Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськзелентрест" |
Код ЄДРПОУ: | 31185820 |
Вебсайт: | http://gorzelentrest.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, Хімічна, 3 |
Контактна особа: |
Петренко Анжеліка Михайлівна 380935213649 0935213649@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 3 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2019 15:30 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-04-000009 ● 97fcdfc3491f45b7aa48f180bf02489b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2019 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2019 Одеса № 107
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 04.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 04.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 107
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-12-000600-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-05-001352-b 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-02-20-001439-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
Продовження додатка
1 2 3 4 5
4. UA-2019-03-28-000149-c 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-03-15-002185-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-13-001629-a 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-04-03-000324-b 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-01-000101-c 01.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Продовження додатка
1 2 3 4 5
9. UA-2019-01-30-003323-b 30.01.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
10. UA-2019-02-07-000138-c 07.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
11. UA-2019-02-01-002484-b 01.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Кутафін Р.О.
12. UA-2019-03-12-001437-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-10 14:31:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання автотехніки спецпризначення, зокрема автомобіль вантажний ISUZU NQR90 сміттєвоз із заднім завантаженням (або еквівалент))», яка проводиться комунальним підприємством «Міськзелентрест» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-30-003323-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «АВТО-РЕГІОН» вимогам частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» Розділу 3 «Підготовка пропозицій конкурсних торгів», тоді як учасником надано копії Балансу та Звіту про фінансові результати за 9 місяців 2018 року, а потрібно за останній звітний період (відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік)?
Крім того, прошу надати обгрунтування щодо відсутності в ТД інформації про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, тоді як відповідна вимога передбачена пунктом 12 частини 2 статті 22 Закону.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-12 14:38:42
Пояснення до запиту
На запит про надання пояснень від 10.04.2019р., щодо проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання автотехніки спецпризначення, зокрема автомобіль вантажний ISUZU NQR90 сміттєвоз із заднім завантаженням (або еквівалент))», яка проводиться комунальним підприємством «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-30-003323-b), повідомляємо наступне:
1.Відповідно до вимог пункту 5 Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 "Про затвердження порядку подання фінансової звітності", проміжна фінансова звітність (І квартал, перше півріччя, дев`ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна – не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Учасником відкритих торгів ТОВ "АВТО - РЕГІОН" для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям було подано фінансову звітність у складі: Балансу (форма № 1-м) та Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) за останній звітній період, як вимагалось у тендерній документації. Керуючись п. 7, ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник звернувся із запитом про надання роз`яснень щодо наданої фінансової звітності ТОВ "АВТО – РЕГІОН" Запит КП "МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ" № 250 від 25.02.2019р. – надається; відповідь ТОВ "АВТО – РЕГІОН" №1902/28-01 від 28.02.2019р. – надається.
2. Інформація про мову (мови) надана замовником у тендерній документації, у розділі 1, пункті 7, саме: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати проведення моніторингу від 23.04.2019р., щодо усунення порушень,за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання автотехніки спецпризначення, зокрема автомобіль вантажний ISUZU NQR90 сміттєвоз із заднім завантаженням (або еквівалент))», яка проводиться комунальним підприємством «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-30-003323-b), повідомляємо наступне: 1.Комунальним підприємством «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» 30.01.2019 оголошено проведення процедури закупівлі – відкриті торги на предмет закупівлі ДК 021-2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання автотехніки спецпризначення, зокрема автомобіль вантажний ISUZU NQR90 сміттєвоз із заднім завантаженням (або еквівалент)). За результатом проведеного 21.02.2019 аукціону тендерна пропозиції ТОВ «АВТО-РЕГІОН» була визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Статтею 16 Закону визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так, керуючись вимогами статті 16 Закону, КП «Міськзелентрест» у тендерній документації «Процедура закупівлі – відкриті торги» на предмет закупівлі ДК 021-2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (придбання автотехніки спецпризначення, зокрема автомобіль вантажний ISUZU NQR90 сміттєвоз із заднім завантаженням (або еквівалент)) (далі – Тендерна документація) встановило перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, зокрема: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (довідка у довільній формі та копія не менше одного аналогічного договору щодо продажу транспортних засобів); - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка у довільній формі); - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та відповідні документи про освіту (довідка у довільній формі та копії документів про освіту). Додатково, з метою підтвердження наявності в учасників фінансової спроможності достатньої для виконання договору, КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» визначило у Тендерній документації наступний перелік документів: - наявність фінансової спроможності (довідка у довільній формі); - копію балансу (за останній звітний період) (Форма №1); - копію звіту про фінансові результати (Форма №2) (за останній звітний період); - оригінал довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, дата видачі довідки не більше місячної давнини відносно дати розкриття. Слід зазначити, що метою визначених КП «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» критеріїв для встановлення наявності фінансової спроможності є отримання доказів, які свідчать про не збитковість учасника та відсутність в учасника заборгованості за кредитами, які в свою чергу можуть затримати виконання договору або перешкодити йому. Так, на виконання зазначених вимог Тендерної документації учасник – ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надало: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 19.02.2019 № 1902/19/01-04 та копії відповідних договорів; - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 19.02.2019 № 1902/19/01-05; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та відповідні документи про освіту від 19.02.2019 № 1902/19/01-06; - довідку про наявність фінансової спроможності від 19.02.2019 № 1902/19/01-07; - фінансову звітність у складі: Балансу (форма № 1-м) та Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) за 9 місяців 2018 року; - оригінал довідки з обслуговуючого банку АТ «МІБ» від 05.02.2019 № 367/III про відсутність у ТОВ «АВТО-РЕГІОН» заборгованості за кредитами, дата видачі якої не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Так, відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Разом з цим, пунктом 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» встановлено, що проміжна фінансова звітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), крім консолідованої, подається підприємствами органам, зазначеним у пункті 2 (крім органів Казначейства), не пізніше 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, а річна - не пізніше 28 лютого наступного за звітним року. Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками для участі у зазначеній процедурі згідно вимог Тендерної документації був встановлений до 20.02.2019. Таким чином, станом на дату подання своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «АВТО-РЕГІОН» відповідно до вимог законодавства в обов’язковому порядку вже мав скласти та подати відповідним контролюючим органам фінансову звітність за дев’ять місяців 2018 року. Враховуючи вищевикладене та те, що Тендерна документація додатково не містить вимог щодо надання учасниками річної фінансової звітності за будь-які інші попередні роки, подання ТОВ «АВТО-РЕГІОН» у складі тендерної пропозиції фінансової звітності у складі: Балансу (форма № 1-м) та Звіту про фінансові результати (форма № 2-м), складеної за результатами дев’яти місяців 2018 року, відповідає вимогам Тендерної документації та не порушує інших вимог законодавства, у тому числі в частині дотримання принципів здійснення закупівель. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТО-РЕГІОН» відповідає вимогам Тендерної документації. Окремо слід зазначити, що вже після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір КП «Міськзелентрест» було надіслано до ТОВ «АВТО-РЕГІОН» запит від 25.02.2019 № 250, на який ТОВ «АВТО-РЕГІОН» листом від 28.02.2019 № 1902/28-01 було додатково надано копії річної фінансової звітності за 2017 та 2018 роки, які не завантажувались на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель та не є доповненнями, а також не вносять зміни до змісту вже поданої ТОВ «АВТО-РЕГІОН» тендерної пропозиції. Таким чином, КП «Міськзелентрест» та ТОВ «АВТО-РЕГІОН» не ініціювали та не проводили будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої ТОВ «АВТО-РЕГІОН» тендерної пропозиції. Фінансова звітність за 2017 рік та за 2018 рік - надається. 2. Інформація про мову (мови) надана замовником у тендерній документації, у розділі 1, пункті 7, саме: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
2019-04-26 14:37:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-20-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2019 Одеса № 406
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 21.11.2019 по 04.12.2019 перевірку закупівель (ID: UA-2019-02-01-002484-b, UA-2019-01-30-003323-b, UA-2019-02-07-000138-c) комунального підприємства «Міськзелентрест» за період з 01.01.2019 по 20.11.2019.
2. Затвердити склад групи для проведення перевірки закупівлі:
головний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби ФЕДОРЯКА Василь Васильович – керівник;
головний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби НОТЄВСЬКИЙ Андрій Дмитрович.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 20.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
2019-11-20 16:47:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" |
3 009 150,00
UAH з ПДВ
|
3 009 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Современные грузовики" |
3 009 750,00
UAH з ПДВ
|
3 009 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" #32982101 |
Переможець |
3 009 150,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 11:20
|
підписаний договір.pdf | укладений |
15 березня 2019 11:18
|