Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2019 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 198 395,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 984,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2019 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2019 09:25 |
1532098651 ТД (Масло вершкове).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-20-000036 ● bce3c1860bd74b48936bfaacaa6b89ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2020 № 37
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-01-000078-c 01.02.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 16:03:29
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-02-01-000078-c, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» встановлено відсутність інформації про закупівлю масла вершкового, проведеної за ID: UA-2019-02-01-000078-c.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Прошу вказати причини відсутності інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення вищезгаданої закупівлі масла вершкового.
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Відповідно до умов п. 5.1 розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій», тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з умовами п 5.2. розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» пропозиція, строк дії якої коротший, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом інформації та документів тендерної пропозиції ПП «Товарна база» встановлено, що вказаним учасником не зазначено строку дії тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, Замовником тендерну пропозицію ПП «Товарна база» не відхилено, а укладено договір закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чому не відхилена тендерна пропозиція ПП «Товарна база», як така, що не відповідала умовам тендерної документації Замовника, оскільки зазначеним учасником не вказано строку дії тендерної пропозиції?
Умовами укладеного Договору від 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Слід зазначити, що Додатковою угодою №1 від 03.06.2019 внесено зміни в частині продовження строку дії даного Договору до 31.12.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
4. Чи здійснювались поставка та платежі за Договором від 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ (зазначити які саме та коли)?
5. У разі виконання сторонами Договору 05.03.2019 № Л/НХ-1956/НЮ - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-26 16:06:08
Масло
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року. Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю масло вершкове (UA-Р-2018-12-29-004917-b).
01.02.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі масла вершкового, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером
(UA-2019-02-01-000078-с).
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база» та 05.03.2019 року укладено договір №Л/НХ-1956/НЮ.
В тендерній документації не міститься вимога, щодо надання підтвердження терміну дії тендерної пропозиції. Крім цього в складі тендерної пропозиції учасника міститься гарантійний лист в якому учасник погоджується з усіма умовами договору.
В тендерного комітету були всі підстави визнати переможцем процедури закупівлі приватне підприємство «Товарна база».
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 156 290,40 гривень. Замовником проведена оплата на суму 126 799,20 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-1956/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
2020-03-10 17:45:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТОВАРНА БАЗА" #42649023 |
Переможець |
197 755,20
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 18:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 12:11
|
ДУ-1 (20) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 10:03
|
ДУ-1 (6) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 10:03
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
05 червня 2019 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 11:17
|
Договір.pdf | укладений |
06 березня 2019 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-1956/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-1956/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-1956/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-1956/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |