Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Біолік Туберкулін ППД-Л по 2ТО/доза амп. №1 0,6мл.+3шпр.+3гол. компл. 6 доз. (або еквівалент)
Очікувана вартість
443 800,00 UAH
UA-2019-01-30-001505-b 9f9f5daeb67d46348d9013ed19e9d4fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данилюк

+380567671607 buhcentre2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ольга Данилюк
+380567671607
buhcentre2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 13:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 12:06
Очікувана вартість: 443 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3016 упаковка
Біолік Туберкулін ППД-Л по 2ТО/доза амп. №1 0,6мл.+3шпр.+3гол. компл. 6 доз. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 14:20
Туберкулин.doc
04 лютого 2019 14:20
Туберкулин зміни.doc
30 січня 2019 11:44
Договір медикаменти ПДВ.doc
30 січня 2019 11:44
Договір медикаменти без ПДВ.doc
04 лютого 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 14:20
Туберкулин.doc
30 січня 2019 11:44
Туберкулин.doc
04 лютого 2019 14:20
Туберкулин зміни.doc
30 січня 2019 11:44
Договір медикаменти ПДВ.doc
30 січня 2019 11:44
Договір медикаменти без ПДВ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000021 ● 484937a3a7a843cb84eb3bf044ef2f97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 11:09:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-30-001505-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-04 14:36:47

Про надання відповіді

Тендерним комітетом КНП "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" ДМР Ваші зауваження, щодо відсутності в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, були врахова та були внесені зміни у відповідний пункт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 442 438,15
UAH з ПДВ
438 888,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 443 729,00
UAH з ПДВ
441 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2019 17:13
Електронний підпис
20 лютого 2019 17:12
Довідка ДФС 20 02.pdf
20 лютого 2019 17:12
Довідка ДФС 14 02.pdf
15 лютого 2019 12:41
Електронний підпис
14 лютого 2019 12:59
Електронний підпис

Публічні документи

13 лютого 2019 17:00
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:56
Відгук.pdf
13 лютого 2019 16:56
Дог 1036 від 14.11.18.pdf
13 лютого 2019 16:56
накл 3815_7 (за дог 1036).pdf
13 лютого 2019 16:56
Договор оренди авто OPEL.pdf
13 лютого 2019 16:56
Договор оренди авто FIAT.pdf
13 лютого 2019 16:56
Договор оренди СКЛАД.pdf
13 лютого 2019 16:56
Валідація Opel monavo.pdf
13 лютого 2019 16:56
Валідація Fiat doblo.pdf
13 лютого 2019 16:56
Валідація СКЛАД 2018.pdf
13 лютого 2019 16:56
Склад паспорт.pdf
13 лютого 2019 16:56
серт висн туб до 07.20.pdf
13 лютого 2019 16:56
ЭДРПОУ.pdf
13 лютого 2019 16:56
РУ туб.pdf
13 лютого 2019 16:56
Протокол.pdf
13 лютого 2019 16:56
Ліцензія.pdf
13 лютого 2019 16:56
інструкція туб.pdf
13 лютого 2019 16:56
Від ЄДРПОУ.pdf
13 лютого 2019 16:56
Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2019 16:56
Виписка .pdf
13 лютого 2019 16:56
4ОПП.pdf
13 лютого 2019 16:56
ЦП.pdf
13 лютого 2019 16:56
Документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "Валанж-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 438 888,32
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:18

Документи

18 лютого 2019 15:18
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:17
Туберкулин.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
438 888,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 15:18
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:17
Туберкулин.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 14:41
Оптима фарм 438 888,32.pdf укладений
11 березня 2019 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 438 888,32
UAH (в тому числі ПДВ 28 712,32 UAH)