Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів))
CPV 021:2015 Only purchasing vocabulary code 75240000-0 - Services in the field of public safety, law enforcement and public order (Law enforcement and public order services (16 round-the-clock posts))
CPV 021:2015 Only purchasing vocabulary code 75240000-0 - Services in the field of public safety, law enforcement and public order (Law enforcement and public order services (16 round-the-clock posts))
Очікувана вартість
4 824 568,00 UAH
UA-2019-02-01-002457-b ● 9e9c60b0cdb4461fa65495c3d4776bfa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний музей народної архітектури та побуту України |
Код ЄДРПОУ: | 03922125 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київ обл., Київ, вул.Лаврська,9, корп,19 |
Контактна особа: |
Тимко Олександр Гореславович 380507014337 s.musey@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Museum of Folk Architecture and Life of Ukraine |
National ID: | 03922125 |
Contact point: |
Timko Alexander Goroslavovich 380507014337 s.musey@bigmir.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 4 824 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 245,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 01 лютого 2019 14:08 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 824 568 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 246 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 75240000-0 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03026, Україна, Київська область, Національний музей народної архітектури та побуту України, м. Київ, с. Пирогів
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
CPV 021:2015 Only purchasing vocabulary code 75240000-0 - Services in the field of public safety, law enforcement and public order (Law enforcement and public order services (16 round-the-clock posts))
CPV: 75240000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 17:57 |
Перелiк змiн до Додатку 1.docx | |
21 лютого 2019 17:57 |
Перелiк змiн до Додатку 1.pdf | |
21 лютого 2019 17:57 |
Додаток 1 (в новій редакції зі змінами).docx | |
21 лютого 2019 17:57 |
ТД (в новій редакції зі змінами).docx | |
01 лютого 2019 14:13 |
Додаток 4.doc | |
01 лютого 2019 14:12 |
Додаток 3.docx | |
01 лютого 2019 14:12 |
Додаток 2.doc | |
01 лютого 2019 14:12 |
Додаток 1 .docx | |
01 лютого 2019 14:12 |
ТД.docx | |
01 лютого 2019 14:11 |
ТД.pdf | |
01 лютого 2019 14:11 |
Оголошення на англ. мові.pdf |
21 лютого 2019 18:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2019 17:57 |
Перелiк змiн до Додатку 1.docx
|
|||
21 лютого 2019 17:57 |
Перелiк змiн до Додатку 1.pdf
|
|||
21 лютого 2019 17:57 |
Додаток 1 (в новій редакції зі змінами).docx
|
|||
21 лютого 2019 17:57 |
ТД (в новій редакції зі змінами).docx
|
|||
01 лютого 2019 14:13 |
Додаток 4.doc
|
|||
01 лютого 2019 14:12 |
Додаток 3.docx
|
|||
01 лютого 2019 14:12 |
Додаток 2.doc
|
|||
01 лютого 2019 14:12 |
Додаток 1 .docx
|
|||
01 лютого 2019 14:12 |
ТД.docx
|
|||
01 лютого 2019 14:11 |
ТД.pdf
|
|||
01 лютого 2019 14:11 |
Оголошення на англ. мові.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяги послуг, що підлягають закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2019 12:51
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:24
В тендерній документації не визначено обсяги охоронних послуг, по яким проводиться процедура закупівлі, а вказано строк дання послуг: з дня підписання договору до 31.12.2019.
Даний факт не дає можливості здійснити відповідні розрахунки вартості пропозиції Учасника.
Яким чином готувати та надавати свої пропозиції?
Відповідь: Щодо обсягів охоронних послуг то по-перше в оголошенні про проведення процедури за номером UA-2019-02-01-002457-b зазначено, що необхідно надати 16 охоронних послуг, 16 цілодобових постів. По-друге також в Тендерній документації по даній закупівлі в п. 4.1 Розділу 1 встановлено, що замовнику необхідні послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів). По-третє в Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. По-четверте в п. 16 Додатку 2 встановлено що територія музею, складає 132 га та необхідністю постійного контролю території, у зв’язку з великою кількістю відвідувачів, близько 4000-5000 чоловік, та необхідністю здійснення ефективного контролю протипожежного стану експонатів музею (більшість з яких має солом’яний дах та дерев’яні стіни) і перешкоджанню незаконному розведенню багать та незаконному проникненню на територію музею.
Розрахунок вартості постів рахувати з 04.03.2019р. по 31.12.2019р.
Розрахунок вартості постів рахувати з 04.03.2019р. по 31.12.2019р.
Порядок проведеня процедури закупівлі
Дата подання: 11 лютого 2019 14:19
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:26
З оголошення:
Період уточнень Триває з 01-02-2019, 14:08 по 22-02-2019, 10:00
Період подачі пропозицій Триває з 01-02-2019, 14:08 по 04-03-2019, 10:00
Аукціон Очікується з 10-04-2019, 13:56
Таким чином, останній день подачі пропозиції Учасниками - 04.03.2019, а сам аукціон аж через 38 днів - 10.04.2019. Якими документами керувався Замовник, визначаючи такі терміни проведення процедури закупівлі послуг?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник самостійно не призначає дату проведення аукціону. Відповідно до абз. 2, ч. 5, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Аукціон автоматично переноситься на іншу дату в залежності від термінів розгляду пропозицій учасників та формування протоколу розгляду пропозицій.
Зміст ТД
Дата подання: 11 лютого 2019 15:24
Дата відповіді: 14 лютого 2019 09:26
В ТД зазначено:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація:
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору з розрахунку однієї повноцінної зміни за наведеним взірцем:
№ п/п Посада ПІБ Стаж роботи Освіта та спеціальність
На посаді На підприємстві
та надати гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що він має всі необхідні документи на кожного з зазначених працівників, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності та зобов'язується надати їх копії Замовнику, після обрання переможцем та підписання з ним договору, а саме:
- копії документів на 16 працівників, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;
- копію документа на 16 працівників, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків;
- копії документів про присвоєння кваліфікації охоронник (охоронець) на 16 працівників (3 розряд – мінімум на 10 працівників, 2-1 розряди – решта працівників);
- документ на 16 працівників, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої у 2018 або 2019 роках.
З даної вимоги ТД виходить, що 16 працівників Учасника, які будуть зазначені в пропозиції – це зразково-показова одна зміна (16 цілодобових постів заявлено в закупівлі). Решта – питання. Їх взагалі може і не бути або хворі, судимі, без кваліфікаційних розрядів. Прикритися Замовник може наданим гарантійним листом Учасника (в довільній формі, за підписом і печаткою). В той час, як на закриття 16 цілодобових постів, без порушень законодавства, повинно бути в Учасника 48 працівників. Чому потрібно надавати Замовнику стільки недоцільних довідок, коли можна було б вимагати в Учасника лише документально підтверджені факти наявності необхідної кількості офіційно оформлених працівників відповідної кваліфікації для виставлення 16 цілодобових постів на об'єкті Замовника. Також ставить під сумнів доцільність надання довідок про судимість. Аукціон 10.04.2019 (три місяці 2019 року), а довідки про судимість можна надати за 2018 рік. Тоді навіщо вони взагалі ці довідки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Довідка про судимість для охоронців з 2018 рік по 2019 рік, а переможцю довідка про судимість за 2019 рік.
кваліфікація працівників
Дата подання: 21 лютого 2019 18:59
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:50
В кваліфікаційному критерії про наявність працівників встановлена вимога до учасників надати підтвердження охоронників 3-го розряду (не менше 10 осіб), всі інші - 1-2-го розряду. Скажіть, будь ласка, якщо учасник надасть на всіх охоронників свідоцтва 3-го розряду, без надання 1 та 2-го, чи буде це підставою для відхилення?
Відповідь: Якщо всі охоронники будуть мати свідоцтво 3-го розряду то це не буде підставою для відхилення Учасника.
автомобілі
Дата подання: 21 лютого 2019 19:02
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:50
в Додатку 2 "Технічне завдання" вказано про наявність в учасника автомобілів, які потрібно підтвердити документально для забезпечення прибуття групи реагування. Скажіть, будь ласка, автомобілі повинні бути у власності учасника чи можливе залучення учасником груп реагування за догором оренди транспортних засобів або наявність в учасника договору реагування з іншим охоронним підприємством?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: щодо наявності автомобіля , то допускається власний автомобіль чи орендований з підтверджуючими документами, залучення третьої сторони не допускається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-01-002457-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:37515980
Дата подання: 02 квітня 2019 17:40
Дата подання: 02 квітня 2019 17:40
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 05.04.2019 № 4064.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 21:59
Номер скарги: UA-2019-02-01-002457-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 01 квітня 2019 15:40
Дата подання: 01 квітня 2019 15:40
СКАРГА на незаконні дії Замовника - Національний музей народної архітектури та побуту України, в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 04.04.2019 № 3976.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 23:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 березня 2019
Найменування: | Національний музей народної архітектури та побуту України |
Код ЄДРПОУ: | 03922125 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київ обл., Київ, вул.Лаврська,9, корп,19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "АНГЕЛИ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Українсько-польське спільне підприємство "Макрохем - Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Підприємство з 100% іноземним капіталом "АРГУС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2019 13:50 |
Коментар щодо відміни: | абзац 3 частини першої статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Документи:
03 квітня 2019 13:47
|
Протокол відміни.pdf |
Дата відміни
28 березня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій