Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування
Очікувана вартість
816 060,00 UAH
UA-2019-01-31-002897-b 3cf95f5850c64f19b01633c829ce1eb9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панчук Галина Петрівна

+380322278835 kulturaviddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Пустомитівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02229340
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15
Контактна особа: Панчук Галина Петрівна
+380322278835
kulturaviddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2019 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 15:20
Початок аукціону: 11 лютого 2019 13:38
Очікувана вартість: 816 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 081,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81156, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н, с.Шоломинь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 03 лютого 2019 20:16
Дата відповіді: 06 лютого 2019 14:57
:Доброго дня! Який клас наслідків (відповідальності) предмету закупівлі і ? Чи потрібно до копії аналогічного договору подавати додатки (договірну ціну, локальний кошторис, графік виконання робіт)?.. Яка сума бюджетного призначення передбачена на 2019 рік ?
Відповідь: Доброго дня.
Клас наслідків (відповідальності) СС1
Щодо аналогічних договорів, то надавайте копії договорів у тому складі, в якому вони укладені.
Щодо бюджетного призначення, то на даний момент бюджетних кошторисних призначень є в сумі 800 000 тис. грн.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-31-002897-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Інвест-Будмонтаж, Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 15 лютого 2019 12:01
щодо кваліфікації
Особа, на дії якої подається Вимога: Відділ культури Пустомитівської РДА 81100, м.Пустомити, вул.Грушевського, 15
Особа, яка подає Вимогу: Приватне Підприємство "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" 81221, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120

Ідентифікатор закупівлі:

UA-2019-01-31-002897-b

Вимога
щодо дискваліфікації
(порушення п.9.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель")

31.01.2019р. Відділом культури Пустомитівської РДА(далі - Замовник) була оголошена закупівля робіт - «Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
11.02.2019р. в результаті проведеного редукціону пропозиція ПП "Віоліка" була найбільш економічно вигідною, тому 14.02.2019р. протоколом Замовника даний учасник був визнаний переможцем аукціону та кваліфікований.
Відповідно до вимогабз.2 п.9.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р. виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
В результаті оцінки тендерної пропозиції ПП "Віоліка" виявлені невідповідності в поданій тендерній пропозиції учасника умовам закупівлі, які були обумовлені в тенедерній документації, а саме:
1.Відповідно до вимог п. 3.3 розділу 6 "Документації допорогової закупівлі" на підтвердження інформації щодо поданого(их) договору(ів) надати скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше трьох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Всупереч вимогам даного пункту ПП "Віоліка" завантажила в систему електронних закупівель лише два відгуки - документи "Відгук1" і "Відгук2-3", що є грубим порушенням вимог тендерної документації.

2.Учасником на засвідчено Витяг з ЄДРПОУ(порушення вимог п.5.1.3 - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій).
3. Учасником надано неактуальні Баланс і звіт про фінансові результати за 2017р.(порушення вимог п.7, п.п.7.1. і 7.2 - Наявність фінансової спроможності:
7.1. Копія Балансу підприємства за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року).
7.2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року).
4.Також не надана довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(порушення вимог п.8 додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Надана лише довідка про відсутність заборгованості за кредитами.
5.Учасником не надано копію штатного розпису(порушення вимог п.2.3. - Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
6. Довідка ДФС про відсутність заборгованості з сплати податків є неактуальною, осільки дійсна до 25.01.2019р.(порушення вимог абз.4 п.4 - Учасник надає у складі пропозиції довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що є чинною та діє станом на дату подання документа). Датою подання документів ПП "Віоліка" було 11.02.2019р.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, ПП "Віоліка" допустила значні порушення вимог "Документації допорогової закупівлі" тому згідно п.9.2. пропозиція такого Учасника не могла бути кваліфікована.
Керуючись п.14.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р. у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику.
Згідно п.14.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель" Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
У випадку ігнорування даних законних вимог та вимог чинного законодавства залишаю за собою право та буду звертатися в Департамент захисту економіки ГУ НПУ у Львівській області для відповідного реагування та перевірки, а також в Рахункову палату України та Держаудитслужбу для притягнення винних осіб до адмінвідповідальності згідно ст.164-14 КУпАП(штраф - від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів).
Враховуючи вищенаведене, керуючись п.9.2., 14.1., 14.2. Керуючись п.14.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р., -
ПРОШУ:
1.Провести повторну оцінку тендерної пропозиції ПП "Віоліка" та скасувати рішення від 14.02.2019р. про визнання останнього переможцем закупівлі.

15.02.2019р.

Директор Т.Михалик
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 лютого 2019 14:17
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-01-31-002897-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Інвест-Будмонтаж, Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 15 лютого 2019 12:04
щодо кваліфікації
Особа, на дії якої подається Вимога: Відділ культури Пустомитівської РДА 81100, м.Пустомити, вул.Грушевського, 15
Особа, яка подає Вимогу: Приватне Підприємство "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" 81221, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120

Ідентифікатор закупівлі:

UA-2019-01-31-002897-b

Вимога
щодо дискваліфікації
(порушення п.9.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель")

31.01.2019р. Відділом культури Пустомитівської РДА(далі - Замовник) була оголошена закупівля робіт - «Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
11.02.2019р. в результаті проведеного редукціону пропозиція ПП "Віоліка" була найбільш економічно вигідною, тому 14.02.2019р. протоколом Замовника даний учасник був визнаний переможцем аукціону та кваліфікований.
Відповідно до вимогабз.2 п.9.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р. виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
В результаті оцінки тендерної пропозиції ПП "Віоліка" виявлені невідповідності в поданій тендерній пропозиції учасника умовам закупівлі, які були обумовлені в тенедерній документації, а саме:
1.Відповідно до вимог п. 3.3 розділу 6 "Документації допорогової закупівлі" на підтвердження інформації щодо поданого(их) договору(ів) надати скановану з оригіналу копію листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше трьох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Всупереч вимогам даного пункту ПП "Віоліка" завантажила в систему електронних закупівель лише два відгуки - документи "Відгук1" і "Відгук2-3", що є грубим порушенням вимог тендерної документації.

2.Учасником на засвідчено Витяг з ЄДРПОУ(порушення вимог п.5.1.3 - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завірений учасником) виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій).
3. Учасником надано неактуальні Баланс і звіт про фінансові результати за 2017р.(порушення вимог п.7, п.п.7.1. і 7.2 - Наявність фінансової спроможності:
7.1. Копія Балансу підприємства за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року).
7.2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року).
4.Також не надана довідка з обслуговуючого банку про відкриття рахунку(порушення вимог п.8 додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Надана лише довідка про відсутність заборгованості за кредитами.
5.Учасником не надано копію штатного розпису(порушення вимог п.2.3. - Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду).
6. Довідка ДФС про відсутність заборгованості з сплати податків є неактуальною, осільки дійсна до 25.01.2019р.(порушення вимог абз.4 п.4 - Учасник надає у складі пропозиції довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що є чинною та діє станом на дату подання документа). Датою подання документів ПП "Віоліка" було 11.02.2019р.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, ПП "Віоліка" допустила значні порушення вимог "Документації допорогової закупівлі" тому згідно п.9.2. пропозиція такого Учасника не могла бути кваліфікована.
Керуючись п.14.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р. у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику.
Згідно п.14.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель" Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
У випадку ігнорування даних законних вимог та вимог чинного законодавства залишаю за собою право та буду звертатися в Департамент захисту економіки ГУ НПУ у Львівській області для відповідного реагування та перевірки, а також в Рахункову палату України та Держаудитслужбу для притягнення винних осіб до адмінвідповідальності згідно ст.164-14 КУпАП(штраф - від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів).
Враховуючи вищенаведене, керуючись п.9.2., 14.1., 14.2. Керуючись п.14.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р., -
ПРОШУ:
1.Провести повторну оцінку тендерної пропозиції ПП "Віоліка" та скасувати рішення від 14.02.2019р. про визнання останнього переможцем закупівлі.

15.02.2019р.

Директор Т.Михалик
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 лютого 2019 14:17
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2019 14:15
Тендерний комітет враховує Вашу зауваження.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-002897-b.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП Інвест-Будмонтаж, Код ЄДРПОУ:41849120
Дата подання: 24 лютого 2019 12:41
щодо незаконної дискваліфікації
Особа, на дії якої подається Вимога: Відділ культури Пустомитівської РДА 81100, м.Пустомити, вул.Грушевського, 15
Особа, яка подає Вимогу: Приватне Підприємство "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" 81221, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а ЄДРПОУ: 41849120

Ідентифікатор закупівлі:

UA-2019-01-31-002897-b

Вимога
щодо незаконної дискваліфікації
(порушення п.9.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель")

31.01.2019р. Відділом культури Пустомитівської РДА(далі - Замовник) була оголошена закупівля робіт - «Капітальний ремонт “Народного дому” в c. Шоломинь Пустомитівського району Львівської області. Коригування» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Протоколом Замовника від 21.02.2019р. пропозиція ПП "ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ" була дискваліфікована на підставі того, що ми, як учасник процедури закупівлі подали Гарантійний лист ЛВ/08.02 в якому зазначено що ТОВ "СВІТОНДЕЙЛ" є виробником теплоізоляційних виробів з мінеральної вати, проте Сертифікат відповідності та Висновок СЕС видані на виробника ТОВ "Завод Техно".
Згідно п.6.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель"(далі - Порядок), затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р. під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до абз.5 п.1.2 Порядку інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Порядку функціонування Системи.
Згідно вимог ч.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно Наказу Мінекономрозвитку та торгівлі України №93 від 26.01.2018р. втратив чинність Наказ Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні", тобто з набранням чинності вищезгаданим Наказом в Україні з 17.03.2018р. обов'язкова сертифікація продукції відмінена.
Більше того, в п.14 "Будівельні матеріали, вироби та конструкції" Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", затвердженого Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28, який втратив чинність, були відсутні плити мінераловатні(теплоізоляційні вироби з мінеральної вати), тобто їх обов'язкова сертифікація не вимагалася навіть Наказом №28 від 01.02.2005р.
Очевидно, що вимоги, які вимагалися Вами, як Замовником закупівлі в п.9 та 10 Розділу 6 Тендерної документації не були передбачені чинним законодавством, тому не були обов'язкові для подачі їх Учасниками закупівлі, такі вимоги були спрямовані на дискримінацію Учасників та містять елементи зловживань на користь певного, заздалегідь визначеного "переможця" закупівлі.
Керуючись п.14.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р. у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику.
Згідно п.14.2. "Порядку здійснення допорогових закупівель" Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
У випадку ігнорування даних законних вимог та вимог чинного законодавства залишаю за собою право та буду звертатися в Департамент захисту економіки ГУ НПУ у Львівській області для відповідного реагування та перевірки, а також в Рахункову палату України та Держаудитслужбу для притягнення винних осіб до адмінвідповідальності згідно ст.164-14 КУпАП(штраф - від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів).
Враховуючи вищенаведене, керуючись п.9.2., 14.1., 14.2. Керуючись п.14.1. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затверджених Наказом №35 від 16.04.2016р., -
ПРОШУ:
1.Провести повторну оцінку тендерної пропозиції ПП "ІНВЕСТ-БУДМОНАТЖ", скасувати рішення від 21.02.2019р. про Нашу дискваліфікацію та визнати Нас переможцем закупівлі.

23.02.2019р.

Директор Т.Михалик
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 12:04
Вимога

Документи подані скаржником

24 лютого 2019 12:40
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Віоліка 702 777,00
UAH з ПДВ
698 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Інвест-Будмонтаж 743 842,00
UAH з ПДВ
702 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 19:55
Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2019 19:55
техпаспорт1.jpg
07 лютого 2019 19:55
техпаспорт.jpg
07 лютого 2019 19:55
Статут.pdf
07 лютого 2019 19:55
Сертифікативата.pdf
07 лютого 2019 19:55
Проектдоговору.pdf
07 лютого 2019 19:55
Планфінансування.pdf
07 лютого 2019 19:55
Планграфікробіт.pdf
07 лютого 2019 19:55
Наказпропризначення.pdf
07 лютого 2019 19:55
Локальнийкошторис.pdf
07 лютого 2019 19:55
Ліцензіяідодаток.pdf
07 лютого 2019 19:55
Кошторисний прибуток.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договірорендиавто.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договірнаціна.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір7.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір6.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір5.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір4.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір3.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір2.pdf
07 лютого 2019 19:55
Договір1.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкасубпідряд.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкастатистика.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкаробітників.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкапровиконання7.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкапровиконання6.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкапровиконання5.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкапровиконання4.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкапровиконання3.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкапровиконання1.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкаподаткова.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкаподатки.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідка-обладнання.pdf
07 лютого 2019 19:55
ДовідкаІТР.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкадоговори.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкадовкілля.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкагарантія.pdf
07 лютого 2019 19:55
Довідкааванс.pdf
07 лютого 2019 19:55
ДипломиІТР.pdf
07 лютого 2019 19:55
Гарантіявата.pdf
07 лютого 2019 19:55
Гарантія.pdf
07 лютого 2019 19:55
Відомістьресурсів.pdf
07 лютого 2019 19:55
Відгук2-3.pdf
07 лютого 2019 19:55
Відгук1.pdf
07 лютого 2019 19:55
Витяг.rtf
07 лютого 2019 19:55
Баланстазвіт.pdf
07 лютого 2019 19:55
Адмінвитрати.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 22:39
Електронний підпис
07 лютого 2019 22:34
Диплом Попович О.М..pdf
07 лютого 2019 22:34
Диплом Михалик Т.О..pdf
07 лютого 2019 22:34
Диплом Михалик О.А..pdf
07 лютого 2019 22:34
SCANIA.pdf
07 лютого 2019 22:34
RENAULT.pdf
07 лютого 2019 22:34
Штатний розпис.pdf
07 лютого 2019 22:34
Цінова пропозиція.pdf
07 лютого 2019 22:34
Локальний кошторис.pdf
07 лютого 2019 22:34
Договірна ціна.pdf
07 лютого 2019 13:10
Технічне завдання.pdf
07 лютого 2019 13:10
Статут.pdf
07 лютого 2019 13:10
Проект договору.pdf
07 лютого 2019 13:10
Копія Статуту.pdf
07 лютого 2019 13:10
Копія Ліцензії.pdf
07 лютого 2019 13:10
Згода на обробку ПД.pdf
07 лютого 2019 13:10
Договір Мерещів.pdf
07 лютого 2019 13:10
Договір Лагодів.pdf
07 лютого 2019 13:10
Договір Гніздичів.pdf
07 лютого 2019 13:10
Довідка про ІТП.pdf
07 лютого 2019 13:10
Довідка про досвід.pdf
07 лютого 2019 13:10
Довідка Приватбанк2.pdf
07 лютого 2019 13:10
Довідка Приватбанк1.pdf
07 лютого 2019 13:10
Довідка Ощадбанк.pdf
07 лютого 2019 13:10
Довідка ДФС.pdf
07 лютого 2019 13:10
Гарантійний термін.pdf
07 лютого 2019 13:10
Відгук Мерещів.PDF
07 лютого 2019 13:10
Відгук Лагодів.PDF
07 лютого 2019 13:10
Відгук Гніздичів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Віоліка

ПП Інвест-Будмонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Віоліка
#33618309
Рішення скасоване 698 696,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:17
ПП Віоліка
#33618309
Відхилено 698 696,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:19
ПП Інвест-Будмонтаж
#41849120
Відхилено 702 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:21

Документи

14 лютого 2019 16:10
Протокол ..pdf

Документи

21 лютого 2019 14:19
ПП Віоліка 2.jpg
21 лютого 2019 14:19
ПП Віоліка 1.jpg

Документи

21 лютого 2019 14:20
Інвест-Будмонтаж 2.jpg
21 лютого 2019 14:20
Інвест-Будмонтаж 1.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій