Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області
Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 277+500 - km 282+700 in Kherson region
Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 277+500 - km 282+700 in Kherson region
Очікувана вартість
68 374 229,00 UAH
UA-2019-02-01-000647-b ● 11698184163b43dc9b5ef8379a9d028b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | http://ks.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Kherson Oblast |
National ID: | 25899361 |
Contact point: |
Funtova Nadia Sergiyivna 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 68 374 229,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 341 871,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 341871.15 UAH |
Publication date: | 01 лютого 2019 10:26 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 68 374 229 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 341 871 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)
IBS I.1-218-182:2011 Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 277+500 - km 282+700 in Kherson region (45233142-6 - Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Автомобільна дорога загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області., Відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current repair of principal motor road in public use M-14 Odesa - Melitopol - Novoazovsk (to Taganrog) on section km 277+500 - km 282+700 in Kherson region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 10:34 |
Документація .doc | |
01 лютого 2019 10:33 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc | |
01 лютого 2019 10:32 |
ДОДАТОК 1.doc | |
01 лютого 2019 10:32 |
ДОДАТОК 2.doc | |
01 лютого 2019 10:30 |
ДОДАТОК 3.doc | |
01 лютого 2019 10:29 |
ДОДАТОК 4.doc | |
01 лютого 2019 10:29 |
ДОДАТОК 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-01-000647-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 19 лютого 2019 12:52
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Херсонській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-02-01-000647-b, предмет закупівлі ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ М-14 ОДЕСА – МЕЛІТОПОЛЬ – НОВОАЗОВСЬК (НА М. ТАГАНРОГ) НА ДІЛЯНЦІ КМ 277+500 – КМ 282+700 В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 13:56
У відповідь на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг), що надійшла 19.02.2019р. (ідентифікатор вимоги : UA-2019-02-01-000647-b.c1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Замовник самостійно визначається з переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля, у тому числі встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного Кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Замовником у тендерній документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Таким чином, Замовник не порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі будь-якої банківської установи та не створює жодних дискримінаційних умов. Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 50 від 22.02.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Замовник самостійно визначається з переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля, у тому числі встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону визначено, що забезпечення тендерної пропозиції це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного Кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Замовником у тендерній документації вимагається забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Таким чином, Замовник не порушує норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі будь-якої банківської установи та не створює жодних дискримінаційних умов. Роз’яснення затверджено рішенням тендерного комітету протокол № 50 від 22.02.2019 року.
Відповідь на вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-01-000647-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 02 квітня 2019 18:10
Дата подання: 02 квітня 2019 18:10
Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
Замовник прийняв рішення та відповідно опублікував протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно з яким пропозицію ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" було неправомірно відхилено. Підстави подання скарги та обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів детально описані у доданій скарзі ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2019 21:10
Рішення від 05.04.2019 № 4054 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 21:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4882.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 16:22
Рішення від 22.04.2019 № 4882.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 21:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" з підстав, наведених у протоколі від 28.03.2019р. №89 (Протокол №147 від 22.05.2019 )
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2019 15:08
Номер скарги: UA-2019-02-01-000647-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 02 квітня 2019 23:52
Дата подання: 02 квітня 2019 23:52
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2019 22:39
рішення від 05.04.2019 № 4050 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 22:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4884.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 19:41
рішення від 22.04.2019 № 4884.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 21:50
Номер скарги: UA-2019-02-01-000647-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 02 квітня 2019 20:19
Дата подання: 02 квітня 2019 20:19
скарга на дії Замовника
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на рішення Служби автомобільних доріг у Херсонській області про відхилення пропозиції учасника відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
1. 01 лютого 2019 року Службою автомобільних доріг у Херсонській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-01-000647-b; ID у ЦБД 11698184163b43dc9b5ef8379a9d028b) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол № 22 від 01.02.2019р. (надалі – Тендерна документація).
На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників:
● ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50;
● ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР";
● ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ";
● ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС";
● ТОВ «ПБС»;
● ТОВ "Автомагістраль-Південь".
28.03.2019 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вказаних вище учасників, прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» і ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" (Протокол засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Херсонській області №91 від 28.03.2019р.) на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тобто у зв’язку з тим, що нібито тендерні пропозиції вказаних учасників не відповідають вимогам затвердженої тендерної документації.
Вказані вище учасники не допущені Замовником до аукціону.
Необхідно зазначити, що згідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна пропозиція учасника це - «пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лоту), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації».
Так, на виконання вимог Закону та умов Тендерної документації, учасник, - ТОВ «ПБС», підготував та подав свою тендерну пропозицію на закупівлю послуг з «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 277+500 – км 282+700 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг)». Однак, Замовником, - Службою автомобільних доріг у Херсонській області, визнано пропозицію учасника, - ТОВ «ПБС», такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Ознайомившись з рішенням тендерного комітету, в частині недопущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ПБС", вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «ПБС» повністю відповідає вимогам документації торгів, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2019 22:40
рішення від 05.04.2019 № 4051 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 22:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2019 № 4885.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 19:40
Рішення від 22.04.2019 № 4885.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" з підстав, наведених у протоколі від 28.03.2019р. №91 (Протокол №148 від 22.05.2019 )
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2019 15:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 травня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | — | Документи | |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | — | Документи | |
ТОВ ПБС | — | Документи | |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 травня 2019 14:55 |
Коментар щодо відміни: | абз.3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
Документи:
27 травня 2019 14:54
|
Протокол відміни.PDF |