Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
equipment (elements) of playgrounds and sports grounds
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Днiпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович 0564748351 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor Valentinovich 0564748351 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2019 15:36 |
Очікувана вартість: | 19 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 30 січня 2019 16:29 |
Enquiries until: | 22 лютого 2019 09:00 |
Complaints submission until: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 березня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 19 280 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 96 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 17:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 17:30 |
Лист ЗдТД 2.docx | |
22 лютого 2019 17:30 |
Додаток 3 Нова редакція.docx | |
22 лютого 2019 17:30 |
ТД Нова редакція 2.doc | |
22 лютого 2019 17:30 |
Додаток 1 Нова редакція2.docx | |
14 лютого 2019 14:57 |
Лист ЗдТД.docx | |
30 січня 2019 16:27 |
Додаток 2.doc |
22 лютого 2019 17:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2019 17:30 |
Лист ЗдТД 2.docx
|
||||||
22 лютого 2019 17:30 |
Додаток 3 Нова редакція.docx
|
||||||
22 лютого 2019 17:30 |
ТД Нова редакція 2.doc
|
||||||
22 лютого 2019 17:30 |
Додаток 1 Нова редакція2.docx
|
||||||
14 лютого 2019 14:57 |
Лист ЗдТД.docx
|
||||||
30 січня 2019 16:27 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації При здійсненні публічної закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
На офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням http://www.me.gov.ua/?lang=uk-UA в Розділі «Спеціальні санкції» було здійснено пошук за ідентифікаційним кодом підприємства та було виявлено, що компанія ТОВ "ФІРМА "ВАСІЛ" (код ЄДРПОУ 38359469) знаходиться під спеціальними санкціями з 25.05.2015р. та по теперішній час. Інформація є загальнодоступною.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 04.02.2019 р. № 4102-17/4808-05 спеціальні санкції, які були застосовані до введення в дію Закону України Про валюту і валютні операції, продовжують діяти до моменту усунення порушень законодавства України або застосування практичних заходів, що гарантують виконання Закону "Про зовнішньоекономічну діяльність" та/або пов'язаних з ним законів України, державні органи та суб'єкти господарювання мають керуватися законодавством, що діяло до дня введення в дію Закону.
2) Відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники подають, як частину пропозиції:
Довідку, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору.
На підтвердження інформації вказаної в довідці необхідно надати копію аналогічного договору який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують виконання договору. Також у складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури).
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або повинно бути зазначено «Згідно з оригіналом» або інший напис, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі використання).
Звертаємо Вашу увагу, що аналогічний договір наданий Учасником у вигляді сканованого оригіналу, а не завіреної копії. Також просимо звернути увагу, що акт приймання-передачі до аналогічного договору датований 27.02.2019р. Лист відгук до аналогічного договору датований 28.02.2019р. При цьому всі довідки учасника, в тому числі довідка про досвід виконання аналогічного договору датовані 26.02.2019, така невідповідність в датах може свідчити про надання в рамках закупівлі документів, що не відображають реальні операції.
3) Відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники подають, як частину пропозиції:
- Довідку в довільній формі про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене).
Учасник надав в складі своєї пропозиції довідку за №013 від 26.02.2019р. з переліком наявного обладнання, що дає змогу виготовляти відповідне устаткування. Проте з урахуванням того, що предметом закупівлі є поставка товару, Учасником не підтверджено можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, також не підтверджена можливість монтажу товару, що є предметом закупівлі. При цьому Учасником не надано інформацію щодо можливого залучення додаткової техніки/устаткування для виконання умов закупівлі.
4) Додаток 4 тендерної документації визначає вимоги, установлені статтею 17 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам.
Відповідо до п.1 таблиці в Додатку 4 тендерної документації У разі, якщо на дату підготовки пропозиції Учасника не визначено порядок надання відповідної довідки та/або реєстр відсутній, то Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу-учасника не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Учасником надано довідку за №016 від 26.02.2019р. у довільній формі про те що, відомості про юридичну особу-учасника не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Проте звертаємо Вашу увагу, що з 04 лютого 2019 року Національне агентство з питань запобігання корупції відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про запобігання корупції» здійснює повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі – Реєстр). Порядок формування, ведення та надання відомостей з Реєстру визначений у Положенні про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженому рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 345/31797. На підставі викладеного Учасник повинен був надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
5) Відповідо до п.2 розділу 5 тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня або інша) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника);
Учасником надано довідку за №023 від 26.02.2019р., що підтверджує наявність виробничих працівників, які можуть забезпечити вигоготовлення/монтаж устаткування. Проте з урахуванням того, що предметом закупівлі є поставка товару, Учасником не підтверджено наявність адміністративних працівників та працівників, шо забезпечують поставку/навантаження-розвантаження/бухгатерський облік товару. При цьому учасник не надав інформацію щодо можливого залучення інших осіб на договірних засадах для виконання умов закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «ВАСІЛ» (код ЄДРПОУ 38359469) подану на закупівлю товару - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2розділу 5 тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі про наявність працівників, в тому числі працівників, які будуть залучені Учасником при виконанні умов договору, яка містить інформацію про освіту (вища, середня або інша) та досвід (вказати загальний стаж роботи та стаж роботи працівників у Учасника);
Учасником надано довідку від 25.02.2019р., що підтверджує наявність на підприємстві директора та головного бухгалтера. Проте з урахуванням того, що предметом закупівлі є поставка товару, Учасником не підтверджено наявність необхідних працівників для здійснення поставки товару, його навантаження/розвантаження, безпосередньої доставки, також не підтверджена наявність працівників для монтажу обладнання. При цьому учасник не надав інформацію щодо можливого залучення інших осіб на договірних засадах для виконання умов закупівлі.
В Довідці поданій Учасником у складі тендерної пропозиції міститься невідповідність, а саме: в довідці про наявність працівників зазначено, що стаж роботи на підприємстві директора складає 2 роки, натомість відповідно до інформації, зазначеній в ЄДРПОУ МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ - керівник з 12.06.2017. Таким чином на момент складення та подання Довідки стаж роботи директора на підприємстві становить менше 2 років.
Така невідповідність між стажем, зазначеним у Довідці та фактичним стажем була зазначена Замовником як одна з причин відхилення іншого учасника закупівлі, а саме ТОВ «Європейський парк».
Відхилення одного учасника та не відхилення іншого з тієї самої підстави буде порушенням принципів, закріплених ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3).
На підставі вищевикладеного вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СПОРТЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 41391875) подану на закупівлю товару - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-19-000004 ● 89ee1ae107df4ad680b6fc476383a8a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 16:13 |
19.04.2019 № 78
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.04.2019 № 78
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-30-001117-с 30.01.2019
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-06 16:40:08
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-30-001117-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Васіл» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в зв’язку із наданням не завіреної Учасником копії аналогічного договору, як вимагає Замовник в п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а наданням сканованої копії оригіналу договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-08 14:47:43
Надання пояснень
На вимогу пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції необхідно надати також копію аналогічного договору. Учасник процедури закупівлі товару 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків), (номер ID: UA-2019-01-30-001117-c), ТОВ «ФІРМА «ВАСІЛ», надав у складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу аналогічного договору, зміст якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, в тендерній документації Замовника, зокрема, в п.1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної передбачено «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів на окремих сторінках тендерної пропозиції (крім проекту договору), відсутність «Згідно з оригіналом» або іншого напису на копіях документів (не усіх), технічні помилки та описки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, в тому числі, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону».
З огляду на вищезазначене та з урахуванням вимог п.1 розділу 3 Документації, вважаємо, що Учасник не порушив умов тендерної документації, а надання не завіреної сканованої копії аналогічного договору є формальною помилкою, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, тобто, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФІРМА «ВАСІЛ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків) опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-30-001117-c, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (Замовник) не може погодитись з інформацією викладеною в ньому з наступних підстав. По-перше, відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, подання Учасником будь-яких документів після встановленого строку є порушенням Закону. Згідно ст. 27 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. На виконання вищезазначених положень Закону Замовником у тендерній документації передбачено, що інформація про ціну та розрахунок договірної ціни має бути завантажена Учасником окремо з визначенням типу документу «цінова пропозиція». Тобто, усі документи тендерної пропозиції, в тому числі, й ціна пропозиції завантажуються Учасниками до електронної системи закупівель виключно до кінцевого строку подання тендерної пропозиції (04.03.2019 року до 9.00). Файли, які містять інформацію про запропоновану цінову пропозицію були завантажені Учасниками ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ «СПОРТЦЕНТР» з визначенням типу файлів «цінова пропозиція» та не були доступні для перегляду до проведення електронного аукціону. За посиланням https://public-bid.com.ua/pre_qualification?year=2019&id_bid=9fe4c026-eed2-423b-8f31-3d9b91c456a4, у розділі «кваліфікація учасників», містяться документи, які були доступні для перегляду на момент розгляду частини тендерних пропозицій Учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям. Звертаємо Вашу увагу, що серед цих документів відсутні будь-які документи із зазначенням цінової пропозиції Учасників ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ «СПОРТЦЕНТР». Тому, твердження про розкриття ціни пропозиції Учасників ТОВ «Фірма «Васіл» та ТОВ «СПОРТЦЕНТР до проведення електронного аукціону є безпідставним. По-друге, пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації вимагалось надання у складі тендерної пропозиції довідки, яка містить назву організації, підприємства, тощо (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору. На підтвердження інформації вказаної в довідці необхідно надати копію аналогічного договору який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують виконання договору. Крім того, пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога - усі документи, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші, а також містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням посади та ПІБ підписанта), посвідчений відбитком печатки (у разі використання). У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або повинно бути зазначено «Згідно з оригіналом» або інший напис, завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі використання). Тим самим, в тендерній документації відсутні конкретні вимоги щодо різновиду копії (копії з оригіналу, сканованої копії з копії документу, кольорової сканованої копії). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. На виконання вищезазначених вимог в тендерній документації Замовника передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів на окремих сторінках тендерної пропозиції (крім проекту договору), відсутність «Згідно з оригіналом» або іншого напису на копіях документів (не усіх), технічні помилки та описки. Учасником ТОВ «Фірма «Васіл», у складі тендерної пропозиції надано скановану копію аналогічного договору в кольоровому режимі без зазначення «Згідно з оригіналом». Тобто, надання Учасником ТОВ «Фірма «Васіл» сканованої в кольоровому режимі копії аналогічного договору та не завірення його написом «Згідно з оригіналом» або іншим написом відноситься до формальної помилки, яка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст, тобто, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до вимог Закону та тендерної документації. Ураховуючи вищевикладене просимо скасувати висновок про моніторинг закупівлі 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання (елементи) дитячих та спортивних майданчиків) опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-30-001117-c.
2019-05-21 16:15:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства в частині допуску до оцінки та участі в електронному аукціоні на закупівлю товару при оприлюдненні ціни пропозиції до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій)
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради 24.05.2019 подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 24 травня 2019 |
Документи:
24 травня 2019 15:20
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Днiпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, Площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ОРІОН КР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Європейський парк" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ФІРМА "ВАСІЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПОРТЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТРІТ СПОРТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ВАСІЛ" #38359469 |
Переможець |
19 136 100,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 13:35
|
213-Т.PDF | укладений |
28 березня 2019 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 16:49
|