Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2019-01-31-000630-b ● 3d3a9dbfba684097bea14b958e4361d4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2019 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 10:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 10:24 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 2 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Фарби в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявки в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 10:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ФАРБА.docx | |
31 січня 2019 10:20 |
ТД ФАРБА 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фарба
Дата подання: 04 лютого 2019 17:05
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:54
Шановний Замовнику!
В Державі Україна прийняті наступні ДСТУ для водно-дисперсійних лакофарбових матеріалів, а саме:
1. ДСТУ EN 13300:2012 "Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін та стель".
2. ДСТУ EN 1062-1:2012 "Лакофарбові матеріали та системи покриттів для зовнішніх мінеральних і бетонних поверхонь".
Вищевказані ДСТУ не містять такі технічні характеристики, як: масова частка нелетких речовин; ступень перетиру; покривна здатність та рН.
Пропонуючи фарби, виробленні згідно ДСТУ ми не маємо можливості вказувати ці технічіні характеристики для порівняння з технічними характеристиками вказаними Вами.
Чи буде вважатися за порушення ненадання технічних характеристик, які вказані Вами, у випадку, якщо буде запропонована фарба, виробленна за вищевказаними ДСТУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДОБРОГО ДНЯ!
Дякуємо за запитання.
Учасник повинен надати сертифікат або декларацію виробника на надану продукцію.
Дякуємо за запитання.
Учасник повинен надати сертифікат або декларацію виробника на надану продукцію.
Щодо надання документів з питань якості та безпечності нехарчової продукції
Дата подання: 05 лютого 2019 09:36
Дата відповіді: 07 лютого 2019 12:18
Доброго дня.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції документів на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів з питань якості та безпечності нехарчової продукції.
Просимо вказати конкретний перелік документів, які необхідно надати Учаснику на виконання зазначеної вимоги, а також внести відповідні зміни до тендерної документації.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Фарба повинна відповідати технічним вимогам тендерної документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників безпечності нехарчової продукції, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. Кожна партія Товару передається Покупцю з документами, що підтверджують його походження та безпечність (сертифікат або декларація виробника (постачальника) про безпечність, санітарно-гігієнічні висновки тощо).
Дякуємо за запитання.
Фарба повинна відповідати технічним вимогам тендерної документації, а також вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників безпечності нехарчової продукції, упаковки, маркування, транспортування, зберігання. Кожна партія Товару передається Покупцю з документами, що підтверджують його походження та безпечність (сертифікат або декларація виробника (постачальника) про безпечність, санітарно-гігієнічні висновки тощо).
Щодо термінів оплати
Дата подання: 05 лютого 2019 10:13
Дата відповіді: 07 лютого 2019 12:23
Доброго дня.
Ні тендерна документація, ні проект договору не містять строків оплати Замовником продукції після її відвантаження.
Просимо вказати строки в які Замовником буде здійснено оплата за відвантажену продукцію.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання. По суті вище викладеного повідомляємо наступне:
Порядок здійснення оплати прописано в проекті договору в розділі 1У.Порядок здійснення оплати.
Дякуємо за запитання. По суті вище викладеного повідомляємо наступне:
Порядок здійснення оплати прописано в проекті договору в розділі 1У.Порядок здійснення оплати.
Щодо наявності бюджетних асигнувань та затвердженого постійного кошторису
Дата подання: 05 лютого 2019 10:21
Дата відповіді: 07 лютого 2019 12:31
Відповідно до тендерної документації взятті зобов’язань за договором виникає з моменту прийняття до виконання бюджетних призначень (з дати затвердження постійного та тимчасового кошторисів).
При цьому у разі затвердження індивідуального кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, залишок предмета закупівлі сплачує виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом.
Враховуючи зазначене просимо підтвердити наявність затвердженого постійного кошторису, а також наявність бюджетних асигнувань на 2019 рік в межах очікуваної вартості предмета даної закупівлі або вказати затверджену суму, якщо вона менша за очікувану вартість.
Завчасно дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Замовник оголошує відкриті торги. згідно річного плану закупівель на 2019 рік.
Дякуємо за запитання.
Замовник оголошує відкриті торги. згідно річного плану закупівель на 2019 рік.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000630-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 25 лютого 2019 17:07
Негайно скасуйте наше відхилення!
Шановні Замовники (Господа-договорняки)!Шо Ви пишите в своїй документації? Самі не бачите...Ви написали Аналогічний договір ** фарби(всі види)!!!,так і получили фарбу автоемаль по коду закупівлі 448100001-1 Фарби ( фарби в асортименті).Будьте уважні самі , за це неможна відхиляти! А по поводу СЕС це шо,такий жарт? Отримали все , що вимагалося умовами тендерної документації. За це теж неможна відхиляти! Негайно скасуйте наше відхилення!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 11:18
Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради вимога ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» №UA-2019-01-31-000630-b.c1 від 25.02.2018 року щодо відхилення тендерної пропозиції уважно розглянута.
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи зазначені норми Закону, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати підтверджуючі документи досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі - Фарби (Фарби в асортименті), а саме: фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт стійка до миття, фарба акрилова латексна фасадна, Емаль ПФ-115, Емаль ПФ – 266.
У свою чергу, Товариством надано «Довідку – Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» від 13.02.2019 року № 13/02-10 в якій зазначено про досвід виконання договору купівлі-продажу, предметом закупівлі є - 44810000- 1- Фарби (авто емаль), а у специфікації до вказаного договору зазначено про постачання наступної фарби: Автоемаль АК-512 чорна 50 кг, Автоемаль АК-512 біла 50 кг, Автоемаль АК-512 сіра 50 кг, Автоемаль АК-512 помаранчева, Автоемаль АК-512 синя 50 кг.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради було відхилено пропозицію Товариства через невідповідність встановленим тендерною документацією вимогам (ст.16 Закону), оскільки надані документи не підтверджують досвід виконання аналогічного договору.
Відповідно до встановлених замовником у тендерні документації технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, призначення фарби: Емаль ПФ-115 – для фарбування різноманітних дерев’яних, металевих, бетонних та інших поверхонь, які експлуатуються як в атмосферних умовах, так і в середині приміщень; Емаль ПФ-266 – для внутрішніх робіт для фарбування дерев’яних та металевих поверхонь.
У той же час, Товариством у складі тендерної пропозиції надано:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2015 року №05.03.02-04/27329 на Емаль пентафталева ПФ 115 С, у якому зазначено: «фарба застосовується для фарбування металевих та дерев’яних поверхонь під покриття різними емалями»;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.02.2017 року №602-123-20-1/3548 на Емаль пентафталева ПФ 266 С, у якому зазначено: «лакофарбова продукція застосовується для проведення зовнішніх та внутрішніх робіт для побутового та промислового використання».
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради було відхилено пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» через невідповідність встановленим тендерною документацією вимогам (ст.17 Закону), оскільки надані документи не підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації замовника.
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи зазначені норми Закону, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати підтверджуючі документи досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі - Фарби (Фарби в асортименті), а саме: фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт стійка до миття, фарба акрилова латексна фасадна, Емаль ПФ-115, Емаль ПФ – 266.
У свою чергу, Товариством надано «Довідку – Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» від 13.02.2019 року № 13/02-10 в якій зазначено про досвід виконання договору купівлі-продажу, предметом закупівлі є - 44810000- 1- Фарби (авто емаль), а у специфікації до вказаного договору зазначено про постачання наступної фарби: Автоемаль АК-512 чорна 50 кг, Автоемаль АК-512 біла 50 кг, Автоемаль АК-512 сіра 50 кг, Автоемаль АК-512 помаранчева, Автоемаль АК-512 синя 50 кг.
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради було відхилено пропозицію Товариства через невідповідність встановленим тендерною документацією вимогам (ст.16 Закону), оскільки надані документи не підтверджують досвід виконання аналогічного договору.
Відповідно до встановлених замовником у тендерні документації технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, призначення фарби: Емаль ПФ-115 – для фарбування різноманітних дерев’яних, металевих, бетонних та інших поверхонь, які експлуатуються як в атмосферних умовах, так і в середині приміщень; Емаль ПФ-266 – для внутрішніх робіт для фарбування дерев’яних та металевих поверхонь.
У той же час, Товариством у складі тендерної пропозиції надано:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.06.2015 року №05.03.02-04/27329 на Емаль пентафталева ПФ 115 С, у якому зазначено: «фарба застосовується для фарбування металевих та дерев’яних поверхонь під покриття різними емалями»;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.02.2017 року №602-123-20-1/3548 на Емаль пентафталева ПФ 266 С, у якому зазначено: «лакофарбова продукція застосовується для проведення зовнішніх та внутрішніх робіт для побутового та промислового використання».
Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради було відхилено пропозицію ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» через невідповідність встановленим тендерною документацією вимогам (ст.17 Закону), оскільки надані документи не підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації замовника.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000630-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 07 березня 2019 08:56
Вимога щодо дискваліфікації учасника
Направляю вимогу щодо дискваліфікації ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" у зв`язку з невідповідністю тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 15:50
ТОВ «ВП»Полісан» у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю (фізико-хімічних) показників фарби в якій порівнюються характеристики кожного виду запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно з Додатку 5).
Оцінці підлягають тільки документи, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, вся інша інформація (документи), в тому числі розміщені на офіційному сайті Учасника не може прийматись до розгляду оскільки не входить до складу тендерної пропозиції, що повністю кореспондується з положеннями Закону.
Оцінці підлягають тільки документи, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції, вся інша інформація (документи), в тому числі розміщені на офіційному сайті Учасника не може прийматись до розгляду оскільки не входить до складу тендерної пропозиції, що повністю кореспондується з положеннями Закону.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000630-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 11 березня 2019 18:05
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
ТОВ «Торгівельна Столиця» не погоджується з рішенням про визначення переможцем учасника ТОВ ВП «ПОЛІСАН» та вимагає відхилити його пропозицію за наступних причин:
1) Учасником ТОВ ВП «ПОЛІСАН» надано документи:
- порівняльна таблиця фізико-хімічних показників на запропонований еквівалент №264-Т від 12.02.2019р.;
- технічні вимоги №265-Т від 12.02.2019р.
В наданих документах запропонована продукція – Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт Profi Latex TM “Delfi” та Фарба латексна акрилова фасадна Profi Fasade TM “Delfi” відповідність ТУ 24.3-32318370-001:2006, Емалі алкідні ПФ-115П ТМ “Farbex” та ТМ “Maxima”, Емаль алкідна ПФ-266 ТМ “Farbex” відповідність ТУ 24.3-14005076-068:2005, що не відповідає наданим копіям санітарно-гігієнічних висновків на продукцію. Учасником ТОВ ВП «ПОЛІСАН» надано копії санітарно-гігієнічних висновків на емалі алкідні ПФ-115П та ПФ-266 у відповідності із ТУ У 24.3-14005076-068:2005 із змінами №№1-9 та Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт Profi Latex TM “Delfi” та Фарба латексна акрилова фасадна Profi Fasade TM “Delfi” відповідність ТУ У 24.3-32318370-001:2006 зі змінами №№1-8. В наданих деклараціях про відповідність вказано ТУ У 24.3-14005076-068:2005 із змінами №9 та ТУ У 24.3-32318370-001:2006 зі змінами №8.
Таким чином не зрозуміло за яким ТУ пропонується продукція, зі змінами №№1-8, №№1-9, №8, №9? На запропоновану продукцію у відповідності ТУ 24.3-32318370-001:2006 та ТУ 24.3-14005076-068:2005 не надано копії санітарно-гігієнічних висновків.
2) Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовника вимагаються документи для фізичних осіб – копія пасорту, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. В цьому ж розділі міститься примітка: у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Учасник ТОВ ВП «ПОЛІСАН» не надав відповідний лист-роз’яснення, що не є фізичною особою.
Таким чином учасник ТОВ ВП «ПОЛІСАН» не виконав вимоги тендерної документації замовника.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ ВП «ПОЛІСАН»,
пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
В разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатись до органу оскарження АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1) Учасником ТОВ ВП «ПОЛІСАН» надано документи:
- порівняльна таблиця фізико-хімічних показників на запропонований еквівалент №264-Т від 12.02.2019р.;
- технічні вимоги №265-Т від 12.02.2019р.
В наданих документах запропонована продукція – Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт Profi Latex TM “Delfi” та Фарба латексна акрилова фасадна Profi Fasade TM “Delfi” відповідність ТУ 24.3-32318370-001:2006, Емалі алкідні ПФ-115П ТМ “Farbex” та ТМ “Maxima”, Емаль алкідна ПФ-266 ТМ “Farbex” відповідність ТУ 24.3-14005076-068:2005, що не відповідає наданим копіям санітарно-гігієнічних висновків на продукцію. Учасником ТОВ ВП «ПОЛІСАН» надано копії санітарно-гігієнічних висновків на емалі алкідні ПФ-115П та ПФ-266 у відповідності із ТУ У 24.3-14005076-068:2005 із змінами №№1-9 та Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт Profi Latex TM “Delfi” та Фарба латексна акрилова фасадна Profi Fasade TM “Delfi” відповідність ТУ У 24.3-32318370-001:2006 зі змінами №№1-8. В наданих деклараціях про відповідність вказано ТУ У 24.3-14005076-068:2005 із змінами №9 та ТУ У 24.3-32318370-001:2006 зі змінами №8.
Таким чином не зрозуміло за яким ТУ пропонується продукція, зі змінами №№1-8, №№1-9, №8, №9? На запропоновану продукцію у відповідності ТУ 24.3-32318370-001:2006 та ТУ 24.3-14005076-068:2005 не надано копії санітарно-гігієнічних висновків.
2) Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовника вимагаються документи для фізичних осіб – копія пасорту, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. В цьому ж розділі міститься примітка: у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Учасник ТОВ ВП «ПОЛІСАН» не надав відповідний лист-роз’яснення, що не є фізичною особою.
Таким чином учасник ТОВ ВП «ПОЛІСАН» не виконав вимоги тендерної документації замовника.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ ВП «ПОЛІСАН»,
пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
В разі відхилення нашої вимоги, будемо змушені звертатись до органу оскарження АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 15:53
Жоден нормативно-правовий акт України не визнає обов’язку суб’єкта вказувати перелік всіх змін при посиланні на нормативно-правий акт (включно із локальним) або будь-який інший документ.
Продукція запропонована ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» для участі у даній процедурі закупівлі виготовлена за ТУ У 24.3-14005076-068:2005 та 24.3-32318370-001:2006, що й відображено у Технічних вимогах від 12.02.2019 №265-Т, наданих Товариством у складі тендерної пропозиції. При цьому зазначені ТУ звісно включають в себе всі зміни внесені до них на момент подання пропозиції ТОВ ВП «ПОЛІСАН».
Тендерна документація Замовника не вимагала інформації щодо змін до ДСТУ (ГОСТ),ТУ за якими виготовлена продукція у документах, що надані у складі пропозиції, зокрема у висновках СЕС, деклараціях відповідності, технічних вимогах, порівняльній таблиці. А при цьому Замовник не має права вимагати від Учасників надання документів не передбачених законодавством.
Продукція запропонована ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» для участі у даній процедурі закупівлі виготовлена за ТУ У 24.3-14005076-068:2005 та 24.3-32318370-001:2006, що й відображено у Технічних вимогах від 12.02.2019 №265-Т, наданих Товариством у складі тендерної пропозиції. При цьому зазначені ТУ звісно включають в себе всі зміни внесені до них на момент подання пропозиції ТОВ ВП «ПОЛІСАН».
Тендерна документація Замовника не вимагала інформації щодо змін до ДСТУ (ГОСТ),ТУ за якими виготовлена продукція у документах, що надані у складі пропозиції, зокрема у висновках СЕС, деклараціях відповідності, технічних вимогах, порівняльній таблиці. А при цьому Замовник не має права вимагати від Учасників надання документів не передбачених законодавством.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000630-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 08 квітня 2019 15:36
Вимога про дискваліфікацію переможця
Направляю вимогу щодо дискваліфікації визнаного переможця торгів у зв`язку з порушеннями в тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 16:12
Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради вимога ТОВ «Епіцентр К» від 08.04.2019 року уважно розглянута.
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Від 01.04.2019 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення №3798-р/пк-пз за яким постановила зобов’язати управління освіти Чернігівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця».
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом.
Виходячи з вище наведеного, Замовник дотримується рішення Антимонопольного комітету та діє згідно вимог чинного законодавства.
Слід також зазначити, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В наданих документах учасника ТОВ «Торгівельна Столиця», не вбачається порушень в частині технічних характеристик предмета закупівлі. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» підтвердження достовірності інформації здійснюється шляхом звернення Замовником за підтвердженням інформації, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Підтвердження достовірності інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається. Відомості, які надані ТОВ «Епіцентр К», а саме з офіційного сайту, не можуть вважатися достовірними, а також підтвердження інформації з офіційного сайту про технічні та якісні характеристики шляхом подання довідки та/або інших документів Замовником не вимагалися в Тендерній документації до учасників.
Отже, виходячи з вище зазначеного, управління освіти Чернігівської міської ради діючи згідно чинного законодавства не має підстав дискваліфікувати та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Торгівельна Столиця», як учасника процедури закупівлі – «44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)», оголошення UA-2019-01-31-000630-b.
Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Від 01.04.2019 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення №3798-р/пк-пз за яким постановила зобов’язати управління освіти Чернігівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна Столиця».
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» розпорядження, рішення та вимоги органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, вимоги уповноважених ними працівників Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов'язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом.
Виходячи з вище наведеного, Замовник дотримується рішення Антимонопольного комітету та діє згідно вимог чинного законодавства.
Слід також зазначити, згідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В наданих документах учасника ТОВ «Торгівельна Столиця», не вбачається порушень в частині технічних характеристик предмета закупівлі. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» підтвердження достовірності інформації здійснюється шляхом звернення Замовником за підтвердженням інформації, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Підтвердження достовірності інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається. Відомості, які надані ТОВ «Епіцентр К», а саме з офіційного сайту, не можуть вважатися достовірними, а також підтвердження інформації з офіційного сайту про технічні та якісні характеристики шляхом подання довідки та/або інших документів Замовником не вимагалися в Тендерній документації до учасників.
Отже, виходячи з вище зазначеного, управління освіти Чернігівської міської ради діючи згідно чинного законодавства не має підстав дискваліфікувати та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Торгівельна Столиця», як учасника процедури закупівлі – «44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)», оголошення UA-2019-01-31-000630-b.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-31-000630-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 14 березня 2019 19:11
Дата подання: 14 березня 2019 19:11
Оскарження результату закупівлі
Скарга на порушення Змовником законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2019 21:35
Рішення від 19.03.2019 № 3059.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 21:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2019 № 3798.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2019 17:56
Рішення від 01.04.2019 № 3798.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2019 23:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 01.04.2019 року за № 3798-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розглянуто на засіданні тендерного комітету управління освіти та прийнято до уваги.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2019 11:45
Номер скарги: UA-2019-01-31-000630-b.b6
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 18 квітня 2019 16:25
Дата подання: 18 квітня 2019 16:25
Скарга до органу оскарження на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника до АМКУ з усіма додатками згідно тексту скарги та платіжним дорученням у вкладені
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2019 23:09
Рішення від 23.04.2019 № 4938.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2019 23:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2019 № 5837.pdf
Дата публікації: 14 травня 2019 16:59
Рішення від 13.05.2019 № 5837.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 22:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью промышленное предприятие "ЗИП" |
1 139 098,68
UAH з ПДВ
|
1 116 598,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
1 178 197,20
UAH з ПДВ
|
1 138 869,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
1 201 350,49
UAH з ПДВ
|
1 138 871,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
1 380 188,88
UAH з ПДВ
|
1 357 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт" |
1 408 504,94
UAH з ПДВ
|
1 380 187,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
1 695 263,65
UAH з ПДВ
|
1 389 428,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ ЯНТАР |
1 913 677,92
UAH з ПДВ
|
1 913 677,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В7-СТРОИТЕЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 144 340,00
UAH з ПДВ
|
1 994 236,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СЛАВУТА" |
2 030 000,00
UAH з ПДВ
|
2 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВПК-Сервис" |
2 152 554,20
UAH з ПДВ
|
2 152 554,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью промышленное предприятие "ЗИП" #21875464 |
Рішення скасоване |
1 116 598,68
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Рішення скасоване |
1 138 869,96
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 11:45
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Рішення скасоване |
1 138 871,11
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 11:45
|
Общество с ограниченной ответственностью промышленное предприятие "ЗИП" #21875464 |
Відхилено |
1 116 598,68
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 14:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Переможець |
1 138 869,96
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 14:45
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 травня 2019 15:34 |
Коментар щодо відміни: | п.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
17 травня 2019 15:34
|
протокол на відміну 17.pdf |