Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тишківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04355800 |
Місцезнаходження: | 78124, Україна , Івано-Франківська обл., с.Тишківці, вул.Незавлежності,12 |
Контактна особа: |
ПРОНИЧ ІВАН ІВАНОВИЧ 380965327208 tushkivci@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
29 січня 2019 20:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2019 20:22 |
Почта0002.JPG |
29 січня 2019 20:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 січня 2019 20:22 |
Почта0002.JPG
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000034 ● a0b37ad9f936423685c46ffe28e715a7
- Статус: завершено ● Дата: 05 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.06.2019 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8
UA-2019-01-29-004629-b
29.01.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-14 10:41:14
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт площ меморіальних комплексів по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району Івано-Франківської обл.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-29-004629-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. З яких підстав замовник уклав договір підряду від 29.01.2019 № 2 на закупівлю предмету «Капітальний ремонт площ меморіальних комплексів по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району Івано-Франківської обл.» без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що Тишківська сільська рада 29.01.2019 року вже уклала договір на закупівлю предмету «Капітальний ремонт інших об’єктів, а саме покриття тротуару, автобусних зупинок та автомобільних стоянок по вул. Незалежності с. Тишківці Городенківського району», за предметом ДК 021:2015 - 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах», на суму 1 340 020,00 гривень.
Пояснення необхідно на дати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-14 12:17:05
тишківська сільська рада
Тишківська сільська рада має право заключати договір на виконання робіт згідно кошторису та проведеного експертного звіту без тендерних процедур на вибір замовника та в звязку з терміновим виконанням до 29 червня 2019 року "Форум відомих українців " в с.Тишківці враховуючи якість роботи виконавця.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
п/п попадюк володимир левкович #2889912035 |
Переможець |
365 698,00
UAH
|
29 січня 2019 20:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 21:02
|
Почта0002.JPG | укладений |
29 січня 2019 20:59
|