Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Rabies vaccine (for parenteral use)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | http://consumer.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Контактна особа: |
Фомінова Олена Вікторівна +380445288419 uvets@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сонько Микола Петрович +380442788471 tender@consumer.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Service of Ukraine on Food Safety and Consumer Protection |
National ID: | 39924774 |
Contact point: |
Fominova Olena Viktorivna +380445288419 uvets@ukr.net |
Additional contacts: |
Sonko Mykola Petrovych +380442788471 tender@consumer.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 70 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 01 лютого 2019 12:27 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 70 420 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 420 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 12:28 |
Додаток ІV проект договору.docx | |
01 лютого 2019 12:28 |
ТД_А_вакцина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000061 ● b3ceaf79e98149bcb2e5ba8b4201b511
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 09:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.03.2019 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.03.2019 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-01-001759-b 01.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів опрацювала висновок про результати моніторингу процедури закупівлі антирабічної вакцини (для перентерального застосування)(UA-2019-02-01-001759-b) (надалі – висновок) та повідомляє. Щодо вимог тендерної документації статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі. Тендерною документацією на закупівлю Антирабічної вакцини (для парентерального застосування) визначено про надання документів учасниками торгів щодо статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: «Документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у Учасника, визначених у частинах перший і другій статті 17 Закону. Тендерну документацію на закупівлю антирабічної вакцини (для перентерального застосування) код ДК 021:2015 - 33650000-1 «Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори (вакцина для використання у ветеринарній медицині)» складено відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та опубліковано відповідно до статті 10 Закону. Згідно зі статтею 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Або ж звернутися до органу оскарження шляхом подання скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку установленого для подання тендерних пропозицій. Жоден з учасників не використав своє право на оскарження тим самим повністю погодившись з усіма умовами тендерної документації. Таким чином, при розгляді тендерних пропозицій учасників Замовник керувався вимогами Закону та умовами тендерної документації. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників переможцем процедури відкритих торгів визначено ТОВ ''УКРВЕТПРОМПОСТАЧ'', тендерна пропозиція якого відповідала всім умовам тендерної документації та у строки, визначені Законом укладено договір про закупівлю товару від 26.03.2019 № 42. В тендерній документації на зазначену закупівлю встановлені вимоги «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1, 3, 7, 8, 9) у другій статті 17 Закону, надається у вигляді листа в довільній формі по кожному пункту за підписом уповноваженої особи Учасника». Частиною 3 статті 17 Закону встановлена норма щодо надання документів у довільній формі, але в той же час встановлено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільний. Також, згідно з цією статтею замовник не вимагає від учасників інформації, що визначена пунктами 1 і 7 частини 1. Замовник дотримався вимог Закону про надання підтвердження інформації визначених у частинах перший і другій статті 17 Закону. Щодо зазначених у висновку порушеннь вимог абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (надалі – наказ), а саме: «Замовник не заповнив пункти 14 та 15 форми оголошення про проведення відкритих торгів (розмір забезпечення тендерних пропозиції), 08 квітня 2019». Для здійснення процедур закупівель Замовник користується електронним майданчиком системи публічних закупівель Prozorro - «Держзакупівлі.онлайн» (надалі – майданчик). Пункти наказу в оголошенні про проведення відкритих торгів (надалі – оголошення) не реалізовані на майданчику в повному обсязі. При побудові сценарію оголошення пункти 14 -15 наказу та інші пункти відображені не коректно та йдуть в розріз з наказом, також відсутні пункти 12 та 121. Пункти –14 «Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати))» та 15 «Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати)» на майданчику відсутні, натомість вказаний пункт «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ - Електронна гарантія». Оскільки замовник встановив вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, пункт електронної сторінки «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ - Електронна гарантія» не відповідає таким вимогам оскільки майданчиком встановлена виключна норма - електронна гарантія. Через недосконалість сценарію майданчика замовник вимушений реалізувати норми пунктів 14-15 наказу в іншому розділі електронної форми оголошення майданчика: «примітки», та відобразив як «забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія - 704 200 грн)». Замовник дотримався вимог наказу щодо 14 та 15 пунктів форми оголошення про проведення відкритих торгів (розмір забезпечення тендерних пропозиції), інформація про вид забезпечення тендерної пропозиції та суму оприлюднено. Також слід відмітити, що договір Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було укладено у відповідності до норм Закону до початку проведення моніторингу закупівлі. Враховуючи викладене, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів не має можливості усунути порушення, що зазначено у висновку Державної аудиторської служби України за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі антирабічної вакцини (для перентерального застосування) (UA-2019-02-01-001759-b). Водночас, тендерним комітетом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів зауваження, викладені у висновку, будуть враховані у подальшій роботі.
2019-04-10 16:12:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УКРАЇНСЬКА ТОВАРНА СПІЛКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРВЕТПРОМПОСТАЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕТПРОМПОСТАЧ" |
70 409 716,80
UAH з ПДВ
|
70 409 716,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДВІР "УКРАЇНСЬКА ТОВАРНА СПІЛКА" |
70 420 000,00
UAH з ПДВ
|
70 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРВЕТПРОМПОСТАЧ" #31033523 |
Переможець |
70 409 716,80
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 16:56
|
ДД Укрветпромпостач 42 _1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 15:07
|
договір про закупівлю | укладений |
26 березня 2019 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |