Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання до крану мостового для блоків №№1,2 ВП РАЕС
Equipment for retrofitting of pavement crane for RNPP
Очікувана вартість
214 657 056,00 UAH
UA-2019-01-31-000152-b 3830f53817a54d74bbd161d4b90da388
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Apatyev Olexandr
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 січня 2019 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 12:43
Очікувана вартість: 214 657 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 657,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2146570.56 UAH
Publication date: 31 січня 2019 08:58
Enquiries until: 15 квітня 2019 11:00
Complaints submission until: до 21 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 квітня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 214 657 056 UAH including VAT
Minimal lowering step: 214 657 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання до крану мостового для блоків №№1,2 ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Equipment for retrofitting of pavement crane for RNPP
CPV: 42410000-3
Період постачання: з 15 березня 2020 по 15 квітня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:34
ТД -6172 -8.doc
16 квітня 2019 13:34
Додаток 2 - інформ про тех характ-8.docx
16 квітня 2019 13:34
6172-перелік ЗТД -8.doc
09 квітня 2019 14:00
Додаток 3 - проект договору-7.doc
09 квітня 2019 14:00
6172-перелік ЗТД -7.doc
04 квітня 2019 12:15
6172-перелік ЗТД -6.doc
28 березня 2019 11:33
6172-перелік ЗТД -5.doc
19 березня 2019 17:17
6172- перелік ЗТД-4.doc
12 березня 2019 15:08
6172- перелік ЗТД-3.doc
05 березня 2019 16:36
6172- перелік ЗТД-2.doc
28 лютого 2019 15:44
6172- перелік ЗТД - 1.doc
31 січня 2019 08:55
Додаток 4 - ТВ.pdf
31 січня 2019 08:55
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
31 січня 2019 08:55
Додаток 5 - досвід виконання.docx
31 січня 2019 08:55
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
31 січня 2019 08:55
6172 витяг.pdf
31 січня 2019 08:55
6172 - procurement notice.docx
31 січня 2019 08:55
Додаток 7 - митні платежі.docx
16 квітня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:34
ТД -6172 -8.doc
09 квітня 2019 14:00
ТД -6172 -7.doc
04 квітня 2019 12:15
ТД -6172 -6.doc
28 березня 2019 11:33
ТД -6172 -5.doc
19 березня 2019 17:17
ТД -6172 -4.doc
12 березня 2019 15:08
ТД -6172 -3.doc
05 березня 2019 16:36
ТД -6172 -2.doc
28 лютого 2019 15:44
ТД -6172 -1.doc
31 січня 2019 08:55
ТД -6172.doc
16 квітня 2019 13:34
Додаток 2 - інформ про тех характ-8.docx
31 січня 2019 08:55
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
16 квітня 2019 13:34
6172-перелік ЗТД -8.doc
09 квітня 2019 14:00
Додаток 3 - проект договору-7.doc
28 березня 2019 11:33
Додаток 3 - проект договору-5.doc
31 січня 2019 08:55
Додаток 3 - проект договору.pdf
09 квітня 2019 14:00
6172-перелік ЗТД -7.doc
04 квітня 2019 12:15
6172-перелік ЗТД -6.doc
28 березня 2019 11:33
6172-перелік ЗТД -5.doc
19 березня 2019 17:17
6172- перелік ЗТД-4.doc
12 березня 2019 15:08
6172- перелік ЗТД-3.doc
05 березня 2019 16:36
6172- перелік ЗТД-2.doc
28 лютого 2019 15:44
6172- перелік ЗТД - 1.doc
31 січня 2019 08:55
Додаток 4 - ТВ.pdf
31 січня 2019 08:55
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
31 січня 2019 08:55
Додаток 5 - досвід виконання.docx
31 січня 2019 08:55
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
31 січня 2019 08:55
6172 витяг.pdf
31 січня 2019 08:55
6172 - procurement notice.docx
31 січня 2019 08:55
Додаток 7 - митні платежі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Разработанная рабочая документация/проект по модернизации крана РАЭС
Дата подання: 13 лютого 2019 18:12
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:31
Согласно тендерной документации, аукцион состоится в апреле 2019 года, соответственно контракт будет заключен примерно в мае 2019 года, а поставка оборудования должна быть успешно завершена до 20 декабря 2019 года. Таким образом за оставшиеся 6 месяцев исполнитель должен: *предоставить и согласовать у Заказчика и в Надзорном органе План качества; *получить все необходимые Разрешения; *выполнить обследование крана; *разработать рабочую документацию/проект модернизации крана; *согласовать рабочую документацию/проект с Заказчиком и Надзорным органом; *изготовить оборудование согласно рабочей документации/проекта; *испытать изготовленное оборудование; *доставить изготовленное оборудование на РАЭС; *пройти входной контроль. По опыту выполнения таких же проектов, 6-ти месяцев на выполнение проекта с «нуля» недостаточно. Учитывая, что Заказчик планирует получить оборудования на РАЭС в декабре 2019 года, предполагаем, что Заказчик/РАЭС уже имеет рабочую документацию/проект модернизации крана. Вопрос: имеется ли у Заказчика/РАЭС рабочая документация/проект по модернизации крана РАЭС г\п 250 Т?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Робоча документація та проект з модифікації крану є в наявності на ВП РАЕС.
Срок монтажа и наладки
Дата подання: 13 лютого 2019 18:14
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:32
Согласно п. 8.5 Тех-требований, оборудование и порядок выполнения работ должны быть спроектированы таким образом, что бы срок монтажа и наладки не превышал 30 суток. Кто должен спроектировать монтаж и наладку оборудования за срок не более 30 суток, поставщик оборудования или тот кто будет выполнять монтаж и наладку оборудования? Согласен ли заказчик на увеличение срока более 30 суток или исключить п. 8.5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Інструкцію (настанову) з монтажу обладнання з детальним порядком виконання робіт та програму пусконалагоджувальних робіт розробляє Постачальник, що зазначено у пунктах 8.2, 10.2.2 ТВтаУП.
Монтаж та налагодження мають відбуватися у період – не більше 30 діб.
Обследование крана
Дата подання: 13 лютого 2019 18:14
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:34
На момент объявления закупки техническое состояние мостового крана г\п 250 тонн бл. №1-2 РАЭС никому из претендентов не известно. Когда и каким путем Заказчик предоставит возможность претендентам выполнить замеры и обследование крана?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Додаткове обстеження не передбачено у зв’язку з вже проведеним обстеженням та наявною робочою документацією. ТВтаУП передбачають тільки поставку обладнання.
Геодезические схемы
Дата подання: 13 лютого 2019 18:15
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:35
Согласно п. 6.10.5.1 Тех-требований, позиционирование вилки главного подъема крана в системе координат X-Y-Z должна быть с точностью +\- 10 мм. Может ли Заказчить опубликовать геодезическую схему подкранового пути крана и геодезическую схему рельсового пути грузовой тележки?
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Геодезичну схему підкранової колії крана і рейкового шляху вантажного візка буде надано переможцю торгів.
Касательно условий выполнения оплаты
Дата подання: 18 лютого 2019 10:24
Дата відповіді: 04 березня 2019 17:46
Наша компания имеет огромный опыт в разработках, изготовлении и поставках систем автоматического управления различными технологическими процессами для атомных электростанций в Европе. В число реализованных проектов входят производство оборудования для реконструкции мостовых кранов и кранов кругового действия для АЭС. Мы заинтересованы принять участие в качестве организации разработчика, изготовителя и поставщика оборудования за темой: ДК 021:2015 42410000-3 Подъемно-транспортировочное оборудование (Оборудование к крану мостового для блоков № №1,2 ОП РАЭС) для ГП «НАЭК «Энергоатом» по процедуре - открытые торги с привлечением Украинских субподрядчиков по конкурсу № UA-2019-01-31-000152-b. Учитывая высокую сложность реализации проекта, основной целью которого является повышение безопасности энергоблоков № 1,2 ОП РАЭС путем снижения вероятности отказа оборудования СВБ, индивидуальность проекта, а также выполнения ряда иных сопутствующих работ (согласование технического задания, согласование ПМ, проведение дополнительного обследования, составления инструкции по монтажу, шеф-монтаж и далее) для успешной реализации проекта, Просим Вас рассмотреть возможность обеспечения оплаты на следующих условиях: - 40 % - авансовый платеж; - 55 % - после прохождения ВК; - 5 % - после ввода оборудования в опытную эксплуатацию.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі - ВП «Атомкомплект»: З урахуванням бюджету фінансування даної закупівлі на 2019 рік, будуть внесені зміни в ТД в частині авансування закупівлі.
Уточнение, касательно выполнения аналогичных договоров
Дата подання: 18 лютого 2019 10:29
Дата відповіді: 04 березня 2019 17:47
В соответствии с требованиями ДКТ, а именно пункт 5.1 (стр. 11-12), «о наличие документального подтверждения выполнения аналогичного договора», участнику необходимо предоставить справку установленной формы, подписанную руководителем и скреплена печатью участника (в случае ее использования), с указанием аналогичного договора, вместе с наименованием субъекта, с которым был заключен такой договор, его адресом и контактными телефонами, номером и датой, общей суммой, наименованием продукции, объемом поставки и информации о состоянии выполнения (допускается указание одного или более договоров). Просим Вас уточнить данный пункт в контексте следующего: - нужно ли подтверждать опыт поставок подобного специализированного оборудования (поставка или модификация специального грузоподъемного оборудования и систем управления к нему) для использования непосредственно в помещении ГО энергоблока АЭС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі - ВП «Атомкомплект»: Пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає в підтвердження досвіду виготовлення обладнання для реконструкції кранів кругової дії, надання відгуку (референції) кінцевого користувача поставленого обладнання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-31-000152-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАТОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 21 лютого 2019 08:46
О предоставлении уточняющей информации и продлении сроков
Так как, согласно ответам от 19.02.2019, обследование крана г\п 250 тонн бл.№1-2 РАЭС Заказчиком не предусмотрено, для точной оценки стоимости оборудования и разработки инструкции по монтажу оборудования согласно п.№ 8.5 Тех-требований (с детальным порядком выполнения монтажных работ и пусконаладки), считаем необходимым чтобы Заказчик:
• опубликовал или предоставил претендентам другим образом имеющуюся на РАЭС рабочую документацию и проект модификации крана гп 250 тонн;
• предоставил претендентам время для изучения вышеуказанной рабочей документации и проекта;
• продлил срок, отведенный для уточнений и срок подачи предложений.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 15:21
Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Наявна у ВП РАЕС документація була розроблена з метою визначення концепції модифікації крана мостового енергоблоків №1, 2 ВП РАЕС. На основі цієї концепції були встановлені обсяги та вимоги до обладнання (ТВтаУП), що має постачатись. Номенклатура продукції, що постачається зазначена у табл.3.1 ТВтаУП і не передбачає змін. Для формування кошторису цього достатньо.
• Наявний у ВП РАЕС проект модифікації буде надано (за необхідності) переможцю торгів.
• Після проведення торгів, Переможець має достатньо часу на ознайомлення з наявною у ВП РАЕС документацією.
• Відтермінування «кінцевого строку подання тендерних пропозицій» є не доцільним, так як наявність документації з монтажу та налагоджування обладнання на цьому етапі не вимагається, що відповідає п.10.2.1 ТВтаУП.
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000152-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: GmbH ISV Steuerungssysteme, Код ЄДРПОУ:HRB 13972
Дата подання: 21 лютого 2019 16:06
Про авансування закупівлі
Шановні замовники, наша компанія є виробником спеціалізованого високотехнологічного обладнання для реконструкції кранів для потреб АЕС та інспекційного обладнання для атомної промисловості з досвідом в Європі та СНД. Детально ознайомившись з умовами ТД на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Обладнання до крану мостового для блоків №№1,2 ВП РАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги та додатками до неї маємо зазначити, що наша компанія може виготовити та поставити обладнання відповідно до Додатку 4 до ТД (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-31-000152-b).
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та поставити, є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та утвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п. Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів.
Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина продукції необхідна для вироблення обладнання відповідно до вимог Додатку № 4 виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести зміни до умов Тендерної документації, та передбачити авансування за наступними умовами:
• 40 % -- попередня оплата;
• 60 % -- оплата після постачання ТМЦ до складу кінцевого користувача
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 лютого 2019 17:46
Причина: корегування
Номер вимоги: UA-2019-01-31-000152-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: GmbH ISV Steuerungssysteme, Код ЄДРПОУ:HRB 13972
Дата подання: 21 лютого 2019 17:45
Про авансування закупівлі
Шановні замовники, наша компанія є виробником спеціалізованого високотехнологічного обладнання для реконструкції кранів для потреб АЕС та інспекційного обладнання для атомної промисловості з досвідом в Європі та СНД. Детально ознайомившись з умовами ТД на закупівлю товарів за темою: ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Обладнання до крану мостового для блоків №№1,2 ВП РАЕС) для ДП «НАЕК «Енергоатом» за процедурою – відкриті торги та додатками до неї маємо зазначити, що наша компанія може виготовити та поставити обладнання відповідно до Додатку 4 до ТД (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-31-000152-b).
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та поставити, є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та утвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п. Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів.
Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина продукції необхідна для вироблення обладнання відповідно до вимог Додатку № 4 виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести зміни до умов Тендерної документації, та передбачити авансування за наступними умовами:
• 40 % -- попередня оплата;
• 60 % -- оплата після постачання ТМЦ до складу кінцевого користувача
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2019 17:56
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі - ВП «Атомкомплект»: З урахуванням бюджету фінансування даної закупівлі на 2019 рік, будуть внесені зміни в ТД в частині авансування закупівлі.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-31-000152-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38855401
Дата подання: 08 березня 2019 20:29
Скарга що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій
Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що закріплені в ст. 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, а також в ст. 5 цього Закону, щодо не встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.03.2019 № 2814.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 19:13

Документи подані скаржником

08 березня 2019 20:29
Платіжне доручення.pdf
08 березня 2019 20:41
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

13 березня 2019 19:13
Рішення від 13.03.2019 № 2814.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-21-000007 ● 339b25f32f1e42588911b788e6ad0aec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.11.2019 № 335

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-01-31-000152-b 31.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Обладнання до крану мостового для блоків №№ 1, 2 ВП РАЕС), оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено: 1. «На звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель від 13.02.2019 та від 18.02.2019, Замовник оприлюднив відповіді на роз’яснення 19.02.2019 та 04.03.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі продукції несерійного виробництва, стосувалися кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), умов оплати. За результатами розгляду звернення щодо умов оплати замовником було прийнято рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Рівненська АЕС». У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 29.02.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 14.03.2019. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 2. «Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах:  інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua);  наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua).  інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-12-12 13:26:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2019
UA-2019-01-31-000152-b3830f53817a54d74bbd161d4b90da388
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
DIAKONT S.R.L. Документи
Допущено до аукціону
Документи
GmbH ISV Steuerungssysteme Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 12:44
DURC certificate.pdf
24 травня 2019 12:44
Про корупцію DIAKONT S.r.l.pdf
22 травня 2019 17:04
Розрахунок РАЄС 1-2.pdf
22 травня 2019 17:04
Про корупцію.pdf
23 квітня 2019 16:51
АО Диаконт.zip
23 квітня 2019 16:28
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 17:28
ООО Диаконт.zip
19 квітня 2019 17:28
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 17:28
№_41_Відгук_СКГО .pdf
19 квітня 2019 17:28
№_36_Про виробника.pdf
19 квітня 2019 17:28
№_32_Про санкції.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_04_РШ Diakont SRL.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_04_Переклад РШ.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_03_Довіреність -УКР.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_03_Доверенность -РУС.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 14:48
РАЭС1_2 _ 14-3 NordLB.pdf
24 квітня 2019 14:48
РАЭС1_2 _ 13-3 опис послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIAKONT S.R.L.

GmbH ISV Steuerungssysteme

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DIAKONT S.R.L. 188 901 950,66
UAH з ПДВ
188 901 950,66
UAH з ПДВ
Документи
GmbH ISV Steuerungssysteme 214 657 056,00
UAH з ПДВ
214 657 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 12:44
DURC certificate.pdf
24 травня 2019 12:44
Про корупцію DIAKONT S.r.l.pdf
22 травня 2019 17:04
Розрахунок РАЄС 1-2.pdf
22 травня 2019 17:04
Про корупцію.pdf
23 квітня 2019 16:51
АО Диаконт.zip
23 квітня 2019 16:28
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 17:28
ООО Диаконт.zip
19 квітня 2019 17:28
АО Диаконт.zip
19 квітня 2019 17:28
№_41_Відгук_СКГО .pdf
19 квітня 2019 17:28
№_36_Про виробника.pdf
19 квітня 2019 17:28
№_32_Про санкції.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_04_РШ Diakont SRL.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_04_Переклад РШ.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_03_Довіреність -УКР.pdf
19 квітня 2019 17:27
№_03_Доверенность -РУС.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 14:48
РАЭС1_2 _ 14-3 NordLB.pdf
24 квітня 2019 14:48
РАЭС1_2 _ 13-3 опис послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DIAKONT S.R.L.

GmbH ISV Steuerungssysteme

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DIAKONT S.R.L.
#06437990481
Переможець 188 901 950,66
UAH з ПДВ
21 травня 2019 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
DIAKONT S.R.L.
#06437990481
188 901 950,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 14:48
додаткова угода 4 до договору 53-129-01-19-01889.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:13
додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01889 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 09:16
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-19-01889 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 11:52
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-19-01889 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 16:05
договір 53-129-01-19-01889.pdf укладений
11 червня 2019 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо зменшення розміру авансового платежу
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01889
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту "Порядок здійснення оплати" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 157 418 292.22 грн. Кількість після внесення змін становить – 1 комплект.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01889
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити специфікацію №1 контракту в частині строку поставки, визначити строк поставки продукції: до 30.09.2020. Сума договору після внесення змін до договору становить 157 418 292.22 грн. Кількість після внесення змін становить – 1 компл.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01889
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Контракту і викласти пункт 14.1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01889
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML