Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 —90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь)
Очікувана вартість
814 089,00 UAH
UA-2019-02-01-003326-b 8739cb39eea74ef7a9fd2a54022ee4a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Музика

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Надія Музика
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) двічі не відбулися (UA-2018-12-18-005586-c та UA-2019-01-03-001374-c) згідно п.1 ст. 31 Закону – «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі.
В минулому році аналогічні послуги підприємству постачало КП «Комунальник». Також, згідно рішення Виконкому Маріупольської міської ради від 20.10.2017 року № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП «Комунальник» було визначено єдиним виконавцем таких послуг, а також рішенням Виконкому Маріупольської міської ради від 18.07.2018 року № 323 “Про тарифи на послуги з вивозу твердих побутових відходів” відповідно до ст.7, 31 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів” та керуючись ст.28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” затверджено тарифи на вивіз ТБО, за якими підприємство має надавати послуги. Аналізуючи ринок послуг з вивезення побутових відходів, було визначено перспективного учасника у регіоні, а саме КП «Комунальник».
Враховуючи вищезазначені обставини, відповідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: «у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» , з метою забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) з КП «Комунальник»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь- - 10658,4 куб.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10658 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Теріторія м Маріуполь, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

01 лютого 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 15:22
Повідомлення про намір укласти договір ТПВ 2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 814 088,59
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2019 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
814 088,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 10:44
Доп угода №6 від 20.02.20 сс мб.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:42
Повідомлення про внесення змін до дог 164.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 14:21
Доп угода № 5 від 04.02.20_20%.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 13:34
Повідомлення про внесення змін до дог 164_04.02.20.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:08
повідомлення про внесення змін до дог 164 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 19:05
дод угода № 4 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 19:05
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 14:39
доп №3 ТБО-3 до дог 164.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:39
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог 164-ТПВ_3.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:39
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 14:37
повідомлення про внесення змін до договору № 164 від 18.02.19.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:21
Доп угода № 2 до дог 164 від 18.02.19 комунальник ТПВ.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:21
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 15:00
лист Закупки.пром.уа дробові числа у кількості товару.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 17:12
прот тех помилки обсяг.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 17:07
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 18:50
Повідомлення про зміни в дог 164_1.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 18:49
доп № 1 ТПВ до дог 164 контейнери +.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 18:49
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 18:35
дог 164 18.02.2019 ТПВ+.pdf укладений
18 лютого 2019 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами з п.9.2 та 9.5.3 Договору Сорони дійшли згоди внести наступні зміни в Договір: Викласти п. 5.2.9. Договору в наступній редакції : «5.2.9. погодити із Замовником місця розташування контейнерних майданчиків, визначити їх кількість необхідну для збирання твердих побутових відходів, перевіряти наявність таких майданчиків відповідно до розрахунків та надати контейнери, при наявності і можливості, з урахуванням наявних у Замовника, місткістю: 1,1 куб.м. в кількості 90 шт. 1,0 куб.м. в кількості 88 шт»
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати технічною помилкою та встановити кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг по закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) - 10658,4 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг згідно технічного завдання повинно дорівнювати 10658,4 куб. м, але згідно з технічними можливостями система публічних закупівель такі нецілі кількісні показники не зберігає - тільки цілі одиниці виміру, тому в системі при оприлюдненні закупівлі проставлено 10658 куб. м. з приміткою про правильні показники -10658,4 куб. м.. Такі примітки не відображаються у Звіті про результати проведення процедури закупівлі. Для підтвердження відсутності технічної можливості для збереження системою електронних закупівель нецілих показників про кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг було надіслано запит до обслуговуючого майданчика – ТОВ «Закупки.пром.уа». Згідно отриманої відповіді від 24.01.2019 року №97/01, підтверджено, що технічно Замовник не мав можливості занести дробові числа в поле «кількість» - обсяг закупівлі при оголошенні закупівлі. Дану помилку визнати технічною помилкою та встановити по закупівлі UA-2019-02-01-003326-b код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - 10658,4 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 164
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.3 Плановий обсяг надання послуг: 9393,16 куб. м. у тому числі: за бюджетні кошти – 7761,462 м3, за кошти підприємства – 1631,698 м3» З 01.07.2019 року змінити пункт 3.1. Розділу ІІІ. «Оплата послуг» Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Розрахунок за вивіз і розміщення ТПВ проводиться по затверджених тарифах: 76,38 грн. з ПДВ за 1 куб.м. -з 01.01.2019 року. 93,62 грн. з ПДВ за 1 куб.м. - з 01.07.2019 року». Викласти п. 3.2. Договору в наступній редакції : «3.2. Загальна сума договору складає 814088,56 грн. (вісімсот чотирнадцять тисяч вісімдесят вісім грн. 56 коп.), у т.ч. ПДВ 135681,43 грн. на 2019 рік. Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 661 328,99 грн., в тому числі ПДВ 110221,50 грн; – підприємства______152 759,57_грн., в тому числі ПДВ 25459,93 грн.» Сума договору зменшена на 0,03 грн , в т. ч ПДВ 0,00 грн. Кошти міського бюджету зменшено на 0,01 грн., в т.ч ПДВ 0,00 грн.; Кошти підприємства_ _зменшено на 0,02 грн., в т.ч. ПДВ 0,00 грн. Викласти п. 3.3. Договору в наступній редакції: « 3.3 Оплата за надані послуги здійснюється, Замовником, щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.» Внести зміни до Специфікації (Додаток № 1 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 1.3. Договору в наступній редакції : «1.3 Плановий обсяг надання послуг: 9393,16 куб. м. у тому числі: за бюджетні кошти – 8622, 542 м3 за кошти підприємства – 770,618 м3» 1.2. Викласти п. 3.2. Договору в наступній редакції : «3.2. Загальна сума договору складає 814 088,56 грн. (вісімсот чотирнадцять тисяч вісімдесят вісім грн. 56 коп.), у т.ч. ПДВ 135 681,43 грн. на 2019 рік. Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 741 943,30 грн., в тому числі ПДВ 123 657,22 грн; - підприємства______72 145,26 грн., в тому числі ПДВ 12 024,21 грн.» Кошти міського бюджету збільшено на 80 614,31 грн., в т.ч ПДВ 13 435,72 грн.; Кошти підприємства_ _зменшено на 80 614,31 грн., в т.ч ПДВ 13 435,72 грн..
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку», та п.9.5.8 до договору № 164 від 18 лютого 2019 рік. 1. Внести зміни до п. 9.1 договору та читати його у наступній редакції: «Договір вважається укладеним і діє з моменту його підписання Сторонами та скріпленням печатками до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії договору не звільняє сторони від повного виконання сторонами своїх грошових зобов'язань за договором. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору». 2. Додаткова угода вступає в силу з 31.12.2019 року. 3. Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про надання послуг з вивезення побутових відходів № 164 від «18» лютого 2019 року (далі - Договір) на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 162 805,18 грн.(сто шістдесят дві тисячі вісімсот п’ять грн. 18 коп.), у т.ч. ПДВ 27 134,19 грн. Кошти міського бюджету 162 805, 18 грн. .(сто шістдесят дві тисячі вісімсот п’ять грн. 18 коп.), у т.ч. ПДВ 27 134,19 грн. 2. Викласти розділ ХІІ «Реквізити сторін» у наступній редакції: Виконавець Замовник Комунальне підприємство «Комунальник» Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Місцезнаходження юридичної особи м. Маріуполь 87505 Донецька обл.. вул. Набережна,18 Ідентифікаційний код 321644005842 р/р UA243223130000026009000000161 в філії АТ «Укрексімбанк» МФО 322313 ЄДРПОУ 32164402 Св-во № _08741097 Тел.: 0629-415915, 0629-411137,0629-419993 e-mail.com: km_urotdel@ukr.net Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Юридична адреса: 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA978201720344320003000020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 UA603348510000026006962485182 в АТ «ПУМБ» МФО 334851 IBAN: UA 153354290000026003054008412 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 335429 ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 58-84-97; (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кошти міського бюджету 148 387, 70 грн. .(сто сорок вісім тисяч триста вісімдесят сім грн. 70 коп.), у т.ч. ПДВ 24 731,28 грн. Кошти підприємства 14 417,48 грн. (чотирнадцять тисяч чотириста сімнадцять грн. 48 грн.), у т.ч. ПДВ 2 402,91 Кошти міського бюджету зменшено на 14 417,48 грн., в т.ч ПДВ 2 402,91 грн.; Кошти підприємства збільшено на 14 417,48 грн., в т.ч ПДВ 2 402,91 грн.
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML