Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
« Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території Дарницького району м. Києва)»
Очікувана вартість
1 620 000,00 UAH
UA-2019-02-01-000770-c ● eb367fb8128348c1a8001ec866369db6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Дацюк Тетяна Леонідівна +380445319677 tender@kks.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території Дарницького району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, Дарницький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено
ДК003:2010: 9333 — Вантажники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 14:24 |
ТД _Дарницький 25.01.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-000770-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:32846145
Дата подання: 22 лютого 2019 14:02
Скарга
Скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6.
Учасниками процедури закупівлі є:
1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга.pdf".
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6.
Учасниками процедури закупівлі є:
1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга.pdf".
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 11:19
«Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 25 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації, а саме :
1. Пунктом п’ятим розділу ІІІ тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника, про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох пасажирських/вантажопасажирських автомобілів для доставки та переміщення працівників по району до локацій великогабаритних відходів, що підлягають навантаженню, зазначених в заявці Замовника.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох одиниць спеціальної техніки (навантажувачі, трактори тощо) для доставки великогабаритних відходів з місць, недоступних для заїзду спеціалізованого автотранспорту Замовника та/чи навантаження великогабаритних відходів на спеціалізований автотранспорт Замовника.
До довідки Учасники повинні додати завірені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договорів оренди/користування та копії технічних паспортів на автомобілі, зазначені у довідці.
У раі надання учаснком договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не меншим ніж строк надання послуг згідно тендерної докуменації.
б) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника не менше двадцяти семи осіб (працівників) для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів у Дарницькому районі, відповідно до технічних вимог (Додаток 3), а також працівника з охорони праці.
До довідки Учасник повинен додати завірені належним чином копії документів:
- наказів про призначення (на штатних працівників чи сумісників)
- копії договорів (на залучених осіб)
Вцілому зазначені документи надаються не менше ніж на двадцять сім осіб (працівників), зазначених у довідці.
У разі участі у торгах «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території «іншого» району м. Києва)», учасник повинен врахувати вимогу щодо наявності не менше окремих осіб (працівників) відповідної кількості для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів для кожного району одночасно по трьом локаціям.
2. Довідка учасника про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору містить інформацію про наявність відповідної авто техніки на умовах оренди. Однак, копії документів (договорів оренди/користування) учасником не надано. Натомість учасником надано копію договору про надання послуг з перевезення пасажирів та копію договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки), які не підтверджують вимогу щодо наявності (власність, оренду/користування) відповідної техніки. Крім того до копії договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки) додано свідоцтво про реєстрацію машини навантажувач фронтальний у якому зазначається власник, який не є контрагентом за даним договором.
3. Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на 27 осіб до якої включено штатного працівника – відповідального з охорони праці.
3.1. За вимогою тендерної документації працівник з охорони праці зазначається додатково до відповідної кількості осіб для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів.
3.2. На штатного працівника з охорони праці учасником не надано копію наказу на призначення.
3.3. Фактично учасником надано документальне підтвердження (копії договорів цивільно-правового характеру) наявності 26 залучених працівників.
3.4. Особи (працівники), зазначені у довідці та документально підтверджені, фігурують у пропозиціях учасника на торги із закупівлі послуг навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території інших районів м. Києва.
Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується, зокрема, позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2018 № 12680-р/пк-пз (п.3)».
1. Пунктом п’ятим розділу ІІІ тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника, про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох пасажирських/вантажопасажирських автомобілів для доставки та переміщення працівників по району до локацій великогабаритних відходів, що підлягають навантаженню, зазначених в заявці Замовника.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох одиниць спеціальної техніки (навантажувачі, трактори тощо) для доставки великогабаритних відходів з місць, недоступних для заїзду спеціалізованого автотранспорту Замовника та/чи навантаження великогабаритних відходів на спеціалізований автотранспорт Замовника.
До довідки Учасники повинні додати завірені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договорів оренди/користування та копії технічних паспортів на автомобілі, зазначені у довідці.
У раі надання учаснком договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не меншим ніж строк надання послуг згідно тендерної докуменації.
б) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника не менше двадцяти семи осіб (працівників) для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів у Дарницькому районі, відповідно до технічних вимог (Додаток 3), а також працівника з охорони праці.
До довідки Учасник повинен додати завірені належним чином копії документів:
- наказів про призначення (на штатних працівників чи сумісників)
- копії договорів (на залучених осіб)
Вцілому зазначені документи надаються не менше ніж на двадцять сім осіб (працівників), зазначених у довідці.
У разі участі у торгах «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території «іншого» району м. Києва)», учасник повинен врахувати вимогу щодо наявності не менше окремих осіб (працівників) відповідної кількості для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів для кожного району одночасно по трьом локаціям.
2. Довідка учасника про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору містить інформацію про наявність відповідної авто техніки на умовах оренди. Однак, копії документів (договорів оренди/користування) учасником не надано. Натомість учасником надано копію договору про надання послуг з перевезення пасажирів та копію договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки), які не підтверджують вимогу щодо наявності (власність, оренду/користування) відповідної техніки. Крім того до копії договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки) додано свідоцтво про реєстрацію машини навантажувач фронтальний у якому зазначається власник, який не є контрагентом за даним договором.
3. Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на 27 осіб до якої включено штатного працівника – відповідального з охорони праці.
3.1. За вимогою тендерної документації працівник з охорони праці зазначається додатково до відповідної кількості осіб для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів.
3.2. На штатного працівника з охорони праці учасником не надано копію наказу на призначення.
3.3. Фактично учасником надано документальне підтвердження (копії договорів цивільно-правового характеру) наявності 26 залучених працівників.
3.4. Особи (працівники), зазначені у довідці та документально підтверджені, фігурують у пропозиціях учасника на торги із закупівлі послуг навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території інших районів м. Києва.
Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується, зокрема, позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2018 № 12680-р/пк-пз (п.3)».
Номер вимоги: UA-2019-02-01-000770-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:32846145
Дата подання: 25 лютого 2019 18:02
Скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6.
Учасниками процедури закупівлі є:
1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Відповідно до Протоколу № 40/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_2.pdf"
Розгорнути
Згорнути
Учасниками процедури закупівлі є:
1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Відповідно до Протоколу № 40/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_2.pdf"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 15:58
«Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 25 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації.
Всупереч статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» , скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Всупереч статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» , скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Номер вимоги: UA-2019-02-01-000770-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:32846145
Дата подання: 06 березня 2019 12:12
Вимога
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6. Учасниками процедури закупівлі є: 1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145). За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ. Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації. Відповідно до Протоколу № 40/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури. Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_3.pdf"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2019 15:29
« Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Переможцем торгів своєчасно та в повному обсязі надано зазначені документи».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" |
1 615 140,00
UAH з ПДВ
|
1 615 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" #32846145 |
Відхилено |
1 615 140,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 16:50
|
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» #39604270 |
Переможець |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 11:54
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 лютого 2019 11:54
Учасник | Пропозиція | Документи |
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» #39604270 |
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:59
|
Дарницький.docx | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:48
|
Дарницький.docx | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 11:32
|
Договір | зміни до договору |
18 березня 2019 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 770 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 770 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |