Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081242 |
Вебсайт: | http://www.vtranspribor.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1 |
Контактна особа: |
Ромов Анатолій Анатолійович 0432612920 vtransprylad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2019 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 1 863 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 10:24 |
2019.01.30 лист 1,5-2,5 обява.doc | |
31 січня 2019 10:24 |
2019.01.29 Документація Лист 0,8кп 1,5-2,5.doc | |
31 січня 2019 10:24 |
2019.01.30 проект договору на лист 1,5-2,5.doc | |
31 січня 2019 10:24 |
2019.01.30 №9 по оголошенню лист 1,5-2,5 СКАН.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Даний проект договору є типовим, затверджений АТ "Укрзалізниця", тому
умови вказаного проекту договору є не зміними для усіх постачальників товарів, робіт або послуг.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000023 ● d52c28b32dac431f9eb934b3def67cd7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 10:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-31-000153-c 31.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАФТ" |
1 708 000,00
UAH з ПДВ
|
1 708 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТІМ СТАЛЬ" |
1 771 000,00
UAH з ПДВ
|
1 724 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД ІСТЕЙТ" |
1 782 200,00
UAH з ПДВ
|
1 724 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вартіс" |
1 860 000,00
UAH з ПДВ
|
1 735 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАСОС УКРАЇНА ЛТД" |
1 840 000,00
UAH з ПДВ
|
1 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАФТ" #38229742 |
Переможець |
1 708 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 09:03
|
2019.03.12 Договір лист 1,5-2,5 до 15.03.doc | укладений |
18 березня 2019 09:03
|