Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі
Очікувана вартість
162 164 682,00 UAH
UA-2019-02-01-001301-c ca301663b4f7423f944411d22543a037
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження замовника: 65078, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа замовника: Дєлієргієв Геннадій Георгійович
+380963616027
udh@omr.odessa.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 18:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 18:36
Початок аукціону: 26 лютого 2019 12:33
Очікувана вартість: 162 164 682,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 24 884, 5 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24885 м.кв
Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Софіївська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2019 15:39
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2019 15:37
Положення до яких вносяться зміни (закреслені).docx
15 лютого 2019 15:37
зміни ТД - 2.doc
04 лютого 2019 13:59
зміни ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
проект догорову.doc
15 лютого 2019 15:39
Електронний цифровий підпис
04 лютого 2019 14:01
Електронний цифровий підпис
01 лютого 2019 18:34
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2019 15:37
Положення до яких вносяться зміни (закреслені).docx
15 лютого 2019 15:37
зміни ТД - 2.doc
04 лютого 2019 13:59
зміни ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
проект догорову.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000031 ● 4761e8dbe8be4d54ad20d834a02165a8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-12 16:52:40
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.



Продовження додатка
до наказу від 12.03.2019 № 79

5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, 26506412, Україна, Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі, 162164682UAH, 45233000-9, ДК021, 24885, м.кв
  3. Інформація про оприлюднення: ca301663b4f7423f944411d22543a037, 2019-02-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом тендерного комітету від 15.02.2019 № 16, тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Ростдорострой», повідомлення про намір укласти договір., 27 березня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 162 023 631,30
UAH з ПДВ
161 473 631,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 162 150 000,00
UAH з ПДВ
161 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" 162 151 840,35
UAH з ПДВ
161 888 351,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2019 17:22
Трудові книжки ч.2.PDF
23 лютого 2019 17:21
Технічне завдання.PDF
23 лютого 2019 17:21
Тендерна пропозиція.PDF
23 лютого 2019 17:21
Статут.PDF
23 лютого 2019 17:21
Скан витягу ПДВ.pdf
23 лютого 2019 17:21
Рішеня від учасника.pdf
23 лютого 2019 17:21
Реєстр.PDF
23 лютого 2019 17:21
Проект договору.PDF
23 лютого 2019 17:21
Обладнання.pdf
23 лютого 2019 17:21
Ліцензія Газтранзит.pdf
23 лютого 2019 17:21
Лицензия Будмонтаж.pdf
23 лютого 2019 17:21
КБ-3 Преображенская.pdf
23 лютого 2019 17:21
Істотні умови.PDF
23 лютого 2019 17:21
Договор з РДС- БТП.pdf
23 лютого 2019 17:21
Довідка про санкції.PDF
23 лютого 2019 17:21
Довідка про довкілля.PDF
23 лютого 2019 17:21
Довідка за ст. 17.PDF
23 лютого 2019 17:21
Відгук.PDF
23 лютого 2019 17:21
016-001-6859-2019.zip
23 лютого 2019 17:21
016-001-5355-2019.zip

Публічні документи

25 лютого 2019 00:19
5 Статут нова редакція.pdf
25 лютого 2019 00:19
23 Проект договору.pdf
25 лютого 2019 00:19
17 Довідка згідно ст 17.pdf
25 лютого 2019 00:19
13 Аналогічні договори.pdf
25 лютого 2019 00:19
9 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
25 лютого 2019 00:19
22 Лист згода.pdf
25 лютого 2019 00:19
15 Довідка безпека руху.pdf
25 лютого 2019 00:19
12 Відгук.pdf
25 лютого 2019 00:19
2 Відомості.pdf
25 лютого 2019 00:19
21 Код доступу.pdf
25 лютого 2019 00:19
19 Довідка щодо санкцій.pdf
25 лютого 2019 00:19
11833-28 ОНУР К.І. p7s.rar
25 лютого 2019 00:19
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 16:23
1.pdf
25 лютого 2019 16:23
2.pdf
25 лютого 2019 16:23
239-19.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 161 473 631,30
UAH з ПДВ
04 березня 2019 12:10

Документи

04 березня 2019 12:10
sign.p7s
04 березня 2019 12:08
рішення замовника

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
161 473 631,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 12:10
sign.p7s
04 березня 2019 12:08
рішення замовника

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 березня 2019 15:40
договір укладений
22 березня 2019 15:39
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2019 15:57
Доп уг 6 (1-19).pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:56
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 12:05
Доп уг 5 (1-19).pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:04
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 15:18
Доп уг 4 (1-19).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 15:16
sign.p7s зміни до договору
12 вересня 2019 16:05
Доп уг 3 (1-19).pdf зміни до договору
12 вересня 2019 16:04
sign.p7s зміни до договору
12 вересня 2019 16:03
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2019 16:27
Доп уг 2 (1-19).pdf зміни до договору
09 квітня 2019 16:26
sign.p7s зміни до договору
05 квітня 2019 12:04
Доп уг 1 (1-19).pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Календарно графіку виконання робіт та Плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку