Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Політехнічний інститут» (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)
Очікувана вартість
19 619 561,00 UAH
UA-2019-01-30-001482-b f854a0bcc1a44bae8725456facb6d369
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт замовника: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа замовника: Сас Валентина Іванівна
(044) 238-58-92
V.Sas@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 14:14
Очікувана вартість: 19 619 561,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Строк надання послуг: 4 місяці з моменту письмового повідомлення Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Політехнічний інститут».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 лютого 2019 17:42
Електронний цифровий підпис
07 лютого 2019 17:41
Повідомлення учасникам.doc
07 лютого 2019 17:41
Додаток 5.doc
07 лютого 2019 17:41
ТД.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 7.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 6.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 8.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 3.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 2.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 4.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 1.doc
07 лютого 2019 17:42
Електронний цифровий підпис
30 січня 2019 11:54
Електронний цифровий підпис
30 січня 2019 11:41
Електронний цифровий підпис
07 лютого 2019 17:41
Повідомлення учасникам.doc
07 лютого 2019 17:41
Додаток 5.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 5.doc
07 лютого 2019 17:41
ТД.doc
30 січня 2019 11:40
ТД.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 7.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 6.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 8.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 3.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 2.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 4.doc
30 січня 2019 11:40
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000076 ● 37efd01ad6c441ad97a3e7218f40d96c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-11 11:38:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-01-30-001482-b 30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення.

2019-04-24 20:07:30

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН", 03328913, Україна, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Політехнічний інститут»., 19619561UAH, 45453000-7, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: f854a0bcc1a44bae8725456facb6d369, 2019-01-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) від 15.01.2019 № 70 зі змінами від 07.02.2019 № 254, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію публічного акціонерного товариства «Київметробуд», протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2019 № 436, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12.03.2019 № 205-ДБМ-19. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у переліку документів, які надаються переможцем торгів, на підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 2 статтті 17 Закону (додаток 5 до тендерної документації), визначив форму довідки, яку повинен надати переможець. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, замовником визначається згідно із законодавством. Відповідно до пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, ведення обліку податків і зборів, платежів, забезпечує Державна фіскальна служба України. Механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554. Таким чином суб'єкт господарювання не є розпорядником інформації, а тому довідка за визначеною Замовником формою не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону., 18 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд" 19 548 361,73
UAH з ПДВ
19 450 361,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОДАРБУДМЕХАНІЗАЦІЯ 19 619 186,34
UAH з ПДВ
19 521 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 13:21
Київметробуд 10492-9 p7s.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
Переможець 19 450 361,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 14:51

Документи

21 лютого 2019 14:51
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Київметробуд"
#01387432
19 450 361,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 14:51
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 березня 2019 17:41
205-ДБМ-19 від 12.03.2019_КИЇВМЕТРОБУД ПАТ-SmartT.pdf укладений
13 березня 2019 17:40
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 17:57
Звіт про виконання договору.pdf укладений
04 вересня 2019 17:57
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 17:53
205-ДБМ-19 від 12.03.2019_КИЇВМЕТРОБУД ПАТ-кап.рем.КПІ-Угода від 03.09.2019 про (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2019 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв’язку зі зняттям бюджетних призначень на фінансування у 2019 році виконання робіт «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Політехнічний інститут», керуючись ч. 1 ст. 651, ч.1 ст.652, ч.2 ст. 653, ст. 654 ЦК України, пунктами 12.1, 12.2 розділу 12 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору про закупівлю, дійшли згоди: розірвати за згодою Сторін цей Договір про закупівлю з моменту набрання чинності цієї Угоди. Сума Договору після внесення змін - 19450361,00 грн,з ПДВ. Обсяг робіт за Договором після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 205-ДБМ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Угода про розір
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 03 вересня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, у зв’язку зі зняттям бюджетних призначень на фінансування у 2019 році виконання робіт «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Політехнічний інститут», керуючись ч. 1 ст. 651, ч.1 ст.652, ч.2 ст. 653, ст. 654 ЦК України, пунктами 12.1, 12.2 розділу 12 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Договору про закупівлю, дійшли згоди: розірвати за згодою Сторін цей Договір про закупівлю з моменту набрання чинності Угоди про розірвання

Актуальні тендери

До пошуку