Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний з борошна І гатунку, куличі пасхальні
Очікувана вартість
348 800,00 UAH
UA-2019-01-31-000669-b ● 1ef2022e64b24dab9db3191bdd46fb1e
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Біляївський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 13757762 |
Місцезнаходження: | 27340, Україна , Кіровоградська обл., Олександрівський район, село Біляївка, вул Лісова, 1 |
Контактна особа: |
Валентина Піщіда +380986376516 pninternet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2019 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 лютого 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 348 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 488,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20800 кілограм
Хліб пшеничний з борошна І гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27340, Україна, Кіровоградська область, с. Біляївка, вулиця Лісова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
100 штука
Куличі пасхальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27340, Україна, Кіровоградська область, с. Біляївка, вулиця Лісова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
—
28 квітня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 10:25 |
2 Додаток технічні вимоги.docx | |
31 січня 2019 10:25 |
1 Додаток хліб.docx | |
31 січня 2019 10:25 |
3 Додаток кваліфікаційні вимоги.docx | |
31 січня 2019 10:25 |
ТД Хліб пшеничний.doc | |
31 січня 2019 10:25 |
4 Додаток проект договору хліб.docx |
31 січня 2019 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2019 10:25 |
2 Додаток технічні вимоги.docx
|
|||
31 січня 2019 10:25 |
1 Додаток хліб.docx
|
|||
31 січня 2019 10:25 |
3 Додаток кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
31 січня 2019 10:25 |
ТД Хліб пшеничний.doc
|
|||
31 січня 2019 10:25 |
4 Додаток проект договору хліб.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000669-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Пиптя Олександр Олексійович, Код ЄДРПОУ:2424901653
Дата подання: 28 лютого 2019 16:03
Про порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".
За результатами тендерної пропозиції Біляєвський Тендерний комітет визнав переможчем ФОП. Матвієнко Надію Леонідівну
.ФОП.Пиптя Олександр Олексійович непогоджується з рішенням Тендерного комітету в частині визнання переможця в процедурі закупівлі та подальшого укладання договору,адже дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним кретеріям ,а саме;
Відповідно до пункту №4 Додатка №3 до Тендерної докуменентації Учасник мав надати; - лист в довільній формі,за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою(за наявності),в якому зазначається інформація про наявнфсть складских приміщень,автотранспорту для доставки товару. У разіІ якщо для зберігання та доставки товару використовується автотранспорт, складскі приміщенняякі (є) не належать учаснику надається документ, що підтверджуе правомочність на використання даного майна ; ФОП Матвієнко Надія Леонідівна не є власником автотранспорту документ що підтверджуе використання відсутній,
- довідку про санобробку на кожен із наведенихтранспортних засобів чинні на моментподання пропозиції; -копію трудової книжки працівників в разі наявності найманих працівників; -медичні довідки водіїв(водіїв-єкспедиторів) щодо придатності до керування транспортних засобів.
Розгорнути
Згорнути
.ФОП.Пиптя Олександр Олексійович непогоджується з рішенням Тендерного комітету в частині визнання переможця в процедурі закупівлі та подальшого укладання договору,адже дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним кретеріям ,а саме;
Відповідно до пункту №4 Додатка №3 до Тендерної докуменентації Учасник мав надати; - лист в довільній формі,за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою(за наявності),в якому зазначається інформація про наявнфсть складских приміщень,автотранспорту для доставки товару. У разіІ якщо для зберігання та доставки товару використовується автотранспорт, складскі приміщенняякі (є) не належать учаснику надається документ, що підтверджуе правомочність на використання даного майна ; ФОП Матвієнко Надія Леонідівна не є власником автотранспорту документ що підтверджуе використання відсутній,
- довідку про санобробку на кожен із наведенихтранспортних засобів чинні на моментподання пропозиції; -копію трудової книжки працівників в разі наявності найманих працівників; -медичні довідки водіїв(водіїв-єкспедиторів) щодо придатності до керування транспортних засобів.
Скасована
Дата: 28 лютого 2019 16:06
Причина: РОЗКРИТО НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000669-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Пиптя Олександр Олексійович, Код ЄДРПОУ:2424901653
Дата подання: 28 лютого 2019 20:36
Про порушення ЗУ "Про Публічні закупівлі"
За результатами тендерної пропозиції Біляєвський Тендерний комітет визнав переможчем ФОП. Матвієнко Надію Леонідовну.
ФОП.Пиптя Олександир Олексійович непогоджується з рішенням Тендерного комітету в частині визнання переможця в процедурі закупівлі та подальшого укладення договору ,адже дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним кретеріям ,а саме;
Відповідно допункту№4 Додатка №3 до Тендерної документації Учасник мав надати - лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завіренний печаткою (за наявності) в якому зазначається інформація про наявність складских приміщень,автотранспорту для доставки товару.
У разі якщо для зберігання та доставки товару використовується автотранспорт, складскі приміщення (є) не належать Учаснику надається документ ,що підтвержує правомічність на використання даного майна.
Згідно поданої документації ФОП Матвієнко Надія Леонідівна не являється власником зазначенного автотранспорту для розвезення товару, документ що підтверджує правомірність на використання даного майна відсутній
.--медичні довідки водіїв (водіїв єкспедиторів) щодо придатності до керування транспортним засобом.
Згідно цого пункту Учасник мав придоставити медичну довідку щодо придатності до керування тпанспортним засобом Форми № 083/0 затверджену наказом МОЗ та МВС
від 05.06.2000 №124/345.
--копію трудової книжки працівників в разі наявності найманих працівників,
- Трудові книжки відсутні.
- Згідно наданих трудових договорів між працівником та фізичною особою, яка використовує найману працю . Трудовий договір без номера від 07.07.2017року найманий працівник Сафронова Ірина Сергіївна не являеться працівником ФОП Матвієнко Надії Леонідівни як зазначено в довідці про працівників відповідної кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
ФОП.Пиптя Олександир Олексійович непогоджується з рішенням Тендерного комітету в частині визнання переможця в процедурі закупівлі та подальшого укладення договору ,адже дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним кретеріям ,а саме;
Відповідно допункту№4 Додатка №3 до Тендерної документації Учасник мав надати - лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завіренний печаткою (за наявності) в якому зазначається інформація про наявність складских приміщень,автотранспорту для доставки товару.
У разі якщо для зберігання та доставки товару використовується автотранспорт, складскі приміщення (є) не належать Учаснику надається документ ,що підтвержує правомічність на використання даного майна.
Згідно поданої документації ФОП Матвієнко Надія Леонідівна не являється власником зазначенного автотранспорту для розвезення товару, документ що підтверджує правомірність на використання даного майна відсутній
.--медичні довідки водіїв (водіїв єкспедиторів) щодо придатності до керування транспортним засобом.
Згідно цого пункту Учасник мав придоставити медичну довідку щодо придатності до керування тпанспортним засобом Форми № 083/0 затверджену наказом МОЗ та МВС
від 05.06.2000 №124/345.
--копію трудової книжки працівників в разі наявності найманих працівників,
- Трудові книжки відсутні.
- Згідно наданих трудових договорів між працівником та фізичною особою, яка використовує найману працю . Трудовий договір без номера від 07.07.2017року найманий працівник Сафронова Ірина Сергіївна не являеться працівником ФОП Матвієнко Надії Леонідівни як зазначено в довідці про працівників відповідної кваліфікації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пиптя Олександр Олексійович |
291 992,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Матвієнко Надія Леонідівна" |
292 200,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АНАНЬЄВА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА" |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
249 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Вялих Сергій Анатолійович |
307 850,00
UAH з ПДВ
|
250 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Кіровоградхліб 2014 |
300 738,00
UAH з ПДВ
|
253 464,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пиптя Олександр Олексійович #2424901653 |
Відхилено |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 08:45
|
|
ФОП "Матвієнко Надія Леонідівна" #2055005264 |
Рішення скасоване |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "Матвієнко Надія Леонідівна" #2055005264 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 15:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "АНАНЬЄВА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА" #2974723783 |
Відхилено |
249 800,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 15:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Вялих Сергій Анатолійович #2410401293 |
Переможець |
250 650,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 08:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 09:00
|
img702.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:19
|
дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 09:09
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2019 16:18
|
img660.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 08:28
|
img646.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 16:45
|
Договір на хліб 42, 18.03.19.pdf | укладений |
18 березня 2019 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни на хліб пшеничний на 10 % визначеної у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |