Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи)
Очікувана вартість
542 000,00 UAH
UA-2019-01-31-003606-b deab656ab3bf4fa8b3a38889611c4c84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мирза

+380960773570
+380968131548
+380671629708
ar_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145085
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44
Контактна особа: Марина Мирза
+380960773570,+380968131548,+380671629708
ar_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2019 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 16:50
Початок аукціону: 22 лютого 2019 12:25
Очікувана вартість: 542 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
247 одиниця
Шкільні меблі (шкільні меблі для початкової школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 13:43
Тендерна документація (1) зі змінами.docx
14 лютого 2019 13:43
Перелік змін.docx
01 лютого 2019 11:19
Тендерна документація.docx
14 лютого 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 13:43
Тендерна документація (1) зі змінами.docx
14 лютого 2019 13:43
Перелік змін.docx
01 лютого 2019 11:19
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 31 січня 2019 17:03
Дата відповіді: 01 лютого 2019 11:20
Доброго дня, відсутня тендерна документація. Просимо завантажити.
Відповідь: Тендерну документацію завантажено
Дислокация учебных заведений
Дата подання: 04 лютого 2019 08:10
Дата відповіді: 04 лютого 2019 10:20
Поставка осуществляется в одну школу или несколько?Если в несколько- можно добавить адреса школ?
Відповідь: Доброго дня, поставка здійснюється в декілька школ, кількість парт між школами може змінитися:
1.Опорний навчальний заклад «Арцизький навчально-виховний комплекс«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1- гімназія- міжшкільний навчально-виробничий комбінат – дошкільний навчальний заклад» - вул. Будівельників, 15, м. Арциз, Одеська область, 68400 - 70 шт;
2.Арцизький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4-ліцей» - вул. п-ка Калмикова,44, м. Арциз, Одеська область, 68400 - 25 шт;
3.Арцизька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5 - вул. 28 Червня,115, м. Арциз, Одеська область, 68400 - 90 шт;
4.Новоіванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - вул. Кооперативна, 20, с. Нова ІванівкаАрцизький район, Одеська область 68430 - 26 шт;
5.Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - вул. Верхня 114, с. Теплиця, Арцизький район, Одеська область 68421 - 20 шт;
6.Холмська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - вул. Соборна 55 с. Холмське, Арцизький район, Одеська область 68443 - 16 шт.

Регулювання кута стільниці
Дата подання: 06 лютого 2019 10:54
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:57
Доброго дня Проясніть щодо групи росту. 3-4-5 це в якому положенні знаходиться стільниця? 0 градусів чи 8??? Згідно розділу 2 «Функціональні розміри» п.2.3 ГОСТу 11015 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри» кришка столу повинна бути горизонтальною або мати пристосування для встановлення її горизонтально та під кутом від 7° до 16°. При переводі кришки в похиле положення висота краю столу, ближнього до учня, не повинна зменшуватись більше ніж на 10 мм. У Вашому випадку це перечить діючим ДСТУ. Просимо внести відповідні зміни в тендерній докментації. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у Додатоку 2 до тендерної документації вказано 3-4-5 це учні для спільної роботи, а група росту 4-6.
Стосовно металевої труби
Дата подання: 07 лютого 2019 10:09
Дата відповіді: 07 лютого 2019 10:28
Чи можна запропонувати меблі на каркасі з круглої труби?
Відповідь: Доброго дня, можете запропонувати.
Регулювання нахилу стільниці
Дата подання: 07 лютого 2019 12:12
Дата відповіді: 11 лютого 2019 08:34
Ближній до учня край стільниці, який знаходиться під кутом нахилу 8° повинен легко трансформуватися у горизонтальне положення 0°. Згідно розділу 2 «Функціональні розміри» п.2.3 ГОСТу 11015 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри» кришка столу повинна бути горизонтальною або мати пристосування для встановлення її горизонтально та під кутом від 7° до 16°. При переводі кришки в похиле положення висота краю столу, ближнього до учня, не повинна зменшуватись більше ніж на 10 мм. У Вашому випадку це перечить діючим ДСТУ. Просимо внести відповідні зміни в тендерній докментації. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дивіться у додатку 2 технічні та якісні вимоги.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-31-003606-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Фізична особа-підприємець Панадій Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3290715719
Дата подання: 12 лютого 2019 14:02
Скарга на умови закупівлі
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана тендерна документація містить деякі вимоги, що суперечать та порушують норми чинного законодавства. Зокрема, вимога щодо ростових груп стільці 4-6 рост.групи, парти 3-5. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України №283 від 23.03.2018 року « Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»(далі-Методичні рекомендації) є вимога щодо форми та розміру, зокрема «відповідність розміру ростовій групі». Конструкція, яка описана в технічних та якісних вимогах «Металевий каркас виготовлений зі сталевої квадратної труби, розміром не менше 20х20 мм. та 25х25мм. товщиною стінки не менше 1,2 мм», матиме вагу більше 10 кг. Згідно Методичних рекомендацій, вага повинна бути для сільця не більше 4 кг, для парти не більше 10 кг. Також, є вимога про те, що металевий каркас столу цільнозварний. Дана вимога є дискримінаційною з точки зору експлуатації та носить обмеження в експлуатації кінцевого користувача. Тобто, замовник цілеспрямовано обмежує експлуатаційні характеристики користувачів і порушує чинні норми законодавства. Також, дана конструкція є громіздкою та дещо унеможливлює здатність швидко розібрати та компактно штабелювати меблі. Крім того, такі характеристики надаються лише одним виробником в Україні, який має обмежену технічну базу і немає змоги виконати розбірну конструкцію та відповідність ростовим групам столу та стільця, що категорично суперечить Наказу Міністерства освіти і науки України №283 від 23.03.2018 року. Прописуючи такі конкретні вимоги, Замовник неправомірно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників даної процедури закупівлі. Зазначення конкретного виробника порушує принципи визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону). При цьому, згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до позиції Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, висловленої у листі № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Порушенням даних вимог та змова учасника та замовника являється приводом для порушення карної справи. У зв’язку з цим, вказані порушення мають бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, просимо: Внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства України. Провести тендер за відсутності надання характеристик під конкретного виробника (https://nailtd.com.ua/ua/novaya-ukrainskaya-shkola/), який має обмежену технічну базу для виготовлення повнофункціональних виробів, що спричиняє обмеження користувацьких характеристик учнів початкової школи та грубо порушує Законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.02.2019 № 1599.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 17:18

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 14:02
Арциз скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

15 лютого 2019 17:18
Рішення від 14.02.2019 № 1599.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 302 328,00
UAH з ПДВ
302 328,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Перша меблева фабрика" 417 924,00
UAH з ПДВ
398 657,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" 532 038,00
UAH з ПДВ
398 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ 469 300,00
UAH з ПДВ
469 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 492 765,00
UAH з ПДВ
492 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Суховій Валерій Дмитрович 506 350,00
UAH з ПДВ
506 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 12:32
Document_USR_1005066645.rtf
07 березня 2019 12:30
Гарантійний лист.jpg
07 березня 2019 12:29
Гарантійний лист 2.jpg
07 березня 2019 12:28
Довідка про банкрутство
06 березня 2019 09:17
Довідка про несудимість

Публічні документи

21 лютого 2019 15:41
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:38
29_Проект Договору.pdf
21 лютого 2019 15:38
21_Доставка за адресами.pdf
21 лютого 2019 15:37
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 11:57
Електронний підпис
21 лютого 2019 11:56
Витяг з ЄДР - копія.PDF
21 лютого 2019 11:56
52_1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

20 лютого 2019 15:21
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:21
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:21
Електронний підпис
20 лютого 2019 15:19
Згода на використання.pdf
20 лютого 2019 15:19
Проект договору Арциз.pdf
20 лютого 2019 15:19
Цінова Арциз.pdf
20 лютого 2019 15:19
Відгук Білокоровичи.pdf
20 лютого 2019 15:19
Сокиряни1.pdf
20 лютого 2019 15:19
Стаття 17.pdf
20 лютого 2019 15:19
Підпис.pdf
20 лютого 2019 15:19
Документи Промінь.pdf
20 лютого 2019 15:19
ISO 14001-2015.pdf
20 лютого 2019 15:19
Білокоровичи .pdf
20 лютого 2019 15:19
ISO 9001-2015 (1).pdf
20 лютого 2019 15:19
Довідка МТБ.pdf
20 лютого 2019 15:19
24 місяці.pdf
20 лютого 2019 15:19
Витяг з ЄДР розширений.pdf
20 лютого 2019 15:19
СЕЕ стільці.pdf
20 лютого 2019 15:19
СЕЕ парти стінки....pdf
20 лютого 2019 15:19
СЕЕ стільці.pdf
20 лютого 2019 15:19
Сертифікат Крикун В.П..pdf
20 лютого 2019 15:19
Наявність МТБ.pdf
20 лютого 2019 15:19
Довідка про виробника.pdf
20 лютого 2019 15:19
Уставні документи.pdf
20 лютого 2019 15:19
Рахунок Сокиряни 22.pdf
20 лютого 2019 15:19
Витяг з ЄДР розширений.pdf
20 лютого 2019 15:19
Паспорт і ІПН.pdf
20 лютого 2019 15:19
Уставні документи.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 16:30
Електронний підпис
20 лютого 2019 16:30
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2019 16:29
Технічна частина.pdf
20 лютого 2019 16:29
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
20 лютого 2019 16:29
Сертифікати РОЗКОМ.pdf
20 лютого 2019 16:29
Проект договору.pdf
20 лютого 2019 16:29
ПОДАТКОВИ документи.pdf
20 лютого 2019 16:29
Кваліфікація по ст 16.pdf
20 лютого 2019 16:29
Квалифікація по ст 17.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 15:51
тех опис.pdf
21 лютого 2019 15:51
специфікація.pdf
21 лютого 2019 15:51
пропозиція1.pdf
21 лютого 2019 15:51
мат база.pdf
21 лютого 2019 15:51
лист виробник Суховій.jpg
21 лютого 2019 15:51
копія паспорту.pdf
21 лютого 2019 15:51
код.pdf
21 лютого 2019 15:51
дов ст 17.pdf
21 лютого 2019 15:50
дов аналог дог.pdf
21 лютого 2019 15:50
виписка ЄДР.pdf
21 лютого 2019 15:50
аналог. договор55.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ТОВ"Перша меблева фабрика"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ

ТОВ Розком

ФОП Суховій Валерій Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Переможець 302 328,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 09:41

Документи

28 лютого 2019 09:41
Електронний підпис
28 лютого 2019 09:17
Прот. розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
302 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 09:41
Електронний підпис
28 лютого 2019 09:17
Прот. розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 09:26
Дод.угода.jpeg зміни до договору
19 березня 2019 09:25
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 08:54
Договір ТСО.pdf укладений
19 березня 2019 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 19/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 302 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 388,00 UAH)