Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

борошномельно - крупяна продукція
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-01-30-004832-b cf8d7c0cbf1047819c6a3334492d9a53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Катерина Олександрівна

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Якимчук Катерина Олександрівна
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 19:04
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 19:04
Початок аукціону: 15 лютого 2019 12:09
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57500 кг
борошномельно - крупяна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 19:00
борошно крупи (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000007 ● 7e3dfe2cf4e247f28e5e33f91a30f48a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020 13:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.06.2020 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.06.2020 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-30-004832-b 30.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-26 14:11:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі борошномельно-круп’яної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-30-004832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (підпункт 5.1.4 пункту 1 розділу V)?
2. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 01 березня 2019 року №9?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-01 14:20:50

щодо звіту про виконання договору

у зв'язку з відсутністю технічної можливості внесення даних про виконання договору. Було звернення на майданчик, щодо технічної підтримки, в телефонному режимі, але змін не було.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-30 14:11:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі борошномельно-круп’яної продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-30-004832-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 18 лютого 2019 року №14), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ);
- листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI);
- учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-01 15:50:17

пояснення

Яким чином учасник ФОП «Домбровська Тетяна Анатоліївна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 18 лютого 2019 року №14), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- документа довільної форми з зазначенням інформації про працівників (ПІБ, освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю) (підпункт 3.5.2 пункт 5 розділу ІІІ);
Учасник надав довідку в якій зазначається про відсутність найманих працівників, а що самостійно виконує умови договору, а відповідно до виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців яка видана в квітні 2012 року, в даного учасника є досвід роботи.
- листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги у торгах (підпункт 6.4.6 пункту 4 розділу VI);
Учасником прикріплено безпосередньо проект договору, який підписано, отже погоджено.
- учасником-переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що посвідчують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону (підпункт 3.5.5. пункту 5 розділу ІІІ)
довідки надано в паперовому вигляді

Надання інформації про усунення порушення замовником

у звязку з технічною неможливістю опублікувати звіт на майданчику, прикріплюємо до висновку

2020-07-09 14:38:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-27-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.08.2020 Вінниця
№50
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 серпня 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-11-28-000289-а, UA-2019-01-30-004832-b, UA-2019-02-13-000993-c, здійснених комунальною установою "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку".
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – провідного державного фінансового інспектора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Тетяну Мізернюк.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

2020-08-27 12:06:55


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна 694 500,00
UAH з ПДВ
694 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько А.В. 738 460,00
UAH з ПДВ
738 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 20:36
проект договору.pdf
13 лютого 2019 20:36
ст 17.pdf
13 лютого 2019 20:36
податкова.pdf
13 лютого 2019 20:36
довідки листи.PDF
13 лютого 2019 20:36
Домбровська.pdf
13 лютого 2019 20:36
банк.pdf
13 лютого 2019 20:36
цінова.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 20:26
ст 17.pdf
13 лютого 2019 20:26
податкова.pdf
13 лютого 2019 20:26
листи (1).PDF
13 лютого 2019 20:26
банк.pdf
13 лютого 2019 20:26
договір.pdf
13 лютого 2019 20:26
установчі.pdf
13 лютого 2019 20:26
ц т.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Домбровська Тетяна Антонівна

ФОП Дзісько А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна
#2222712322
Переможець 694 500,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 14:40

Документи

18 лютого 2019 14:39
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:34
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна
#2222712322
694 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 14:39
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:34
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 11:27
договір укладений
01 березня 2019 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 694 500,00
UAH