Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899741 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Ольга Данилюк +380567671607 buhcentre2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 443 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 14:20 |
Туберкулин.doc | |
04 лютого 2019 14:20 |
Туберкулин зміни.doc | |
30 січня 2019 11:44 |
Договір медикаменти ПДВ.doc | |
30 січня 2019 11:44 |
Договір медикаменти без ПДВ.doc |
04 лютого 2019 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2019 14:20 |
Туберкулин.doc
|
|||
04 лютого 2019 14:20 |
Туберкулин зміни.doc
|
|||
30 січня 2019 11:44 |
Договір медикаменти ПДВ.doc
|
|||
30 січня 2019 11:44 |
Договір медикаменти без ПДВ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-31-000021 ● 484937a3a7a843cb84eb3bf044ef2f97
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2019 13:22 |
31.01.2019 № 24
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-01 11:09:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-30-001505-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-04 14:36:47
Про надання відповіді
Тендерним комітетом КНП "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №2" ДМР Ваші зауваження, щодо відсутності в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, були врахова та були внесені зміни у відповідний пункт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
442 438,15
UAH з ПДВ
|
438 888,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Валанж-Фарм" |
443 729,00
UAH з ПДВ
|
441 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
Переможець |
438 888,32
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 15:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 лютого 2019 15:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
438 888,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 14:41
|
Оптима фарм 438 888,32.pdf | укладений |
11 березня 2019 14:39
|