ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану старого русла річки Оріль на території Царичанського та Петриківського районів Дніпропетровської області - капітальний ремонт»
Очікувана вартість
98 202 844,00 UAH
UA-2019-01-30-000471-c 8a5fec0117ea4bf2ad095083c1e8b0ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01038699
Місцезнаходження замовника: 49044, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 39-А
Контактна особа замовника: Халабуда Олена
+380567209164
investowr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 20:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 14:29
Очікувана вартість: 98 202 844,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану старого русла річки Оріль на території Царичанського та Петриківського районів Дніпропетровської області - капітальний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 лютого 2019 14:42
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2019 14:42
ТД Ооіль на 20.02.pdf
13 лютого 2019 14:42
Перелік змін.pdf
30 січня 2019 12:49
ТД Ооіль.pdf
13 лютого 2019 14:42
Електронний цифровий підпис
30 січня 2019 12:49
Електронний цифровий підпис
30 січня 2019 12:19
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2019 14:42
ТД Ооіль на 20.02.pdf
13 лютого 2019 14:42
Перелік змін.pdf
30 січня 2019 12:49
ТД Ооіль.pdf
30 січня 2019 12:19
ТД Ооіль.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-30-000471-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГІДРОМЕХАНІЗАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38360464
Дата подання: 04 лютого 2019 19:50
Оскарження умов тендерної документації
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Регіональний офіс водних ресурсів у Дніпропетровській області внести зміни до документації конкурсних торгів про проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-30-000471-c) «ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану старого русла річки Оріль на території Царичанського та Петриківського районів Дніпропетровської області - капітальний ремонт» та усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2019 08:51
Вимога не задоволена

Документи подані скаржником

04 лютого 2019 19:50
af6b2a43-a4ca-4f3f-a193-c28a11a51b3b.jpg
04 лютого 2019 19:50
5c6cb613-cdc6-49c4-814a-e6b6ba3e9c96.jpg
04 лютого 2019 19:50
f05d584b-6913-4e31-a13d-869c3802da3f _1_.jpg

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000020 ● a56f5dccfcfd49dbbb2bacdd994a97ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-22 10:40:18
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2019 № 81

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.03.2019 № 81


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-01-30-000471-c 30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель




В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольне рішення №30 від 12.04.2019

2019-04-12 10:24:12

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 01038699, Україна, Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 39-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання робіт по об’єкту «Відновлення гідрологічного режиму та санітарного стану старого русла річки Оріль на території Царичанського та Петриківського районів Дніпропетровської області - капітальний ремонт», 98202844UAH, 45240000-1, ДК021, 1, Роботи, NONE
  3. Інформація про оприлюднення: 8a5fec0117ea4bf2ad095083c1e8b0ca, 2019-01-30
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноважених осіб регіонального офісу водних ресурсів у Дніпропетровській області (далі – Замовник) від 13.02.2019 № 14, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гранд-Строй-Альянс» (далі – ТОВ «Гранд-Строй-Альянс») та товариства з обмеженою відповідальністю «Фастгідроресурс», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженими особами від 22.02.2019 № 16 та від 25.02.2019 № 18, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.03.2019 № 2019/1, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того за результатами аналізу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив вимогу про надання переможцем торгів, протягом одного робочого дня у разі зміни стартової ціни проведеного аукціону розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу цінову пропозицію, а також усі документи та додатки, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція для узгодження та укладання договору. У разі невиконання цієї вимоги, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця. Згідно з нормами статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де, зокрема, зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону. Отже, ненадання переможцем торгів остаточної цінової пропозиції, а також усіх документів та додатків, у яких буде зазначена нова цінова пропозиція, за результатами аукціону не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Крім цього Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив не весь Договір (відсутні стор. 7 Договору, стор. 2 Додатку 1 до Договору, стор. 2 Додатку 1а до Договору, Додаток 2 до Договору), чим порушено частину першу статті 10 Закону. Також, Замовник 18.03.2019 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору та повну версію Договору з усіма додатками (від 14.03.2019), чим порушено частину першу статті 10 Закону., 10 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФАСТГІДРОРЕСУРС 70 748 402,94
UAH з ПДВ
70 748 402,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" 98 115 820,00
UAH з ПДВ
98 115 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГІДРОБУД" 98 200 706,51
UAH з ПДВ
98 200 706,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 17:17
sign.p7s
19 лютого 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2019 12:20
Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2019 12:07
Календарний графік.pdf
12 лютого 2019 19:21
ЛБР2114.pdf
12 лютого 2019 19:17
ЛБР2113.pdf
12 лютого 2019 19:14
ЛБР2112.pdf
12 лютого 2019 19:09
ЛБР2111.pdf
12 лютого 2019 19:06
ЛБР2110.pdf
12 лютого 2019 19:03
ЛБР219.pdf
12 лютого 2019 19:00
ЛБР218.pdf
12 лютого 2019 18:53
ЛБР217.pdf
12 лютого 2019 18:49
ЛБР216.pdf
12 лютого 2019 18:46
ЛБР215.pdf
12 лютого 2019 18:37
ЛБР214.pdf
12 лютого 2019 18:33
ЛБР213.pdf
12 лютого 2019 18:29
ЛБР212.pdf
12 лютого 2019 18:25
ЛБР211.pdf
12 лютого 2019 18:10
Розрахунки.pdf
12 лютого 2019 17:54
ДЦ.pdf
12 лютого 2019 17:38
Проект договору.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0013.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0005.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0009.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0006.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0011.pdf
12 лютого 2019 13:17
Баланс Гідроресурс.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0017.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0002.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0016.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0007.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0008.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0018.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0010.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0001.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0004.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0012.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0014.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0015.pdf
12 лютого 2019 13:17
CCF11022019_0003.pdf
12 лютого 2019 13:13
IMG_2067.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут9 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут11 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут6 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут14 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
IMG-2e6e8919004176a3c639a6de9c472593-V.pdf
12 лютого 2019 13:13
Ліцензія2 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Документи Директор 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Договір оренди 003.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут5 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
документ 1 212.pdf
12 лютого 2019 13:13
документ 1 212 _2_.pdf
12 лютого 2019 13:13
документ 1 213.pdf
12 лютого 2019 13:13
Свідоцтво 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Протокол 002.pdf
12 лютого 2019 13:13
Договір оренди 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Довідка 4-ОПП 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Ліцензія 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Договір оренди 004.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут2 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
IMG_2066.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут13 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Документи Директор 002.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут12 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Договір оренди 002.pdf
12 лютого 2019 13:13
Наказ 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут4 001pdf.pdf
12 лютого 2019 13:13
виписка2 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
IMG_1925.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут3 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Протокол 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
IMG_1926.pdf
12 лютого 2019 13:13
Договір оренди 005.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут1 001pdf.pdf
12 лютого 2019 13:13
Богатирчук.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут8 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Витяг.pdf
12 лютого 2019 13:13
виписка 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут7 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Свідоцтво2 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
Статут10 001.pdf
12 лютого 2019 13:13
IMG_2065.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 15:33
sign.p7s
27 лютого 2019 15:33
sign.p7s
27 лютого 2019 15:32
Довідка з налогової.pdf
27 лютого 2019 15:32
Довідка з МВС.pdf
20 лютого 2019 16:43
sign.p7s
20 лютого 2019 16:42
sign.p7s
20 лютого 2019 16:15
Файл 6.rar
20 лютого 2019 16:15
Файл 5.rar
20 лютого 2019 16:15
Файл 4.rar
20 лютого 2019 16:15
Файл 3.rar
20 лютого 2019 16:15
Файл 2.rar
20 лютого 2019 16:15
Файл 1.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФАСТГІДРОРЕСУРС
#37237401
Відхилено 70 748 402,94
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"
#40536870
Переможець 98 115 820,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 08:48

Документи

22 лютого 2019 14:54
sign.p7s

Документи

25 лютого 2019 08:48
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС"
#40536870
98 115 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 08:48
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 березня 2019 10:06
Договір № 2019 1 від 14 03 2019.pdf укладений
15 березня 2019 10:06
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2019 13:29
ДУ №1 до договору №2019 1 (1).pdf зміни до договору
19 червня 2019 13:29
1_ДУ №1 до договору №2019 1.pdf укладений
19 червня 2019 13:28
sign.p7s зміни до договору
18 березня 2019 07:53
Договір № 2019 1 від 14 03 2019 з додатками (1).pdf зміни до договору
18 березня 2019 07:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозавантаження додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 2019/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення бюджетного фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 2019/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2019/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку