Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 – Фармацевтична продукція (фентаніл, морфін, діазепам, натрію оксибат, кетамін, тіопентал натрію, суксаметоній, клонідин, атракуріум бесилат, пропофол, севофлуран, бупівакаїн) 3 лота
Очікувана вартість
1 516 881,00 UAH
UA-2019-01-31-003856-b 0c162996f2e946508253f100ba99b776
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142
+380685481323
40032148s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142,+380685481323
40032148s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 14:00
Очікувана вартість: 1 516 881,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

08 лютого 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 10:12
додаток3(нова_редакцiя_08_02_2019).pdf
08 лютого 2019 10:12
змiни_до_Тендерноi_документацii.pdf
08 лютого 2019 10:12
Тендерна_документацiя(нова_редакцiя_08_02_2019).pdf
04 лютого 2019 16:12
додаток5(нова редакція).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток1 (4).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток2 (3).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток4 (2).pdf
08 лютого 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 10:12
додаток3(нова_редакцiя_08_02_2019).pdf
04 лютого 2019 16:12
додаток3(нова редакція).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток3 (4).pdf
08 лютого 2019 10:12
змiни_до_Тендерноi_документацii.pdf
04 лютого 2019 16:12
зміни до Тендерної документації.pdf
08 лютого 2019 10:12
Тендерна_документацiя(нова_редакцiя_08_02_2019).pdf
04 лютого 2019 16:12
Тендерна документація(нова редакція) (2).pdf
31 січня 2019 16:44
Тендерна документація (2).pdf
04 лютого 2019 16:12
додаток5(нова редакція).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток5 (1).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток1 (4).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток2 (3).pdf
31 січня 2019 16:44
додаток4 (2).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 лютого 2019 16:18
Дата відповіді: 08 лютого 2019 08:47
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 7 днів з моменту подання заявки (в екстрених випадках – протягом 3 годин). Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж забезпечення нагальної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно рішення тендерного комітету № 18 від 08.02.2019 р. залишено вимогу тендерної документації щодо строків поставки товару без змін, а звернення – без задоволення, з наступних підстав.
Згідно вимог пункту 4 розділу VІ тендерної документації, однією з істотних умов договору, щодо яких має бути досягнута згода сторін, є умова, якою передбачено, що «постачання Товару здійснюється окремими партіями протягом семи днів з моменту надходження заявки від Замовника. В екстрених випадках Замовник має право вимагати постачання Товару протягом 3-х годин».
Вказаний строк поставки визначено з урахуванням особливостей роботи Замовника, спроможності формувати товарні запаси, бюджетного фінансування, інтересів пацієнтів. Лікарські засоби, що закуповуються використовуються, серед іншого, в діяльності підрозділів реанімації та інтенсивної терапії, тому, зокрема, виключно в інтересах пацієнтів замовником передбачене його право вимагати постачання лікарських засобів протягом 3-х годин в екстрених випадках (наприклад: надзвичайні ситуації - масштабні аварії, катастрофи, тощо). З огляду на вказане, положення тендерної документації щодо строку поставки лікарських засобів відповідають вимогам діючого законодавства та жодним чином не обмежують конкуренцію. Крім того, заявник не довів та документально не підтвердив неможливості виконання поставки лікарських засобів у встановлені строки.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 06 лютого 2019 16:18
Дата відповіді: 08 лютого 2019 08:48
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації (медико-технічні вимоги), строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від загального терміну придатності. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 (фентаніл, морфін, діазепам, натрію оксибат, кетамін) 5 найменувань
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 825 269,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 126,35 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24758 UAH

Аукціон

Початок: 19 лютого 2019 12:37
Закінчення: 19 лютого 2019 13:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1390 пач
Фентаніл або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м.Київ, вул. Харківське шосе,121
Дата доставки: 31 грудня 2019
520 пач
Морфіну гідрохлорид або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м.Київ, вул. Харківське шосе,121
Дата доставки: 31 грудня 2019
15 пач
Сибазон або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м.Київ, вул. Харківське шосе,121
Дата доставки: 31 грудня 2019
6 пач
Натрію оксибутират або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м.Київ, вул. Харківське шосе,121
Дата доставки: 31 грудня 2019
18 пач
Кетамін або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м.Київ, вул. Харківське шосе,121
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 797 952,18
UAH з ПДВ
797 952,18
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 823 555,85
UAH з ПДВ
823 555,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 825 267,67
UAH з ПДВ
825 267,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 10:46
Пакет переможця
18 лютого 2019 12:22
Інші_документи.pdf
18 лютого 2019 12:22
Ліцензії.pdf
18 лютого 2019 12:22
Витяг_ЄДР.pdf
18 лютого 2019 12:22
Проект_договору.pdf
18 лютого 2019 12:22
Технічна_частина.pdf
18 лютого 2019 12:22
ЦІнова_пропозиція_Лот1.pdf
18 лютого 2019 12:22
Гарантія_5440.rar

Публічні документи

15 лютого 2019 11:49
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 797 952,18
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 12:41
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 823 555,85
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 13:30

Документи

21 лютого 2019 12:41
Електронний підпис

Документи

21 лютого 2019 13:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
823 555,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 13:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 10:20
ду 1до дог Тз_19.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 17:38
дог ТЗ_19 ФАРМАЦІЯ.pdf укладений
04 березня 2019 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Тз-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 690 659,81
UAH (в тому числі ПДВ 45 179,97 UAH)