Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морожена риба
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-01-30-000998-c 1883207b77104d13a9e49079e2676633
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колоша Олександр Володимирович

+380464524851 internatps@cg.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Колоша Олександр Володимирович
+380464524851
internatps@cg.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 15:54
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 15:54
Початок аукціону: 18 лютого 2019 12:45
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба: мойва с/м; хек с/м; минтай с/м; салака с/м; сайда с/м; оселедець с/м)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кг
Мойва с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
900 кг
Хек с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
900 кг
Минтай с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
500 кг
Салака с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
900 кг
Сайда с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
900 кг
Оселедець с/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 09:57
Перелік змін.doc
07 лютого 2019 09:57
Тендерна документація морожена риба Нова редакція.doc
30 січня 2019 15:49
ПРОЕКТ договору.doc
08 лютого 2019 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 09:57
Перелік змін.doc
07 лютого 2019 09:57
Тендерна документація морожена риба Нова редакція.doc
30 січня 2019 15:49
Тендерна документація морожена риба.doc
30 січня 2019 15:49
ПРОЕКТ договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-01-000017 ● 663027e7ba8043a4a4fd1d9712d3423e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019 14:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.02.2019 № 9
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 01.02.2019 № 9

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-30-000998-c 30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель С.ЛУК`ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення виявлених порушень та приведення тендерної документації до вимог абзацу першого ч.3 ст. 17 та п. 2 ч. другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на засіданні тендерного комітету 07.02.2019 року прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та затверджено перелік змін відповідно до ч.2 ст.23 Закону «Про публічні закупівлі». Зміни, що вносяться до тендерної документації, розміщені в електронній системі закпівель у вигляді нової редакції тендерної документації. В окремому документі оприлюднено перелік змін, що внесені.

2019-02-07 10:46:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником порушення усунуто шляхом внесення змін від 07.02.2019 до тендерної документації.

2019-02-07 10:48:46

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РОНДО ТРЕЙД" 248 910,00
UAH з ПДВ
241 110,00
UAH з ПДВ
Документи
Акціонерне товариство "Базис" 249 990,00
UAH з ПДВ
242 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Чернігіврибгосп 259 770,00
UAH з ПДВ
259 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 10:03
Довідка МВС директор
14 лютого 2019 16:21
інші документи.pdf
14 лютого 2019 16:21
проект договору.pdf
14 лютого 2019 16:21
витяг 2019.pdf
14 лютого 2019 16:21
Виписка.pdf
14 лютого 2019 16:21
Статут.pdf
14 лютого 2019 16:21
пропозиція.pdf
14 лютого 2019 16:21
техвимоги.pdf
14 лютого 2019 16:20
довідка ст.17.pdf
14 лютого 2019 16:20
Відгук риба морожена.pdf
14 лютого 2019 16:20
довідка працівники.pdf
14 лютого 2019 16:20
санобробка.pdf
14 лютого 2019 16:20
МТБ документи.pdf
14 лютого 2019 16:20
довідка МТБ.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 10:35
Електронний підпис
15 лютого 2019 09:23
Санобробка.pdf
15 лютого 2019 08:44
Електронний підпис
15 лютого 2019 08:41
риба.7z

Публічні документи

13 лютого 2019 10:13
Специфікація (3).pdf
13 лютого 2019 10:13
Договір (3).pdf
13 лютого 2019 10:13
Тендерна пропозиція (1).pdf
13 лютого 2019 10:13
Наказ.pdf
13 лютого 2019 10:13
ДержСпоживСлужбаВПpdf.pdf
13 лютого 2019 10:13
Гарантійний лист.pdf
13 лютого 2019 10:13
Згода.pdf
13 лютого 2019 10:13
Довкілля.pdf
13 лютого 2019 10:13
Статистика.pdf
13 лютого 2019 10:13
Свідоцтво пдв.pdf
13 лютого 2019 10:13
Виписка.pdf
13 лютого 2019 10:13
Статут.pdf
13 лютого 2019 10:13
Відповідність закону.pdf
13 лютого 2019 10:13
Довідка постачальника.pdf
13 лютого 2019 10:13
Сан.паспорт.pdf
13 лютого 2019 10:13
Довідка транспорт.pdf
13 лютого 2019 10:13
Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОНДО ТРЕЙД"

Акціонерне товариство "БАЗИС"

ПрАТ Чернігіврибгосп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РОНДО ТРЕЙД"
#38053834
Переможець 241 110,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 11:40

Документи

20 лютого 2019 11:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОНДО ТРЕЙД"
#38053834
241 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:31
Звіт про виконання договору укладений
02 квітня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 12:25
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 16:55
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
15 січня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:23
Додаткова Угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:20
Додаткова Угода 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:57
Додаткова Угода 2.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 08:55
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 липня 2019 08:52
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 09:37
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 16:47
Договір укладений
06 березня 2019 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання цін (збільшення) на ринку продовольчих товарів/зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 45-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 45-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 45-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обс'язі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі на 2019 рік та становить 42834 грн. 00 коп. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 45-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 45-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 256 915,56
UAH (в тому числі ПДВ 42 819,26 UAH)