Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крупи в асортименті
Очікувана вартість
115 000,00 UAH
UA-2019-01-30-000990-c 8d142591f0674d16adc5256ba7a3e5f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нападовська Тетяна Юхимівна

+380679272707 vo.lrda@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Літинської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141383
Місцезнаходження: 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, Героїв Чорнобиля 15
Контактна особа: Нападовська Тетяна Юхимівна
+380679272707
vo.lrda@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 15:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 15:52
Початок аукціону: 07 лютого 2019 12:05
Очікувана вартість: 115 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5760 кг
крупи в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22300, Україна, Вінницька область, смтюЛітин, Героїв Чорнобиля,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 15:49
Форма пропозиції (1).docx
30 січня 2019 15:49
Проект договору (1).docx
30 січня 2019 15:49
оголошення (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-30-000990-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ГУЦОЛ ІННА ВОЛОДМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3095618766
Дата подання: 11 лютого 2019 11:35
неправомірність дискваліфікації
Учасник ФОП Гуцол І.В. не погоджується із рішенням Замовника щодо дискваліфікації з наступних причин.
У відповідності до п 6.7. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, що і було зроблено учасником в термін та на умовах зазначених Замовником.
Також для підтвердження відповідності вимогам оголошення про закупівлю було завантажено в систему ВСІ необхідні документи.
Відповідно до п. 6.3. Наказу під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. В оголошені розміщеному в Системі Замовником не зазначено термін подання іншої інформації, крім пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2019 14:31
учасником порушено наказ №35від13.04.2016р. «Про затвердження Порядоку здійснення допорогових закупівель» п.6.10- учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. учасник надав документи про наявність складського примішення після проведення аукціону
Номер вимоги: UA-2019-01-30-000990-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ГУЦОЛ ІННА ВОЛОДМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:3095618766
Дата подання: 11 лютого 2019 11:39
невідповідність кваліфікаційним критеріям
У відповідності до п6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка ропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, в порушення всіх принципів здійснення закупівель Замовником дискваліфіковано одного учасника та обрано переможцем іншого учасника в якого ціна пропозиції вища та пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі, оскільки в складі пропозиції учасник надав недостовірну інформацію.
Так в довідці зазначено, що в учасника є власний автомобіль для виконання умов договору, а додане свідоцтво про держреєстрацію транспортного засобу свідчить про належність його іншій особі.
У відповідності до п9.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.

Вроховучи вищевикладене необхідно скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2019 14:30
учасником порушено наказ №35від13.04.2016р. «Про затвердження Порядоку здійснення допорогових закупівель» п.6.10- учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. учасник надав документи про наявність складського примішення після проведення аукціону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГУЦОЛ ІННА ВОЛОДМИРІВНА 86 672,00
UAH з ПДВ
86 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Голота І.М. 115 000,00
UAH з ПДВ
114 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 10:39
договір_11500.pdf
07 лютого 2019 22:50
довідка.pdf
04 лютого 2019 23:41
Електронний підпис
04 лютого 2019 23:40
Паспорт.pdf
04 лютого 2019 23:40
Витяг Єдиний податок.pdf
04 лютого 2019 23:40
Виписка.pdf
04 лютого 2019 23:40
Ідентифікаційний код.pdf
04 лютого 2019 23:40
інф_учасника.pdf
04 лютого 2019 23:40
цп_крупи.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 15:23
Технічний паспорт.pdf
05 лютого 2019 15:23
Свідоцтво.pdf
05 лютого 2019 15:23
Свідоцтво платника ЄП.pdf
05 лютого 2019 15:23
Приміщення.FR12.pdf
05 лютого 2019 15:23
Паспорт Голота.pdf
05 лютого 2019 15:21
Витяг.pdf
05 лютого 2019 15:21
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГУЦОЛ ІННА ВОЛОДМИРІВНА

ФОП Голота І.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУЦОЛ ІННА ВОЛОДМИРІВНА
#3095618766
Відхилено 86 672,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 09:14
ФОП Голота І.М.
#1829438462
Переможець 114 200,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 09:32

Документи

11 лютого 2019 09:14
протокол

Документи

11 лютого 2019 09:32
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голота І.М.
#1829438462
114 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 09:32
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
угода укладений
13 лютого 2019 17:17