Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 383 333,34 UAH
UA-2019-01-30-003960-b 40bae050821b4017a3e1082abb4d8887
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 statist@nikgor.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
statist@nikgor.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 16:28
Початок аукціону: 19 лютого 2019 11:04
Очікувана вартість: 1 383 333,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 833,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Охоронні послуги із завданням недопущення крадіжок, грабежу, розбою, знищення або пошкодження майна та матеріальних цінностей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 - каб. №277, вул. Московська, 13, вул. Радісна, 9, прт Миру, 66а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 лютого 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 09:55
Додаток 3 (нова редакція).docx
01 лютого 2019 08:39
Додаток 6 Порядок роботи.docx
01 лютого 2019 08:39
Тендерна документація.doc
30 січня 2019 16:24
Додаток 6.pdf
30 січня 2019 16:24
Додаток 5 аналогічні договори.pdf
30 січня 2019 16:24
Дислокація.docx
30 січня 2019 16:24
Додаток 4.docx
30 січня 2019 16:24
Додаток 3.docx
30 січня 2019 16:24
Додаток 2.pdf
30 січня 2019 16:24
Додаток 1.pdf
30 січня 2019 16:24
Тендерна документація.pdf
11 лютого 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 09:55
Додаток 3 (нова редакція).docx
01 лютого 2019 08:39
Додаток 6 Порядок роботи.docx
01 лютого 2019 08:39
Тендерна документація.doc
30 січня 2019 16:24
Додаток 6.pdf
30 січня 2019 16:24
Додаток 5 аналогічні договори.pdf
30 січня 2019 16:24
Дислокація.docx
30 січня 2019 16:24
Додаток 4.docx
30 січня 2019 16:24
Додаток 3.docx
30 січня 2019 16:24
Додаток 2.pdf
30 січня 2019 16:24
Додаток 1.pdf
30 січня 2019 16:24
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність офісу в м. Миколаїв
Дата подання: 03 лютого 2019 16:49
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:23
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності офісу у м. Миколаїв з тендерної документації, оскільки вона є Дискримінаційною.
Відповідь: Вимога замовника, щодо наявності у учасника офісу (бази) у місті Миколаєві ( з наданням копій договорів купівлі-продажу, оренди) є обов'язковою, - Однією із вимог є цілодобове супроводження заходів безпеки за допомогою мобільних груп швидкого реагування з терміном прибуття до об'єкта до 5 хвилин. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Миколаїв) відповідної групи швидкого реагування., а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Миколаїв), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров'я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності, тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Миколаїві, навіть не зважаючи на юридичну реєстрацію підприємства в іншому місті.
Тому дану вимогу не вважаємо дискримінаційною, а - необхідною для надання послуг з охорони у м.Миколаєві.
3 розряд
Дата подання: 03 лютого 2019 16:49
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:34
На якій підставі Виконавчий комітет Миколаївської міської ради вимагає від учасників наявність у працівників свідоцтв саме 3 або 4 розряду? (не нижче 3 розряду) На якій підставі виконавчий комітет відносить будівлю миколаївської міської ради до об’єкта з високим ступенем ризику? Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради, у своїй структурі має приміщення каси відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради, сектор захисту інформації Миколаївської міської ради, відділ з організації оборонної і мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами, департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, де зберігаються реєстри громадян, видача паспортів для виїзду за кордон та інше. Тому виконавчий комітет Миколаївської міської ради вважає дані вимоги обгрунтованими.
Наявність службових собак.
Дата подання: 06 лютого 2019 14:46
Дата відповіді: 11 лютого 2019 10:32
Службових собак і собак бійцівських порід визначено законодавцем - як джерело підвищеної небезпеки. В проекті договору вказана фізична охорона. На яких законних підставах співробітники виконкому хочуть залучати джерело підвищеної небезпеки для охорони адмінбудівлі, яка є місцем масового перебування людей? Вимагаємо виключити цей пункт з Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо роз'яснення, щодо п. 5 Додатку 3 до тендерної документації, в якій зазначено - "На період проведення культурно-масових та інших заходів за заявкою керуючого справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради надавати додаткову чисельність особового складу у кількості від 2 до 10 осіб та двох службових собак для організації охорони по периметру і всередині об’єкта охорони за адресою: вул. Адміральська,20". Службові собаки надаються для охорони периметру об’єкта, всередині об’єкта діє фізична охорона.
Розрахунок за 8 місяців
Дата подання: 06 лютого 2019 14:55
Дата відповіді: 11 лютого 2019 09:53
(П 14. У складі конкурсної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок за одиницю послуги 1 охоронця на годину, розрахунок вартості послуги за кожен місяць (з урахуванням вартості централізованого спостереження охоронної та пожежної сигналізації) та розрахунок за 8 місяців на загальну суму з 01.03.2019 по 31.12.2019. Розрахунки повинні включати в себе всі податки, збори, витрати учасника на страхування, транспорт, використання засобів захисту та інше щодо забезпечення охорони будівель і майна. ) З 01.03.2019 по 31.12.2019 ( 1- Березень 2- квітень 3 - Травень 4 - Червень 5- Липень 6- Серпень 7- Вересень 8- Жовтень 9 - листопад 10 - грудень) тобто, з 01.03.2019 по 31.12.2019 10 місяців, а не 8. Вимагаємо внести зміни (конкретизувати) до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Механічна описка. Внесено зміни до тендерної документації.
Інформація про закупівлю
Дата подання: 06 лютого 2019 15:22
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:38
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Замовник Завантажив Тендерна документацію 1 лютого 2019р у 08:39. Відповідно до розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції ч1 Замовник зазначив, що Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.02.2019, що є меншим терміном ніж 15 днів , чим порушив ч1 Ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" . На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в ТД в цій частині, відповідно до чинного законодавства, шляхом затвердження нової редакції Тендерної Документації, або відмінити торги, в зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій триває до 16.02.2019 16:28 год. Будьте уважні будь-ласка.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-30-003960-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ", Код ЄДРПОУ:31882287
Дата подання: 22 лютого 2019 16:08
Щодо відхилення тендерної пропозиції.
На підставі ч3 ст. 30 Закону України " Про публічні закупівлі" просимо надати аргументовану відповідь стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 15:00
На Ваше звернення з вимогою про усунення порушення через електронну систему закупівель від 22.02.2019 16:08 год. номер вимоги: UA-2019-01-30-003960-b.b1, виконавчий комітет Миколаївської міської ради на підставі ч 3 ст. 30 Закону України " Про публічні закупівлі" надає аргументовану відповідь стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
Тендерним комітетом було розглянуто пропозицію ТОВ «Южный Янтарь» та виявлено, що надані посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки завірені печаткою ТОВ «Южный Янтарь». У переліку видів господарської діяльності, які зазначено у Витягу з реєстру платників єдиного податку відсутній КВЕД 85.32 Професійно-технічна освіта.
Отже, ТОВ «Южный Янтарь» не мав права видавати посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки.
Разом із тим, у п. 14. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що у складі конкурсної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок за одиницю послуги 1 охоронця на годину, розрахунок вартості послуги за кожен місяць (з урахуванням вартості централізованого спостереження охоронної та пожежної сигналізації) та розрахунок за 10 місяців на загальну суму з 01.03.2019 по 31.12.2019. Розрахунки повинні включати в себе всі податки, збори, витрати учасника на страхування, транспорт, використання засобів захисту та інше щодо забезпечення охорони будівель і майна. ТОВ «Южный Янтарь» було надано розрахунок тільки за одиницю послуги 1 охоронця на годину.
Додаток 1, який ТОВ «Южный Янтарь» було надано у складі тендерної пропозиції є Додатком №1 до Проекту Договору, а саме Специфікацією (розрахунком ціни), що є невід’ємною частиною Договору, яка повинна відповідати заявленій ціновій пропозиції, що відображена в розрахунках, які вимагалися Замовником.
Розрахунки, що Замовник вимагав у п. 14. Додатку 3 до тендерної документації є самостійними документами, які Учасник повинен був надати у складі свої тендерної пропозиції окремим/ми документом/ми.
Виходячи з вищевикладеного, Учасник ТОВ «Южный Янтарь» не надав усі документи, які вимагалися Замовником, таким чином не дотримавшись вимог тендерної документації.
Пропозицію учасника ТОВ «Южный Янтарь» було відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-30-003960-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ", Код ЄДРПОУ:31882287
Дата подання: 10 березня 2019 18:28
Скарга На рішення замовника закупівлі щодо відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
У січні 2019 року Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (Далі – Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю охоронних послуг (Охоронні послуги із завданням недопущення крадіжок, грабежу, розбою, знищення або пошкодження майна та матеріальних цінностей), ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. Ознайомившись з вимогами тендерної документації, співробітниками нашого підприємства було прийнято рішення про участь у відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-30-003960-b) У цих відкритих торгах приймали участь 3 учасника: 1. ТОВ«ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ», з остаточною пропозицією 1 240 707,57 грн. 2. ПП «Безпека Центр» з остаточною пропозицією 1 375 619,20 грн. 3. ПП «ОСТАМ-МИК» з остаточною пропозицією 1 383 333,34 грн. Нашим підприємством було запропоновано найнижчу ціну серед інших учасників, однак 22.02.2019р. протоколом № 13/19 було відхилено нашу тендерну пропозицію, як таку, яка начебто не відповідає умовам тендерної документації. Після цього протоколом тендерного комітету № 15/19 від 01.03.2019р. було визнано переможцем процедури закупівлі учасника №2 (ПП «Безпека Центр») Товариство з обмеженою відповідальністю «Южный Янтарь» не згодно з рішеннями тендерного комітету № 13/19 від 22.02.2019 та № 15/19 від 01.03.2019р, виходячи з наступного: 1. – Щодо Безпідставного відхилення нашої тендерної пропозиції: 1.1 З першої підстави, в обґрунтуванні відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Южный Янтарь» вказано, що надані посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки завірені печаткою Учасника ТОВ «Южный Янтарь». У переліку видів господарської діяльності, які зазначено у Витягу з реєстру платників єдиного податку відсутній КВЕД 85.32 Професійно-технічна освіта. Тендерна документація не містила вимог, щодо обов’язкової наявності КВЕД 85.32, а посвідчення були видані співробітникам нашого підприємства які пройшли спеціалізоване навчання з залученням відповідних спеціалістів. Аналогічне рішення, щодо наявності КВЕДів міститься у рішенні постійно діючої адміністративної колегії № 4478-р/пк-пз від 11.05.2018. 1.2 З другої підстави в обґрунтуванні відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Южный Янтарь» вказано, що ТОВ «Южный Янтарь» було надано розрахунок тільки за одиницю послуги 1 охоронця на годину, проте в складі нашої тендерної пропозиції наявний розрахунок за кожний місяць та за десять місяців (файл Додаток 1 до договору.pdf) вважаємо, що таким чином тендерний комітет неправомірно відхилив нашу пропозицію. 2. – Щодо неправомірного визначення ПП «Безпека Центр» переможцем торгів: Товариство з обмеженою відповідальністю «Южный Янтарь» не згодно з рішеннями тендерного комітету № 15/19 від 01.03.2019р, та вважає неправомірним рішення про визначення ПП «Безпека Центр переможцем, виходячи з наступного: 2.1 У Додатку №2 (Дислокація) замовник вказав, що учасник повинен заповнити кількість годин (стовбчик № 7) проте ПП «Безпека Центр» не вказало кількість годин по всім строкам. 2.2 Відповідно до п. 13 Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен був надати завірених належним чином копій трудової книжки та диплому про освіту особи (осіб), що є фахівцем (фахівцями) з організації заходів охорони. ПП «Безпека Центр» надало в складі тендерної пропозиції диплом та трудову книжку на директора, у незавіреному способі, що не відповідає умовам тендерної документації. Також слід зазначити, що трудова Книжка повинна містити відомості про нагородження, та відомості про заохочення ( Постанова КМУ № 301 від 27 квітня 1993р. «Про трудові книжки працівників»)учасник ПП «Безпека Центр» надоло скан-копії лише з відомостями про роботу ( З 1 по 9 сторінки), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2.3 У п 5 Розділу III частині 1 III. (Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) вказано, що учасник повинен надати кольорову скан-копію оригіналу свідоцтва платника ПДВ (або кольорова скан-копія оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або кольорова скан-копія оригіналу витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); у складі тендерної пропозиції ПП «Безпека Центр» наявний файл «Свідоцтво про сплату податку.pdf» на якому міститься напис «Згідно з оригіналом», яким учасник ПП «Безпека Центр» підтвердив що даний файл не є оригіналом, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до додатку 1 До тендерної документації, учасник повинен надати Довідку, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти,обладнання, транспортні засобита матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку договорів, тощо). Учасник ПП «Безпека центр» не завірив копії договорів оренди, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2.4 Відповідно до п. 5 додатку 3 до Тендерної документації (Технічні вимоги) учасник повинен надати у складі пропозиції дипломи, підтверджуючі, що собака пройшла курси дресирувань по слухняності і караульній службі в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних кінологічних організацій і придатні для роботи в охоронних структурах. Учасник ПП «Безпека Центр» не надав дипломи, підтверджуючі, що собака пройшла курси дресирувань саме по слухняності в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних кінологічних організацій в Існуючих документах не вказано, що собаки придатні для роботи в охоронних структурах, що не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 3,16,18,30 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Виконавчого Комітету Миколаївської міської ради, під час проведення процедури відкритих торгів ( Номер закупівлі UA-2019-01-30-003960-b) Охоронні послуги із завданням недопущення крадіжок, грабежу, розбою, знищення або пошкодження майна та матеріальних цінностей) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. 3. Зобов’язати замовника Виконавчий комітет Миколаївської міської ради, скасувати протокол засідання тендерного комітету № 13/19 від 22.02.2019 та № 15/19 від 01.03.2019р. 4. Скасувати повідомлення про намір підписати договір з учасником ПП «Безпека Центр» 5. Зобов’язати замовника Виконавчий комітет Миколаївської міської ухвалити нове рішення про визнання ТОВ «Южный Янтарь» переможцем процедури відкритих торгів. Додатки: 1. Скан – копія платіжного доручення № 282 від 07 березня 2019р. про внесення плати за подання скарги, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Протокол засідання тендерного комітету № 13/19 від 22.02.2019р. 3. Протокол засідання тендерного комітету № 15/19 від 01.03.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2019 19:35
Рішення від 13.03.2019 № 2822 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 19:35
Рішення від 22.03.2019 № 3345.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 22:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2019 №3345-р/пк-пз виконано в посвному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 29 березня 2019 16:30

Документи подані скаржником

10 березня 2019 18:28
Скарга_pdf.pdf
10 березня 2019 18:28
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

29 березня 2019 16:27
Повідомлення про рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" 1 240 707,57
UAH з ПДВ
1 240 707,57
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Безпека Центр" 1 375 619,20
UAH з ПДВ
1 375 619,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП ОСТАМ-МИК 1 383 333,34
UAH з ПДВ
1 383 333,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 16:39
Документи переможця.pdf
18 лютого 2019 12:52
Фахівець з заходів.pdf
18 лютого 2019 12:52
Трудові книжки.pdf
18 лютого 2019 12:52
Ст17.pdf
18 лютого 2019 12:52
Скани свідоцтв.pdf
18 лютого 2019 12:52
Св-ва собак.pdf
18 лютого 2019 12:52
Посвідченя пож.pdf
18 лютого 2019 12:52
Паспорти собак.pdf
18 лютого 2019 12:52
Наявність офісу.pdf
18 лютого 2019 12:52
Копія Ліцензії.pdf
18 лютого 2019 12:52
Документи ТЗ.pdf
18 лютого 2019 12:52
Додаток до договору 2.pdf
18 лютого 2019 12:52
Додаток 1 до договору.pdf
18 лютого 2019 12:52
Довідка МТБ.pdf
18 лютого 2019 12:52
Довідка згоди ТЯКХ.pdf
18 лютого 2019 12:52
Дипломи собаки.pdf
18 лютого 2019 12:52
Акти собак.pdf
18 лютого 2019 12:52
1дф.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 12:00
трудові ч2.pdf
15 лютого 2019 12:00
трудуво ч1.pdf
15 лютого 2019 12:00
ТД.pdf
15 лютого 2019 12:00
СТАТУТ.pdf
15 лютого 2019 12:00
Службові собаки.pdf
15 лютого 2019 12:00
Свідоцтво охороника.pdf
15 лютого 2019 12:00
Пожежні посвідчення.pdf
15 лютого 2019 12:00
Ліцензія.pdf
15 лютого 2019 12:00
Додаток 5.pdf
15 лютого 2019 12:00
Дислокація.pdf
15 лютого 2019 12:00
1 дф.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 14:27
31 відгуки.pdf
07 лютого 2019 14:27
30копії договорів.pdf
07 лютого 2019 14:27
25 ч2 ст17 Закону України.pdf
07 лютого 2019 14:27
14 технічні вимоги.pdf
07 лютого 2019 14:27
13 тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2019 14:27
8Трудова директора.pdf
07 лютого 2019 14:27
7 паспорт директора.pdf
07 лютого 2019 14:27
6 диплом директора.pdf
07 лютого 2019 14:27
5 ДовідкаАА.pdf
07 лютого 2019 14:27
4ліцензія.pdf
07 лютого 2019 14:27
3Свідоцтво єд. податку.pdf
07 лютого 2019 14:27
1 Статут Остам Мик.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"

ПП "Безпека Центр"

ПП ОСТАМ-МИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Безпека Центр"
#36271195
Рішення скасоване 1 375 619,20
UAH з ПДВ
04 березня 2019 09:50
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
#31882287
Рішення скасоване 1 240 707,57
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:30
ПП "Безпека Центр"
#36271195
Рішення скасоване 1 375 619,20
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:30
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
#31882287
Переможець 1 240 707,57
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:33

Документи

01 березня 2019 14:57
Електронний підпис

Документи

22 лютого 2019 15:45
Електронний підпис

Документи

04 березня 2019 09:53
Електронний підпис
04 березня 2019 09:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 16:32
Електронний підпис
29 березня 2019 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ"
#31882287
1 240 707,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:32
Електронний підпис
29 березня 2019 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:25
Додаткова угода продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 09:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 09:02
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 14:43
Договір укладений
10 квітня 2019 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 118/02.02.01-34/02/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 118/02.02.01-34/02/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 118/02.02.01-34/02/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 615/02.02.01-34/02/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 10 січня 2020
Сума оплати за договором: 1 083 267,46
UAH