Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по охороні та технічному обслуговуванню засобів охоронної сигналізації об'єктів ВОКЛ ім.М.І.Пирогова
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2019-02-01-001487-b c9cb5c2d78ec4543952ab70cca917a3c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кипоренко Оксана Василівна

+380432505075 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02011031
Вебсайт: http://vokl.org
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Кипоренко Оксана Василівна
+380432505075
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2019 11:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 11:57
Початок аукціону: 11 лютого 2019 12:01
Очікувана вартість: 127 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 од
Послуги по охороні та технічному обслуговуванню засобів охоронної сигналізації об'єктів ВОКЛ ім.М.І.Пирогова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін дії договору.
Дата подання: 01 лютого 2019 12:23
Дата відповіді: 01 лютого 2019 12:45
Добрий день. Вкажіть на який термін дії договору проводиться тендерна закупівля? на 11 місяців, або на 10 місяців тощо. Наприклад з 1.02 по 31.12 2019 р., або інше. Дякуємо.
Відповідь: з 01.02.2019 по 31.12.2019

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-001487-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "ФОРТЕЦЯ-ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:33209365
Дата подання: 05 лютого 2019 13:52
Щодо недискимінації Умасників
Голові комісії із закупівлі
послуг охорони
ВОКЛ ім. М.І. Пирогова

__________________________

Про запобігання порушення
законодавства про захист
економічної конкуренції


Шановний Тендерний комітет!

У зв’язку із оголошенням Технічного завдання з надання послуг по охороні та технічному обслуговуванню засобів охоронної сигналізації об’єктів ВОКЛ ім.. М.І. Пирогова,
за погодженням з Всеукраїнським об’єднанням організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки»
та з метою сприяння запобіганню порушення законодавства про захист економічної конкуренції під час процедури закупівлі послуг з охорони інформую комісію із закупівлі послуг охорони ВОКЛ ім. М.І. Пирогова
Повідомляємо Вам, що відповідно до пункту 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких як недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, та

інформуємо про наступне :

щодо «статусу учасника».

пункт 18 Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, як і решта категорій об’єктів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975, юридично не мають відношення до правового статусу виконавця послуг охорони, оскільки стосуються узагальнених переліків певних груп об’єктів народногосподарського комплексу.
Сама постанова КМУ № 975 – 2018 року прийнята у відповідності із статтею 23 Закону України, яка передбачає у якості правової основи діяльності органів поліції з надання охоронних послуг у випадках і порядку закон та інші нормативно-правові акти. Зокрема, реалізація постанов КМУ № 975 – 2918 року потребує затвердження Міністерством внутрішніх справ України «Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», а також разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України – «Методики формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони».
За юридичним змістом означені акти є регуляторними актами, їх проекти потребують попереднього оприлюднення, обговорення та погодження у порядку, передбаченому Законом України «Про засади державної регуляторної політики».
До цього часу проекти означених актів ще не оприлюднені.
Згідно із статтею 180 Господарського кодексу України, ціна є однією з трьох істотних умов договору. Відсутність акту про дієздатність органу поліції щодо застосування ціни дискредитує умови майбутньої угоди за участю органу поліції охорони.

Щодо статусу об’єктів.

Законом України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» визначені правові засади охорони зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, охорони складських приміщень та обмеження доступу до цих засобів і речовин та прекурсорів сторонніх осіб, встановлення спеціальних вимог до перевезення та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Виключні повноваження органів поліції по охороні означених об’єктів жодним чином не встановлені.

Щодо правового режиму обслуговування технічних засобів охорони.

Законом України «Про Національну поліцію» повноваження органів поліції на обслуговування технічних засобів охорони не передбачені. Кабінет Міністрів України шляхом доповнень до повноважень органів поліції охорони заходами з обслуговування (ремонту) технічних засобів охорони, що об’єктивно не є владною, а саме господарською функцією, вийшов за межі Закону України «Про Національну поліцію».
Про поспіх у підготовці актів, що поза ринковими, суто адміністративними методами безпідставно створюють монопольні переваги суб’єктами господа рання державної форми власності свідчить, поряд з іншими, той факт, що наказ МВС № 533 – 2017 року, на якій посилається комісія ВОКЛ ім. М.І. Пирогова, затверджує саме Інструкцію із здійснення органами, підрозділами поліції охорони заходів майнової і особистої безпеки громадян з використанням засобів охоронного призначення. В той ж час, лікувальний заклад має статус об’єкта комунальної власності.
За означених обставин, прийняття рішення про завчасне однозначне визначення неналежного суб’єкта надання охоронних послуг має ознаки порушень, передбачених відповідно статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та статтею 15 Закону України «Про недопущення недобросовісної конкуренції», у формі прийняття неправомірних рішень органи адміністративно-господарського управління.
Виходячи з вищевикладеного З метою уникнення порушень принципів публічних закупівель, та отримання більшої кількості учасників на дану процедуру закупівлі, що в свою чергу приведе до економії коштів платників податків вимагаємо прибрати з «Технічного завдання» вимогу щодо забезпечення наряду вогнепальною зброєю та відповідальність Учасника кваліфікаційним вимогам п.18 ПКМУ від 21.11.2018р. що є дискримінаційними, та такими, що обмежує конкуренцію та участь потенційних учасників у даній закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-02-01-001487-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ФОРТЕЦЯ-ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:33209365
Дата подання: 06 березня 2019 14:21
Щодо незаконної дискваліфікації
Незаконна дискваліфікація
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 березня 2019 09:24
відповідь надається в долученому документі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-01-001487-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ФОРТЕЦЯ-ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:33209365
Дата подання: 07 березня 2019 13:47
Щодо відміни торгів
Комісії із закупівлі послуг охорони
ВОКЛ ім. М.І. Пирогова



На вашу відповідь б/н та дати, що оприлюднена ……. стосовно скарги ПП «ФОРТЕЦЯ ГАРАНТ» на вимогу щодо відміни незаконної дискваліфікації повідомляємо
наступне:
У тексті зазначається, що рішення приймалося на підставі експертного висновку спеціалістів, однак не вказується кваліфікація спеціаліста, його повноваження у відповідності до ліцензії на проведення аналізу в цій галузі, зазначення відповідного документа.
Пунктом 18 Постанови Кабінету Міністрів України №975 від 21 листопада 2018р. «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» зазначається, що згідно «Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Законом України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» визначені правові засади охорони зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, охорони складських приміщень та обмеження доступу до цих засобів і речовин та прекурсорів сторонніх осіб, встановлення спеціальних вимог до перевезення та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Виключні повноваження органів поліції по охороні означених об’єктів жодним чином не встановлені. При цьому жодним правовим актом не визначені повноваження органів одміністративно-господарського управління системи охорони здоров'я визначати доцільність запровадження озброєної охорони відомчих об'єктів. В той же час нормативні акти з означеного питання неодноразово згадають «суб'єкт охоронної діяльності» без визначення його форми власності та організаційно-правової структури.
Що до цього пункту визначення технічних умов неконкурентними і дискридіційними, то скарга ПП «ФОРТЕЦЯ ГАРАНТ», що надавалася при проведенні цих торгів із зазначенням цих причин, що була направлена у вашу адресу на площадці, залишилася без відповіді. Однак хочу нагадати вказані вимоги у скарзі:
Пункт 18 Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, як і решта категорій об’єктів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975, юридично не мають відношення до правового статусу виконавця послуг охорони, оскільки стосуються узагальнених переліків певних груп об’єктів народногосподарського комплексу.
Сама постанова КМУ № 975 – 2018 року прийнята у відповідності із статтею 23 Закону України, яка передбачає у якості правової основи діяльності органів поліції з надання охоронних послуг у випадках і порядку закон та інші нормативно-правові акти. Зокрема, реалізація постанов КМУ № 975 – 2918 року потребує затвердження Міністерством внутрішніх справ України «Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», а також разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України – «Методики формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони».
Згідно із статтею 180 Господарського кодексу України, ціна є однією з трьох істотних умов договору. Відсутність акту про дієздатність органу поліції щодо застосування ціни дискредитує умови майбутньої угоди за участю органу поліції охорони.
За юридичним змістом означені акти є регуляторними актами, їх проекти потребують попереднього оприлюднення, обговорення та погодження у порядку, передбаченому Законом України «Про засади державної регуляторної політики».
До цього часу проекти означених актів ще не оприлюднені.
При цьому затвердження згаданих «Порядку» та «Методики» відповідають вимогам статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» як форма дозволу (порядок та умови) залучення органів поліції охорони до охорони визначених категорій об’єктів, але не як виключний порядок їх охорони лише органами поліції охорони. Таких законодавчо визначених повноважень щодо усіх згаданих в Урядовій постанові № 975 -2018 року категорій Кабінет Міністрів України немає.
Законом України «Про Національну поліцію» повноваження органів поліції на обслуговування технічних засобів охорони не передбачені. Кабінет Міністрів України шляхом доповнень до повноважень органів поліції охорони заходами з обслуговування (ремонту) технічних засобів охорони, що об’єктивно не є владною, а саме господарською функцією, вийшов за межі Закону України «Про Національну поліцію».
Про поспіх у підготовці актів, що поза ринковими, суто адміністративними методами безпідставно створюють монопольні переваги суб’єкту охоронної діяльності державної форми власності свідчить, зокрема:
Підпунктом 26 пункту 4 Положення про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 28 жовтня 2015 р. № 877, передбачено:
«26) здійснює на договірних засадах охорону фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності, а також технічні заходи охоронного призначення у випадках і порядку, передбачених законом або іншими нормативно-правовими актами;».
При цьому залишається відкритим питання щодо застосування «технічних заходів» щодо об’єктів державної форми власності, які при здійсненні публічних закупівель мають користуватися вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Преамбула цього Закону України поширює його дію і на публічні закупівлі субєктів комунальної форми власності.
Крім того, наказ МВС № 533 – 2017 року, на якій посилається комісія ВОКЛ ім. М.І. Пирогова, затверджує саме Інструкцію із здійснення органами, підрозділами поліції охорони заходів майнової і особистої безпеки громадян з використанням засобів охоронного призначення. В той ж час, лікувальний заклад має статус об’єкта комунальної власності.
За означених обставин, прийняття рішення про завчасне однозначне визначення неналежного суб’єкта надання охоронних послуг має ознаки порушень, передбачених відповідно статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та статтею 15 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у формі прийняття неправомірних рішень органи адміністративно-господарського управління, що незаконно обмежують конкуренцію на ринку охоронних послуг.
Стосовно сертифікації технічних засобів охорони, хочу зазначити, що ПП «ФОРТЕЦЯ ГАРАНТ» мав на меті використовувати при здійсненні договірних зобов’язань у даному випадку програмно-апаратний комплекс «МОСТ», із відповідною, діючою сертифікацією.
Що до відсутності документів на дозвіл та використання вогнепальної зброї, які вимагались під час проведення закупівлі, то дане питання оговорювалося вище. Однак зазначу, що таке монопольне право має виключно поліція охорони, що ще раз підтверджує зацікавленість комісії при встановленні умов на проведення торгів, порушує антимонопольне та антикорупційне законодавство і в разі подальшого порушення законодавства у цих правовідносинах може мати правові наслідки.
Тому, керуючись вищевикладеним рекомендую комісії відмінити результати торгів. Т а провести новий тендер на закупівлю вказаних послуг без порушення діючого законодавства.
Хочу також відмітити факт економії 16000 грн., грошей платників податків, які можна спрямувати на закупку ліків, або обладнання для використання влікарні.



Директор ПП «Фортеця-Гарант» Копецький А.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2019 16:08
Причини щодо відхилення Вашої цінової пропозиції були вказані в попередній відповіді.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

07 березня 2019 09:24
відповідь охорона.JPG

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФОРТЕЦЯ-ГАРАНТ" 120 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області 126 812,80
UAH з ПДВ
126 812,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 12:53
Довідка бюджет.pdf
11 лютого 2019 12:53
Пульт Орлан.pdf
11 лютого 2019 12:53
Договір оновлений.pdf
11 лютого 2019 12:53
Статут.pdf
11 лютого 2019 12:53
Свідоцтво ПДВ.jpg
11 лютого 2019 12:53
4ОПП.jpg
07 лютого 2019 10:24
Наказ директор.jpg
06 лютого 2019 12:58
Договір вірний.pdf
06 лютого 2019 12:58
Цінова пропозиція(1).pdf
06 лютого 2019 12:58
Реквізити.pdf
06 лютого 2019 12:58
Машини ГШР.jpg
06 лютого 2019 12:58
Ліцензія Охорона.pdf
06 лютого 2019 12:58
Ліцензія Мост СБІ.pdf
06 лютого 2019 12:58
Лист згода.pdf
06 лютого 2019 12:58
Довідка обладнання.pdf
06 лютого 2019 12:58
Довідка автомобілі.pdf
06 лютого 2019 12:58
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2019 12:58
Гарантійний лист 2.pdf
06 лютого 2019 12:58
Витяг.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 14:35
Сертифікат СС.PDF
06 лютого 2019 14:35
Сертифікат ОС.PDF
06 лютого 2019 14:35
Положення_УПО.pdf
06 лютого 2019 14:35
Наказ_про_УПО.pdf
06 лютого 2019 14:35
Ліцензія Охорона.pdf
06 лютого 2019 14:35
Довідка про УПО.PDF
06 лютого 2019 14:35
Довідка кваліфікація.PDF
06 лютого 2019 14:35
Витяг_ПДВ.pdf
06 лютого 2019 14:35
Виписка_з_EДРЮО_та_ФОП.pdf
06 лютого 2019 14:35
Вiдомостi_EДРПОУ.pdf
06 лютого 2019 14:35
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФОРТЕЦЯ-ГАРАНТ"

Управління поліції охорони у Вінницькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФОРТЕЦЯ-ГАРАНТ"
#33209365
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:01
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
Переможець 126 812,80
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
126 812,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір охорона.PDF укладений
25 березня 2019 14:39