Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект серверного обладнання з програмним забезпеченням
Server software suite
Очікувана вартість
8 900 000,00 UAH
UA-2019-01-30-004857-b 02bf1756e9b94b54a92aad9c0a8e54ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцева Ірина

+380677551640 infotehnologu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40429588
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Зайцева Ірина
+380677551640
infotehnologu@gmail.com
Додаткові контактні особи: Молокова Ольга
+380964212913
o.molokova@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Information Technologies of Dnipro City Council
National ID: 40429588
Contact point: Zaitseva Iryna
+380677551640
infotehnologu@gmail.com
Additional contacts: Молокова Ольга
+380964212913
o.molokova@dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 січня 2019 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 21:00
Очікувана вартість: 8 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89000 UAH
Publication date: 30 січня 2019 19:09
Enquiries until: 03 травня 2019 21:00
Complaints submission until: до 09 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 травня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 8 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект серверного обладнання з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т. Дмитра Яворницького, буд. 75
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Server software suite
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 30 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 19:09
Тендерна документація нова редакція.docx
02 травня 2019 19:09
Перелік змін від 02.05.2019.pdf
02 травня 2019 19:09
Тендерна документація нова редакція.pdf
02 травня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2019 19:09
Тендерна документація нова редакція.docx
11 лютого 2019 18:20
ТД серверне обладнання нова редакція.docx
30 січня 2019 19:09
Тендерна документація.docx
02 травня 2019 19:09
Перелік змін від 02.05.2019.pdf
11 лютого 2019 18:20
Перелік змін.pdf
02 травня 2019 19:09
Тендерна документація нова редакція.pdf
11 лютого 2019 18:20
ТД серверне обладнання нова редакція.pdf
30 січня 2019 19:09
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно конфігурації пам*яті серверів
Дата подання: 13 лютого 2019 12:06
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:49
Шановний Замовнику, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ предмета закупівлі містить наступну вимогу: "не менше ніж 192ГБ Load Reduced DDR4, яка працює на частоті не менше ніж 2666 MT/s". Базовий набір мікросхем Інтел підтримує модулі Load Reduced (LRDIMM) DDR4 розміром 64 та 128 ГБ в однаковій кількості модулей на процесор. Таким чином, в двопроцесорний сервер можна встановити 128 або 256 ГБ Load Reduced DDR4 (LRDIMM) пам*яті. Прохання уточнити, чи маєте Ви на увазі вимогу "не менше ніж 192ГБ DDR4 RDIMM, яка працює на частоті не менше ніж 2666 MT/s", або ж змінити вимогу на "не менше ніж 256ГБ Load Reduced DDR4, яка працює на частоті не менше ніж 2666 MT/s".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 256GB задовольняє умові «більше ніж 192GB»
Стосовно уточнення технічної вимоги
Дата подання: 13 лютого 2019 12:14
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:49
Шановний Замовнику, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ предмета закупівлі містить таку вимогу до шасі; "Повинне підтримувати забезпечення віртуальної, фізичної та контейнерної інфраструктури з пулів обчислювальних ресурсів, ресурсів зберігання та мережевих ресурсів." Які саме технології або стандарти Ви маєте на увазі? Чи маєте Ви на увазі VAAI? Дякую.
Відповідь: Мається на увазі рішення керування шасі, мережевим обладнанням та зберіганням даних на зразок Dell OpenManage Enterprise – Modular Edition чі HPE Synergy Composer
Стосовно технічної вимоги
Дата подання: 13 лютого 2019 12:22
Дата відповіді: 18 лютого 2019 16:50
Шановний Замовнику, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ предмета закупівлі містить таку вимогу до шасі; "підтримка незалежної від ОС функціональності відміни програмного зниження частоти ядер процесора, якщо сервер не виходить за встановлені межі енергоспоживання чи температури." Які саме технології або стандарти Ви маєте на увазі? Дякую.
Відповідь: Мається на увазі технологія Power Capping
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-30-004857-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 15 лютого 2019 17:40
Щодо усунення антиконкурентних дискримінаційних вимог
Прошу усунути антиконкурентні дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 18:40
Надані у протоколі засідання тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-01-30-004857-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 19 лютого 2019 11:07
Стосовно терміну поставки, зазанченого в п. 5.1. Проекту договору
З підстав, зазначених в попередній Вимозі, прошу видалити антиконкурентні дискримінаційні вимоги, виклавши п. 5.1. Проекту договору в редакції:
"5.1. Строк поставки Товару за цим Договором: протягом 60 календарних днів з моменту укладення Договору."
Дякую
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 18:41
Надані у протоколі засідання тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-01-30-004857-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 03 травня 2019 19:07
Щодо усунення антиконкурентних дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, метою Закона «Про публічні закупівлі», на підставі якого вчиняється ця закупівля, є "забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Ст. 3 зазначеного Закону визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Однак, всупереч зазначеним положенням Закону, в складі Тендерної документації ми вбачаємо невідповідності вимогам Закону.
Зокрема, такі:
- п. 4.4 "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" встановлено таким строк постачання - Протягом 14 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі.
- п. 6 Додатку 2 містить вимогу щодо зобов'язання Учасника "Строк поставки товару: протягом 14 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі."
- п. 5.1. Додатку 7 містить вимогу "5.1. Строк поставки Товару за цим Договором: протягом 14 календарних днів з моменту укладення Договору."
- Замовником встановлено термін Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 21:00 при тому, що зміни до Тендерної документації оприлюднені лише за одну добу до цієї дати, 02 травня 2019 о 19.09.

Звичайний термін постачання обладнання, яке є предметом закупівлі, складає не менш 50 календарних днів, які склаються з етапів розміщення замовлення у виробника, процесу виготовлення та тестування обладнання, доставки до митної території України та оформлення митних процедур. Менший термін поставки від дати укладення договору може бути досяжним лише за попереднім антиконкурентним узгодженням з певним учасником, якому заздалегідь незаконно надані переваги та який повідомлений про заплановану зміну тендерної документації.

Оприлюднена 02 травня 2019 р. Замовником редакції Тендерної документації містить суттєві зміни до Технічних вимог порівняно з попередньою редакцією. З цієї причини одного робочого дня для їх вивчення та звернення за роз’ясненнями до Замовника або оскарження на його адресу недостатньо. Таким чином, встановлення Замовником терміну Звернення за роз’ясненнями до 03 травня 2019 21:00 при тому, що зміни до Тендерної документації оприлюднені лише за одну добу до цієї дати, 02 травня 2019 о 19.09 так само є антиконкрунтним та дискримінаційним для учасників.

З огляду на зазначене, на підставі ст. ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:

- Внести зміни до складу Тендерної документації, виклавши п. 4.4. в редакції
"4.4."строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" Протягом 60 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі.";
- Внести до складу Тендерної документації, виклавши п. 6 Додатку 2 в редакції: "Строк поставки товару: протягом 60 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі."
- Внести до складу Тендерної документації, виклавши п. 5.1. Додатку 7 в редакції: "5.1. Строк поставки Товару за цим Договором: протягом 60 календарних днів з моменту укладення Договору."
- Встановити термін Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 р.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2019 14:44
Вимога відхилена. Обгрунтування міститься в рішенні тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-01-30-004857-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 03 травня 2019 19:16
Щодо усунення антиконкурентних дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, метою Закону «Про публічні закупівлі», на підставі якого вчиняється ця закупівля, є "забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції". Ст. 3 зазначеного Закону визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Однак, всупереч зазначеним положенням Закону, в складі Тендерної документації ми вбачаємо невідповідності вимогам Закону.
Зокрема, такі:
- п. 4.4 "строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" встановлено таким строк постачання - Протягом 14 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі.
- п. 6 Додатку 2 містить вимогу щодо зобов'язання Учасника "Строк поставки товару: протягом 14 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі."
- п. 5.1. Додатку 7 містить вимогу "5.1. Строк поставки Товару за цим Договором: протягом 14 календарних днів з моменту укладення Договору."
- Замовником встановлено термін Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 21:00 при тому, що зміни до Тендерної документації оприлюднені лише за одну добу до цієї дати, 02 травня 2019 о 19.09.

Звичайний термін постачання обладнання, яке є предметом закупівлі, складає не менш 50 календарних днів, які складються з етапів розміщення замовлення у виробника, процесу виготовлення та тестування обладнання, доставки до митної території України та оформлення митних процедур. Менший термін поставки від дати укладення договору може бути досяжним лише за попереднім антиконкурентним узгодженням з певним учасником, якому заздалегідь незаконно надані переваги та який повідомлений про заплановану зміну тендерної документації.

Оприлюднена 02 травня 2019 р. Замовником редакція Тендерної документації містить суттєві зміни до Технічних вимог порівняно з попередньою редакцією. З цієї причини одного робочого дня для їх вивчення та звернення за роз’ясненнями до Замовника або оскарження на його адресу недостатньо. Таким чином, встановлення Замовником терміну Звернення за роз’ясненнями до 03 травня 2019 21:00 при тому, що зміни до Тендерної документації оприлюднені лише за одну добу до цієї дати, 02 травня 2019 о 19.09 так само є антиконкурентним та дискримінаційним для учасників.

З огляду на зазначене, на підставі ст. ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:

- Внести зміни до складу Тендерної документації, виклавши п. 4.4. в редакції
"4.4."строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" Протягом 60 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі";
- Внести зміни до складу Тендерної документації, виклавши п. 6 Додатку 2 в редакції: "Строк поставки товару: протягом 60 календарних днів з моменту укладення договору за результатами цієї закупівлі"
- Внести зміни до складу Тендерної документації, виклавши п. 5.1. Додатку 7 в редакції: "5.1. Строк поставки Товару за цим Договором: протягом 60 календарних днів з моменту укладення Договору"
- Встановити термін Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 р.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2019 14:45
Вимога відхилена. Обгрунтування міститься в рішенні тендерного комітету

Документи

20 лютого 2019 18:40
CCF20022019.pdf

Документи

20 лютого 2019 18:41
CCF20022019.pdf

Документи

08 травня 2019 14:44
Протокол №48 від 08.05.2019.pdf

Документи

08 травня 2019 14:45
Протокол №48 від 08.05.2019.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-30-004857-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 22 лютого 2019 13:57
Оскаржуються дискримінаційні антиконкурентні вимоги Тендерної документації
Оскаржуються дискримінаційні антиконкурентні вимоги Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 лютого 2019 19:27
Рішення від 27.02.2019 № 2133 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 19:27
Рішення від 18.03.2019 № 3017.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником з метою усунення порушень, зазначених у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2019 № 3017-р/пк-пз, внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2019 19:37
Номер скарги: UA-2019-01-30-004857-b.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТІБІ", Код ЄДРПОУ:35736227
Дата подання: 08 травня 2019 13:09
Оскаржуються дискримінаційні антиконкурентні вимоги Тендерної документації
Оскаржуються дискримінаційні антиконкурентні вимоги Тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.05.2019 № 5870.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 19:38

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 13:57
2202-1.pdf
22 лютого 2019 13:57
ДТЦ0001.pdf

Документи подані замовником

02 травня 2019 19:37
Протокол 45 від 02.05.2019.pdf
02 травня 2019 19:37
Перелік змін від 02.05.2019.pdf

Документи подані скаржником

08 травня 2019 13:09
Skarga.pdf
08 травня 2019 13:09
Bank.pdf
08 травня 2019 13:09
Plateg.pdf

Документи Органу Оскарження

13 травня 2019 19:38
Рішення від 13.05.2019 № 5870.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій