Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат тонколистовий
Очікувана вартість
1 863 600,00 UAH
UA-2019-01-31-000153-c 85a30a5fa6e4482086dd8baa5be42999
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ромов Анатолій Анатолійович

0432612920 vtransprylad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081242
Вебсайт: http://www.vtranspribor.com.ua
Місцезнаходження: Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1
Контактна особа: Ромов Анатолій Анатолійович
0432612920
vtransprylad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 14:16
Очікувана вартість: 1 863 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 кг
Лист 1,5*1000*2000 ГОСТ 19904-90 Сталь К260В-ІІІ-Г-08кп ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
40000 кг
Лист 2,5*1250*2500 ГОСТ 19904-90 Сталь К260В-ІІІ-Г-08кп ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-31-000153-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 04 лютого 2019 17:33
Лист, щодо внесення змін
Лист, щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 лютого 2019 08:25
Філія "Вінницятрансприлад" перебуває у складі АТ "Укрзалізниця".
Даний проект договору є типовим, затверджений АТ "Укрзалізниця", тому
умови вказаного проекту договору є не зміними для усіх постачальників товарів, робіт або послуг.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000023 ● d52c28b32dac431f9eb934b3def67cd7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.11.2019 № 335

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-31-000153-c 31.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАФТ" 1 708 000,00
UAH з ПДВ
1 708 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІМ СТАЛЬ" 1 771 000,00
UAH з ПДВ
1 724 199,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД ІСТЕЙТ" 1 782 200,00
UAH з ПДВ
1 724 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вартіс" 1 860 000,00
UAH з ПДВ
1 735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАСОС УКРАЇНА ЛТД" 1 840 000,00
UAH з ПДВ
1 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 10:01
зразок сертиф2.jpg
14 лютого 2019 10:01
зразок сертиф1.jpg
14 лютого 2019 10:01
Сертификат_602733_2019.pdf
14 лютого 2019 10:01
протокол заг.зборів2.JPG
14 лютого 2019 10:01
протокол заг.зборів1.JPG
14 лютого 2019 10:01
наказ вступ на посаду.JPG
14 лютого 2019 10:01
зміна директора2.JPG
14 лютого 2019 10:01
зміна директора1.JPG
14 лютого 2019 10:01
виписка держ реэстр2.JPG
14 лютого 2019 10:01
виписка держ реэстр1.JPG
14 лютого 2019 10:01
скан Устав.rar
14 лютого 2019 10:01
аналогічн поставка2 вн.pdf
14 лютого 2019 10:01
аналогічн поставка вн.pdf
14 лютого 2019 10:01
аналогічний договір.PDF
14 лютого 2019 10:01
кваліфікація працівн.JPG
14 лютого 2019 10:01
обладн та мтб.JPG
14 лютого 2019 10:01
директор не притяг.JPG
14 лютого 2019 10:01
відсутність підстав.JPG

Публічні документи

14 лютого 2019 11:54
Наказ, Протокол 2018.pdf
14 лютого 2019 11:54
Сертификат 2,5мм.pdf
14 лютого 2019 11:54
Сертификат 1,5мм.pdf
14 лютого 2019 11:54
Проект договору.pdf
14 лютого 2019 11:54
Довідка ст 17 ЗУ.pdf
14 лютого 2019 11:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 11:17
Сертифікат якості.pdf
15 лютого 2019 11:17
Статут.pdf
15 лютого 2019 11:17
Витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2019 11:17
Паспорт і код Мазiєнко .pdf
15 лютого 2019 11:17
Технічні вимоги.pdf
15 лютого 2019 11:17
Паспорт і код Стародуб.pdf
15 лютого 2019 11:17
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 11:17
Проект договору.pdf
15 лютого 2019 11:17
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 11:17
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 лютого 2019 11:17
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 11:28
Електронний підпис
15 лютого 2019 11:26
Статут.pdf
15 лютого 2019 11:26
Протокол.pdf
15 лютого 2019 11:26
Проект договору.pdf
15 лютого 2019 11:26
Наказ по директору.pdf
15 лютого 2019 11:26
Гарантійний лист ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАФТ"

ТОВ "ТІМ СТАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МД ІСТЕЙТ"

Вартіс

ТОВ "НАСОС УКРАЇНА ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАФТ"
#38229742
Переможець 1 708 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КРАФТ"
#38229742
1 708 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 09:03
2019.03.12 Договір лист 1,5-2,5 до 15.03.doc укладений
18 березня 2019 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 699 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 283 166,67 UAH)