Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Аеропорт - Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 31441217 |
Місцезнаходження: | 36028, Україна , Полтавська обл., Полтава, Аеропорт цивільної авіації |
Контактна особа: |
Пономаренко Микола Володимирович +380532222686 aeroport.poltava@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 40 196 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 019,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 14:07 |
пустий файл.docx | |
07 лютого 2019 13:54 |
перелiк_змiн.pdf | |
07 лютого 2019 13:54 |
тд огорожа нова редакція.pdf |
07 лютого 2019 14:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2019 14:07 |
пустий файл.docx
|
||||||
07 лютого 2019 13:54 |
перелiк_змiн.pdf
|
||||||
07 лютого 2019 13:54 |
тд огорожа нова редакція.pdf
|
Скарги до процедури
Дата подання: 29 травня 2019 18:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-22-000007 ● 5217c6bc3ef848d18b9a526fbb1bf3ca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.04.2019 № 111
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-02-01-003168-b 01.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-14 15:59:23
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до висновку органу державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, за результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Дана норма Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковою до виконання.
Додатком 1 тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) чітко визначені вимоги :
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- (п. 3 ч. 1) інформаційну довідку в довільній формі, що видана на особу (осіб), уповноважену (уповноважених) підписувати документи переможця (фізичну особу, яка є переможцем), яка свідчить про відсутність відомостей про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення такої особи (дана довідка повинна бути датована не раніше дня публікації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір);
(п. 8 ч. 1) довідка, складена в довільній формі за підписом переможця або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про те, що переможець підтверджує, що відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру (дана довідка повинна бути датована не раніше дня публікації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір);
Враховуючи те, що п. 1. ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено регламент вимог застосування замовником для отримання інформації на етапі кваліфікації, а п.2 ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує обов’язкове надання документації саме переможцем документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» наявна колізія застосування законодавства.
Щодо, питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але, згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.
А отже, станом на 06.03.2019 року найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ «ВДД ГРУП».
Згідно з вимогами ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було прийнято протокольне рішення від 14.03.2019р № 1/14/03/2019 розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ВДД ГРУП» продовжити до 20 робочих днів.
Тобто, подія щодо прийняття рішення щодо продовження строку розгляду пропозиції відбулась 14.03.2019 року, застосовуючи норми ст.. 253 Цивільного кодексу України обчислення продовження до 20 робочих днів відбулось з моменту прийняття події (рішення про продовження).
Таким чином, останній день розгляду тендерної пропозиції наданої ТОВ «ВДД ГРУП», тендерним комітетом вважалось, що припав на 11 квітня 2019 року, оскільки Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України рекомендується застосовувати Цивільний кодекс України щодо застосування строків та термінів визначених в ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протоколом засідання тендерного комітету від 11.04.2019 № 1/11/04/19 Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВДД ГРУП», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
Прохаємо роз’яснити щодо невідповідності змісту висновку ч.3 ст. 17, ч. 4 ст.. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки, різноманітне застосування та тлумачення законодавства призводе до юридичної колізії.
Необхідно зазначити, що Замовник неодноразово звертався на гарячу лінію електронного майданчика, щодо надання роз’яснень застосування строків продовження терміну розгляду тендерної пропозиції, де було роз’яснено застосування норм Цивільного кодексу України.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-05-15 15:42:14
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органу державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 р. № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не наділяють Держаудитслужбу повноваженнями щодо надання роз’яснень із питань застосування законодавства у сфері закупівель.
Водночас Міністерство економічного розвитку і торгівлі України відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
пунктів 1, 4 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 459, реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, зокрема, надаючи узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у визначеній сфері та безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
Так відповідно до листа Мінекономрозвитку від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами.
Крім того, на інформаційному ресурсі Мінекономрозвитку (www.me.gov.ua в рубриці «Публічні закупівлі») зазначається, що відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ Відповідно до висновку органу державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, за результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону. З даними порушеннями Замовник погодитись не може, оскільки, органом державного фінансового контролю визначене не вірне трактування з наступних підстав. Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Дана норма Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковою до виконання. Додатком 1 тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція периметрової огорожі аеропорту згідно вимог авіаційної безпеки ПОКП «Аеропорт-Полтава» (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) чітко визначені вимоги : «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - (п. 3 ч. 1) інформаційну довідку в довільній формі, що видана на особу (осіб), уповноважену (уповноважених) підписувати документи переможця (фізичну особу, яка є переможцем), яка свідчить про відсутність відомостей про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення такої особи (дана довідка повинна бути датована не раніше дня публікації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір); (п. 8 ч. 1) довідка, складена в довільній формі за підписом переможця або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про те, що переможець підтверджує, що відносно нього не відкрито ліквідаційну процедуру (дана довідка повинна бути датована не раніше дня публікації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір); Враховуючи те, що п. 1. ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено регламент вимог застосування замовником для отримання інформації на етапі кваліфікації, а п.2 ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» регламентує обов’язкове надання документації саме переможцем документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 для переможця процедури закупівлі замовником визначається та указується у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами. Зокрема в даному листі надається роз’яснення положення викладені п. 1. ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо увагу на те, що Додатком 1 тендерної документації визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, при цьому, такий учасник повинен у складі пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Відповідно, Додатком 1 тендерної документації на закупівлю було виконано вимогу визначену п.2 ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, зазначаємо, що жодного учасника за критеріями встановленими п. 1., п.2 ч.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не відхилено. Таким чином, тендерною документацією встановлені вимоги які передбачені частиною третьою статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не порушують встановлені Законом вимоги. Щодо, питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. А отже, станом на 06.03.2019 року найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ «ВДД ГРУП». Згідно з вимогами ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене тендерним комітетом було прийнято протокольне рішення від 14.03.2019р № 1/14/03/2019 розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ВДД ГРУП» продовжити до 20 робочих днів. Тобто, подія щодо прийняття рішення щодо продовження строку розгляду пропозиції відбулась 14.03.2019 року. Застосовуючи норми ст.. 253 Цивільного кодексу України обчислення продовження до 20 робочих днів відбулось з моменту прийняття події (рішення про продовження). Таким чином, останній день розгляду тендерної пропозиції наданої ТОВ «ВДД ГРУП» припав на 11 квітня 2019 року. Дотримуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України Протоколом засідання тендерного комітету від 11.04.2019 № 1/11/04/19 Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВДД ГРУП», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації – без порушення строків.
2019-05-16 15:47:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН" |
36 000 900,05
UAH з ПДВ
|
31 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕТКОМ-ПРО" |
40 000 000,00
UAH з ПДВ
|
31 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВДД ГРУП" |
38 676 915,41
UAH з ПДВ
|
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАНДЕЛЮКС" |
40 110 530,00
UAH з ПДВ
|
40 106 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" |
40 161 980,00
UAH з ПДВ
|
40 161 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСТРУКТ-БЕТОН" #40602224 |
Відхилено |
31 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 11:52
|
|
ТОВ "ПЕТКОМ-ПРО" #41024060 |
Відхилено |
31 200 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 12:56
|
|
ТОВ "ВДД ГРУП" #38133139 |
Відхилено |
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 13:18
|
|
ТОВ "ГРАНДЕЛЮКС" #41150657 |
Відхилено |
40 106 510,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 13:59
|
|
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" #41922954 |
Переможець |
40 161 980,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 13:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 14:11
|
Додаткова угода | укладений |
21 грудня 2019 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 10:42
|
Додаткова угода _1-15 08 2019.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 12:52
|
Договір | зміни до договору |
25 червня 2019 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 381 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 червня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку скороченням фінансування 2019-2020 ррі |