Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - фармацевтична продукція (Діазепам, Фентаніл, Кетамін)
Очікувана вартість
287 000,00 UAH
UA-2019-01-30-000330-a 1b359b6533a24791a4eb4054fbaf273f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривша Тетяна Федорівна

+380444089243 economplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна офтальмологічна лікарня "Центр мікрохірургії ока"
Код ЄДРПОУ: 05389534
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Комарова, 3
Контактна особа: Кривша Тетяна Федорівна
+380444089243
economplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 15 лютого 2019 15:20
Очікувана вартість: 287 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


33600000-6 - фармацевтична продукція (Діазепам, Фентаніл, Кетамін)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 уп
33600000-6 - фармацевтична продукція (Діазепам, Фентаніл, Кетамін)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, пр-т Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 17:45
Зміни до ТД.docx
06 лютого 2019 17:45
Тендерна документація 2019 рік зі змінами.doc
30 січня 2019 11:37
Тендерна документація 2019 рік.doc
06 лютого 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 17:45
Зміни до ТД.docx
06 лютого 2019 17:45
Тендерна документація 2019 рік зі змінами.doc
30 січня 2019 11:37
Тендерна документація 2019 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо форми тендерної пропозицї
Дата подання: 31 січня 2019 12:16
Дата відповіді: 31 січня 2019 15:30
Доброго дня! Шановні колеги, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в Додатку №1 до тендерної документації, а саме: в формі Цінової пропозиції за одиницю виміру вказати або упаковку або ампулу, оскільки при розрахунках в ціні одночасно за ампулу та упаковку, призводить до розбіжності в ціні. Оскільки згідно правил арифметики вони не можуть бути рівними. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні колеги, в нашій тендерній документації в додатку № 1 до тендерної документації зазначені "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям". Форма "Тендерна пропозиція" вказана в додатку № 5 до тендерної документації містить одиницю виміру предмету закупівлі кількість упаковок (уп.). Передивіться, будь ласка, ще раз нашу тендерну документацію. Дякуємо.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 лютого 2019 16:55
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:43
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 1-2 робочих днів (в ургентному порядку – 1 робочий день). Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж ургентної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв`язку з тим, що лікарня здійснює цілодобову ургентну допомогу та у зв’язку з неможливістю спрогнозувати кількість хворих, які будуть при цьому госпіталізовані, а також, обмежений запас наркотичних засобів місячною потребою призводить до неможливості спрогнозувати їх кількість за 10 днів до їх отримання. Крім того, заявлені в тендерній документації лікарські засоби, можуть бути поставлені багатьма постачальниками України, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності. Доставка всіх препаратів не потребує значних часових затрат, оскільки вони є в достатній кількості та асортименті на ринку медичної продукції України. Тому існуючий термін отримання наркотичних засобів наразі є найбільш зручний.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 лютого 2019 16:55
Дата відповіді: 06 лютого 2019 17:45
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 80% від загального строку. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від передбаченого інструкцією або не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 285 427,80
UAH з ПДВ
285 427,80
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 286 890,20
UAH з ПДВ
286 890,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 15:56
Інші документи.pdf
11 лютого 2019 15:56
Проект договору.pdf
11 лютого 2019 15:56
Технічна частина.pdf
11 лютого 2019 15:56
Стаття 17.pdf
11 лютого 2019 15:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 09:31
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 285 427,80
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 15:39

Документи

19 лютого 2019 15:39
Електронний підпис
19 лютого 2019 15:35
Протокол 5-В.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
285 427,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 15:39
Електронний підпис
19 лютого 2019 15:35
Протокол 5-В.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:55
Додаткова угода Фармація 7.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:12
Додаткова угода Фармація 6.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 12:27
Додаткова угода 5 КП Фармація.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:28
Додаткова угода 4 Фармація Тз-11.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 10:27
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:22
Додаткова угода Фармація Тз-11 20_.pdf зміни до договору
17 січня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:03
Додаткова угода Фармація Тз-11 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:16
Дод.угода Фармація Тз-11.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 16:55
Фармація Тз-11.pdf укладений
12 березня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Тз-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 01 червня 2020
Сума оплати за договором: 278 254,27
UAH (в тому числі ПДВ 17 333,45 UAH)