Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Oil and distilates (Diesel fuel)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Бойчук Василь Михайлович +380342583756 dkp1983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME "Elektroavtotrans" Ivano-Frankivsk City Council |
National ID: | 00432426 |
Contact point: |
Boychuk Vasily Mihailovich +380342583756 dkp1983@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2019 12:23 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 01 лютого 2019 14:28 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 14:29 |
Тендерна документація дизпаливо .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-07-000011 ● 216fdbd316c74e67a31e51975b0e4d1e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.03.2019 № 15
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.03.2019 №15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-01-002693-b 01.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «Електроавтотранс» Івано-Франківської міської ради розглянувши висновок про результати моніторингу, який було оприлюднено 21.03.2019 року повідомляє наступне. Щодо неврахування положеннями тендерної документації вимог законодавства щодо санкцій. Положення частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають обов’язковий перелік вимог і положень тендерної документації, які не містять обов’язку для замовника включати в тендерну документацію положення щодо «заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави до якої застосовано санкції. Положення частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В даній частині немає обов’язку для Замовника включати в тендерну документацію положення щодо таких заборон. Тому не включення такої заборони не є порушенням частини третьої статті 22 Закону, частини третьої статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017». Разом з тим, відсутність серед вимог та положень тендерної документації вказаної у висновку про результати моніторингу вимоги, не свідчить про те, що замовник не дотримується у своїй діяльності, у т.ч. при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вимог та положень Закону України «Про санкції». З огляду на викладене, замовником не порушено вимоги та положення чинного законодавства при здійсненні закупівлі «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», що підтверджується результатами проведених торгів. Щодо застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Положеннями тендерної документації передбачено, що товар, а саме Дизельне паливо повинно відповідати ДСТУ 7688-2015 стандарту Євро-5. Даний стандарт включає в себе заходи із захисту довкілля, що вказує на те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи викладене, замовником при складанні тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» виконано вимоги п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На підставі вище викладеного, вважаємо, що тендерна документація на закупівлю товарів «Дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону.
2019-03-28 09:28:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація щодо оскарження в суді |
Дата публікації: | 05 квітня 2019 |
Документи:
05 квітня 2019 09:05
|
Інформація щодо оскарження в суді |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
8 361 600,00
UAH з ПДВ
|
8 061 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
8 542 500,00
UAH з ПДВ
|
8 063 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
8 622 900,00
UAH з ПДВ
|
8 622 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
8 061 600,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 16:19
|
Звіт про виконання договору | укладений |
19 серпня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 16:00
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 11:27
|
Договір | укладений |
02 квітня 2019 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ПК-07248 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК-07248 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |