Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Очікувана вартість
12 690 000,00 UAH
UA-2019-01-30-004607-b 0a5c39d0fccd4835b6a08e451fb5675f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ"
Код ЄДРПОУ: 20933314
Місцезнаходження: 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Контактна особа: Яцишин Вадим Валерійович
380482340809
tenderonua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 14:36
Очікувана вартість: 12 690 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 січня 2019 17:50
Електронний цифровий підпис
30 січня 2019 17:48
Key-6.dat
30 січня 2019 17:46
Проект Договору.doc
30 січня 2019 17:45
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-30-004607-b.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 01 березня 2019 15:13
Скарга на рішення Замовника про визначення переможцем іншого учасника
Скарга на рішення Замовника про безпідставне та необгрунтоване визначення переможцем іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 16:27
Рішення від 05.03.2019 № 2393 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 16:26
Рішення від 22.03.2019 № 3325.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 21:37

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000010 ● bb1e1970fe6f49908a1042e1fc150a45
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-09 15:30:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2019 Одеса № 431

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 06.12.2019

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2019 № 431

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2019-01-30-004607-b 30.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-10 12:29:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Національним університетом «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-30-004607-b, дата оприлюднення 30.01.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Укрюгком» (далі – ПВКП «Укрюгком») умовам ч. 2 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції 15.02.2019 надав банківську гарантію, електронний цифровий підпис якої не може бути перевірений? Учасником ПВКП «Укрюгком» 20.02.2019 повторно надано банківську гарантію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 лютого 2019 17:00;
2) надати пояснення щодо причини невиконання рішення органу оскарження, яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються;
3) чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення органу оскарження протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-18 14:15:53

ПОЯСНЕННЯ

На запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ пояснюємо, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22 березня 2019 року № 3325-р/пк-пз не виконано з причин непогодження з ним Національного університету «Одеська юридична академія» та оскарження вказаного рішення Національним університетом «Одеська юридична академія» протягом 30 днів з дня оприлюднення рішення в електронній системі закупівель до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.06.2019 року по справі № 640/5949/19 повністю задоволено адміністративний позов Національного університету «Одеська юридична академія», визнано протиправним та скасовано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22 березня 2019 року № 3325-р/пк-пз.
Не погоджуючись з судовим рішенням, Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбудконстракшин» та Антимонопольний комітет України звернулись з апеляційними скаргами до Шостого апеляційного адміністративного суду, в яких просили суд апеляційної інстанції скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції та ухвалити нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову Національного університету «Одеська юридична академія» відмовити повністю.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2019 року по справі № 640/5949/19 апеляційні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбудконстракшин» та Антимонопольного комітету України залишено без задоволення; рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 11 червня 2019 року – без змін.
Усі рішення були оприлюднені в електронній системі закупівель Prozorro 16.10.2019 р.
Додаємо скан-копії рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.06.2019 року по справі № 640/5949/19 та постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 01 жовтня 2019 року по справі № 640/5949/19.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ", 20933314, Україна, Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт фасада адміністративно-навчальної будівлі Національного університету «Одеська юридична академія», м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 23, 12690000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 0a5c39d0fccd4835b6a08e451fb5675f, 2019-01-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська юридична академія» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 30.01.2019 б/н), тендерну пропозицію приватного виробничо-комерційного підприємства «Укрюгком» (далі – ПВКП «Укрюгком»), протокол про розгляд пропозиції учасника ПВКП «Укрюгком» від 19.02.2019 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 № 3325-р/пк-пз, Рішення окружного адміністративного суду м. Києва від 11.06.2019 у справі № 640/5949/19, Постанову шостого апеляційного адміністративного суду від 01.10.2019 у справі № 640/5949/19. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник відповідно до умов частини 2 розділу ІІІ ТД установив вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом (ЕЦП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, чи якщо електронний цифровий підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Учасник ПВКП «Укрюгком» у складі тендерної пропозиції від 15.02.2019 надав банківську гарантію, електронний цифровий підпис якої не може бути перевірений, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД у цій частині. Учасником 20.02.2019 повторно надано банківську гарантію. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 15 лютого 2019 17:00. Згідно з вимогами пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПВКП «Укрюгком» як таку, що не відповідає умовам ТД. У межах проведення моніторингу, з питань невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД, було надано запит Замовнику на пояснення від 10.12.2019. На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником, через електронну систему закупівель, не надано пояснення в частині невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено. Встановлено порушення частини 5 статті 7-1 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 5 статті 7-1 Замовником, через електронну систему закупівель, не надано пояснення в частині невідповідності тендерної пропозиції ПВКП «Укрюгком» вимогам ТД.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЮГКОМ" 10 762 000,00
UAH з ПДВ
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРТИКАЛЬ-ЮГ" 12 200 000,00
UAH з ПДВ
8 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 12 204 840,00
UAH з ПДВ
8 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТДОРБУД СЕРВІС" 9 660 000,00
UAH з ПДВ
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 10:39
IMG_0001.jpg
21 лютого 2019 15:57
тендерная.jpg
20 лютого 2019 15:42
банкрутство.jpg
20 лютого 2019 13:41
Довідка.pdf
20 лютого 2019 13:41
гарантия подпис.pdf.(1).P7S
20 лютого 2019 13:41
гарантия.pdf
18 лютого 2019 17:07
IMG_0003.jpg
15 лютого 2019 16:19
sign.p7s
15 лютого 2019 16:18
ðôðÉðáðÉðØðóðÿð» 061.pdf
15 лютого 2019 14:32
IMG_0003.jpg
15 лютого 2019 14:30
sign.p7s
15 лютого 2019 13:54
23 Проект договору.pdf
15 лютого 2019 13:54
22 Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 13:54
16. Копії паспорту.pdf
15 лютого 2019 13:54
13. Статут.pdf
15 лютого 2019 13:54
3. Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 22:53
sign.p7s
14 лютого 2019 22:51
3. Аналогічні договори.pdf
14 лютого 2019 22:18
sign.p7s
14 лютого 2019 21:38
16 Копії паспорту.pdf
14 лютого 2019 21:38
23 Проект договору.pdf
14 лютого 2019 21:38
22 Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2019 21:38
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
14 лютого 2019 21:38
Підписаний_G0219-8599-GL_tender.pdf
14 лютого 2019 21:38
13. Статут.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 16:58
sign.p7s
15 лютого 2019 16:56
24. Відомість ресурсів.pdf
15 лютого 2019 16:53
24. Відомість ресурсів.pdf
15 лютого 2019 16:53
23. Довідка з банку.pdf
15 лютого 2019 16:53
21. Довідка по статті 17.pdf
15 лютого 2019 16:53
20. Календарний графік.pdf
15 лютого 2019 16:53
19. Проект договору.pdf
15 лютого 2019 16:53
18. Лист щодо ДЦ.pdf
15 лютого 2019 16:52
15.2. Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 16:52
15.1. Витяг ПДВ.pdf
15 лютого 2019 16:52
14. Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 16:52
9. Лист-згода (керівник).pdf
15 лютого 2019 16:52
8. Лист згода (Учасник).pdf
15 лютого 2019 16:52
7. Довідка про ліцензію.pdf
15 лютого 2019 16:52
5. Відомість обсягів.pdf
15 лютого 2019 16:52
3.4. Відгук.pdf
15 лютого 2019 16:52
1.1. Протокол зборів УБК.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 14:21
Довідка матеріали.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довіреність 1.pdf
14 лютого 2019 14:21
договір аренди.pdf
14 лютого 2019 14:21
банківські реквизити.pdf
14 лютого 2019 14:21
Платник ПДВ.pdf
14 лютого 2019 14:21
устав.pdf
14 лютого 2019 14:21
График робіт.pdf
14 лютого 2019 14:21
Выписка с ЄДР.pdf
14 лютого 2019 14:21
приказ штатний розпис.pdf
14 лютого 2019 14:21
Банк гарантия.pdf
14 лютого 2019 14:21
Паспорт директор.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довідка обладнання.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довідка працівники.pdf
14 лютого 2019 14:21
Підписаний_Лицензия.pdf
14 лютого 2019 14:21
Відсутність підстав.pdf
14 лютого 2019 14:21
Договір.pdf
14 лютого 2019 14:21
опис документів.pdf
14 лютого 2019 14:21
Протокол.pdf
14 лютого 2019 14:21
Захист довкіля.pdf
14 лютого 2019 14:21
ліцензія.pdf
14 лютого 2019 14:21
Довіреність банк.pdf
14 лютого 2019 14:21
Основні матеріали.pdf
14 лютого 2019 14:20
lic_zaver.pdf
14 лютого 2019 14:20
Фін звіт.pdf
14 лютого 2019 14:20
Подяка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЮГКОМ"
#32352144
Переможець 8 190 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 11:44

Документи

19 лютого 2019 11:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЮГКОМ"
#32352144
8 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 11:43
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку