Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for retrofitting of pavement crane for RNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Апатьєв Олександр Леонідович +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Apatyev Olexandr +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2019 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 214 657 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 657,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2146570.56 UAH |
Publication date: | 31 січня 2019 08:58 |
Enquiries until: | 15 квітня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 21 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 квітня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 214 657 056 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 214 657 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 13:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 13:34 |
ТД -6172 -8.doc | |
16 квітня 2019 13:34 |
Додаток 2 - інформ про тех характ-8.docx | |
16 квітня 2019 13:34 |
6172-перелік ЗТД -8.doc | |
09 квітня 2019 14:00 |
Додаток 3 - проект договору-7.doc | |
09 квітня 2019 14:00 |
6172-перелік ЗТД -7.doc | |
04 квітня 2019 12:15 |
6172-перелік ЗТД -6.doc | |
28 березня 2019 11:33 |
6172-перелік ЗТД -5.doc | |
19 березня 2019 17:17 |
6172- перелік ЗТД-4.doc | |
12 березня 2019 15:08 |
6172- перелік ЗТД-3.doc | |
05 березня 2019 16:36 |
6172- перелік ЗТД-2.doc | |
28 лютого 2019 15:44 |
6172- перелік ЗТД - 1.doc | |
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 4 - ТВ.pdf | |
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX | |
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx | |
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
31 січня 2019 08:55 |
6172 витяг.pdf | |
31 січня 2019 08:55 |
6172 - procurement notice.docx | |
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 7 - митні платежі.docx |
16 квітня 2019 13:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2019 13:34 |
ТД -6172 -8.doc
|
||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2019 13:34 |
Додаток 2 - інформ про тех характ-8.docx
|
||||||||||||||||||||||||
16 квітня 2019 13:34 |
6172-перелік ЗТД -8.doc
|
||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 14:00 |
Додаток 3 - проект договору-7.doc
|
||||||||||||||||||||||||
09 квітня 2019 14:00 |
6172-перелік ЗТД -7.doc
|
||||||||||||||||||||||||
04 квітня 2019 12:15 |
6172-перелік ЗТД -6.doc
|
||||||||||||||||||||||||
28 березня 2019 11:33 |
6172-перелік ЗТД -5.doc
|
||||||||||||||||||||||||
19 березня 2019 17:17 |
6172- перелік ЗТД-4.doc
|
||||||||||||||||||||||||
12 березня 2019 15:08 |
6172- перелік ЗТД-3.doc
|
||||||||||||||||||||||||
05 березня 2019 16:36 |
6172- перелік ЗТД-2.doc
|
||||||||||||||||||||||||
28 лютого 2019 15:44 |
6172- перелік ЗТД - 1.doc
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 4 - ТВ.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
6172 витяг.pdf
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
6172 - procurement notice.docx
|
||||||||||||||||||||||||
31 січня 2019 08:55 |
Додаток 7 - митні платежі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж та налагодження мають відбуватися у період – не більше 30 діб.
Вимоги про усунення порушення
• опубликовал или предоставил претендентам другим образом имеющуюся на РАЭС рабочую документацию и проект модификации крана гп 250 тонн;
• предоставил претендентам время для изучения вышеуказанной рабочей документации и проекта;
• продлил срок, отведенный для уточнений и срок подачи предложений.
• Наявний у ВП РАЕС проект модифікації буде надано (за необхідності) переможцю торгів.
• Після проведення торгів, Переможець має достатньо часу на ознайомлення з наявною у ВП РАЕС документацією.
• Відтермінування «кінцевого строку подання тендерних пропозицій» є не доцільним, так як наявність документації з монтажу та налагоджування обладнання на цьому етапі не вимагається, що відповідає п.10.2.1 ТВтаУП.
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та поставити, є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та утвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п. Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів.
Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина продукції необхідна для вироблення обладнання відповідно до вимог Додатку № 4 виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести зміни до умов Тендерної документації, та передбачити авансування за наступними умовами:
• 40 % -- попередня оплата;
• 60 % -- оплата після постачання ТМЦ до складу кінцевого користувача
При цьому обладнання, що необхідно виготовити та поставити, є спеціалізованим (не серійним), у зв’язку з чим, для виробництва необхідно провести комплекс заходів з виконання супровідних робіт з проектування, тестування, розробки та утвердження технологічних карт, попереднього виробництва, налагодження, введення в попередню тестову експлуатацію і т.п. Розробка системи є індивідуальним проектом та потребує значних фінансових ресурсів.
Враховуючи вищезазначене, керуючись досвідом, беручи до уваги те, що частина продукції необхідна для вироблення обладнання відповідно до вимог Додатку № 4 виробляється на замовлення в спеціалізованих виробничих підприємствах, а також з огляду на імпортне походження продукції, з метою мінімізації вартості продукції для замовника за рахунок зменшення залучених кредитних ресурсів постачальником, просимо Вас внести зміни до умов Тендерної документації, та передбачити авансування за наступними умовами:
• 40 % -- попередня оплата;
• 60 % -- оплата після постачання ТМЦ до складу кінцевого користувача
Скарги до процедури
Дата подання: 08 березня 2019 20:29
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-21-000007 ● 339b25f32f1e42588911b788e6ad0aec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2019 10:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.11.2019 № 335
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 20.11.2019 № 335
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-01-31-000152-b 31.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Обладнання до крану мостового для блоків №№ 1, 2 ВП РАЕС), оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини оприлюдненого висновку Держаудитслужби України зазначено: 1. «На звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель від 13.02.2019 та від 18.02.2019, Замовник оприлюднив відповіді на роз’яснення 19.02.2019 та 04.03.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі продукції несерійного виробництва, стосувалися кваліфікаційних критеріїв, технічних вимог та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД), умов оплати. За результатами розгляду звернення щодо умов оплати замовником було прийнято рішення про необхідність внесення змін до ТД. Підготовка змін до ТД та роз’яснень на звернення потребувала додаткового часу на опрацювання, оскільки передбачала їх узгодження з кінцевим споживачем – ВП «Рівненська АЕС». У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 29.02.2019 були внесені зміни до ТД в частині продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 14.03.2019. Зміни до ТД були внесені та оприлюднені у встановленому Законом порядку. Такі рішення та дії замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не були предметом оскарження. 2. «Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Зазначений висновок Держаудитслужби України не відповідає дійсності з огляду на таке. Частиною 3 статті 17 та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюднює Уповноважений орган (щороку до 20 січня та додатково в разі потреби) на веб-порталі Уповноваженого органу (абзац 4 частини 3 статті 17 Закону). Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган листами від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» та від 12.02.2019 № 3304-04/6186-06 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» проінформувало про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тощо є відкритими державними реєстрами. Відомості, що містять зазначені реєстри, перебувають у вільному доступі в режимі реального часу. На виконання положень Закону замовник не вимагає від учасників надання інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, а самостійно її перевіряє у відкритих єдиних державних реєстрах. У ДП «НАЕК «Енергоатом» є компетентні підрозділи, які додатково перевіряють у відкритих державних реєстрах: інформацію щодо наявності/відсутності факту притягнення юридичної особи, службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункти 2, 3 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (http://corrupt.informjust.ua); наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). інформацію щодо наявності/відсутності факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону) у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (https://kap.minjust.gov.ua). Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-12-12 13:26:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення норм частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
DIAKONT S.R.L. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
GmbH ISV Steuerungssysteme | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DIAKONT S.R.L. #06437990481 |
Переможець |
188 901 950,66
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 14:48
|
додаткова угода 4 до договору 53-129-01-19-01889.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 14:13
|
додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01889 (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 09:16
|
додаткова угода 2 до договору 53-129-01-19-01889 (1).pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 11:52
|
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-19-01889 (1).pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 16:05
|
договір 53-129-01-19-01889.pdf | укладений |
11 червня 2019 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо зменшення розміру авансового платежу |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01889 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту "Порядок здійснення оплати" була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін до договору становить 157 418 292.22 грн. Кількість після внесення змін становить – 1 комплект. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01889 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити специфікацію №1 контракту в частині строку поставки, визначити строк поставки продукції: до 30.09.2020. Сума договору після внесення змін до договору становить 157 418 292.22 грн. Кількість після внесення змін становить – 1 компл. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01889 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Контракту і викласти пункт 14.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01889 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |