Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( Послуги із заправки, відновлення, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
20 190,00 UAH
UA-2019-01-30-003929-b 020565a96007414fabe2da908bddfffc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Вікторівна

+380629513228 likarnya9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гагаріна, буд. 114/116
Контактна особа: Карина Вікторівна
+380629513228
likarnya9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 20 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


З- № 195
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 послуга
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116; пр. Нахімова, 35; пр. Миру, 80; вул. Троїцька 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
41 послуга
Відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116; пр. Нахімова, 35; пр. Миру, 80; вул. Троїцька 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
16 послуга
Діагностика та поточний ремонт друковано-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Гагаріна, 114/116; пр. Нахімова, 35; пр. Миру, 80; вул. Троїцька 46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 16:22
Додаток 4 ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ.docx
30 січня 2019 16:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна 19 400,00
UAH з ПДВ
19 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 08:10
Справки и гарантии.zip
07 лютого 2019 08:10
по автомобилям.zip
07 лютого 2019 08:09
Ольга паспорт и ИНН.zip
07 лютого 2019 08:09
Витягы Ольга.zip
07 лютого 2019 08:09
пропоз.doc
07 лютого 2019 08:09
гб9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергєєва Ольга Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна
#2693419923
Переможець 19 400,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергєєва Ольга Федорівна
#2693419923
19 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 10:51
Дод. угода № 1 від 13.03.2019.pdf зміни до договору
13 березня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 09:05
Договір про надання послуг № 69 від 14.02.2019.pdf укладений
14 лютого 2019 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатка до Договору № 69 від 14.02.2019р
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML