Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Очікувана вартість
12 690 000,00 UAH
UA-2019-01-30-004607-b 0a5c39d0fccd4835b6a08e451fb5675f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження замовника: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа замовника: Яцишин Вадим Валерійович
380482340809
tenderonua@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 14:36
Очікувана вартість: 12 690 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 січня 2019 17:50
Електронний цифровий підпис
30 січня 2019 17:48
Key-6.dat
30 січня 2019 17:46
Проект Договору.doc
30 січня 2019 17:45
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-30-004607-b.c1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 01 березня 2019 15:13
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем іншого учасника
Скарга на рішення Замовника про безпідставне та необгрунтоване визначення переможцем іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 16:27
Рішення від 05.03.2019 № 2393 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 16:26
Рішення від 22.03.2019 № 3325.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 21:37

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000010 ● bb1e1970fe6f49908a1042e1fc150a45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09 15:30:16
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2019 Одеса № 431

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 06.12.2019

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2019 № 431

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-01-30-004607-b 30.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-10 12:29:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Національним університетом «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-30-004607-b, дата оприлюднення 30.01.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Укрюгком» (далі – ПВКП «Укрюгком») умовам ч. 2 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції 15.02.2019 надав банківську гарантію, електронний цифровий підпис якої не може бути перевірений? Учасником ПВКП «Укрюгком» 20.02.2019 повторно надано банківську гарантію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 лютого 2019 17:00;
2) надати пояснення щодо причини невиконання рішення органу оскарження, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються;
3) чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення органу оскарження протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-18 14:15:53

ПОЯСНЕННЯ

На запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ пояснюємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22 березня 2019 року № 3325-р/пк-пз не виконано з причин непогодження з ним Національного університету «Одеська юридична академія» та оскарження вказаного рішення Національним університетом «Одеська юридична академія» протягом 30 днів з дня оприлюднення рішення в електронній системі закупівель до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.06.2019 року по справі № 640/5949/19 повністю задоволено адміністративний позов Національного університету «Одеська юридична академія», визнано протиправним та скасовано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22 березня 2019 року № 3325-р/пк-пз.
Не погоджуючись з судовим рішенням, Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбудконстракшин» та Антимонопольний комітет України звернулись з апеляційними скаргами до Шостого апеляційного адміністративного суду, в яких просили суд апеляційної інстанції скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову Національного університету «Одеська юридична академія» відмовити повністю.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2019 року по справі № 640/5949/19 апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбудконстракшин» та Антимонопольного комітету України залишено без задоволення; рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 11 червня 2019 року – без змін.
Усі рішення були оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro 16.10.2019 р.
Додаємо скан-копії рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.06.2019 року по справі № 640/5949/19 та постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2019 року по справі № 640/5949/19.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ", 20933314, Україна, Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23, 12690000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 0a5c39d0fccd4835b6a08e451fb5675f, 2019-01-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 30.01.2019 б/н), тендерну пропозицію приватного виробничо-комерційного підприємства «Укрюгком» (далі – ПВКП «Укрюгком»), протокол про розгляд пропозиції учасника ПВКП «Укрюгком» від 19.02.2019 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 № 3325-р/пк-пз, Рішення окружного адміністративного суду м. Києва від 11.06.2019 у справі № 640/5949/19, Постанову шостого апеляційного адміністративного суду від 01.10.2019 у справі № 640/5949/19. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник відповідно до умов частини 2 розділу ІІІ ТД установив вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом (ЕЦП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, чи якщо електронний цифровий підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Учасник ПВКП «Укрюгком» у складі тендерної пропозиції від 15.02.2019 надав банківську гарантію, електронний цифровий підпис якої не може бути перевірений, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД у цій частині. Учасником 20.02.2019 повторно надано банківську гарантію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 лютого 2019 17:00. Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПВКП «Укрюгком» як таку, що не відповідає умовам ТД. У межах проведення моніторингу, з питань невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД, було надано запит Замовнику на пояснення від 10.12.2019. На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником, через електронну систему закупівель, не надано пояснення в частині невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД., 26 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено. Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником, через електронну систему закупівель, не надано пояснення в частині невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД.)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЮГКОМ" 10 762 000,00
UAH з ПДВ
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРТИКАЛЬ-ЮГ" 12 200 000,00
UAH з ПДВ
8 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 12 204 840,00
UAH з ПДВ
8 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТДОРБУД СЕРВІС" 9 660 000,00
UAH з ПДВ
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 10:39
IMG_0001.jpg
21 лютого 2019 15:57
тендерная.jpg
20 лютого 2019 15:42
банкрутство.jpg
20 лютого 2019 13:41
Довідка.pdf
20 лютого 2019 13:41
гарантия подпис.pdf.(1).P7S
20 лютого 2019 13:41
гарантия.pdf
18 лютого 2019 17:07
IMG_0003.jpg
15 лютого 2019 16:19
sign.p7s
15 лютого 2019 16:18
ðôðÉðáðÉðØðóðÿð» 061.pdf
15 лютого 2019 14:32
IMG_0003.jpg
15 лютого 2019 14:30
sign.p7s
15 лютого 2019 13:54
23 Проект договору.pdf
15 лютого 2019 13:54
22 Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 13:54
16. Копії паспорту.pdf
15 лютого 2019 13:54
13. Статут.pdf
15 лютого 2019 13:54
3. Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 22:53
sign.p7s
14 лютого 2019 22:51
3. Аналогічні договори.pdf
14 лютого 2019 22:18
sign.p7s
14 лютого 2019 21:38
16 Копії паспорту.pdf
14 лютого 2019 21:38
23 Проект договору.pdf
14 лютого 2019 21:38
22 Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2019 21:38
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
14 лютого 2019 21:38
Підписаний_G0219-8599-GL_tender.pdf
14 лютого 2019 21:38
13. Статут.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 16:58
sign.p7s
15 лютого 2019 16:56
24. Відомість ресурсів.pdf
15 лютого 2019 16:53
24. Відомість ресурсів.pdf
15 лютого 2019 16:53
23. Довідка з банку.pdf
15 лютого 2019 16:53
21. Довідка по статті 17.pdf
15 лютого 2019 16:53
20. Календарний графік.pdf
15 лютого 2019 16:53
19. Проект договору.pdf
15 лютого 2019 16:53
18. Лист щодо ДЦ.pdf
15 лютого 2019 16:52
15.2. Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 16:52
15.1. Витяг ПДВ.pdf
15 лютого 2019 16:52
14. Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 16:52
9. Лист-згода (керівник).pdf
15 лютого 2019 16:52
8. Лист згода (Учасник).pdf
15 лютого 2019 16:52
7. Довідка про ліцензію.pdf
15 лютого 2019 16:52
5. Відомість обсягів.pdf
15 лютого 2019 16:52
3.4. Відгук.pdf
15 лютого 2019 16:52
1.1. Протокол зборів УБК.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 14:21
Довідка матеріали.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довіреність 1.pdf
14 лютого 2019 14:21
договір аренди.pdf
14 лютого 2019 14:21
банківські реквизити.pdf
14 лютого 2019 14:21
Платник ПДВ.pdf
14 лютого 2019 14:21
устав.pdf
14 лютого 2019 14:21
График робіт.pdf
14 лютого 2019 14:21
Выписка с ЄДР.pdf
14 лютого 2019 14:21
приказ штатний розпис.pdf
14 лютого 2019 14:21
Банк гарантия.pdf
14 лютого 2019 14:21
Паспорт директор.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довідка обладнання.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довідка працівники.pdf
14 лютого 2019 14:21
Підписаний_Лицензия.pdf
14 лютого 2019 14:21
Відсутність підстав.pdf
14 лютого 2019 14:21
Договір.pdf
14 лютого 2019 14:21
опис документів.pdf
14 лютого 2019 14:21
Протокол.pdf
14 лютого 2019 14:21
Захист довкіля.pdf
14 лютого 2019 14:21
ліцензія.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довіреність банк.pdf
14 лютого 2019 14:21
Основні матеріали.pdf
14 лютого 2019 14:20
lic_zaver.pdf
14 лютого 2019 14:20
Фін звіт.pdf
14 лютого 2019 14:20
Подяка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЮГКОМ"
#32352144
Переможець 8 190 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 11:44

Документи

19 лютого 2019 11:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЮГКОМ"
#32352144
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 11:43
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку