Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату
Очікувана вартість
169 276,80 UAH
UA-2019-01-31-004114-b 12443c01a8b24b3b97ad978f84d180af
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Антонович

+380634823848 gupfu@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Олександр Антонович
+380634823848
gupfu@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» національним оператором поштового зв’язку є публічне акціонерне товариство «Укрпошта» (правонаступником є АТ «Укрпошта»). При цьому статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» визначено, що національний оператор забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку та має виключне право на пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих поштових карток.
Враховуючи викладене та положення частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області у ПАТ «Укрпошта».
Документи, що підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури:
- Закон України «Про поштовий зв'язок»;
- Закон України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів»;
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку»;
- Правила надання послуг поштового зв’язку, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з пересилання письмової кореспонденції з використанням відбитка про оплату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Ольжича,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

31 січня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ “Укрпошта”
#22046132
Переможець 169 276,80
UAH з ПДВ
31 січня 2019 17:12

Документи

31 січня 2019 17:12
Електронний підпис
31 січня 2019 17:11
Протокол 9.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ “Укрпошта”
#22046132
169 276,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 17:12
Електронний підпис
31 січня 2019 17:11
Протокол 9.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 12:29
додаткова.PDF зміни до договору
01 березня 2019 12:27
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 08:14
Договір.PDF укладений
07 лютого 2019 08:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості листів які необхідно відправити
Номер договору про закупівлю: 17/77
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 169 276,80
UAH (в тому числі ПДВ 28 212,80 UAH)