями.
Крім цього, зауважимо, що технічні вимоги (Додаток 4 до тендерної документації) за процедурою закупівлі згідно з оголошенням UA-2019-02-01-003476-b не передбачають функції ідентифікації користувачів за допомогою електронного цифрового підпису.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-003476-b, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваш запит був опрацьований, за результатами повідомляємо наступне. Будь-який учасник електронних торгів може взяти участь в електронних закупівлях. Зазначаємо, що при розгляді тендерних пропозицій перевага буде надана учаснику, який надасть довідку про досвід виконання аналогічних договорів, функціональні можливості яких передбачають ідентифікацію користувача через електронний цифровий підпис.
В технічних вимогах, що є додатком 4 до тендерної документації у розділі 4.5. Особистий кабінет роботодавця зазначається можливість методу авторизації для роботодавця через КИЇВ ID, який передбачає функціональну можливість використання електронного цифрового підпису з метою ідентифікації.
В технічних вимогах, що є додатком 4 до тендерної документації у розділі 4.5. Особистий кабінет роботодавця зазначається можливість методу авторизації для роботодавця через КИЇВ ID, який передбачає функціональну можливість використання електронного цифрового підпису з метою ідентифікації.
Інтеграція CMS
Дата подання: 13 лютого 2019 12:28
Дата відповіді: 14 лютого 2019 15:42
Пункт 3.9 ТВ "Інтеграція з зовнішніми системами – необхідно передбачити можливість сумісності
CMS зі сторонніми продуктами і рішеннями за допомогою відкритих або галузевих
стандартів. Механізми інтеграції повинні бути повністю задокументовані"
Чи можете навести приклад сторонніх продуктів, які плануються інтегруватись? Та яким чином ви бачите цю інтеграцію: тільки через API або як каталог продуктів з інтерфейсом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваш запит опрацьований, за результатами опрцювання повідомляємо наступне.
Так, ми бачимо механізм інтеграції через API. Поясніть, що Ви мали на увазі під терміном "Продукт" - це вакансія, набір вакансій або можливо щось інше?
Інтеграція через API планується з різними сервісами, наприклад, такими як Київ ID, ІАС "Майно" таким чином, щоб сервіс був або інтегрований, або імплементований. Наприклад, в сучасних системах керування змістом є можливість завантаження певних адаптованих плагінів із одночасною можливістю їх інсталяції та імплементації в межах цієї системи.
Так, ми бачимо механізм інтеграції через API. Поясніть, що Ви мали на увазі під терміном "Продукт" - це вакансія, набір вакансій або можливо щось інше?
Інтеграція через API планується з різними сервісами, наприклад, такими як Київ ID, ІАС "Майно" таким чином, щоб сервіс був або інтегрований, або імплементований. Наприклад, в сучасних системах керування змістом є можливість завантаження певних адаптованих плагінів із одночасною можливістю їх інсталяції та імплементації в межах цієї системи.
Конструктор API
Дата подання: 13 лютого 2019 12:36
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:16
Пункт 3.9 "Можливість розширення (наявність API) – система повинна передбачати можливість
додавання зовнішніх модулів, плагінів і тп.. Технічна реалізація повинна передбачати
наявність конструктора для створення набору API." Чи можете детальніше розповісти про конструктор? Як саме ви його бачите та чи є приклади-аналоги?
Відповідь: Ваш запит опрацьований. За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Потенційний Виконавець повинен провести на власний розсуд аналітичні дослідження існуючих Framework і систем керування змістом та запропонувати рішення відповідного класу із переліком функціональних можливостей.
Потенційний Виконавець повинен провести на власний розсуд аналітичні дослідження існуючих Framework і систем керування змістом та запропонувати рішення відповідного класу із переліком функціональних можливостей.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-003476-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Науково - виробнича фірма "Нові технології - ГІС", Код ЄДРПОУ:31488648
Дата подання: 12 березня 2019 09:50
Вимога щодо не обов’язковості потання Приватним підприємством документів Товариства
Вимога щодо не обов’язковості потання Приватним підприємством документів Товариства
ПП НВФ "Нові технології - ГІС" 11.03.2019 15:11 було повідомлено про дискваліфікацію.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій завантаженого в ЦБД Prozorro: 11.03.2019 15:07 за результатами розгляду тендерної
пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Причиною відхилення було зазначено: що тендерна пропозиція не відповідає умовам, визначеним п.1. Розділу 3 тендерної документації.
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні замовника завантаженої в ЦБД Prozorro: 11.03.2019 15:07
ПП НВФ "Нові технології - ГІС" - є приватним підприємством та не є Товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю.
Тобто в з'вязку з тим що організаційно правова форма нашого підприємства відрізняється від зазначеної в п.1. Розділу 3 Документації (не є товариством в будь - якій формі) надати докумети ми не зобов'язані в тому числі:
- довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу;
- копію документу бухгалтерської звітності встановленого взірця, що підтверджує вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації (з зазначенням місця в тендерній документації де зазначена обов’язковість надання приватним підприємством документів товариства).
В разі неможливості надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації просимо усунути допущені порушення.
Розгорнути
Згорнути
ПП НВФ "Нові технології - ГІС" 11.03.2019 15:11 було повідомлено про дискваліфікацію.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій завантаженого в ЦБД Prozorro: 11.03.2019 15:07 за результатами розгляду тендерної
пропозиції було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Причиною відхилення було зазначено: що тендерна пропозиція не відповідає умовам, визначеним п.1. Розділу 3 тендерної документації.
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні замовника завантаженої в ЦБД Prozorro: 11.03.2019 15:07
ПП НВФ "Нові технології - ГІС" - є приватним підприємством та не є Товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю.
Тобто в з'вязку з тим що організаційно правова форма нашого підприємства відрізняється від зазначеної в п.1. Розділу 3 Документації (не є товариством в будь - якій формі) надати докумети ми не зобов'язані в тому числі:
- довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу;
- копію документу бухгалтерської звітності встановленого взірця, що підтверджує вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації (з зазначенням місця в тендерній документації де зазначена обов’язковість надання приватним підприємством документів товариства).
В разі неможливості надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації просимо усунути допущені порушення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2019 10:33
У відповідь на Вашу вимогу від 12.03.2019 року, повідомляємо наступне. Згідно п.1 р.3 тендерної документації встановлено що: учасник – юридична особа, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або товариство з додатковою відповідальністю, на підтвердження права особи, яка вчинятиме правочин (підписуватиме договір) на вчинення (здійснення) таких дій, повинен додатково подати довідку в довільній формі про наявність згоди загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину із Замовником за результатами проведення цієї закупівлі та рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди уповноваженій особі на вчинення значного правочину – укладення договору із Замовником за результатами здійснення закупівлі.
За неможливості подати вище вказані документи, Учасник надає:
- довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу;
- копію документу бухгалтерської звітності встановленого взірця, що підтверджує вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасник не надав вищевказані документи.
Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації де зазначено : « У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента, завірений печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Оскільки у складі Вашої тендерної пропозиції вказаний лист-роз’яснення в довільній формі про причини неподання документів відсутній, Ваша пропозиція була відхилена відповідно п.4 ч.1. ст. 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» : тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Разом з тим надана учасником тендерна пропозиція не підтверджує згоду з умовами проекту договору . Наданий Вами проект договору - без Додатків №1 та №2, що відповідно не дає підтвердження на виконання умов договору і є підставою для відхилення відповідно до п.4 ч.1. ст. 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» : тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
За неможливості подати вище вказані документи, Учасник надає:
- довідку в довільній формі про те, що вартість закупівлі (при поданні пропозиції по лоту – вартість лоту) не перевищує (чи перевищує) 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу;
- копію документу бухгалтерської звітності встановленого взірця, що підтверджує вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Учасник не надав вищевказані документи.
Відповідно до п.1 р.3 тендерної документації де зазначено : « У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента, завірений печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Оскільки у складі Вашої тендерної пропозиції вказаний лист-роз’яснення в довільній формі про причини неподання документів відсутній, Ваша пропозиція була відхилена відповідно п.4 ч.1. ст. 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» : тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Разом з тим надана учасником тендерна пропозиція не підтверджує згоду з умовами проекту договору . Наданий Вами проект договору - без Додатків №1 та №2, що відповідно не дає підтвердження на виконання умов договору і є підставою для відхилення відповідно до п.4 ч.1. ст. 30 ЗУ « Про публічні закупівлі» : тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРИС-КОМ" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Науково - виробнича фірма "Нові технології - ГІС" |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
789 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОРІЗОНТ ОПБ" |
1 030 634,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецбайт" |
1 779 100,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" |
1 852 000,00
UAH з ПДВ
|
1 019 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНТАЖ ВЕБ" |
1 862 000,00
UAH з ПДВ
|
1 852 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДРАЄНКО ВАЛЕНТИН ВАСИЛЬОВИЧ |
1 861 200,00
UAH з ПДВ
|
1 861 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБРИС-КОМ" #32376301 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 15:51
|
ПП Науково - виробнича фірма "Нові технології - ГІС" #31488648 |
Відхилено |
789 999,99
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:11
|
ТОВ "ГОРІЗОНТ ОПБ" #37389116 |
Відхилено |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 15:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ НАВИЧОК" #38870862 |
Переможець |
799 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ №1 від 26.12.2019 до договору №4616 про надання послуг від 26.03.2019.pdf | укладений |
27 грудня 2019 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 09:50
|
Повідомлення про зміни до звіти .pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 16:06
|
Підписаний договір 4616.pdf | укладений |
27 березня 2019 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рішенням тендерного комітету (протокол від 06.12.2019 № 267) у зв’язку з технічною помилкою у Звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-02-01-003476-b Дата формування звіту: 27 березня 2019, вірним вважати пункт 20 (Сума, визначена в договорі про закупівлю) в наступній редакції: 799 000,00 без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 4616 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Повідомлення пров несення змін до звіту |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 26 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
99 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились достроково розірвати Договір № 4616 |