Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі
Очікувана вартість
162 164 682,00 UAH
UA-2019-02-01-001301-c ca301663b4f7423f944411d22543a037
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дєлієргієв Геннадій Георгійович

+380963616027 udh@omr.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Дєлієргієв Геннадій Георгійович
+380963616027
udh@omr.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 18:36
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 18:36
Початок аукціону: 26 лютого 2019 12:33
Очікувана вартість: 162 164 682,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 24 884, 5 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24885 м.кв
Капітальний ремонт вул. Софіївської у м. Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Софіївська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:37
Положення до яких вносяться зміни (закреслені).docx
15 лютого 2019 15:37
зміни ТД - 2.doc
04 лютого 2019 13:59
зміни ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
проект догорову.doc
15 лютого 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:37
Положення до яких вносяться зміни (закреслені).docx
15 лютого 2019 15:37
зміни ТД - 2.doc
04 лютого 2019 13:59
зміни ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
ТД.doc
01 лютого 2019 18:31
проект догорову.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-12-000031 ● 4761e8dbe8be4d54ad20d834a02165a8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2019 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2019 Одеса № 79


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.03.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 11.03.2019 та 12.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 79


Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-000187-b 29.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Валігурська Н.І.
2. UA-2018-12-27-000683-b 27.12.2018 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Валігурська Н.І.
3. UA-2019-01-28-001728-a 28.01.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
4. UA-2019-02-01-001301-c 01.02.2019 Повідомленням в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Шарапанівська А.В.



Продовження додатка
до наказу від 12.03.2019 № 79

5. UA-2019-02-13-000955-c 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-06-002185-c 06.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Лузан Е.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 162 023 631,30
UAH з ПДВ
161 473 631,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 162 150 000,00
UAH з ПДВ
161 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" 162 151 840,35
UAH з ПДВ
161 888 351,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2019 17:22
Трудові книжки ч.2.PDF
23 лютого 2019 17:21
Технічне завдання.PDF
23 лютого 2019 17:21
Тендерна пропозиція.PDF
23 лютого 2019 17:21
Статут.PDF
23 лютого 2019 17:21
Скан витягу ПДВ.pdf
23 лютого 2019 17:21
Рішеня від учасника.pdf
23 лютого 2019 17:21
Реєстр.PDF
23 лютого 2019 17:21
Проект договору.PDF
23 лютого 2019 17:21
Обладнання.pdf
23 лютого 2019 17:21
Ліцензія Газтранзит.pdf
23 лютого 2019 17:21
Лицензия Будмонтаж.pdf
23 лютого 2019 17:21
КБ-3 Преображенская.pdf
23 лютого 2019 17:21
Істотні умови.PDF
23 лютого 2019 17:21
Договор з РДС- БТП.pdf
23 лютого 2019 17:21
Довідка про санкції.PDF
23 лютого 2019 17:21
Довідка про довкілля.PDF
23 лютого 2019 17:21
Довідка за ст. 17.PDF
23 лютого 2019 17:21
Відгук.PDF
23 лютого 2019 17:21
016-001-6859-2019.zip
23 лютого 2019 17:21
016-001-5355-2019.zip

Публічні документи

25 лютого 2019 00:19
5 Статут нова редакція.pdf
25 лютого 2019 00:19
23 Проект договору.pdf
25 лютого 2019 00:19
17 Довідка згідно ст 17.pdf
25 лютого 2019 00:19
13 Аналогічні договори.pdf
25 лютого 2019 00:19
9 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
25 лютого 2019 00:19
22 Лист згода.pdf
25 лютого 2019 00:19
15 Довідка безпека руху.pdf
25 лютого 2019 00:19
12 Відгук.pdf
25 лютого 2019 00:19
2 Відомості.pdf
25 лютого 2019 00:19
21 Код доступу.pdf
25 лютого 2019 00:19
19 Довідка щодо санкцій.pdf
25 лютого 2019 00:19
11833-28 ОНУР К.І. p7s.rar
25 лютого 2019 00:19
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 16:23
1.pdf
25 лютого 2019 16:23
2.pdf
25 лютого 2019 16:23
239-19.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

"БВК"ПИК - СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 161 473 631,30
UAH з ПДВ
04 березня 2019 12:10

Документи

04 березня 2019 12:10
Електронний підпис
04 березня 2019 12:08
рішення замовника

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2019 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
161 473 631,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2019 12:10
Електронний підпис
04 березня 2019 12:08
рішення замовника

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 10:20
звіт про виконання договору укладений
28 січня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 21:45
Доп уг 12 (1-19).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 21:44
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 16:00
Доп уг 11 (1-19).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 15:22
Доп уг 10 (1-19).pdf зміни до договору
09 липня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 18:07
Доп уг 9 (1-19).pdf зміни до договору
12 травня 2020 18:06
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 15:05
Доп уг 8 (1-19).pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:53
Доп уг 7 (1-19).pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:51
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 15:57
Доп уг 6 (1-19).pdf зміни до договору
13 листопада 2019 15:56
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 12:05
Доп уг 5 (1-19).pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:18
Доп уг 4 (1-19).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:05
Доп уг 3 (1-19).pdf зміни до договору
12 вересня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 16:27
Доп уг 2 (1-19).pdf зміни до договору
09 квітня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 12:04
Доп уг 1 (1-19).pdf зміни до договору
05 квітня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 15:40
договір укладений
22 березня 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Календарно графіку виконання робіт та Плану фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження видатків на виконання робіт та їх часткове виконання
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 160 176 561,05
UAH (в тому числі ПДВ 26 696 093,51 UAH)