Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівки)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-01-30-000447-a 6d4b10a13c1d4453b8b52fe8f14c91ed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гонцовська Тетяна Віталіївна

kmkl17.plan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 17
Код ЄДРПОУ: 03319759
Місцезнаходження: 01133, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
Контактна особа: Гонцовська Тетяна Віталіївна
kmkl17.plan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 14:55
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 упаковка
Частини до аудіо- та відео обладнання (Плівки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, місто Київ, м.Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК ЛАБОРАТОРНИЙ, будинок 14,16,18,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 12:36
ТД.плівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-30-000447-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 31 січня 2019 16:57
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 1 предметом закупівлі є плівка DRYSTAR DT 5.000І В. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, щодо термічної плівки сухого друку DRYSTAR торгівельної марки AGFA відноситься плівка Drystar DT 5.000ІB, яка спеціально розроблена для використання в термічних принтерах сухого друку серії AGFA Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 торгівельної марки AGFA. Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA серії Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR DT 5.000І В для загальної рентгенографії, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.

Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.

Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання чіпів, штрих-кодів , RF-ярликів тощо, що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.

Таким чином, за позицією № 1 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даними позиціями лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.

Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено

Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівка DRYSTAR DT 5.000І В.

З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалента/аналога) за позицією № 1 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.

Отже, включення згаданої товарної позиції, що не має еквівалента/аналога до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованим представникам виробника продукції за вказаною позицією, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованого представника, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 лютого 2019 10:29
відхилити вимогу UA-2019-01-30-000447-a.a1 від 31 січня 2019 у процедурі закупівлі №UA-2019-01-30-000447-a.: відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) -32350000-1. Частини до аудіо-та відео обладнання (Плівки).
спосіб визначення предмету закупівлі в цій процедурі та конкретизація товарних позицій у Додатку №1 до тендерної документації, відповідають вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель і не містять ознак дискримінаційних умов. Поділ предмету закупівлі на окремі лоти в цій процедурі не є виправданим і приведе лише до ускладнення процедури закупівлі, у зв'язку з необхідністю подання потенційними Учасниками додаткових пакетів документів (окремих тендерних пропозицій) за лотами, які містять найменування споріднених товарних позицій, що входять до однієї групи товарів за показником четвертої цифри основного словника ДКУ 021:2015.

Документи подані скаржником

Документи

04 лютого 2019 10:29
Протокол.Плівки.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-30-000447-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 08 лютого 2019 15:44
Скарга щодо тендерної документації
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2019-01-30-000447-a. Додаємо скаргу з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2019 15:05
Рішення від 12.02.2019 № 1438.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2019 15:04
Рішення від 27.02.2019 № 2166.pdf
Дата публікації: 04 березня 2019 21:19

Документи подані скаржником

08 лютого 2019 15:44
2. Agfa Drystar 5302 RU.pdf
08 лютого 2019 15:44
3.Agfa_Declaration_5.000IB-sert_instr.pdf
08 лютого 2019 15:44
4.Agfa_DRYSTAR_DT_5.000IB_brochure(ukr).pdf
08 лютого 2019 15:44
5.Agfa_recommend_only_original.pdf

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2019 15:04
Рішення від 12.02.2019 № 1438.pdf
04 березня 2019 21:19
Рішення від 27.02.2019 № 2166.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 березня 2019 14:09
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 березня 2019 14:09
протокол.PDF