Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів))
CPV 021:2015 Only purchasing vocabulary code 75240000-0 - Services in the field of public safety, law enforcement and public order (Law enforcement and public order services (16 round-the-clock posts))
Очікувана вартість
4 824 568,00 UAH
UA-2019-02-01-002457-b 9e9c60b0cdb4461fa65495c3d4776bfa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимко Олександр Гореславович

380507014337 s.musey@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний музей народної архітектури та побуту України
Код ЄДРПОУ: 03922125
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київ обл., Київ, вул.Лаврська,9, корп,19
Контактна особа: Тимко Олександр Гореславович
380507014337
s.musey@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Museum of Folk Architecture and Life of Ukraine
National ID: 03922125
Contact point: Timko Alexander Goroslavovich
380507014337
s.musey@bigmir.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 14:38
Очікувана вартість: 4 824 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 245,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 01 лютого 2019 14:08
Enquiries until: 22 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 28 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 березня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 4 824 568 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 246 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03026, Україна, Київська область, Національний музей народної архітектури та побуту України, м. Київ, с. Пирогів
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

CPV 021:2015 Only purchasing vocabulary code 75240000-0 - Services in the field of public safety, law enforcement and public order (Law enforcement and public order services (16 round-the-clock posts))
CPV: 75240000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 17:57
Перелiк змiн до Додатку 1.docx
21 лютого 2019 17:57
Перелiк змiн до Додатку 1.pdf
21 лютого 2019 17:57
Додаток 1 (в новій редакції зі змінами).docx
21 лютого 2019 17:57
ТД (в новій редакції зі змінами).docx
01 лютого 2019 14:13
Додаток 4.doc
01 лютого 2019 14:12
Додаток 3.docx
01 лютого 2019 14:12
Додаток 2.doc
01 лютого 2019 14:12
Додаток 1 .docx
01 лютого 2019 14:12
ТД.docx
01 лютого 2019 14:11
ТД.pdf
01 лютого 2019 14:11
Оголошення на англ. мові.pdf
21 лютого 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2019 17:57
Перелiк змiн до Додатку 1.docx
21 лютого 2019 17:57
Перелiк змiн до Додатку 1.pdf
21 лютого 2019 17:57
Додаток 1 (в новій редакції зі змінами).docx
21 лютого 2019 17:57
ТД (в новій редакції зі змінами).docx
01 лютого 2019 14:13
Додаток 4.doc
01 лютого 2019 14:12
Додаток 3.docx
01 лютого 2019 14:12
Додаток 2.doc
01 лютого 2019 14:12
Додаток 1 .docx
01 лютого 2019 14:12
ТД.docx
01 лютого 2019 14:11
ТД.pdf
01 лютого 2019 14:11
Оголошення на англ. мові.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяги послуг, що підлягають закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2019 12:51
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:24
В тендерній документації не визначено обсяги охоронних послуг, по яким проводиться процедура закупівлі, а вказано строк дання послуг: з дня підписання договору до 31.12.2019. Даний факт не дає можливості здійснити відповідні розрахунки вартості пропозиції Учасника. Яким чином готувати та надавати свої пропозиції?
Відповідь: Щодо обсягів охоронних послуг то по-перше в оголошенні про проведення процедури за номером UA-2019-02-01-002457-b зазначено, що необхідно надати 16 охоронних послуг, 16 цілодобових постів. По-друге також в Тендерній документації по даній закупівлі в п. 4.1 Розділу 1 встановлено, що замовнику необхідні послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів). По-третє в Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. По-четверте в п. 16 Додатку 2 встановлено що територія музею, складає 132 га та необхідністю постійного контролю території, у зв’язку з великою кількістю відвідувачів, близько 4000-5000 чоловік, та необхідністю здійснення ефективного контролю протипожежного стану експонатів музею (більшість з яких має солом’яний дах та дерев’яні стіни) і перешкоджанню незаконному розведенню багать та незаконному проникненню на територію музею.
Розрахунок вартості постів рахувати з 04.03.2019р. по 31.12.2019р.
Порядок проведеня процедури закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2019 14:19
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:26
З оголошення: Період уточнень Триває з 01-02-2019, 14:08 по 22-02-2019, 10:00 Період подачі пропозицій Триває з 01-02-2019, 14:08 по 04-03-2019, 10:00 Аукціон Очікується з 10-04-2019, 13:56 Таким чином, останній день подачі пропозиції Учасниками - 04.03.2019, а сам аукціон аж через 38 днів - 10.04.2019. Якими документами керувався Замовник, визначаючи такі терміни проведення процедури закупівлі послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник самостійно не призначає дату проведення аукціону. Відповідно до абз. 2, ч. 5, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Аукціон автоматично переноситься на іншу дату в залежності від термінів розгляду пропозицій учасників та формування протоколу розгляду пропозицій.
Зміст ТД
Дата подання: 11 лютого 2019 15:24
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:26
В ТД зазначено: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору з розрахунку однієї повноцінної зміни за наведеним взірцем: № п/п Посада ПІБ Стаж роботи Освіта та спеціальність На посаді На підприємстві та надати гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що він має всі необхідні документи на кожного з зазначених працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та зобов'язується надати їх копії Замовнику, після обрання переможцем та підписання з ним договору, а саме: - копії документів на 16 працівників, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; - копію документа на 16 працівників, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - копії документів про присвоєння кваліфікації охоронник (охоронець) на 16 працівників (3 розряд – мінімум на 10 працівників, 2-1 розряди – решта працівників); - документ на 16 працівників, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої у 2018 або 2019 роках. З даної вимоги ТД виходить, що 16 працівників Учасника, які будуть зазначені в пропозиції – це зразково-показова одна зміна (16 цілодобових постів заявлено в закупівлі). Решта – питання. Їх взагалі може і не бути або хворі, судимі, без кваліфікаційних розрядів. Прикритися Замовник може наданим гарантійним листом Учасника (в довільній формі, за підписом і печаткою). В той час, як на закриття 16 цілодобових постів, без порушень законодавства, повинно бути в Учасника 48 працівників. Чому потрібно надавати Замовнику стільки недоцільних довідок, коли можна було б вимагати в Учасника лише документально підтверджені факти наявності необхідної кількості офіційно оформлених працівників відповідної кваліфікації для виставлення 16 цілодобових постів на об'єкті Замовника. Також ставить під сумнів доцільність надання довідок про судимість. Аукціон 10.04.2019 (три місяці 2019 року), а довідки про судимість можна надати за 2018 рік. Тоді навіщо вони взагалі ці довідки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка про судимість для охоронців з 2018 рік по 2019 рік, а переможцю довідка про судимість за 2019 рік.
кваліфікація працівників
Дата подання: 21 лютого 2019 18:59
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:50
В кваліфікаційному критерії про наявність працівників встановлена вимога до учасників надати підтвердження охоронників 3-го розряду (не менше 10 осіб), всі інші - 1-2-го розряду. Скажіть, будь ласка, якщо учасник надасть на всіх охоронників свідоцтва 3-го розряду, без надання 1 та 2-го, чи буде це підставою для відхилення?
Відповідь: Якщо всі охоронники будуть мати свідоцтво 3-го розряду то це не буде підставою для відхилення Учасника.
автомобілі
Дата подання: 21 лютого 2019 19:02
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:50
в Додатку 2 "Технічне завдання" вказано про наявність в учасника автомобілів, які потрібно підтвердити документально для забезпечення прибуття групи реагування. Скажіть, будь ласка, автомобілі повинні бути у власності учасника чи можливе залучення учасником груп реагування за догором оренди транспортних засобів або наявність в учасника договору реагування з іншим охоронним підприємством?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: щодо наявності автомобіля , то допускається власний автомобіль чи орендований з підтверджуючими документами, залучення третьої сторони не допускається.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-01-002457-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:37515980
Дата подання: 02 квітня 2019 17:40
Оскарження дискваліфікації та допущеного до аукціону учасника
Детально у скарзі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 05.04.2019 № 4064.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 21:59
Номер скарги: UA-2019-02-01-002457-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 01 квітня 2019 15:40
СКАРГА на незаконні дії Замовника - Національний музей народної архітектури та побуту України, в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 04.04.2019 № 3976.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 23:45

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 17:40
скарга.pdf
02 квітня 2019 17:40
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

05 квітня 2019 21:59
Рішення від 05.04.2019 № 4064.pdf

Документи подані скаржником

01 квітня 2019 15:40
Скарга.pdf
01 квітня 2019 15:40
Договір СМЗ.pdf
01 квітня 2019 15:40
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2019 23:45
Рішення від 04.04.2019 № 3976.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 березня 2019
UA-2019-02-01-002457-b9e9c60b0cdb4461fa65495c3d4776bfa
Найменування: Національний музей народної архітектури та побуту України
Код ЄДРПОУ: 03922125
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київ обл., Київ, вул.Лаврська,9, корп,19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "АНГЕЛИ" Документи
Відхилено
Документи
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" Документи
Відхилено
Документи
Підприємство з 100% іноземним капіталом "АРГУС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:07
Ангели.pdf
28 березня 2019 17:27
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2019 15:08
Електронний підпис

Документи

04 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:40
Макрохем.pdf
28 березня 2019 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

27 лютого 2019 18:23
Електронний підпис
27 лютого 2019 18:21
20.Завір.копія свід.ПДВ.PDF
27 лютого 2019 18:21
18.Проект договору.PDF.p7s
27 лютого 2019 18:21
18.Проект договору.PDF

Документи

04 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:31
Комсервіс.pdf
28 березня 2019 17:32
Електронний підпис

Публічні документи

01 березня 2019 14:33
Електронний підпис
01 березня 2019 14:23
15. Сертифікат ISO.pdf
01 березня 2019 14:23
10. Ліцензія МВС.pdf
01 березня 2019 14:23
5. Копія Статуту.pdf

Документи

04 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:44
Аргус.pdf
28 березня 2019 17:47
Електронний підпис

Публічні документи

01 березня 2019 16:28
001 (1).jpg
01 березня 2019 16:28
Tender_in_Pyrogovo (1).zip
01 березня 2019 16:28
Tender_in_Pyrogovo.zip

Документи

04 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:37
Шериф.pdf
28 березня 2019 17:37
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2019 09:22
Електронний підпис
04 березня 2019 09:21
реєстр документів.pdf
04 березня 2019 09:21
проект договору.pdf
04 березня 2019 09:21
про субпідрядника.pdf
04 березня 2019 09:21
повноваження на підпис.pdf
04 березня 2019 09:21
письмова згода.pdf
04 березня 2019 09:21
обробка даних.pdf
04 березня 2019 09:21
технічні вимоги.pdf
04 березня 2019 09:21
обладнання.pdf
04 березня 2019 09:21
ліцензія.pdf
04 березня 2019 09:21
копія Статуту.pdf
04 березня 2019 09:21
довідки про несудимість.pdf
04 березня 2019 09:21
витяг єдиного податку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "АНГЕЛИ"

Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна"

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

Підприємство з 100% іноземним капіталом "АРГУС"

ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 18:23
Електронний підпис
27 лютого 2019 18:21
20.Завір.копія свід.ПДВ.PDF
27 лютого 2019 18:21
18.Проект договору.PDF.p7s
27 лютого 2019 18:21
18.Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 квітня 2019 13:50
Коментар щодо відміни: абзац 3 частини першої статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
03 квітня 2019 13:47
Протокол відміни.pdf
Дата відміни
28 березня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій