Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

« Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території Голосіївського району м. Києва)»
Очікувана вартість
1 296 000,00 UAH
UA-2019-02-01-000727-a 342e2a45c1b747eeb6f32169968b3766
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацюк Тетяна Леонідівна

+380445319677 tender@kks.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Дацюк Тетяна Леонідівна
+380445319677
tender@kks.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 11:43
Очікувана вартість: 1 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території Голосіївського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Голосіївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено
ДК003:2010: 9333 — Вантажники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 14:25
ТД _Голосіївський 25.01.19.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-01-000727-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:32846145
Дата подання: 22 лютого 2019 14:05
Скарга
Скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Голосіївського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000727-a, ID у Prozorro 342e2a45c1b747eeb6f32169968b3766.
Учасниками процедури закупівлі є:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145);
2. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 32375554).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 279 000,00 (один мільйон двісті сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок).
Відповідно до Протоколу № 32/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга.pdf".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 10:50
«Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 32 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації, а саме :
1. Пунктом п’ятим розділу ІІІ тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печаткиучасника, про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох пасажирських/вантажопасажирських автомобілів для доставки та переміщення працівників по району до локацій великогабаритних відходів, що підлягають навантаженню, зазначених в заявці Замовника.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох одиниць спеціальної техніки (навантажувачі, трактори тощо) для доставки великогабаритних відходів з місць, недоступних для заїзду спеціалізованого автотранспорту Замовника та/чи навантаження великогабаритних відходів на спеціалізований автотранспорт Замовника.
До довідки Учасники повинні додати завірені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договорів оренди/користування та копії технічних паспортів на автомобілі, зазначені у довідці.
У разі надання учасником договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не меншим ніж строк надання послуг згідно тендерної документації.
б) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника не менше двадцяти двох осіб (працівників) для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів у Голосіївськогму районі, відповідно до технічних вимог (Додаток 3), а також працівника з охорони праці.
До довідки Учасник повинен додати завірені належним чином копії документів:
- наказів про призначення (на штатних працівників чи сумісників)
- копії договорів (на залучених осіб)
Вцілому зазначені документи надаються не менше ніж на двадцять дві особи (працівників), зазначених у довідці.
У разі участі у торгах «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території «іншого» району м. Києва)», учасник повинен врахувати вимогу щодо наявності не менше окремих осіб (працівників) відповідної кількості для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів для кожного району одночасно по трьом локаціям.
2. Довідка учасника про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору містить інформацію про наявність відповідної авто техніки на умовах оренди. Однак, копії документів (договорів оренди/користування) учасником не надано. Натомість учасником надано копію договору про надання послуг з перевезення пасажирів та копію договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки), які не підтверджують вимогу щодо наявності (власність, оренду/користування) відповідної техніки. Крім того до копії договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки) додано свідоцтво про реєстрацію машини навантажувач фронтальний у якому зазначається власник, який не є контрагентом за даним договором.
3. Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на 22 осіб до якої включено штатного працівника – відповідального з охорони праці.
3.1. За вимогою тендерної документації працівник з охорони праці зазначається додатково до відповідної кількості осіб для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів.
3.2. На штатного працівника з охорони праці учасником не надано копію наказу на призначення.
3.3. Фактично учасником надано документальне підтвердження (копії договорів цивільно-правового характеру) наявності 21 залученого працівника.
3.4. Особи (працівники), зазначені у довідці та документально підтверджені, фігурують у пропозиціях учасника на торги із закупівлі послуг навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території інших районів м. Києва.

Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується, зокрема, позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2018 № 12680-р/пк-пз (п.3)».
Номер вимоги: UA-2019-02-01-000727-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:32846145
Дата подання: 25 лютого 2019 17:55
Скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Голосіївського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000727-a, ID у Prozorro 342e2a45c1b747eeb6f32169968b3766. Учасниками процедури закупівлі є: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145); 2. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 32375554). За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 279 000,00 (один мільйон двісті сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок). Відповідно до Протоколу № 32/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації. Відповідно до Протоколу № 33/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури. Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_2.pdf".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2019 15:57
«Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 32 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації.
Всупереч статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» , скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Номер вимоги: UA-2019-02-01-000727-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ", Код ЄДРПОУ:32846145
Дата подання: 06 березня 2019 12:08
Вимога
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Голосіївського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000727-a, ID у Prozorro 342e2a45c1b747eeb6f32169968b3766. Учасниками процедури закупівлі є: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145); 2. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 32375554). За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 279 000,00 (один мільйон двісті сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок). Відповідно до Протоколу № 32/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації. Відповідно до Протоколу № 33/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури. Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_3.pdf".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2019 15:28
« Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Переможцем торгів своєчасно та в повному обсязі надано зазначені документи».

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 14:05
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 17:55
Скарга_2.pdf

Документи подані скаржником

06 березня 2019 12:08
Скарга_3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" 1 291 248,00
UAH з ПДВ
1 279 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва" 1 296 000,00
UAH з ПДВ
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 15:13
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:12
9. Довідка досвід.pdf
15 лютого 2019 15:12
8. Довідка працівники_2.pdf
15 лютого 2019 15:12
6. Копія наказ 19.pdf
15 лютого 2019 15:12
5. Довідка працівники.pdf
15 лютого 2019 15:12
4. Договір спецтехніка.pdf
15 лютого 2019 15:12
23. Довідка санкції.pdf
15 лютого 2019 15:12
20. Копія Статуту.pdf
15 лютого 2019 15:12
18. Контракт керівник.pdf
15 лютого 2019 15:11
11. Довідка ст. 17.pdf
15 лютого 2019 15:11
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 13:43
перемож.pdf
14 лютого 2019 09:31
Електронний підпис
14 лютого 2019 09:29
док с печатью.pdf
14 лютого 2019 09:29
довідки.pdf
14 лютого 2019 09:29
дов технік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ"

КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ"
#32846145
Відхилено 1 279 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 16:46
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва"
#32375554
Переможець 1 280 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 12:05

Документи

20 лютого 2019 16:46
Електронний підпис
20 лютого 2019 16:42
рішення

Документи

25 лютого 2019 12:05
Електронний підпис
25 лютого 2019 11:56
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва"
#32375554
1 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 12:05
Електронний підпис
25 лютого 2019 11:56
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:42
Голосіївський.docx зміни до договору
27 грудня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:36
Голосіївський.docx зміни до договору
27 грудня 2019 14:32
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 11:48
Договір укладений
14 березня 2019 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 727
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 727
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2019 — 02 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 138 663,19
UAH (в тому числі ПДВ 189 777,20 UAH)