Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір та офісне приладдя
Очікувана вартість
820 600,00 UAH
UA-2019-01-30-004823-b ● 5df693dde7b14e569414728ecea1ccc7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Вебсайт: | http://rada.te.ua |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Корчак Тетяна Станіславівна 380679288225, ekon_mr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 820 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 103,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
папір та офісне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64183 Одиниця
папір та офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2019 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2019 18:56 |
ДОДАТОК 4 тех.специфікація.docx | |
30 січня 2019 18:56 |
ДОДАТОК 5договір.docx | |
30 січня 2019 18:56 |
ДОДАТОК 1 пропозиція.docx | |
30 січня 2019 18:56 |
ДОДАТОК 3 ст 17 для переможця.docx | |
30 січня 2019 18:56 |
ДОДАТОК 2 ст.17.docx | |
30 січня 2019 18:56 |
тендерна докуметація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-30-004823-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 20 лютого 2019 17:55
Повноваження службовх осіб на підписання тендерної документації
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №12 від 20.02.2019 р. зазначено, що відсутні документи .що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, а саме копія виписки з протоколу засновників ( вимога пункту 1 розділу III). ТОВ "Світязь" надано на підпверженя повноваження ,щодо підпису тендерної документаціїї слідуючі документи: наказ на призначення директора та довідку №1 від 14.02.2019 р." Про керівництво та інших службових (посадових) осіб ,які яких уповноважено учасником на підписання договору про закупівлю , тендерної пропозиції та представляти під час проведення процедури закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 18:37
«У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Тернопільської міської ради (надалі комітет) керується чинним Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно правовими актами з питань закупівель. Тендерна документація на закупівлю офісного устаткування та приладдя по процедурі «Відкриті торги» розроблена на основі Примірної тендерної документації затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 р.
Розділом III тендерної документації, визначено що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до ст.23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …, що Вами зроблено не було .
Звертаємо Вашу увагу на те що поряд з відсутністю в тендерній пропозиції копії виписки з протоколу засновників Ваша тендерна пропозиція подана без накладення на неї ЕЦП або листа –пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння ЕЦП (у разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на тендерну пропозицію) (вимога розділу III тендерної документації). Враховуючи вище наведене, керуючись пп.4 п.1 статті 30 Закону Ваша пропозиція відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.»
Розділом III тендерної документації, визначено що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до ст.23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …, що Вами зроблено не було .
Звертаємо Вашу увагу на те що поряд з відсутністю в тендерній пропозиції копії виписки з протоколу засновників Ваша тендерна пропозиція подана без накладення на неї ЕЦП або листа –пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння ЕЦП (у разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на тендерну пропозицію) (вимога розділу III тендерної документації). Враховуючи вище наведене, керуючись пп.4 п.1 статті 30 Закону Ваша пропозиція відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.»
Номер вимоги: UA-2019-01-30-004823-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ", Код ЄДРПОУ:32481905
Дата подання: 21 лютого 2019 10:33
Кваліфікація учасниуа
При розгляді тендерної пропозиціїї ТОВ "Український папір" встановлено слідуюче:
1.Згідно першого розділу "Технічні характеристики офісного устаткування" (Папір) ,для підтвердження якості паперу офісного Учасник повинен надати в складі пропозиції відкритих торгів такі документи:
-засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників;
Учасник не подав сертифікати,паспорти якості на ( п.2 папір кольоровий,4.папір для фліпчарту, 5.Папір для терміналів,6.Папір факсовий,7.Папір авторський.
2.В порівняльні таблиці відсутні назви товарів,щоб ідентифікувати назву та модель товару.
3.Немає підтвердження макетів посвідчень,папок,як зазначені в тендерній документації.
Тому прошу тендерний комітет відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Український папір", яка не відпровідає тендерній докумкетації
Розгорнути
Згорнути
1.Згідно першого розділу "Технічні характеристики офісного устаткування" (Папір) ,для підтвердження якості паперу офісного Учасник повинен надати в складі пропозиції відкритих торгів такі документи:
-засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників;
Учасник не подав сертифікати,паспорти якості на ( п.2 папір кольоровий,4.папір для фліпчарту, 5.Папір для терміналів,6.Папір факсовий,7.Папір авторський.
2.В порівняльні таблиці відсутні назви товарів,щоб ідентифікувати назву та модель товару.
3.Немає підтвердження макетів посвідчень,папок,як зазначені в тендерній документації.
Тому прошу тендерний комітет відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Український папір", яка не відпровідає тендерній докумкетації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 19:51
Розглянувши Вашу вимогу щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» вимогам Тендерної документації, повідомляємо наступне.
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» встановлено, що Ваші зауваження до тендерної пропозиції учасника не підтверджені , а саме:
В пункті 1 Вашої вимоги вказано
«що учасник не подав сертифікати, паспорти якості на п.2 папір кольоровий, 4.папір для фліпчарту, 5.Папір для терміналів,6.Папір факсовий,7.Папір авторський», проте відповідно до вимог Тендерної документації додатку 4 пункту 1 учасник повинен надати сертифікати що підтверджують якість лише для паперу офісного (див. характеристику пунктів 1 та 3).
В Пункті 2 Вимоги вказано, що відсутні назви товарів, що також не підтверджено при розгляді порівняльної таблиці наданої учасником в складі пропозиції .
В Пункті 3 Вимоги вказано, що немає підтвердження макетів посвідчень та папок, проте таке підтвердження повинно надаватися вже постачальником товарів відповідно пункту 7 додатку 4 до тендерної документації, та пункту 6.3.4 проекту договору -додаток 5 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене тендерний комітет дійшов висновку що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Український папір» відповідає вимогам тендерної документації за процедурою Відкриті торги» на закупівлі Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір та офісне приладдя) (протокол18 від 21.02.2019 року) .
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» встановлено, що Ваші зауваження до тендерної пропозиції учасника не підтверджені , а саме:
В пункті 1 Вашої вимоги вказано
«що учасник не подав сертифікати, паспорти якості на п.2 папір кольоровий, 4.папір для фліпчарту, 5.Папір для терміналів,6.Папір факсовий,7.Папір авторський», проте відповідно до вимог Тендерної документації додатку 4 пункту 1 учасник повинен надати сертифікати що підтверджують якість лише для паперу офісного (див. характеристику пунктів 1 та 3).
В Пункті 2 Вимоги вказано, що відсутні назви товарів, що також не підтверджено при розгляді порівняльної таблиці наданої учасником в складі пропозиції .
В Пункті 3 Вимоги вказано, що немає підтвердження макетів посвідчень та папок, проте таке підтвердження повинно надаватися вже постачальником товарів відповідно пункту 7 додатку 4 до тендерної документації, та пункту 6.3.4 проекту договору -додаток 5 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене тендерний комітет дійшов висновку що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Український папір» відповідає вимогам тендерної документації за процедурою Відкриті торги» на закупівлі Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір та офісне приладдя) (протокол18 від 21.02.2019 року) .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" |
734 574,00
UAH з ПДВ
|
680 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Цимбал Руслан Анатолійович |
742 863,00
UAH з ПДВ
|
680 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
814 216,98
UAH з ПДВ
|
680 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" #32481905 |
Відхилено |
680 196,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 13:20
|
|
Фізична особа підприємець Цимбал Руслан Анатолійович #2780912879 |
Відхилено |
680 198,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 17:32
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Переможець |
680 199,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2019 19:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 19:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 16:59
|
Договір 64.PDF | укладений |
11 березня 2019 16:20
|