Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
2 885 663,00 UAH
UA-2019-01-31-000404-b 8168bbc1e4f746c1ac744e0042c68477
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 10:10
Оскарження наміру укласти договір: 06 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Незалежності 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

31 січня 2019 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-04-000003 ● c342512592e14ee986023ec3f54f0d50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2019 15:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.02.2019 № 7

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 лютого 2019 року №7

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-01-31-000404-b від 31.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Реагуючи на результати моніторингу закупівлі "Пара, гаряча вода та пов’язана продукція" Закупівля UA-2019-01-31-000404-b УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повдомляємо наступне: 1. Зміни в план закупівель внесені, план опубліований в системі Прозорро. Порушення усунуте. 2. Щодо відсутності на посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: В наказ № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), в частині складання форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури вимагає: посилання на експертні, НОРМАТИВНІ, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Ми в обгрунтуванні вказали: Обгрунтування застосування переговорної процедури Пункт закону cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Закон "Про публічні закупівлі" є нормативним документом. Відповідно вимога виконана. Порушення немає. Дякуємо за аналіз нашої закупівлі, в подальшому будемо намагатися такі порушення не допускати.

2019-02-08 14:22:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-05-29-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.05.2019 № 28

Чернівці



Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 30 травня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель ID:UA-2019-01-31-000404-b, ID:UA-2018-12-27-001481-c, здійснених Управлінням освіти Хотинської районної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

2019-05-29 15:40:28


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Хотинтепломережа Хотинської міської ради
#34091022
Переможець 2 885 663,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 10:10

Документи

31 січня 2019 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 10:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Хотинтепломережа Хотинської міської ради
#34091022
2 885 663,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 13:03
дод угод №1 (тепло).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 13:02
Електронний підпис укладений
06 лютого 2019 11:24
тепло.pdf укладений
06 лютого 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 1/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML