Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”
DK 021: 2015 "79710000-4 Security services (Services on protection of objects of UkSATSE)
DK 021: 2015 "79710000-4 Security services (Services on protection of objects of UkSATSE)
Очікувана вартість
34 300 192,00 UAH
UA-2019-01-31-004018-b ● 25e418077ae34572978a504de4353e58
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Юлія Зюмченко +380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Ziumchenko Yuliia +380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 січня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 34 300 192,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 31 січня 2019 16:58 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 34 300 192 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 180 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,52 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
DK 021: 2015 "79710000-4 Security services (Services on protection of objects of UkSATSE)
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 19 січня 2021
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 15:58 |
Перелік змін_охорона.pdf | |
15 лютого 2019 15:58 |
ТД ЗМІНИ _15_02_охорона.doc |
15 лютого 2019 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 лютого 2019 15:58 |
Перелік змін_охорона.pdf
|
|||
15 лютого 2019 15:58 |
ТД ЗМІНИ _15_02_охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підтвердження працівників
Дата подання: 15 лютого 2019 14:44
Дата відповіді: 20 лютого 2019 14:52
Відповідно до пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації повинні надати підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці (п.2.1) працівників (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника). Просимо Вас надати роз’яснення чи буде вважатися іншим документом що підтверджує роботу працівника на підприємстві учасника наказ про прийняття працівника на роботу. У разі якщо наказ про прийняття працівника на роботу буде вважатися іншим документом що підтверджує роботу працівника на підприємстві учасника просимо Вас надати перелік документів, які будуть вважатися іншим документом що підтверджує роботу працівника на підприємстві учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під терміном «інший документ» мається на увазі документ, що підтверджує роботу працівників на підприємстві Учасника складений відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема і наказ.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 15 лютого 2019 14:45
Дата відповіді: 20 лютого 2019 14:56
Відповідно до пункту 1.4 Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні надати довідку з переліком найменувань форменого одягу-однострою із знаками розрізнення Учасника (відповідно до сезону, з елементами підвищеної видимості, наявністю на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника). Просимо Вас надати роз’яснення чи буде достатнім надання в складі пропозиції інформації та документів про наявність в підприємства-учасника жилетів з світловідбиваючими стрічками (світловідбиваючий жилет).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що персонал охорони виконує функції з охорони майна за обов'язкової наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб'єкта охоронної діяльності, тому у п.1.4. кваліфікаційних критеріїв замовник зазначив, що учасник повинен мати формений одяг - однострій із знаками розрізнення Учасника (відповідно до сезону, з елементами підвищеної видимості, наявністю на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, при цьому Замовник не заперечує, що у разі виконання учасником усіх вимог п.1.4 «Кваліфікаційних критеріїв» учасник може також надати інформацію про наявність в підприємства-учасника жилетів з світловідбиваючими стрічками (світловідбиваючий жилет).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ЗАХІД-ХОЛДІНГ-ЦЕНТР-ЛЮКС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ОХОРОННО-РОЗШУКНЕ БЮРО "КОРПУС АЛЬФА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП "ОХОРОНА-010" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 березня 2019 17:33 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (на умовах, які визначені у тендерній документації). |
Документи:
13 березня 2019 17:32
|
Електронний підпис |
13 березня 2019 17:32
|
ПР_4 відміна торгів.pdf |