Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підтримки користувачів програми "Єдина інформаційна система управління бюджетом" для місцевих бюджетів"
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2019-01-30-004316-b c578fe0354384c8590deeecd54b29e15
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підтримки користувачів програми "Єдина інформаційна система управління бюджетом" для місцевих бюджетів"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект О.Поля,35, 4-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

30 січня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000062 ● c0d5922f09a0498b89dc7a41cfc72278
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.10.2019 № 178

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.10.2019 № 178

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2019-01-30-004316-b 30.01.2019 Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 39754779) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (звернення від 27.06.2019 № 830d6/19)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-24 15:10:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-30-004316-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому, звіт про укладений договір було опубліковано в електронній системі закупівель 30.01.2019 - на 6-ий день з дня укладення договору про надання послуг від 24.01.2019 №19ДН. Згідно до вимог частини 1 статті 10 Закону - звіт про укладені договори публікується протягом одного дня з дня укладення договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-29 15:25:19

Про надання пояснень та припинення порушення законодавства

На Вашу вимогу від 24.10.2019 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з підтримки користувачів програми "Єдина інформаційна система управління бюджетом" для місцевих бюджетів"» (код ДК 021: 2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою. ID закупівлі: UA-2019-01-30-004316-b) в частині питання чому, звіт про укладений договір було опубліковано в електронній системі закупівель 30.01.2019 року – на 6-ий день з дня його укладання, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
З огляду на зазначене, дія цього Закону не поширюється на дану закупівлю у зв’язку з чим прийняте рішення Східного офісу Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі та подальші дії з його проведення є такими, що прийняті не в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
За таких підстав, підприємство звертається до Східного офісу Держаудитслужби щодо припинення моніторингу даної закупівлі та утриматись від вчинення подальших дій, які порушують права підприємства.
Про прийняте рішення з даного питання просимо повідомити підприємство через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання даної вимоги, в противному випадку підприємство залишає за собою право на вжиття відповідних заходів по відновленню свого права відповідно до чинного законодавства України.



Окремо слід роз’яснити, що підприємство під час здійснення процедур закупівель в своїй діяльності керується діючим законодавством України та рішенням міської ради від 08.06.2019 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» (зі змінами).
Відповідно до п. 4.26 вищезазначеного рішення міська рада вирішила, що, у разі використання товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель на суму більше 3000 грн, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори та скановані копії договорів з додатками в системі електронних закупівель протягом 10 днів з дня укладання договору.
Тому, враховуючи, що дія цього Закону не поширюється на дану закупівлю, підприємство в межах строку, зазначеного вищевказаним рішенням міської ради, виконало покладений на нього обов’язок щодо оприлюднення звіту про укладений договір та сканований договір з додатками в системі електронних закупівель, у зв’язку з чим тендерний комітет вважає необґрунтованим звинувачення підприємства в порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону під час даної закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ І АНАЛІТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#36216548
Переможець 3 600,00
UAH
30 січня 2019 17:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 17:04
ЦІАТ.pdf укладений
30 січня 2019 17:04