Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання - 50413200-5)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-01-30-000796-b ● 5e99b10bd27b4132b5ab72955fa07dde
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв" |
Код ЄДРПОУ: | 04013583 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гочара, 84 |
Контактна особа: |
Булик Альона Іванівна 380444823695 tendergdip@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 09:30 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спостереження, технічне обслуговування та ремонт систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, місто Київ, Київ, вул. Героїв Космосу, 8-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2019 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2019 10:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
30 січня 2019 10:25 |
ТД ПОЖАРКА.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2019 15:00
Дата відповіді: 31 січня 2019 16:04
В розділі "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів" Ви вимагаєте надати скан-копію аналогічного договору і вказати назву організації з якою укладено договір, предмет та обсяг договору; сума договору, номер та дата договору.
Така інформація як сума договору вважається комерційною таємницею і не обов`язково повинна зазначатись.
Чи буде це враховуватись як помилка під час надання пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до . ч. 2 ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі” “Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17”.
Таким чином, у разі ненадання учасниками в своїх тендерних пропозиціях документів та інформації, що підтверджують його досвід , такі пропозиції будуть відхилені на підставі ст. 30 Закону
Відповідно до . ч. 2 ст. 27 Закону України “Про публічні закупівлі” “Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17”.
Таким чином, у разі ненадання учасниками в своїх тендерних пропозиціях документів та інформації, що підтверджують його досвід , такі пропозиції будуть відхилені на підставі ст. 30 Закону
Реєстрація ПЦС
Дата подання: 04 лютого 2019 19:12
Дата відповіді: 07 лютого 2019 16:21
Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, технічним завданням в ТД Замовника передбачено надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації , що передбачає собою наявність пульту пожежного нагляду, тому Замовник вимагає документи , які підтверджують наявність обладнання . що забезпечує виконання умов технічного завдання. У відповідності до вимог нормативного документу, на який Ви посилаєтесь (Правила з пожежного спостерігання, затверджені наказом МВС України від 30.03.2015 №349), а саме п. 1 Розділу ІІ , підключення центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу здійснюється територіальним органом ДСНС України. На виконання п. 7 Розділу ІІ вказаного документу, за результатами успішного завершення тестування передавання тривожних сповіщень територіальний орган ДСНС України реєструє картку пульта пожежного спостерігання, після чого він вважається підключеним до точки доступу. Тому вимоги замовника є цілком обґрунтованими та правомірними
Вимога
Дата подання: 04 лютого 2019 19:16
Дата відповіді: 07 лютого 2019 16:31
Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто мінімум 1 монтер та 1 налогоджувальник. Тому Ваша вимога про 4 осіб (тобто по 2 монтери та 2 налагоджувлаьники) дискримінаційна. Просимо її виключити та узгодити з чинним законодавстом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, Замовник прагне отримувати послуги належної (високої) якості та своєчасно. П. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою КМУ від 23.11.2016 №852 обумовлює мінімальну кількість спеціалістів на об'єкт. Замовник закуповує послуги на 22 об'єкта. Частина з них - Посольства та представництва європейських та світових організацій. Такі об'єкти мають стратегічне значення. Тому надання послуг з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації потребує значної уваги, підготовки , кваліфікації та кількості персоналу. Таким чином, мінімальна кількість персоналу. вказана Вами, не дозволяє виконати роботи всебічно, якісно та у встановлені терміни. Тому вимога стосовно зменшення кількості спеціалісті не підлягає задоволенню.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-30-000796-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 25 лютого 2019 12:55
Рішення тендерного комітету
Ознайомившись з протоколом №21 від 21.02.2019р. тендерного комітету Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв» стосовно результатів здійсненої перевірки на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 16 Закону та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» - ми не погоджуємось з рішенням тендерного комітету стосовно пункту №2: «надана учасником довідка №02/05 від 06.02.2019 про відсутність негативного досвіду роботи із Замовником, містить недостовірну інформацію щодо відсутності претензій та позовів до ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» зі сторони Замовника, оскільки Замовником було виставлено в 2018 році до даного учасника претензію №164 від 07.02.2018 щодо неналежного виконання умов договору №383/11/С17/34/17 від 21.11.2017 та надіслано лист від 19.09.2018 №1052 щодо припинення дії вказаного договору.
Пояснюємо: дію даного договору №383/11/С17/34/17 від 21.11.2017р. не було припинено, а Сторони узгодили вважати лист №1052 від 19.09.2018р. недійсним, про що свідчить продовження дії договору (на поточну дату), належне та своєчасне виконання робіт згідно умов договору. Для підтвердження надаються акт звірки виконаних робіт за період вересень 2018р.-лютий 2019р. з оплатою послуг та схвальний лист від Замовника за якісне надання послуг, що суперечить п. №2 протоколу рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
Розгорнути
Згорнути
Пояснюємо: дію даного договору №383/11/С17/34/17 від 21.11.2017р. не було припинено, а Сторони узгодили вважати лист №1052 від 19.09.2018р. недійсним, про що свідчить продовження дії договору (на поточну дату), належне та своєчасне виконання робіт згідно умов договору. Для підтвердження надаються акт звірки виконаних робіт за період вересень 2018р.-лютий 2019р. з оплатою послуг та схвальний лист від Замовника за якісне надання послуг, що суперечить п. №2 протоколу рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС».
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2019 15:36
За результатами розгляду вимоги, повідомляємо наступне:
тендерну пропозицію ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" було відхилено, зокрема, через надання недостовірної інформації про відсутність негативного досвіду роботи із Замовником.
Твердження ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" про належне та своєчасне виконання робіт згідно умов договору, укладеного із Замовником в попередні періоди, є неправдивим, а схвальний лист від Замовника за якісне надання послуг не відповідає дійсності . Слід зазначити, що вказаний схвальний лист написано з порушенням правил діловодства і посадових інструкцій відповідальних працівників Замовника, зокрема відсутнє подання на підготовку листа- подяки, текст не погоджено в установленому порядку, та не підписано генеральним директором Замовника. Більш того, як показало внутрішнє розслідування, замість листа про високий професійний рівень працівників ТОВ "Дозор Сервіс" вкотре мав бути підготовлений лист - претензія за недоліки, допущені під час виявлення та усунення причин недієздатності мережі пожежної сигналізації у кабінеті глави дипломатичного представництва на вул. Стрілецькій, 12. У зв'язку з ситуацією, що склалася, Замовником було направлено на адресу ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" лист від 26.02.2019 №238 з підписом генерального директора про відкликання листа від 15.02.2019 №18-с.
Крім того , пропозиція ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" була відхилена ще й за ненадання сканованого оригіналу ліцензії. Враховуючи викладене, вважаємо рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" обгрунтованим та правомірним.
тендерну пропозицію ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" було відхилено, зокрема, через надання недостовірної інформації про відсутність негативного досвіду роботи із Замовником.
Твердження ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" про належне та своєчасне виконання робіт згідно умов договору, укладеного із Замовником в попередні періоди, є неправдивим, а схвальний лист від Замовника за якісне надання послуг не відповідає дійсності . Слід зазначити, що вказаний схвальний лист написано з порушенням правил діловодства і посадових інструкцій відповідальних працівників Замовника, зокрема відсутнє подання на підготовку листа- подяки, текст не погоджено в установленому порядку, та не підписано генеральним директором Замовника. Більш того, як показало внутрішнє розслідування, замість листа про високий професійний рівень працівників ТОВ "Дозор Сервіс" вкотре мав бути підготовлений лист - претензія за недоліки, допущені під час виявлення та усунення причин недієздатності мережі пожежної сигналізації у кабінеті глави дипломатичного представництва на вул. Стрілецькій, 12. У зв'язку з ситуацією, що склалася, Замовником було направлено на адресу ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" лист від 26.02.2019 №238 з підписом генерального директора про відкликання листа від 15.02.2019 №18-с.
Крім того , пропозиція ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" була відхилена ще й за ненадання сканованого оригіналу ліцензії. Враховуючи викладене, вважаємо рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" обгрунтованим та правомірним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
408 622,06
UAH з ПДВ
|
299 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Техногенна Безпека Підприємств" |
449 136,00
UAH з ПДВ
|
299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РАДАР ВС" |
423 892,00
UAH з ПДВ
|
359 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Квірін |
549 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
299 952,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 09:04
|
ТОВ "Техногенна Безпека Підприємств" #38888573 |
Відхилено |
299 999,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 09:08
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 09:11
|
ТОВ "РАДАР ВС" #39122924 |
Переможець |
359 999,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2020 09:07
|
137-19-3.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2020 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 09:59
|
ДУ 137-19-2.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2019 13:35
|
ДУ 137-19-1.pdf | зміни до договору |
05 березня 2019 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2019 13:28
|
137-19.pdf | укладений |
05 березня 2019 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування загальної вартості (зменшення) |
Номер договору про закупівлю: | № 137/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування вартості послуг по об"єктам без зміни загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | № 137/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 137/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |