Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Торф'яні брикети
Очікувана вартість
564 000,00 UAH
UA-2019-01-31-002989-b cfd7f89249a54520b5a96b721bef021e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальська Катерина Борисівна

380525351243 kovalska.katia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Добровеличківське навчально-виховне об'єднання "спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Добровеличківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 23228183
Вебсайт: http://internat.dv.kr.ua/
Місцезнаходження: 27000, Україна , Кіровоградська обл., смт. Добровеличківка, вул. Шевченка 112
Контактна особа: Ковальська Катерина Борисівна
380525351243
kovalska.katia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 14:52
Очікувана вартість: 564 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 тони
Торф'яні брикети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Кіровоградська область, Добровеличківський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 15:37
Додаток_4.docx
31 січня 2019 15:37
Додаток_3.docx
31 січня 2019 15:37
Додаток_2.pdf
31 січня 2019 15:37
Додаток_1.pdf
31 січня 2019 15:36
Тендерна_документацiя.pdf
31 січня 2019 15:36
Додаток_5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ 533 544,00
UAH з ПДВ
516 700,00
UAH з ПДВ
Документи
приватне підприємство "Новомиргородпаливо" 554 524,80
UAH з ПДВ
517 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 16:25
Довідка з ЄДР корупція.PDF
17 лютого 2019 23:40
Електронний підпис
17 лютого 2019 23:38
4.ТХ.pdf
17 лютого 2019 23:38
11.Копія статуту (1).pdf
17 лютого 2019 23:38
10.Копія св-ва ПДВ.pdf
17 лютого 2019 23:38
9.Протоколи наказ.pdf
17 лютого 2019 23:38
7.Свідоцтво ПДВ.pdf
17 лютого 2019 23:38
3.Ст 17.pdf
17 лютого 2019 23:38
2.Ст 16.pdf
17 лютого 2019 23:38
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 12:20
Електронний підпис
15 лютого 2019 12:19
Техчастина1.pdf
15 лютого 2019 12:19
комерційна частина.pdf
15 лютого 2019 12:19
Довідка.zip
15 лютого 2019 12:19
Кваліфікація1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВУДПРОМ

ПП "Новомиргородпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
Переможець 516 700,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 15:22

Документи

21 лютого 2019 15:22
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:20
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВУДПРОМ
#37395329
516 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 15:22
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:20
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 16:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 09:55
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 травня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 16:45
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 травня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 08:21
Договір.pdf укладений
14 березня 2019 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (із змінами) та пункту 5 частини 11.1. розділу XI Договору про закупівлю товару № 62 від «13» березня 2019 року – Сторони домовились внести зміни до Договору, узгодженої зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).:
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №62 від 13 березня 2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 4 пункту 11.1. Договору про закупівлю товару №62 від 13 березня 2019 року (далі – Договір), пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), Сторони домовились внести зміни до Договору, продовживши строк виконання зобов’язань щодо передавання товару у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме - затримки фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №62 від 13 березня 2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заклад освіти реорганізувано шляхом перетворення в комунальний заклад Добровеличківський ліцей «ІНТЕЛЕКТ» Добровеличківської районної ради Кіровоградської області.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №62 від 13 березня 2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 516 691,68
UAH (в тому числі ПДВ 48 615,28 UAH)