Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі
Очікувана вартість
162 164 682,00 UAH
UA-2019-02-01-001301-c ca301663b4f7423f944411d22543a037
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Дєлієргієв Геннадій Георгійович
+380963616027
udh@omr.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 18:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 18:36
Початок аукціону: 26 лютого 2019 12:33
Очікувана вартість: 162 164 682,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 24 884, 5 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24885 м.кв
Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Софіївська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2019 15:39
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2019 15:37
Положення до яких вносяться зміни (закреслені).docx
15 лютого 2019 15:37
зміни ТД - 2.doc
04 лютого 2019 13:59
зміни ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
проект догорову.doc
15 лютого 2019 15:39
Електронний цифровий підпис
04 лютого 2019 14:01
Електронний цифровий підпис
01 лютого 2019 18:34
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2019 15:37
Положення до яких вносяться зміни (закреслені).docx
15 лютого 2019 15:37
зміни ТД - 2.doc
04 лютого 2019 13:59
зміни ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
проект догорову.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000031 ● 4761e8dbe8be4d54ad20d834a02165a8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-12
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-12 16:52:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.



Продовження додатка
до наказу від 12.03.2019 № 79

5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, 26506412, Україна, Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі, 162164682UAH, 45233000-9, ДК021, 24885, м.кв
  3. Інформація про оприлюднення: ca301663b4f7423f944411d22543a037, 2019-02-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом тендерного комітету від 15.02.2019 № 16, тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Ростдорострой», повідомлення про намір укласти договір.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 162 023 631,30
UAH з ПДВ
161 473 631,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 162 150 000,00
UAH з ПДВ
161 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" 162 151 840,35
UAH з ПДВ
161 888 351,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2019 17:22
Трудові книжки ч.2.PDF
23 лютого 2019 17:21
Технічне завдання.PDF
23 лютого 2019 17:21
Тендерна пропозиція.PDF
23 лютого 2019 17:21
Статут.PDF
23 лютого 2019 17:21
Скан витягу ПДВ.pdf
23 лютого 2019 17:21
Рішеня від учасника.pdf
23 лютого 2019 17:21
Реєстр.PDF
23 лютого 2019 17:21
Проект договору.PDF
23 лютого 2019 17:21
Обладнання.pdf
23 лютого 2019 17:21
Ліцензія Газтранзит.pdf
23 лютого 2019 17:21
Лицензия Будмонтаж.pdf
23 лютого 2019 17:21
КБ-3 Преображенская.pdf
23 лютого 2019 17:21
Істотні умови.PDF
23 лютого 2019 17:21
Договор з РДС- БТП.pdf
23 лютого 2019 17:21
Довідка про санкції.PDF
23 лютого 2019 17:21
Довідка про довкілля.PDF
23 лютого 2019 17:21
Довідка за ст. 17.PDF
23 лютого 2019 17:21
Відгук.PDF
23 лютого 2019 17:21
016-001-6859-2019.zip
23 лютого 2019 17:21
016-001-5355-2019.zip

Публічні документи

25 лютого 2019 00:19
5 Статут нова редакція.pdf
25 лютого 2019 00:19
23 Проект договору.pdf
25 лютого 2019 00:19
17 Довідка згідно ст 17.pdf
25 лютого 2019 00:19
13 Аналогічні договори.pdf
25 лютого 2019 00:19
9 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
25 лютого 2019 00:19
22 Лист згода.pdf
25 лютого 2019 00:19
15 Довідка безпека руху.pdf
25 лютого 2019 00:19
12 Відгук.pdf
25 лютого 2019 00:19
2 Відомості.pdf
25 лютого 2019 00:19
21 Код доступу.pdf
25 лютого 2019 00:19
19 Довідка щодо санкцій.pdf
25 лютого 2019 00:19
11833-28 ОНУР К.І. p7s.rar
25 лютого 2019 00:19
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 16:23
1.pdf
25 лютого 2019 16:23
2.pdf
25 лютого 2019 16:23
239-19.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 161 473 631,30
UAH з ПДВ
04 березня 2019 12:10

Документи

04 березня 2019 12:10
sign.p7s
04 березня 2019 12:08
рішення замовника

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
161 473 631,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 12:10
sign.p7s
04 березня 2019 12:08
рішення замовника

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 березня 2019 15:40
договір укладений
22 березня 2019 15:39
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2020 15:22
Доп уг 10 (1-19).pdf зміни до договору
09 липня 2020 15:21
sign.p7s зміни до договору
12 травня 2020 18:07
Доп уг 9 (1-19).pdf зміни до договору
12 травня 2020 18:06
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 15:05
Доп уг 8 (1-19).pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:03
sign.p7s зміни до договору
22 листопада 2019 15:53
Доп уг 7 (1-19).pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:51
sign.p7s зміни до договору
13 листопада 2019 15:57
Доп уг 6 (1-19).pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:56
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 12:05
Доп уг 5 (1-19).pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:04
sign.p7s зміни до договору
17 вересня 2019 15:18
Доп уг 4 (1-19).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 15:16
sign.p7s зміни до договору
12 вересня 2019 16:05
Доп уг 3 (1-19).pdf зміни до договору
12 вересня 2019 16:04
sign.p7s зміни до договору
12 вересня 2019 16:03
sign.p7s зміни до договору
09 квітня 2019 16:27
Доп уг 2 (1-19).pdf зміни до договору
09 квітня 2019 16:26
sign.p7s зміни до договору
05 квітня 2019 12:04
Доп уг 1 (1-19).pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Календарно графіку виконання робіт та Плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження видатків на виконання робіт та їх часткове виконання
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку