Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти: сметана фасована 800 кг,,кефір 2,5% 1100л, йогурт по 500гр. 90л
Очікувана вартість
118 350,00 UAH
UA-2019-02-01-000300-c b0e1af26d3164e0f94710ee8cb382828
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лисенко Людмила Миколаївна

(044)205-06-05 dzusdrzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Український спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення Міністерства охорони здоров"я України"
Код ЄДРПОУ: 01981891
Місцезнаходження: 04075, Україна , м.Київ обл., ОБОЛОНСЬКИЙ, Пуща-Водиця, вул. Міська 1а
Контактна особа: Лисенко Людмила Миколаївна
(044)205-06-05
dzusdrzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 л.
Молочні продукти: сметана фасована 800 кг,,кефір 2,5% 1100л, йогурт по 500гр. 90л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м.Київ, ОБОЛОНСЬКИЙ, м. Київ, Пуща-Водиця, вул. Міська, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Олійник Михайло Миколайович
#2187303310
Переможець 118 350,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 11:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:05
Дод.угода № 1 до договору № 3 від 01.02.19. молочні продукти.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 14:05
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:02
Дод.угода № 1 до договору № 3 від 01.02.19. молочні продукти.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 14:01
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 11:20
Договір № 3 від 01.02.19. Молочні продукти різні.pdf укладений
01 лютого 2019 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В абзаці першому Договору, посаду головний лікар ДЗ «УСДРЗН МОЗ України» змінити на посаду директора ДЗ «УСДРЗН МОЗ України» у зв’язку з введенням в дію з 01.09.2019р. нового штатного розпису, згідно наказів МОЗ України від 15.08.2019 № 1799 та від 31.10.2018 № 1977 , в якому змінена назва посади керівника закладу з «головного лікаря» на «директор». Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В абзаці першому Договору, посаду головний лікар ДЗ «УСДРЗН МОЗ України» змінити на посаду директора ДЗ «УСДРЗН МОЗ України» у зв’язку з введенням в дію з 01.09.2019р. нового штатного розпису, згідно наказів МОЗ України від 15.08.2019 № 1799 та від 31.10.2018 № 1977 , в якому змінена назва посади керівника закладу з «головного лікаря» на «директор». Всі інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 118 319,85
UAH (в тому числі ПДВ 19 719,98 UAH)