Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Очікувана вартість
3 612 368,84 UAH
UA-2019-02-01-002899-b 7a12ed0f3a9844279cba5e57dd8debe6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 15:15
Очікувана вартість: 3 612 368,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 123,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, м.Київ, проспект Голосіївський, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:41
Зміни (перелік) до ТД_ОДС_від 11.02.2019.doc
11 лютого 2019 16:41
тд одс осблуг зі змінами 11_02.docx
11 лютого 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 16:41
Зміни (перелік) до ТД_ОДС_від 11.02.2019.doc
08 лютого 2019 14:38
Зміни (перелік) до ТД_ОДС_від 07.02.2019.doc
11 лютого 2019 16:41
тд одс осблуг зі змінами 11_02.docx
08 лютого 2019 14:34
тд одс осблуг зі змінами 07_02.docx
01 лютого 2019 14:48
тд одс осблуг 01_02.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз’ясненням
Дата подання: 05 лютого 2019 16:22
Дата відповіді: 07 лютого 2019 09:50
UA-2019-02-01-002899-b Звернення за роз’ясненням У Додатку 2 до ТД встановлена умова, що учасник повинен надати довідку з відомостями про учасника, а саме: - Повне та скорочене найменування учасника; - Юридична адреса; - Поштова адреса; - Контактний телефон; - Адреса електронної пошти учасника; - Код за ЄДРПОУ; - Керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); - Копія паспорту (для фізичних осіб). - Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник. Поясніть, будь ласка, у цій довідці серед відомостей про учасника повинна бути копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб) та копія паспорту (для фізичних осіб)? Чи копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), копія паспорту (для фізичних осіб) подається окремо, а в довідці зазначити відомості про ідентифікаційний код та паспорт, і які саме тоді відомості треба зазначити? Завчасно дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок.
Якщо учасник є фізичною особою, то він надає копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, копію паспорту, окремо, а в довідці зазначає всі відомості, які стосуються учасника (фізичної особи).
Дякуємо за запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-002899-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Квадра Асістанс, Код ЄДРПОУ:40527357
Дата подання: 05 лютого 2019 16:21
Вимога про усунення порушень
UA-2019-02-01-002899-b

Вимога про усунення порушень

У Додатку 2 до ТД встановлена умова, що учасник повинен надати довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за відповідною формою.
Кількість аналогічних договорів повинна бути не менше 2 (двох).
*Аналогічним договором вважається договір про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії аналогічних договорів про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків (тобто не менше 2 будинків) та документів, які підтверджують надання послуг по цим аналогічним договорам (копії актів наданих послуг в кількості не менше 6 (шести), засвідчені підписом службової (посадової) особи учасника та печаткою (в разі наявності печатки).
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання не менше, ніж двох аналогічних договорів про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС не менше 2 житлових будинків, та копії актів наданих послуг не менше 6 (шести), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ подібних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2019 11:10
Добрий день, дякуємо за зауваження, буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-02-01-002899-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Квадра Асістанс, Код ЄДРПОУ:40527357
Дата подання: 05 лютого 2019 16:22
Вимога про усунення порушень
UA-2019-02-01-002899-b

Вимога про усунення порушень

У Додатку 2 до ТД встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) – комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів», функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) або право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею.
При цьому, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація, яку має містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Зауважуємо, що Замовником (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва») у ТД не передбачено можливості запропонувати учасником еквіваленту комплексу комп’ютерних програм (еквівалент комп’ютерних програм «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів»), функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають змогу документально підтвердити наявність у них майнових прав (або права використання) на комп’ютерні програми саме «Електронний журнал» та «Диспетчеризація ліфтів»), що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Незазначення Замовником виразу «або еквівалент» стосовно вищевказаного ПЗ є порушенням пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
При цьому ми, як учасники, можемо запропонувати до використання у процесі надання послуг кращий за своїми характеристиками комплекс комп’ютерних програм, функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), ніж комп’ютерні програми «Електронний журнал» та/або «Диспетчеризація ліфтів».
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що зазначена вище вимога ТД обмежує наші права.
Тому просимо Замовника усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині, зокрема:
- або після слів: «Електронний журнал» додати вираз «або еквівалент», відповідно після слів «Диспетчеризація ліфтів» також додати вираз «або еквівалент»,
- або після слів «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів» додати слово «тощо»,
або взагалі прибрати посилання на конкретні назви/найменування/марки/моделі зазначених комп’ютерних програм (а саме: посилання на програми «Електронний журнал» та «Диспетчеризація ліфтів»).
У разі невжиття відповідних заходів змушені будемо звернутися до органу оскарження.
Отже, керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Завчасно дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2019 11:08
Добрий день,
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Також згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Так, в Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) - комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів»), функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) або право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею.
Хочемо підкреслити, що «Електронний журнал» та «Диспетчеризація ліфтів» не є назвами конкретних комп’ютерних програм, а лише відображають основне призначення даних комп’ютерних програм та функцією яких в сукупності є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), що буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС" 3 605 267,70
UAH з ПДВ
3 605 267,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА" 3 611 301,60
UAH з ПДВ
3 611 301,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 11:49
Документи переможця.rar
13 лютого 2019 10:38
Ел безпека.rar
13 лютого 2019 10:38
Охорона праці.rar
13 лютого 2019 10:38
3.pdf
13 лютого 2019 10:38
3.3.pdf
13 лютого 2019 10:38
Досвід 2.rar
13 лютого 2019 10:37
Досвід 1.rar
13 лютого 2019 10:37
ПАК + ПЗ.rar
13 лютого 2019 10:37
Персонал.zip
13 лютого 2019 10:36
Довідки кваліфікація.rar
13 лютого 2019 10:36
Статут.rar
13 лютого 2019 10:36
Довідки відповідність.rar
13 лютого 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 15:37
Охорона праці.rar
14 лютого 2019 15:37
18.pdf
14 лютого 2019 15:37
19.pdf
14 лютого 2019 15:37
Статут.rar
14 лютого 2019 15:37
Відповідність.rar
14 лютого 2019 15:36
Гарантія.rar
14 лютого 2019 15:36
Досвід Д.rar
14 лютого 2019 15:36
Досвід О.rar
14 лютого 2019 15:36
Право використання ПЗ.pdf
14 лютого 2019 15:35
Кваліфікація.rar
14 лютого 2019 15:34
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БАРС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС"
#38761078
Переможець 3 605 267,70
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 15:46

Документи

25 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
25 лютого 2019 15:44
протокол 5_від 25_02_2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА ОДС"
#38761078
3 605 267,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
25 лютого 2019 15:44
протокол 5_від 25_02_2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода_3 до договору_136_ від 13_03_2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 08:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:50
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 16:56
додаткова угода 2 від 14_03 до договору 136.pdf зміни до договору
14 березня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 16:21
додаткова угода 1_136.pdf зміни до договору
13 березня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 15:08
136.pdf укладений
13 березня 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 136
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 136
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML